Auteur
|
Bericht
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 00:02
|
|
Battaglia is inderdaad wat vals in het veld, maar hij is wel steengoed. Van mij hoeft een speler in het veld niet heilig te zijn hoor. Genoeg toppers die zich als enorme ratten gaan gedragen zodra er op dat fluitje wordt geblazen.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 00:13
|
|
Mja, je hebt wel gelijk over het feit dat je niet heilig moet zijn op het veld. Maar je moet gewoon weten wat wel en niet kan, zo simpel is het. Dat achterdochtig gedoe van sommige spelers, wanneer gaat dat eens ophouden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 03:52
|
|
Je doet alsof Battaglia gisteren een smerige overtreding maakte, maar dat is natuurlijk niet het geval. Spelers weten meestal wel wat ze wel en niet kunnen maken, maar sommige overtredingen komen ook gewoon voort uit inschattingsfouten, slechte beslissingen van de speler of een spur of the moment ingreep. Daar is dan niets smerigs aan, maar dat wordt dan wel terecht bestraft. Zoals gisteravond bij Battaglia. Domme rode kaart, maar niet achterbaks of iets dergelijks. Het ging om overtredingen die je iedere wedstrijd terugziet op het voetbalveld.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 16 jun 2009 19:41
|
|
Ik heb het over het algemeen, tis gewoon een smerige speler. En meer ga ik er niet meer over zeggen
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 15:40
|
|
Ok, we komen er niet uit. Geen probleem.
Wat vonden de River-fans afgelopen weekend van Lamela? Dat is die jongen die in z'n jonge tienerjaren al naar Barcelona kon.
PS Wanneer komt Gallina nou eens terug?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 17 jun 2009 17:04
|
|
Viel pas 10 minuten voor tijd in, Lamela.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 18 jun 2009 00:08
|
|
Lamela deed niet veel, moest ook niet. En het waren maar 10minuutjes...
Ik wil graag Strahman aan het werk zien, schijnt een beer van een vent te zijn, en nog maar 19 jaar.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 18 jun 2009 20:16
|
|
Twee wedstrijden voor het einde van het seizoen is Ischia de laan uitgetuurt. Nu was ik blij dat die zou vertrekken maar dat had nooit op deze manier gemogen. Dit is veelzeggend voor het drama wat er binnen de club afspeelt. Deze 2 wedstrijden maakt ook niet veel meer uit.
Gaat volgens mij een leegloop worden van spelers bij Boca Juniors en niet alleen bij Boca maar er gaan meer spelers vertrekken uit Argentina.
Viatri is een van degene die zo goed als zeker vertrekt. Dacht ergens gelezen te hebben dat Siena een serieus bod uitgebracht heeft.
De aanklacht tegen Viatri en zijn broer zijn ingetrokken. Hij scheen samen met zijn broer een gewapende overval op een kapper op zijn geweten te hebben. Samen met zijn broer en zijn vader (tevens zaakwaarnemer) zijn ze van de week op bezoek geweest bij desbetreffende kapper. Dit keer zonder wapens en zijn ze tot overeenstemming gekomen tot een 'afkoopsom'. Het zou gaan om 10% van zijn eventuele overgang naar een Europese club. Belangrijk dat dit opgelost zou worden anders zou een overgang naar Europa niet doorgaan.
Ook River Plate nieuws en wat voor nieuws.
Ortega is weer terug en weet te melden dat River Plate zijn leven is en dat het zijn laatste club zal zijn. Iedereen blij.
Maradona zijn woorden dat het River Plate stadion een doffe ellende is gaat misschien gevolgen hebben. Grondona is met een voorstel gekomen om de wedstrijden van de selectie in Rosario te laten spelen. In Cancha van Rosario Central. Hij schijnt al een verzoek ingediend te hebben bij de Fifa hiervoor. De Fifa waar die zelf Vice-voorzitter van is.
Met nog 1 wedstrijd te gaan in de Primera B zijn er ook wat zaken bekend.
Atletico Tucumán is kampioen en promoveert samen met Chacarita Juniors direct. Wie 3 en 4 worden wordt komend weekend beslist. Deze mogen play-off spelen tegen clubs uit de Primera.
De Primera waar Gimnasia Juyjuy al gedegradeerd is. Verder rete spannen, zowel bovenin als onderin.
Voor Godoy Cruz een belangrijk weekend. Zelf tegen River Plate en bij winst handhaven ze zich definitief.
Verder Tigre - Rosario Central. Bij verlies van Central is Tomba zeker dat ze boven Central eindigen. Bij winst Tigre is Tigre verzekerd dat ze voor het eerst in hun geschiedenis Copa voetbal spelen. Verdienste van Cagna.
Boca Juniors - Gimnasia L.P. Bij winst van Boca Juniors is het ook zeker dat Tomba boven Gimnasia eindigd. Boca die wat goed te maken hebben tegenover hun fans.
Hurucán - Arsenal
Lanús - Vélez Sarsfield
Estudiantes de la Plata - Colón
Stand:
1. Vélez Sarsfield 17-36
2. Hurucán 17-35
3. Lanús 17-34
3. Colón 17-31
5. River Plate 17-27
Hoop dat Hurucán het gaat redden.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 00:27
|
|
Helemaal gek zijn ze bij die club. Ortega, onvoorstelbaar.
De kraker Lanús-Vélez wordt door Sport1 uitgezonden om 22:00. Kijken dus. Al denk ik niet dat Huracán thuis tegen Arsenal punten gaat laten liggen. Weet iemand trouwens hoe het zit precies met dat contract van Pastore? Is hij nou eigendom van Huracán of niet? En loopt z'n contract overal nou af of niet?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 00:58
|
|
Jammer dat River wat punten te kort komt voor mee te doen aan de titel achja, al bij al mogen we tevreden zijn met een 5e plaats (eigenlijk niet) als je ziet van waar ze komen...
Waarom moet Ortega nu weer terugkeren, ik voel dat er weer ellende in zicht is. Wat snapt Aguilar niet aan het woord 'drankprobleem'??? Een paar mooie woordjes en ze zijn direct weg van hem.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 01:08
|
|
Het is natuurlijk best wel een nette eindpositie. Maar laten we niet vergeten dat het het afgelopen jaar een enorme puinhoop is geweest. Het aantrekken van Ortega past juist helemaal in dat beeld. Het is nu juist zaak om een aantal dure bankzitters te lozen, één of twee versterkingen te halen en een aantal jeugdspelers de kans te geven. Domingo, Archubi, Rosales, Gerlo, Quiroga, Nasuti, Sambueza, ik zie ze allemaal niet echt waarde meer hebben voor River. Dan hoef je daarnaast alleen één speler tegen een goede prijs te verkopen en je begint from scratch. Dat kan Augusto zijn, maar het lijkt me dat Buonanotte de grootste cashcow is.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 01:09
|
|
Citaat: Weet iemand trouwens hoe het zit precies met dat contract van Pastore? Is hij nou eigendom van Huracán of niet? En loopt z'n contract overal nou af of niet?
Ik las gisteren dat hij eigendom is van Talleres. Huracan heeft 45% van de transferrechten in het bezit. Maakt niet veel uit, binnenkort is hij toch transfervrij want z'n contract bij Huracan loopt volgende maand af. Dus ik denk dat er een hele waslijst van clubs zal zijn die deze jongen maar al te graag willen vastleggen. Welke zal het worden? *Zucht*...River...*Zucht*
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 01:59
|
|
Dat las ik dus ook, maar ik kan me niet voorstellen dat die jongen binnenkort nergens meer een contract heeft. Die jongen gaat sowieso naar het buitenland, lijkt mij. Op dit moment de stap maken naar een instabiele club als River heeft weinig zin.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 11:55
|
|
Citaat: Het is natuurlijk best wel een nette eindpositie. Maar laten we niet vergeten dat het het afgelopen jaar een enorme puinhoop is geweest. Het aantrekken van Ortega past juist helemaal in dat beeld. Het is nu juist zaak om een aantal dure bankzitters te lozen, één of twee versterkingen te halen en een aantal jeugdspelers de kans te geven. Domingo, Archubi, Rosales, Gerlo, Quiroga, Nasuti, Sambueza, ik zie ze allemaal niet echt waarde meer hebben voor River. Dan hoef je daarnaast alleen één speler tegen een goede prijs te verkopen en je begint from scratch. Dat kan Augusto zijn, maar het lijkt me dat Buonanotte de grootste cashcow is.
Nee, Nasuti niet, want die is allang WEG !!!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 11:58
|
|
Volgens mij is Nasuti slechts verhuurd aan Banfield, Gallina.
Leuk dat je terug bent, trouwens. Ik zie het allemaal niet zo somber in voor River. In de ploeg onder-17 zaten een aantal goede spelers van River en de jeugdopleiding blijft prima spelers voortbrengen. River moet alleen wel zorgen dat die salarissen niet als een steen om de nek blijven hangen. De jongens die teveel verdienen in vergelijking met hun prestaties moeten eruit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 12:13
|
|
Citaat: Volgens mij is Nasuti slechts verhuurd aan Banfield, Gallina.
Leuk dat je terug bent, trouwens. Ik zie het allemaal niet zo somber in voor River. In de ploeg onder-17 zaten een aantal goede spelers van River en de jeugdopleiding blijft prima spelers voortbrengen. River moet alleen wel zorgen dat die salarissen niet als een steen om de nek blijven hangen. De jongens die teveel verdienen in vergelijking met hun prestaties moeten eruit.
Ja dus hij is geen bankzittter. Er zijn er wel meer die verhuurd zijn, maar dat weet jij ook. En die jeugd moet ook een kans krijgen, daar ben ik mee eens, maar wat oudere spelers moeten er ook bij voor het evenwicht. Je ziet vaak dat die jonkies voor hun zelf gaan, dat zie je ook aan onze Enano, die heeft dat ook nog wel.
En Ortega??? Dat wordt gewoon weer lachen als hij bezopen uit een Boliche komt
En bedankt voor het welkom terug, weet niet of ik veel te melden heb, maar zal mn best doen.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 12:19
|
|
Net alsof de rest hier zo veel te melden heeft, Gallina. Leuk je weer te zien!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 12:22
|
|
Geen bankzitter nee, maar wel een speler op de loonlijst. Mierenneuker.
Als je de spelers die ik noem weg doet dan heb je nog genoeg ervaren spelers over:
Ferrari
Ahumada
Gallardo
Ojeda
Fabbiani
En daaronder juist een mooie lichting van rond de 23/24 jaar die tot wasdom horen te komen:
N. Sánchez
Villagra
Falcao
Abelairas
Flores
Cabral
Barbosa
A. Fernández
Overigens kan je natuurlijk zo Rosales en Archubi bijv. houden en Barrado en Galmarini laten vertrekken. Ben je beter uit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 12:30
|
|
Dacht ergens gelezen te hebben dat Ojeda weg wil, jammer, en Robert Flores gaat ook weer terug (newell's?) Wil hij zelf.
Vind dat ze die jongen ook niet netjes behandeld hebben. Is constant in het reserve team gegooid, wat daar iets héél anders is dan hier. Een soort van degradatie zeg maar. En nu mag die gewoon ff opdraven om een hele goede wedstrijd te spelen. Maar ja, ze hebben gewoon hun "voorkeuren"bij River. En de harde kern maakt dat uit, voor een groot deel.
Ben benieuwd wie er allemaal weggaan of weg willen. Falcao zn contract is afgelopen en ik dacht van Mauro ook, maar dat weet ik niet zeker, dat hoor ik nog wel. Het wordt spannend de komende weken.....
Fabbiani mag van mij ook weg..... of mischien ook niet, kunnen hij en Ortega samen de Boliche in
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 13:15
|
|
Goed om je weer terug te zien, Gallina! Welkom terug!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 13:18
|
|
Citaat: Goed om je weer terug te zien, Gallina! Welkom terug!
Dank je 343 en Bert...
Zo lang was ik niet weg hoor, hahaha!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 13:25
|
|
Lang genoeg in ieder geval.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Vr 19 jun 2009 17:28
|
|
Ik zou Fabbiani en Flores toch bijhoude, de laatste wedstrijd van River stonden ze beide in de basis en dat ging heel vlotjes. Ik zou het met deze spelers doen:
Doelmannen
Vega
Barbosa
Verdedigers
Villagra
Ferrari
Cabral
Sanchez
Musacchio
Orban
Quiroga
(ervaren verdediger nog bijhalen)
Middenvelders
Gallardo
Flores
Abelairas
Buonanotte (die zal hoogst waarschijnlijk niet blijven maar hoop het van wel)
Barrado
Ahumada (ja ik weet, niet de leukste voetballer maar al de rest is aanvallend)
En twee goeie verdedigende middenvelders halen, da's hét probleem van River
Aanvallers
Falcao
Fabbiani
Strahman
Lamela
Villalba (16 jaar!)
En achja, als het toch moet....iiiii aaaaa, El Burrito Ortega
Wat River in eerste instantie moet doen is die hele waslijst van uitgeleende spelers eens weg krijgen.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 05:45
|
|
Leuk dat op Sport 1 deze keer de wedstrijd LIVE wordt uitgezonden. Ik zal hier ook voor de tv zitten om de wedstrijd te zien. Ik weet nog steeds niet wie ik wil dat de titel wint... Vélez of Huracán...
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Za 20 jun 2009 19:23
|
|
Ook deze jongen is blij dat je er weer bent Gallina en nu niet meer weg gaan.
Figueroa is bijna rond met Genoa. José Beraldi Vice President van Boca Juniors vertelde dat ze een bod hebben gehad van 1.5 Miljoen US Dolar.
Boca had een nieuwe aanbieding gedaan die 40 % minder was en daar is Figueroa en zijn vader die zijn zaakwaarnemer is niet mee accoord gegaan.
Viatri schijnt binnen 48 uur rond te komen met Siena. Enige wat nog rond moet komen is een contract voor een speler uit de jeugd van Hurucán en dan mag Viatri weg. En Vargas schijnt rond te zijn met Almeria. Vargas die teleurgesteld is in Boca Juniors en zegt respect te missen.
Dit komt allemaal van Radio La Red die altijd goed geinformeerd zijn.
Mañana Godoy Cruz - River Plate!
Ga zo maar eens kijkje nemen in Hotel van de kippetjes.
|