Auteur
|
Bericht
|
RosarioCentral

Forum berichten: 454
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 17:57
|
|
Een paar weken terug werd er ook geschreven dat Davids naar Newells zou komen. Probleem is dat ze daar nou niet erg veel uit te geven hebben en Davids wel erg veel vraagt. Ik hoop voor River Plate dat Davids flink heeft moeten inleveren, want anders betaalt River wel erg veel voor een voetballer die zijn beste tijd heeft gehad. Overigens heeft Davids altijd zijn waardering voor het Argentijnse voetbal uitgesproken en ik vind het dus tof dat hij de uitdaging aangaat. We zullen zien...
|
svvenn

Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 18:41
|
|
Citaat: Heb je een hekel aan Edgar Davids, Gallina?
Nee hoor, hoe kom je erbij????
Nou ja ken hem alleen van geruchten, maar ik heb hem 1 keer tegen de schenen van een andere speler zien trappen, zo hard en expres, dat ik dacht van jou moet ik niet mannetje, gluiperd, engerd, hoop dat zn zonnebril aan zn kop blijft vastplakken en nooit meer los kan..... Dan zijn wij het absoluut niet met elkaar eens;) Davids was een geweldige speler, altijd 200 procent inzet, maar dit hoef ik hier niemand te vertellen Bovendien naast voetballer een straat voetballer pur sang.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 18:46
|
|
Citaat: Heb je een hekel aan Edgar Davids, Gallina?
Nee hoor, hoe kom je erbij????
Nou ja ken hem alleen van geruchten, maar ik heb hem 1 keer tegen de schenen van een andere speler zien trappen, zo hard en expres, dat ik dacht van jou moet ik niet mannetje, gluiperd, engerd, hoop dat zn zonnebril aan zn kop blijft vastplakken en nooit meer los kan..... Dan zijn wij het absoluut niet met elkaar eens;) Davids was een geweldige speler, altijd 200 procent inzet, maar dit hoef ik hier niemand te vertellen Bovendien naast voetballer een straat voetballer pur sang.
O wat jammer Svvenn!
Maar bovendien, ik denk dat E.Davids het niveau van River niet aankan
|
El Lute

Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 19:57
|
|
Soccerquest meld het ook nu alleen een tijdje later. Jajaja
Alles binnen 5 minuten hier.
Zou het geweldig vinden als het door gaat, pak de eerste vlieger na BA.
Vamos River vanavond, gaat moeilijk worden. Dacht dat ze in Paraguay spelen vanavond, daar hebben ze een President (EX- Priester of zoiets) die ook 'met scherp schiet).
Prachtig dit. (sorry Gallina).
|
El Lute

|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 20:00
|
|
Aguilar schijnt gesproken te hebben. Weet alleen niet waar en waar ik zijn woorden kan vinden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 20:05
|
|
Citaat: Soccerquest meld het ook nu alleen een tijdje later. Jajaja
Alles binnen 5 minuten hier.
Zou het geweldig vinden als het door gaat, pak de eerste vlieger na BA.
Vamos River vanavond, gaat moeilijk worden. Dacht dat ze in Paraguay spelen vanavond, daar hebben ze een President (EX- Priester of zoiets) die ook 'met scherp schiet).
Prachtig dit. (sorry Gallina).
SQ??? Ché zeker????
|
El_Millonario

Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 20:08
|
|
Ik moet toegeven (ondanks z'n rotkarakter)...Davids heeft een techniek waar ik kippevel van krijg. Eén van de eerste echte freestylers. Is nu ook al wat ouder, misschien dat hij nu wat rustiger is? Weet je waarom hij die sportbril moet dragen, Gallina? Is niet voor de show hoor..
http://www.youtube.com/watch?v=D5rk3s3ZJMw&NR=1
Blijft lachen
Gallardo is inderdaad veel rustiger dan we gewend waren. Ik merkte het al bij z'n twee goals toen hij inviel tegen Arsenal, gewoon happy viering. Je hebt dan van die spelers die zo arrogant roepen als ze een goal scoren. En dan ook bij een strafschop die Falcao wou nemen bleef hij kalm en gaf hij Falcao een vertrouwenstik op z'n bol.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 20:11
|
|
Citaat: Aguilar schijnt gesproken te hebben. Weet alleen niet waar en waar ik zijn woorden kan vinden.
Tegengerucht???
http://www.lanacion.com.ar/nota.asp?nota_id=1121270
Wel leuk dat van die kindertjes..........toch iets positiefs van hem
|
RosarioCentral

|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 21:08
|
|
Citaat: Aguilar schijnt gesproken te hebben. Weet alleen niet waar en waar ik zijn woorden kan vinden.
Tegengerucht???
http://www.lanacion.com.ar/nota.asp?nota_id=1121270
Wel leuk dat van die kindertjes..........toch iets positiefs van hem

Ik zou dan toch wat meer over deze stichting van Davids willen weten, want ik kan niets vinden op internet. Daarnaast zou ik niet weten waarom je hierover met de president van River Plate zou moeten praten. Ik weet dat River af en toe een soort goede doelen actie houdt, maar daar blijft het ook bij, toch?
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 23:02
|
|
Citaat:
Ja schaam je................
In Jujuy, het noorden dus zit Gimnasia en dan heb je nog San Martin de Tucuman.
De rest zit in en rond BsAs, in Godoy Cruz bij Mendoza en Mar del Plata ten zuiden van van Bs As.
Waar zit je broertje dan precies(jaloers...........)
http://www.ole.clarin.com/estadisticas/ ... xture.html
Is een overzichtje van de wedstrijden.

Bedankt!
M'n broertje zit nog vast in Bolivia, Gallina. Hij trekt straks eerst naar het noorden, dus het enige dat ik hem dan kan bieden is Rosario Central vs Boca Juniors. Niet slecht, lijkt mij. Moet hij wel voor zondag in Argentinië zijn. RC, zit jij op dit moment in Argentina? Zou jij eventueel wat voor hem kunnen betekenen?
Citaat: Vanavond dus weer Copa Libertadores met Nacional - River. River Plate dat gewoon moet winnen om nog kans te maken. Gorosito gaat voor een 3-4-3, ongezien. De elf zien er als volgt uit:
Keeper: Vega
Verdediging: Gerlo, Sanchez, Cabral
Middenveld: Ferrari, Ahumada, Domingo, Villagra of Sambueza
Aanval: Falcao, Fabbiani, Buonanotte
Poeh, Gerlo kan je echt onmogelijk als één van de twee mandekkers laten spelen in een driemansdefensie. Sowieso is dit trio daar niet geschikt voor, maar op deze manier kan je er beter voor kiezen om Cabral (fysiek niet sterk genoeg) en Sánchez (te onbehouwen) in de mandekking te laten spelen en Lugano er als vrije verdediger tussenin. Veel is het niet, maar tegen deze zwakke Paraguayaanse tegenstander komen ze er volgens mij nog wel mee weg.
Citaat: Een paar weken terug werd er ook geschreven dat Davids naar Newells zou komen. Probleem is dat ze daar nou niet erg veel uit te geven hebben en Davids wel erg veel vraagt. Ik hoop voor River Plate dat Davids flink heeft moeten inleveren, want anders betaalt River wel erg veel voor een voetballer die zijn beste tijd heeft gehad. Overigens heeft Davids altijd zijn waardering voor het Argentijnse voetbal uitgesproken en ik vind het dus tof dat hij de uitdaging aangaat. We zullen zien...
Als ik al zoveel geld zou hebben verdiend tijdens m'n carrière en wilde afbouwen, dan zou ik ook zeker een avontuur in Argentinië aan gaan. Geweldige kans.
Wat Davids betreft. Op basis van wat we bij Ajax in z'n laatste maanden hebben gezien en afgaande op het feit dat hij in bijna een jaar tijd geen club heeft gevonden, is hij compleet over the hill. Maar het is wel een topprof en als het niet zo erg gesteld is met hem als het lijkt, dan voegt hij nog zeker wat toe aan River Plate.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 03:08
|
|
Ik praat even voor RC: Hij is weer in nederland,
Over 5 min: Nacional-River-Plate
VAMOS RIVER!!!!!!!!!!!!
|
reemsterCARP

Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 07:03
|
|
En toen was het sprookje uit. Naja, dit had meer weg van een nachtmerrie.
Focussen op de nationale competitie en die titel pakken nu. Met of zonder Edje Davids. Ik ben er iig eind mei bij voor de wedstrijd tegen Independiente!
Groeten vanuit Caracas
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 15:35
|
|
Citaat:
Groeten vanuit Caracas 
Geweldig man. Doe je een beetje voorzichtig daar.
Tsja, River Plate. Heb de eerste helft gezien wat niet best was. Fabbiani liet zich slim vallen en werd het plotseling 0-1 maar kregen ze in de laatste seconde van de extra tijd een pingel tegen. Ongelooflijk dat de Braziliaanse arbiter hem gaf. Naaierij van de 1e klas.
Maar het wordt duidelijker en duidelijker wat er speelt bij clubs als River Plate, San Lorenzo en bv een Racing.
Clubs die geregeerd worden door de Barra Brava's. Overblijfsels van de Junta met Videla. Bij al die clubs zitten een hoop foute gasten en het is wachten totdat de boel echtg gaat exploderen.
Spelers en hun famillies, bestuursleden etc worden voortdurend bedreigd.
Van de week weer gezien bij San Lorenzo. Erg bevordelijk voor prestaties is dit niet.
Boca Juniors moet ook op gaan passen want het rommelt enorm achter de schermen bij La 12. Verschrikkelijk dat al het goede wat Macri geraliseerd had haast ter niet gedaan is. Macri had het zooitje goed onder de knie.
Dit is dan ook de reden dat een club als Lanus opeens uit het niets al tijden goed mee draait. Club die geen last heeft van dit soort praktijken. Daarnaast financieel gezond als een van de weinige Argentijnse clubs. Tigre is ook zo'n club.
River Plate mag van geluk spreken dat ze automatisch geplaatst zijn voor de Copa's. Ze staan twee na laatst op de Argentijnse plaatsingslijst. Zouden normaal gezien helemaal niet geplaatst zijn. Dit geluk levert ondanks de slechte resultataen miljoen op.
De hoogste in rang van de Barra Brava van Godoy Cruz is van de week gearresteerd en zit in de bak nu. Ze zijn enorm bang voor onrusten zondag tegen Lanus. Reden te meer om Malvinas op te zoeken zondag.
|
El Lute

|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 15:37
|
|
En Ché, voor vanavond:
Avé VVV.
Dat ze kampioen mogen worden vandaag. Neem aan dat je in de Koel zit.
Suerte en veel plezier!
|
Ché

Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 15:59
|
|
Citaat: SQ??? Ché zeker????

Pardon?
Dat heb je dan toch verkeerd ingeschat, Gallina.
Behoorlijk druk gehad gisteren en was het sowieso een speculatief bericht. 'Bij plaatsing voor de volgende ronde'. Tja.
Volgend jaar een nieuwe editie.
Citaat: River Plate mag van geluk spreken dat ze automatisch geplaatst zijn voor de Copa's. Ze staan twee na laatst op de Argentijnse plaatsingslijst. Zouden normaal gezien helemaal niet geplaatst zijn. Dit geluk levert ondanks de slechte resultataen miljoen op.
Voor de Copa Libertadores in tegenstelling tot de Sudamericana toch geen wild cards voor zowel Boca als River? Of zit ik fout? De kampioenen en de hoogst genoteerde clubs over 2 seizoenen gerekenend kwalificeren zich toch, bij de Sudamericana krijgen ze beide ieder jaar een Wild Card.
Citaat: En Ché, voor vanavond:
Avé VVV.
Dat ze kampioen mogen worden vandaag. Neem aan dat je in de Koel zit.
Suerte en veel plezier!
Bedankt kerel.
Over een uurtje het centrum in voor een biertje op het terras en dan idd richting de Koel. Gaat het vanavond niet gebeuren dan de week erop. Is ook zelden een issue geweest wie, maar wanneer ze kampioen zouden worden.
Voor de mensen die geen kaarten konden krijgen hebben ze een groot scherm bij het stadhuis neergezet.
Avé VVV.
|
Eto'o

Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Vr 24 apr 2009 18:46
|
|
Maar er is dus niemand die in Argentinië wellicht iets voor m'n broertje kan betekenen? 
Even terugkomen op een post van 5 mei, 2008. Is niet per se op Oscarito gericht, maar ik wilde het even over Faccioli hebben:
Citaat: Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat Oscarito van Faccioli vindt. Ik neem tenminste aan dat hij niet voor niets naar hem vraagt. Ik heb Faccioli voornamelijk in het begin van het seizoen gezien toen hij een jong duo vormde met Carlos Quintana en dat liep totaal niet lekker. Ik heb nog wat wedstrijden liggen van Lanus, maar sindsdien is het aantal tegendoelpunten nog altijd schrikbarend. Van Faccioli was ik aan het begin van het seizoen in ieder geval niet onder de indruk. Vooral qua wendbaarheid viel het niet mee.
Volledige willekeur, Thomas. 
En Faccioli is een goede speler, samen met Martinez en Meza de toekomst van Argentinië wat betreft verdedigers.
Ik heb Faccioli tegen Chivas weer zien spelen en het was een absolute ramp. Misschien kan iemand me vertellen wat die jongen goed zou moeten kunnen? Het leek wel Erik Pieters, wanneer die in het centrum moest spelen bij PSV.
Meza zal vanwege z'n lengte wel uit het centrum verdreven worden. Overkwam hem bij Argentinië onder-20 ook al.
Verder lopen er nogal wat spelers rond met de naam Martinez, maar ik denk dat ik weet wie Oscarito bedoelt.
|
El Lute

|
Geplaatst: Za 25 apr 2009 18:54
|
|
Gefeliciteerd Ché, dat VVV nu wat langer erin mag blijven. Roda JC degraderen en dan zijn ze zomaar de enige club in de Ere divisie.
Citaat: Maar er is dus niemand die in Argentinië wellicht iets voor m'n broertje kan betekenen?
Hij zit toch in Bolivia nu?
Wat moet er gebeuren dan?
Diario UNO meld dat de kans toch groot is dat Davids richting River Plate gaat. Davids is in Argentina en heeft donderdag meer dan 2 uur met Aguilar gesproken. Directe overgang is niet mogelijk vanwege het feit dat River Plate uitgeschakeld is voor de Copa. En mee spelen in de competitie kan nu niet.
Nu schijnt hij in juni te komen.
Diario UNO heeft goede connecties met River Plate, de eigenaar van UNO is Villa die ook eigenaar is van Independiente Rivadavia waar Ortega rondhuppelt. Daarnaast is die een persoonlijke vriend van Aguilar. De huidige President van River Plate.
Nog leuk weetje is dat Walter Perazzo (coach selection sub 1 Diego Riquelme heeft opgeroepen voor de selection. Diego Riquelme (geweldige naam), broertje van Roman Riquelme. 10 Broers/zussen hebben ze.
Dinsdag gaat er een gesprek plaats vinden tussen Maradona en Riquelme. Lijkt er op dat de problemen uit de wereld geholpen gaan worden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd

|
Geplaatst: Za 25 apr 2009 19:12
|
|
Nou hij doet z'n best maar........... Ik geloof dat de hincha's er ook niet op zitten te wachten en ik zeker niet, ik haat mannen met "losse"handjes.
Maar een ander heel erg off topic berichtje............... haha hoorde op TN .com dat ze verwachten dat onze Bea op maandag de troon gaat overgeven aan Wim-Lex en Bostera Maxíma!
|
El Lute

|
Geplaatst: Za 25 apr 2009 19:32
|
|
Citaat:
Iedereen heeft het erover hier. Gebeurt niet vaak dat voetbal naar de achtergrond gaat maar Maxima en 'Guillermo' zijn op elke nieuwszender de laatste 3 dagen. Zou het geweldig vinden.
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 21:48
|
|
Vanavond River - Gimnasia de Jujuy. Het word eens dringend tijd voor nog eens overwinning, want de laatste dateert al van tegen SM Tucumàn. Buonanotte begint dus wel aan de wedstrijd, hopelijk kan hij z'n fout recht zetten want hij staat heel River in het krijt na die domme actie in de Copa Libertadores. Laat ons hopen op een goeie prestatie.
Vamo' River!
|
reemsterCARP

|
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 22:07
|
|
Central - Boca begint nu... toch maar even kijken :) Hopelijk zendt Fox Sports dadelijk ook River uit.. maar dat zal wel weer niet
|
RosarioCentral

|
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 22:48
|
|
Citaat: Central - Boca begint nu... toch maar even kijken :) Hopelijk zendt Fox Sports dadelijk ook River uit.. maar dat zal wel weer niet 
Ik kom er net in de 36ste minuut invallen, maar we staan al met 1-0 voor! :) Goed begin voor Russo, al speelt Boca wel met een veredeld B-elftal. Die reserves zullen vast gemotiveerd zijn, dus ik hoop er maar het beste van.
|
RosarioCentral

|
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 23:00
|
|
Citaat: Central - Boca begint nu... toch maar even kijken :) Hopelijk zendt Fox Sports dadelijk ook River uit.. maar dat zal wel weer niet 
Ik kom er net in de 36ste minuut invallen, maar we staan al met 1-0 voor! :) Goed begin voor Russo, al speelt Boca wel met een veredeld B-elftal. Die reserves zullen vast gemotiveerd zijn, dus ik hoop er maar het beste van.
Central 2 - Boca 0!!!
Het zal toch niet waar zijn?
|
reemsterCARP

|
Geplaatst: Ma 27 apr 2009 00:01
|
|
Boca krijgt billenkoek
|
El_Millonario

|
Geplaatst: Ma 27 apr 2009 01:46
|
|
Hoor je de fans 'Muñeco' roepen, reemster? Ik heb ze nog nooit zo boos gezien. River speelt echt zonder inspiratie, ik hoop dat Gallardo er snel in komt.
|