Auteur
|
Bericht
|
El Lute
Forum berichten: 3606
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 23:46
|
|
Citaat: Toch nog 2-2 geworden.
Vega was top.
2e helft een paar wissels , Rios en Abelairas eruit, gelukkig, die voegden echt niks toe en Mauro Diaz en G. Fernandez erin.
Ging gelijk een stuk beter. pfffff
River staat nog steeds 4e
Godoy Cruz 6 en Boca 11
Volgende week El Superclasico, ben benieuwd.
Slaap lekker allemaal.........................
Godoy Cruz bijna de gehele wedstrijd met 10 man gespeeld in een prachtige wedstrijd. Moet zeggen dat juyjuy meer had verdiend maar Figuroa was super en zag dat beloond met 2 doelpunten. Erg jammer dat we niet wonnen want dan hadden we 4e gestaan.
Van het weekend uit naar Rosario tegen Newell's Old Boys.
Maar zondag Boca Juniors - River Plate met beide ploegen die het moeilijk hebben. Verwacht dat Boca Juniors wel gaat winnen vanwege 2 zaken.
Thuis voordeel en dat er bij Boca Juniors net wat meer spelers rondlopen die weten wat deze wedstrijd inhoudt.
Met name palermo weet dan net iets meer te brengen maar ook Riquelme, Vargas, Kropviesa, Battaglia en Palacio.
Gaat een eenvoudige overwinning worden.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Di 14 apr 2009 01:02
|
|
Achteraf gezien mag River niet klagen over het gelijk spel. Alleen pech na de goal van Barrado krijgen we een penalty tegen. Vega was inderdaad top, reuzekansen voor Gimnasia maar hij stopte ze. Had hij de penalty gestopt was hij nu onsterfelijk voor de River fans. Komende dagen moet er gewerkt worden aan de centrale verdediging want die was rotslecht, moet eerlijk zijn. Dat word fataal tegen Boca, die laten zo'n kansen niet liggen. Met Gallardo, Falcao, Rosales en Enano weet River ook wel wat deze wedstrijd inhoudt, El Lute Ik ga voor een gelijk spel. River staat hoger in het klassement dan Boca dus dat kan ook in het voordeel van River zijn.
Verder las ik wat over el escandalo en Tucumàn. M'n spaans is beperkt, kan jij er wat over vertelle, Lute?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Di 14 apr 2009 10:57
|
|
Na vijf wedstrijden waarvan er drie werden gewonnen, één werd gelijk gespeeld en zondag nogal teleurstellend van Racing werd verloren is Reinaldo Merlo al weer opgestapt als DT van Central. Eén van de redenen was de spanning tussen hem en Ezequiel Gonzalez. Er moet weer een andere DT worden gezocht en Central lijkt te gaan voor Miguel Angel Russo. Wat mij betreft geen slecht idee, want hoewel Merlo het qua resultaat niet slecht heeft gedaan, is het qua spelopvatting geen trainer voor Central. To be continued...
http://www.lacapital.com.ar/contenidos/ ... _0001.html
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 16 apr 2009 02:45
|
|
Ik zag Leandro Gioda laatst trouwens terugkeren bij Independiente tegen NOB. Speelde achterin vrij goed en maakte na vijf maanden zwaar blessureleed de openingstreffer uit een dood spelmoment. Zijn er hier nog mensen met een mening over de beste jongen?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Do 16 apr 2009 09:35
|
|
Citaat: Na vijf wedstrijden waarvan er drie werden gewonnen, één werd gelijk gespeeld en zondag nogal teleurstellend van Racing werd verloren is Reinaldo Merlo al weer opgestapt als DT van Central. Eén van de redenen was de spanning tussen hem en Ezequiel Gonzalez. Er moet weer een andere DT worden gezocht en Central lijkt te gaan voor Miguel Angel Russo. Wat mij betreft geen slecht idee, want hoewel Merlo het qua resultaat niet slecht heeft gedaan, is het qua spelopvatting geen trainer voor Central. To be continued...
Hij komt, hij komt... tis niet de goede Sint, maar wel Miguel Angel Russo. Een hele verbetering ten opzichte van Merlo, maar Central zit wel in een enorm lastige situatie. Hoewel Usandizaga het op verschillende fronten goed doet als president is de club op technisch gebied vrij slecht geleid. Laten we in elk geval hopen dat Russo het langer vol houdt dan 5 wedstrijden.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 16 apr 2009 18:17
|
|
Citaat: Ik zag Leandro Gioda laatst trouwens terugkeren bij Independiente tegen NOB. Speelde achterin vrij goed en maakte na vijf maanden zwaar blessureleed de openingstreffer uit een dood spelmoment. Zijn er hier nog mensen met een mening over de beste jongen?
Had die naam al lang niet meer gehoord. Dacht dat ie ergens verdwenen was in een onbekende competitie. Wel raar dat een club van Independiente zo laag gevallen is, ik kan me niet meer herinneren wanneer ze nog voor het laatst kampioen hebben gespeeld.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 04:58
|
|
Mooi, van 23 mei tm 01 juni weer in Buenos Aires, uitstekende periode om wat wedstrijden mee te pikken...
oa
River - Rojo
Vélez - Boca
Quilmes - Ferro
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 11:24
|
|
Citaat: Na vijf wedstrijden waarvan er drie werden gewonnen, één werd gelijk gespeeld en zondag nogal teleurstellend van Racing werd verloren is Reinaldo Merlo al weer opgestapt als DT van Central. Eén van de redenen was de spanning tussen hem en Ezequiel Gonzalez. Er moet weer een andere DT worden gezocht en Central lijkt te gaan voor Miguel Angel Russo. Wat mij betreft geen slecht idee, want hoewel Merlo het qua resultaat niet slecht heeft gedaan, is het qua spelopvatting geen trainer voor Central. To be continued...
Tsja, lijkt me dat Merlo het niet zo gek heeft gedaan.
Central-Racing was echt een dramatische pot. Het zou verboden moeten worden om dat soort wedstrijden te moeten kijken. Het was net een potje tennis. Martinez en Burdisso waren de uitblinkers, maar dan vooral omdat ze alles weg wisten te koppen. Hoe doet het broertje van het verder bij Central, RC?
Die Caraglio was trouwens een ramp, zeg. Wat kan hij normaal gesproken wel goed? Zelaya heeft meer aanleg dan er uit komt, maar die jongen is niet gedreven. Gaat op deze manier niet verder komen dan Rosario.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 18:00
|
|
Citaat:
Verder las ik wat over el escandalo en Tucumàn. M'n spaans is beperkt, kan jij er wat over vertelle, Lute?
Heb van de week weinig mee gekregen dus dit ook niet. Ben op en neer naar Paraguay geweest. Maar moet me zelf weer bij werken.
Independiente Rivadavia heeft Ribolzi ontslagen na 2 nederlagen.
Dat is de derde trainer die er uit vliegt dit jaar bij La Lepra. Ze hebben nu 2 trainers aan gesteld die ik nog niet ken.
Supporters hebben van de week de banden van de spelers lek gestoken en de auto's beschilderd met niet echt leuke leuzen.
Denk dat er in geval Merlo meer speelt. Denk dat we vandaag of morgen te horen krijgt dat die ergens anders aan de slag kan. In Mexico of zoiets dergelijks. Die Russo vind ik maar niets, wordt eens tijd dat die resultaat gaat behalen. Is een net niet man. Hoop dat die Central op hoogste plan kan behouden.
Dan ook nog gelachen. Wist niet dat het zo ging maar heb de 'loting' live op tv gezien van wie de Boca - River match mag fluiten.
Nu zijn er dus maar 5 scheidsrechters die geschikt geacht worden om een Klassieker te mogen fluiten. Er gingen dus 5 balletjes in zo'n bingo draaiding met n1 t/m nr 5 die dus voor 5 arbiters stonden. Zelfs TN, de grootste 24 uurs nieuszender schakelde over van problemen van Campo naar dit spektakel.
5 Van die maffiosies die dit organiseerde. Bleken de bazen te zijn van de arbiters. Rolde dus een balletje uit wat voor de naam stond van Bassi.
Deze heeft dus de eer om zondag te fluiten.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 18:14
|
|
De selectie van Argentina tegen Uruguay.
Diego Pozo : Colon (Ex-Tomba)
Ignacio Canuto : Argentinos Juniors
Mattias Caruzo : Argentinos Juniors
Jose Sand : Lanus
Sebastian Blanco : Lanus
Hernan Bernardillo : Newell's Old Boys
Mauro Formica : Newell's Old Boys (4 broers Formica die allemaal betaald voetbal spelen, eentje bij Godoy Cruz, zondag broedergevecht in Rosario)
Cristian Campestrini : Arsenal
Daniel Montenegro : Independiente
Nicoalas Otamendi : Velez Sarsfield
Franco Zuculini : Racing
Maximiliano Moralez . Velez Sarsfield
Juan Forlin : Boca Juniors
Martin Palermo : Boca Juniors
Rodrigo Palacio : Boca Juniors
Sebastian Battaglia : Boca Juniors
Mariano Andujar : Estudiantes de la Plata
Marcos Angeleri : Estudiantes de la Plata
Sebastian Veron : Estudiantes de la Plata
Kom er maar in Thomas.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 18:25
|
|
Volgens mij mis je nog wat namen, El Lute. Salvio, bijvoorbeeld.
Een aantal jongens heeft wel potentie, maar dit is meer een showcase voor Europese clubs dan een serieuze wedstrijd waarin jongens kunnen worden bekeken die een serieus alternatief vormen voor Maradona. Verón kan ik nog enigszins inkomen nu Riquelme is gestopt, maar wat moet je met Sand, Palermo, Campestrini, Montenegro of die twee van Colón. En van de anderen zie ik weinig spelers op termijn een plek in de Argentijnse selectie veroveren.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 18:37
|
|
Citaat: Volgens mij mis je nog wat namen, El Lute. Salvio, bijvoorbeeld.
Een aantal jongens heeft wel potentie, maar dit is meer een showcase voor Europese clubs dan een serieuze wedstrijd waarin jongens kunnen worden bekeken die een serieus alternatief vormen voor Maradona. Verón kan ik nog enigszins inkomen nu Riquelme is gestopt, maar wat moet je met Sand, Palermo, Campestrini, Montenegro of die twee van Colón. En van de anderen zie ik weinig spelers op termijn een plek in de Argentijnse selectie veroveren.
Volgens mij is de lijst compleet.
Heb op de achtergrond TyC Sports opstaan waar zojuist Grondona een live persconferentie gaf. (30 jaar aan de macht nu bij AFA).
Er is kans dat Riquelme overweegt om terug te keren bij de selectie.
Er wordt onder aanvoering van Grondona gesprekken gevoerd tussen Riquelme en Maradona.
Maradona die met meer personen overhoop ligt. Lijkt wel een kleuter school.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 21:05
|
|
Maar wat vind jij nou van zo'n selectie, Lute? Ik vind het initiatief goed hoor, maar selecteer dan jongens die echt kans maken op een serieuze kans in de nationale selectie. Door jongens als Sand te selecteren devalueer je het prachtige shirt gewoon. Uit deze selectie blijkt trouwens eens te meer dat Maradona het wel heel erg heeft op kleine, technische spelers. Diego speelt het liefst met elf van die dwergen. Nou, ik kan je vertellen dat als dat doorgezet wordt Argentina er kansloos af gaat op het WK. Op het aller hoogste niveau kan je maximaal vier van dat soort jongens opstellen. Er zitten ook gastjes bij van ploegen waar er betere jongens met meer lengte rondlopen.
Waarom zat Papa trouwens wel bij de voorselectie? Zijn er toch opeens weer enige twijfels bij Maradona? Zou volkomen terecht zijn, natuurlijk.
Baldassi is trouwens wel de beste scheidsrechter van Argentinië, El Lute. Die gaat als hij zo doorgaat zeker het WK fluiten.
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 17 apr 2009 23:17
|
|
Citaat: Maar wat vind jij nou van zo'n selectie, Lute? Ik vind het initiatief goed hoor, maar selecteer dan jongens die echt kans maken op een serieuze kans in de nationale selectie. Door jongens als Sand te selecteren devalueer je het prachtige shirt gewoon. Uit deze selectie blijkt trouwens eens te meer dat Maradona het wel heel erg heeft op kleine, technische spelers. Diego speelt het liefst met elf van die dwergen. Nou, ik kan je vertellen dat als dat doorgezet wordt Argentina er kansloos af gaat op het WK. Op het aller hoogste niveau kan je maximaal vier van dat soort jongens opstellen. Er zitten ook gastjes bij van ploegen waar er betere jongens met meer lengte rondlopen.
Waarom zat Papa trouwens wel bij de voorselectie? Zijn er toch opeens weer enige twijfels bij Maradona? Zou volkomen terecht zijn, natuurlijk.
Baldassi is trouwens wel de beste scheidsrechter van Argentinië, El Lute.
Die gaat als hij zo doorgaat zeker het WK fluiten.
Wat ik er van vind..
Beetje lachwekkend dit, zitten er een paar bij die ik niet eens ken.
Wat ik goed begrijp is dat je wat uit gaat proberen in een oefen wedstrijd, ook dat je de 'Europeanen' niet oproept. Die reizen al meer dan genoeg.
Heb beetje Fox en TyC gezien en men houdt zich in omdat het Maradona is.
Maradona is voor mij de grootste voetballer die ik heb mogen aanschouwen op het speelveld en dat meerdere malen. Prijs me daar gelukkig mee maar wat die nu allemaal presteerd is waanzin. Bolivia ook, voordat die coach was is die eens op komen draven met zijn vriend Morales om een wedstrijd te spelen. Hij was ook de enige in heel Argentina nu die geen problemen had om op hoogte te spelen.
Maar hij kon ook niet anders want hij zou zich totaal ongeloofwaardig maken.
Maar deze selectie is een lachertje. Neem nou die doelman Pozo, 31 jaar en speelde van het weekend geweldig maar daar win je geen WK mee. Neem dan ene Assmann.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 00:00
|
|
26 man tellende voorselectie voor de amistoso die komende maand gespeeld wordt. Lute miste er dus idd een paar, o.a. eenMuñoz, , Bernandello, Salvio en Federico die deze Clausura misschien wel de smaakmaker is op de Argentijnse velden. Bij een aantal namen is het idd wenkbrauwen fronsen.
Voor de volledigheid de complete selectie, al is dat voor jou vandaag niet de 1e keer dat je die te zien krijgt.
Citaat: Esta es la lista completa de los convocados por Diego Maradona que se dará a conocer dentro de un rato: Martín Parlermo, Juan Forlín, Sebastián Battaglia y Ezequiel Muñóz, de Boca. Sebastián Blanco, José Sand, Eduardo Salvio, de Lanús. Mariano Andújar, Marcos Angeleri y Juan Sebastián Verón, de Estudiantes. Nicolás Otamendi, Emiliano Papa y Maximiliano Moralez, de Vélez. Rolfi Montenegro, de Independiente. Fabián Rinaudo, de Gimnasia LP. Milton Caraglio, de Central. Alexis Ferrero y Diego Pozo, de Colón. Cristian Campestrini, de Arsenal. Franco Zuculini, de Racing. Ignacio Canuto y Matías Caruzzo, de Argentinos. Gonzalo Bergessio, de San Lorenzo. Hernán Bernardello y Mauro Formica, de Newell's y Matías De Federico, de Huracán.
|
Ché
Forum berichten: 250
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 00:06
|
|
Citaat: Heb beetje Fox en TyC gezien en men houdt zich in omdat het Maradona is.
Maradona is voor mij de grootste voetballer die ik heb mogen aanschouwen op het speelveld en dat meerdere malen. Prijs me daar gelukkig mee maar wat die nu allemaal presteerd is waanzin. Bolivia ook, voordat die coach was is die eens op komen draven met zijn vriend Morales om een wedstrijd te spelen. Hij was ook de enige in heel Argentina nu die geen problemen had om op hoogte te spelen.
Tja, als voetballer was en is ie nog steeds onovertroffen. Als trainer in de 2e échte wedstrijd onderuit als een beginner. Ongelofelijk om je daar niet aan te passen aan de omstandigheden. Nu had ie (tijdens een persconferentie) al laten doorschemeren erover te denken om straks tijdens het volgende tweeluik toch te willen rouleren tussen de wedstrijden tegen Colombia (thuis) en het uitduel in Quito tegen Ecuador.
Citaat: Central-Racing was echt een dramatische pot. Het zou verboden moeten worden om dat soort wedstrijden te moeten kijken.
Hiervan zouden we elkaar vaker van op de hoogte moeten houden wanneer een wedstrijd integraal bekeken wordt. Het enige boeiende was de ongeveer 10 minuten durende previa met shots van het zingende en dansende publiek, en het eindsignaal.
San Lorenzo heeft Tinelli's favoriet ook binnen las ik van de week. El Cholo Simeone als opvolger van de naar Rosario Central vertrokken, Russo.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 01:48
|
|
Citaat: Wat ik er van vind..
Beetje lachwekkend dit, zitten er een paar bij die ik niet eens ken.
Wat ik goed begrijp is dat je wat uit gaat proberen in een oefen wedstrijd, ook dat je de 'Europeanen' niet oproept. Die reizen al meer dan genoeg.
Heb beetje Fox en TyC gezien en men houdt zich in omdat het Maradona is.
Maar deze selectie is een lachertje. Neem nou die doelman Pozo, 31 jaar en speelde van het weekend geweldig maar daar win je geen WK mee. Neem dan ene Assmann.
Ay, van Assmann ben ik ook niet kapot. Andujar is daarentegen wel een betrouwbare doelman.
Wat zijn voor jullie allemaal de meest opvallende namen bij de selectie van Maradona? Geen enkele River-boys, zie ik. Ik zou zelf ook niet weten wie er op dit moment bij zou moeten zitten. Augusto is geblesseerd en wil al een hele tijd weg bij River. Een nieuwe omgeving zou hem goed doen.
PS Ik zie nu trouwens dat je het over Bassi hebt in plaats van Baldassi, Lute. Van Bassi ben ik minder kapot.
26 man tellende voorselectie voor de amistoso die komende maand gespeeld wordt. Lute miste er dus idd een paar, o.a. eenMuñoz, , Bernandello, Salvio en Federico die deze Clausura misschien wel de smaakmaker is op de Argentijnse velden. Bij een aantal namen is het idd wenkbrauwen fronsen.
Voor de volledigheid de complete selectie, al is dat voor jou vandaag niet de 1e keer dat je die te zien krijgt.
Citaat: Esta es la lista completa de los convocados por Diego Maradona que se dará a conocer dentro de un rato: Martín Parlermo, Juan Forlín, Sebastián Battaglia y Ezequiel Muñóz, de Boca. Sebastián Blanco, José Sand, Eduardo Salvio, de Lanús. Mariano Andújar, Marcos Angeleri y Juan Sebastián Verón, de Estudiantes. Nicolás Otamendi, Emiliano Papa y Maximiliano Moralez, de Vélez. Rolfi Montenegro, de Independiente. Fabián Rinaudo, de Gimnasia LP. Milton Caraglio, de Central. Alexis Ferrero y Diego Pozo, de Colón. Cristian Campestrini, de Arsenal. Franco Zuculini, de Racing. Ignacio Canuto y Matías Caruzzo, de Argentinos. Gonzalo Bergessio, de San Lorenzo. Hernán Bernardello y Mauro Formica, de Newell's y Matías De Federico, de Huracán.
Ik ben benieuwd wie er af gaan vallen. Salvio hoort er sowieso bij. Zitten nog wel een stuk of 7 andere jongens bij waar ik wel wat in zie. Angeleri en Battaglia zijn natuurlijk gewoon prima krachten. Maar jongens als Sand en Montenegro, daar kan je niets mee. Nu niet en in de toekomst niet. Verder is het dwerggehalte me te hoog. Sommige van deze jongens spelen in ploegen met grotere jongens die geschikter zijn voor 'wereldvoetbal'.
Citaat: Central-Racing was echt een dramatische pot. Het zou verboden moeten worden om dat soort wedstrijden te moeten kijken.
Hiervan zouden we elkaar vaker van op de hoogte moeten houden wanneer een wedstrijd integraal bekeken wordt. Het enige boeiende was de ongeveer 10 minuten durende previa met shots van het zingende en dansende publiek, en het eindsignaal.
San Lorenzo heeft Tinelli's favoriet ook binnen las ik van de week. El Cholo Simeone als opvolger van de naar Rosario Central vertrokken, Russo.
Tsja, ik moet die wedstrijden toch kijken. Zoveel krijg ik niet van Central te zien. Maar degradatievoetbal in Argentinië is misschien wel het ergste wat er bestaat. 200 kilometer per uur en niets dat goed gaat. De twee uitblinkers waren dan ook de twee centrale verdedigers die het beste konden koppen.
Nu wordt het heel interessant, wat Simeone betreft. Tot nu toe twee clubs en twee titels. San Lorenzo is eigenlijk niet sterk genoeg om mee te doen om de prijzen (hebben ook weinig interessante spelers), maar met een paar gerichte versterkingen kan in Argentinië alles anders zijn.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 14:22
|
|
Ik vind Villagra wel een voorselectie waard, net als Vega of Barbosa. Ik weet niet wat Maradona van plan is met deze selectie. Als dat maar goed afloopt...
Leuk dat Simeone weer een ploeg heeft, kan hij het bestuur van River eens tonen dat het niet aan hem lag. SL heeft naar mijn mening toch een behoorlijk elftal (Solari, Barrientos, Silvera, Santana, Bergessio enz...).
Morgen dan eindelijk eindelijk eindelijk...el superclasico! De elf van River is nog niet helemaal bekend. Alleen de keeper en de verdediging weet ik al, maar Pipo heeft nog twijfels over de aanvalslinie. Het kan goed zijn dat Falcao de enige spits zal zijn, in steun van Buonanotte of Gallardo. Gorosito zal zwaar moeten puzzelen.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 14:42
|
|
Ik heb zelf voorspeld dat Barbosa een goede zou zijn voor River, maar hij maakt tot nu toe op mij een wisselvallige indruk. Jij bent dus erg tevreden over hem, Millionario?
Ben benieuwd of Ahumada zich morgen de ziektewet inloopt voor al die dwergen. De enige reus voorin is een vreselijke luilak. Je zou er bijna slapeloze nachten van krijgen, zo'n talentvolle speler die z'n carrière compleet verpest.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 15:17
|
|
Citaat: Ik heb zelf voorspeld dat Barbosa een goede zou zijn voor River, maar hij maakt tot nu toe op mij een wisselvallige indruk. Jij bent dus erg tevreden over hem, Millionario?
Ben benieuwd of Ahumada zich morgen de ziektewet inloopt voor al die dwergen. De enige reus voorin is een vreselijke luilak. Je zou er bijna slapeloze nachten van krijgen, zo'n talentvolle speler die z'n carrière compleet verpest.
Barbosa is reservekeeper Thomas. Vorige wedstrijd heeft hij ook niet gekeept.
Vega is de keeper, Ahumada doet gewoon mee, ik vind hem persoonlijk niet zo slecht hoor.
Verder wat veranderingen oa een nieuwe aanvaller uit het reserveteam Eial Strahman.
Een aantal spelers doen niet mee, zijn geblesseerd of hebben iets privé(A.Fernandez,Galmarini,Barrado, Rosales) dus dat is wel een gemis.
Verder is het nog niet zeker of Falcao meedoet, vanwege een blessure aan zn voet (ofzoiets) die hij halverwege deze week opliep.
Dus al met al is het niet zo dat ik hier zit te juichen.
Hoorde dat er bij Boca ook iemand was geblesseerd en dat het nog niet zeker is of Riquelme meedoet???
|
Eto'o
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 15:21
|
|
Bij River wisselt er zo ontzettend veel dat ik het ook niet allemaal meer bij kan houden. Tot nu toe rouleert Gorosito volgens mij net zoveel als Simeone. Het is net de Torneo de Verano af en toe. Blijft vreemd dat er in Zuid-Amerika vaak nog meer geroteerd wordt dan bij Europese topclubs als Man U en Chelsea.
Met m'n opmerking over Ahumada bedoelde ik niet dat hij slecht is, Gallina. Het gaat erom dat hij voor teveel aanvallende spelers moet recupereren. Voor die jongen is het soms niet te belopen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 15:30
|
|
Citaat: Bij River wisselt er zo ontzettend veel dat ik het ook niet allemaal meer bij kan houden. Tot nu toe rouleert Gorosito volgens mij net zoveel als Simeone. Het is net de Torneo de Verano af en toe. Blijft vreemd dat er in Zuid-Amerika vaak nog meer geroteerd wordt dan bij Europese topclubs als Man U en Chelsea.
Met m'n opmerking over Ahumada bedoelde ik niet dat hij slecht is, Gallina. Het gaat erom dat hij voor teveel aanvallende spelers moet recupereren. Voor die jongen is het soms niet te belopen.
Ja dat weet ik Thomas
Maar El M. is niet zo'n fan van hem.
Verder rouleert Pipo veel minder dan Simeone, maar nu kan het niet even anders, door de omstandigheden zeg maar.
Bij Simone was het net stoelendans............
Waarom Barbosa nu zelfs niet op de bank zit maar Ojeda weer, snap ik ook niet helemaal, maar ik ben dan ook geen trainer.
Wel heeft Vega heel erg goed gekeept vorige week anders was er dik verloren.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Za 18 apr 2009 18:02
|
|
Citaat: Ik heb zelf voorspeld dat Barbosa een goede zou zijn voor River, maar hij maakt tot nu toe op mij een wisselvallige indruk. Jij bent dus erg tevreden over hem, Millionario?
Ik heb Barbosa al zien keepen bij Villareal, zowel in La Liga als in de CL. En was wel te spreken over hem hoor. Die 'flater' van hem, daar word nogal erg over gedaan. Die bal sprong gewoon hard terug, meer is het niet. Ik vind het wel opmerkelijk dat Vega zich weer naar 1e doelman heeft opgewerkt, knap hoor. En t'is niet zo dat ik Ahumada als de schuldige wijs, zeker niet. Als ik hem aan de bal zie hou ik altijd m'n hart vast. Het inspelen is gewoon 0 op 10, aan de andere hand heeft ie een gevaarlijke tackle in huis. Soms iets té gevaarlijk. Ik zou toch maar Domingo in z'n plek zetten, want het laatste we morgen nodig hebben is een 11 tegen 10 situatie. Als er iemand bij River in staat is om een rode kaart te pakken is het wel Ahumada.
Het zal zeker geen makkelijke opgave worden morgen, maar ben al lang tevreden met een gelijk spel. Mijn prognose: 1-1 of 1-2.
Vamo' River!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 19 apr 2009 01:49
|
|
Mañana D-day.
Eerst PSV - Ajax
Daarna Boca Juniors - River Plate