Auteur
|
Bericht
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 17:44
|
|
Citaat:
Zal wel niet zijn wat je zoekt, Guy, maar het ziet er wel leuk uit!
Wel mooi idd, maar niks voor mij!
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 17:45
|
|
Citaat: Ik wil (misschien) een thuis-shirt van River Plate kopen, maar die hebben ze natuurlijk niet in een normale sportzaak in NL, weet iemand waar ik die wél kan kopen? Het liefste die zonder reclame http://soccerlens.com/shirts/files/2008 ... me-kit.jpg
En wanneer komen trouwens de nieuwe shirts van River Plate uit?
Wat moet je daar nu mee Guy, koop toch een Boca Juniors shirt. Veel mooier.
haha,..... nee
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 20:53
|
|
Citaat: Ik wil (misschien) een thuis-shirt van River Plate kopen, maar die hebben ze natuurlijk niet in een normale sportzaak in NL, weet iemand waar ik die wél kan kopen? Het liefste die zonder reclame http://soccerlens.com/shirts/files/2008 ... me-kit.jpg
Ik denk dat Guy iets zoekt met meer stijl
Ik heb het truitje met de reclame erop, toch niet mis? Ik vind het zwarte ook echt mooi.
Dit is het nieuwe 'alternativa camiseta':
http://www.riverplate.com/camiseta2009/
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 21:00
|
|
Ik denk dat Guy iets zoekt met meer stijl
Ik heb het truitje met de reclame erop, toch niet mis? Ik vind het zwarte ook echt mooi.
Dit is het nieuwe 'alternativa camiseta':
http://www.riverplate.com/camiseta2009/
Zekers mooi shirt! maar ik wil t thuis-shirt, ik bedoel.. dáár herken je clubs aan , wit shirt, roode streep k koop trouwens altijd alleen t thuisshirt, nog nooit een uitshirt van een club/land
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 21:03
|
|
Ja da's waar, er kan niks tippen aan het witte shirt met de rode band Ik heb de uitshirts van Club América en Pumas. Best wel cool. Maar zo'n River shirt zonder sponsor is moeilijk te vinden denk ik.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 21:06
|
|
Mét sponsor mag uiteraard óók, maar natuurlijk t liefste zonder! Maar waar kan ik aan een thuis shirt van River Plate komen? En wanneer komt het nieuwe thuis shirt uit?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:02
|
|
Dat weet ik niet, waarschijnlijk volgend seizoen. Ik vind deze shirt toch wel best nog een jaar mee kunnen, zit echt lekker als ik voetbal Heb de mijn uit River Mania de winkelshop, van Gallina gekregen toen zij in Argentina was.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:05
|
|
Ik weet niet of ik iets gemist heb, maar heb Gallina al een tijdje niet meer gespot op het forum. Iemand die weet hoe dat komt?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:16
|
|
Ze is al 'n tijdje weg, blijkbaar was er iets dat haar niet aanstond...kan haar wel begrijpen. Er word hier niet meer zoveel over het Zuid-Amerikaans voetbal gesproken als vorig jaar, en dat is best jammer.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:23
|
|
Mail haar, jongens! Ze moet wel terugkomen, he.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:25
|
|
Of zou er een kleine Gallina geboren zijn!?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:33
|
|
Citaat: Ze is al 'n tijdje weg, blijkbaar was er iets dat haar niet aanstond...kan haar wel begrijpen. Er word hier niet meer zoveel over het Zuid-Amerikaans voetbal gesproken als vorig jaar, en dat is best jammer.
Volgens mij werd ze juist boos omdat ík iets over River Plate schreef wat haar niet aan stond. Erg jammer, want ik vind het altijd gezellig met Gallina, maar m'n mening houd ik wel. Het zou leuk zijn als ze zich daar niet door liet afschrikken.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 07:00
|
|
Citaat: Dat weet ik niet, waarschijnlijk volgend seizoen. Ik vind deze shirt toch wel best nog een jaar mee kunnen, zit echt lekker als ik voetbal Heb de mijn uit River Mania de winkelshop, van Gallina gekregen toen zij in Argentina was.
Miss in de Adidas winkel in Amsterdam?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 13:22
|
|
Citaat: Dat weet ik niet, waarschijnlijk volgend seizoen. Ik vind deze shirt toch wel best nog een jaar mee kunnen, zit echt lekker als ik voetbal Heb de mijn uit River Mania de winkelshop, van Gallina gekregen toen zij in Argentina was.
Kan je altijd gaan kijken...wie weet. Als je niet zover van Amsterdam woont?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 13:24
|
|
Citaat: Ze is al 'n tijdje weg, blijkbaar was er iets dat haar niet aanstond...kan haar wel begrijpen. Er word hier niet meer zoveel over het Zuid-Amerikaans voetbal gesproken als vorig jaar, en dat is best jammer.
Volgens mij werd ze juist boos omdat ík iets over River Plate schreef wat haar niet aan stond. Erg jammer, want ik vind het altijd gezellig met Gallina, maar m'n mening houd ik wel. Het zou leuk zijn als ze zich daar niet door liet afschrikken.
Ja dat ik heb ook gelezen. Ik zal eens met haar gaan praten, proberen te overtuigen om terug te komen op het forum.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 13:25
|
|
Citaat: Of zou er een kleine Gallina geboren zijn!?
Nee, dat denk ik niet
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 19:54
|
|
Ik woon tussen Eindhoven en Tilburg, maar ik moet in de zomervakantie toch naar Amsterdam, Adidas Store dus als ik daar toch ben.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 20:20
|
|
Ik woon tussen Eindhoven en Tilburg, maar ik moet in de zomervakantie toch naar Amsterdam, Adidas Store dus als ik daar toch ben.
Ik verwacht eigenlijk niet dat je dat shirt daar kunt vinden. Misschien toch ergens op internet kopen of een retourtje naar Argentina kopen . In Spanje zal het shirt wel makkelijker te verkrijgen zijn.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 20:46
|
|
Retourtje Buenos Aires is idd ook een optie en Spanje, ik ben 4 weken geleden in Madrid geweest, k heb trouwens geen River Plate shirt gezien
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 21:27
|
|
Ik keek even op de website van Adidas Original store, en het river shirt staat er gewoon bij. en zonder sponsor zoals je graag wou. je kan er eigenlijk praktisch elk adidas shirt vinden. het is een adidas shop voor iets natuurlijk.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 21:36
|
|
Adidas Originals Store - Leidsestraat 7 - Amsterdam
De Adidas shop dus Bedankt hea!
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 22:41
|
|
geen probleem man!
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 23:37
|
|
http://catalogue.adidas.com/catalogue/l ... ome-Jersey.
Bedoel je dit shirt Guy. Daar wil je toch niet in gezien worden.
Vind Peru wel een mooi shirt hebben.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 4 jun 2009 00:01
|
|
http://www.diariouno.com.ar/contenidos/ ... -0041.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 8 jun 2009 15:42
|
|
En? Komt Gallina terug, jongens?
Het veld van River Plate is niet echt bijzonder goed volgens een ex-Boca Junior-speler.
Citaat: Maradona: "Het veld was een slechte stoep"
Bron: Goal.com
Argentinië pakte zaterdag drie belangrijke punten tegen Colombia (1-0), maar bondscoach Diego Maradona was niet tevreden. De legende sprak met ongenoegen over de grasmat en het voetbal van zijn ploeg in de eerste helft.
Zelfs balvirtuoos Lionel Messi had moeite om zich staande te houden op het veld van het River Plate-stadion. "Hij zei tegen me: 'Diego, het is onmogelijk om de bal te controleren. Ik heb er de hele wedstrijd geen vat op gekregen.' Het was geen veld, maar een slechte stoep," aldus Maradona na afloop op de persconferentie.
De Argentijnse bondscoach was eveneens niet te spreken over het spel dat zijn ploeg in de eerste helft liet zien. "Colombia drukte ons naar achteren. Ze waren superieur, wij waren verbaasd. In de kleedkamer was ik woedend over de manier waarop we speelden. Wat we de afgelopen weken hebben besproken, werd niet uitgevoerd."
Ondanks de woede van hun coach wonnen de Argentijnen met 1-0. Maradona's team staat nu op de vierde plek in de WK-kwalificatiepoule. Brazilië en Paraguay, die woensdag tegenover elkaar staan, hebben twee punten meer en voeren de groep aan.
|