Auteur
|
Bericht
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 14:07
|
|
Ik ga precies naar Caracas.
Prober trouwens een vlucht via BsAs te regelen zodat ik daar nog wat vrienden op kan zoeken.
|
El Lute
Forum berichten: 3606
|
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 15:51
|
|
Citaat: Ik ga precies naar Caracas.
Je hebt wel lef moet ik zeggen. Ben benieuwd wat je gaat doen en hoe lang
je gaat. Maar in ieder geval heel veel succes en plezier maar pas een beetje op.
|
reemsterCARP
Forum berichten: 204
|
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 16:09
|
|
Wat ik daar precies ga doen kan en mag ik nog niet zeggen. info volgt ;)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1455
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 16:38
|
|
Citaat: Beetje slowchat moet hier kunnen:
ik vertrek over een paar weekjes naar Venezuela voor een stage aldaar. Wordt er daar nog een beetje fatsoenlijk gevoetbald?
Hola Remi, wat leuk!! Wel een beetje oppassen daar hoor!
Ga je je vrienden dan nog opzoeken in BsAs? Of is dat een beetje te ver?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 16:39
|
|
Citaat: Beetje slowchat moet hier kunnen:
ik vertrek over een paar weekjes naar Venezuela voor een stage aldaar. Wordt er daar nog een beetje fatsoenlijk gevoetbald?
Hola Remi, wat leuk!! Wel een beetje oppassen daar hoor!
Ga je je vrienden dan nog opzoeken in BsAs? Of is dat een beetje te ver?
Sorry, ik zie het al..............
|
El Lute
|
Geplaatst: Wo 1 apr 2009 23:46
|
|
Citaat: Wat ik daar precies ga doen kan en mag ik nog niet zeggen. info volgt ;)
Je gaat voor Hugo Chavez werken. Zoiets als dat meisje uit Twente die bij de Farc zit in Colombia. Doe je voorzichtig.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 4 apr 2009 23:22
|
|
River net verloren van Racing 1-0
River was beter, vond ik tenminste vooral de tweede helft hebben ze gevochten. Racing had een erg goede keeper, petje af.....
River staat nu nog op de derde plaats na zondag misschien vierde.
We wachten het af.....
|
El Lute
|
Geplaatst: Zo 5 apr 2009 00:19
|
|
Citaat:
Racing had een erg goede keeper, petje af.....
Si si, eentje met Boca bloed. Migliore is de naam en is een straatvechtertje. Overwinning van Racing mag op zijn conto geschreven worden en helemaal op einde.
Tweede helft was 1 richtings verkeer op doel van Racing maar het ontbrak bij River Plate aan creativiteit en geluk. Vond Rosales zeer goed spelend, hij was overal te vinden. Migliore hield die bal van Rosales op einde er knap uit. Enige wat Rosales mist is het afronden, voor de rest oke.
Mañana Boca Juniors - Godoy Cruz.
4000 Tombino's die de 1100 kilometer met bussen gaan om Tomba te supporteren. Zal feestje worden ongeacht resultaat.
Colon verrassend koploper. 0-1 Gewonnen bij Hurucan. Mohammed!!
Top coach.
|
El_Millonario
Forum berichten: 988
|
Geplaatst: Zo 5 apr 2009 14:02
|
|
Echt echt echt kut dit. Niet alleen omdat River na winst zo mee kan strijden voor de titel, maar ook omdat ik Racing niet kan ruiken of zien. En Pipo vertikt het om Gallardo vanaf het begin mee te laten spelen. Waarom ziet ie niet dat hij een verschil kan maken? Tegen nu kan hij 90 minuten toch wel aan...
Hopen dat ze de 3e plek kunnen behouden, want de volgende wedstrijden worden cruciaal voor River. Eerst nog de Libertadores, waar niet mag verloren worden (of ze liggen eruit), daarna thuis tege Gimnasia. Moet gewonnen worden om mentaal sterk te staan voor de volgende wedstrijd in La Bombonera. Dat gaat zot worden.
Vamo' River!!
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 02:47
|
|
Boca Juniors - Godoy Cruz 1-1 met een geweldige voorstelling van Godoy Cruz. Ongelooflijk dat ze niet met de 3 punten in de zak naar huis gaan.
Het begon met een minuut stilte om de gevallenen van de Malvinas oorlog te herdenken. Was muisstil, normaal gesproken klappen ze in Argentina, kippevel.
Eerste 20 minuten wist niemand wat ze zagen, Tomba aanval naar aanval. Boca kwam er niet aan te pas. Na meer dan 20 minuten Boca voor het eerst bij de gol van Ibañez.
Enige wat mankeerde was een gol, het beetje suerte zat enorm tegen en dan is het wachten op de 1-0 wat dus ook gebeurde.
Dacht (iedereen dacht hetzelfde), nu is het gebeurt maar Tomba bleef maar aanvallen met Leiva als motor en een weergaloze Carusso. Die heeft de spitsplaats verdiend nu. Cocca kan niet om hem heen.
Die Cocca is een verademing. Vorige week met maar 3 verdedigers spelend wat 3 punten opleverde en vandaag steeds met een speler of 6 tegen de 16 van Boca aan. Ischia die er geen grip op kreeg.
Cocca wisselde 2 keer en ook 2 keer de juiste wissels. Man ontpopt zich als een tactisch genie.
Tweede helft speelde Tomba grandioos en het was wachten op de terechte 1-1 die ook kwam. Boca werd weg gespeeld en Carusso beloonde zijn fenomenale spel met de gelijkmaker. Wereld gol.
5 Minuten blessure tijd en je denkt dat Tomba het dan dicht gaat gooien achterin en blij is met dit 'bonus' punt maar het was alleen Tomba die bleef aanvallen.
Belangrijk dit en Ischia heeft er geen pap van gegeten.
Figeroa die alles verkeerd deed en dan een Palacio en een Viatri op de bank. Onnozele vent. Riquelme dramatisch vandaag. Zal in de OLE denk ik met een 2 of een 3 worden beloond.
Enige wat je Tomba kan verwijten is dat er niet 1 van die grote kansen erin gingen. Weinig scorend vermogen op Carusso na. Binnekort de Colombiaan Castillo weer fit.
Maar wat een genie en een lef heeft die Cocca. Alle kranten zullen lovend zijn over Tomba die weer stapje dichterbij zijn bij klasse behoud.
Volgende week thuis tegen Gimnasia Juyjuy. 6 Punten clash.
En wat een sfeer in Tomba vak, prachtig. Klote dat ik niet mee ben gegaan.
|
El Lute
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 14:53
|
|
San Martín Tucuman - Rosario Central 0-1
Mooie en belangrijke overwinning wat Central naast Racing brengt op de promedio lijst. Zaak is om in ieder geval 17e of 18e te worden wat play-offs oplevert.
Komende week Rosario Central - Racing
In La Plata gisteren Gimnasia la Plata - Estudiantes de la Plata 1-1
Wedstrijd gekenmerkt met zeer veel opstootjes waar Veron steeds bij was betrokken. Estudiantes die de gelijkmaker maakte in de 50e minuut.
Veel spandoeken aan Estudiantes kant van veel plezier en de serie B Gimnasia.
Lanus - Independiente 5-1
Vier doelpunten van Sand. Independiente met Gallego als trainer wist niet wat er gebeurde allemaal. Gallego grapte nog of die Sand niet mee kon nemen in de koffer.
Boca Juniors - Godoy Cruz 1-1
Met groot Boca Juniors fan en hartsvriend van Palermo, del Potro in tenue van Palermo mag Boca van geluk spreken dat ze niet verloren hebben.
Wordt steeds duidelijker dat Ischia niet geschikt is om een club als Boca Juniors te mogen trainen. Een tactisch onbenul is het.
Heel voetbal Argentina is het er overeens dat wat de spits van Tomba Carusso liet zien van grote klasse was maar het was Leiva die niet alleen Riquelme uit de wedstrijd speelde maar daarnaast ook nog tijd en kracht had om 90 minuten ook met de aanval bezig te zijn. 95 minuten zelfs.
Opvallend een zeer fris Godoy Cruz die conditioneel sterker waren dan Boca Juniors. Veel credits in voetballand naar Cocca die de zaken steeds meer naar zijn hand weet te zetten. Tactisch een genie.
Opvallend dat ze afgelopen woensdag een feest hebben gehad met spelers, famillie en technische leiding. Assado met de nodige wijn. Cocca heeft donderdag de spelers een vrije dag gegeven.
Lijkt gewerkt te hebben.
Racing - River plate 1-0
Heb meerdere samenvattingen vannacht gezien en je mag het affiche wel veranderen in Migliore - River Plate.
Zeldzaam veel noodzakelijke reddingen. Migliore die jankend van het veld liep wat mooie beelden opleverde.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 6 apr 2009 16:56
|
|
Hola Lute, leuk voor La Tomba, jammer dat ze niet gewonnen hebben
Als ik dat zo lees waren ze beter en een beetje geluk moet je ook soms gewoon hebben. Ze staan 7e! River 4 en Boca 9 haha!
Zat er al aan te denken waarom je niet naar BsAs was gegaan........
Kun jij voor Argentijns tarief vliegen of moet je de buitenlander prijs betalen?
En ja, wat betreft die keeper van Racing, als hij er niet was geweest had River gewonnen, hij heeft gewoon de eer(ondanks hij ex Boca is)
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 09:44
|
|
Iemand die zin heeft om een elftal samen te stellen van talentvolle dwergen uit Argentinië (waarvan slechts 1 of 2 het zullen redden in Europa)?
Zo'n Buonanotte, ik ben er nog steeds niet van overtuigd hoor. En die Maxi Moralez speelt vaak ook maar volledig z'n eigen wedstrijd. Nee, doe mij Augusto Fernández maar. Speelt een goed seizoen en lijkt de afgelopen tijd fysiek sterker te zijn geworden. Heb de laatste weken weer veel gekeken van Boca en River en Boca heeft weer een aantal prima jeugdspelers die definitief gaan aanhaken, daar waar River liever iemand als Gallardo binnenhaalt. Blijkbaar heeft men te maken met een matige lichting.
Zag Bottinelli ook weer spelen en het blijft toch zonde dat die jongen het vanwege persoonlijke problemen niet heeft gered in Italië. Stijlvolle verdediger. Maar goed, het aanpassingsvermogen blijft een probleem bij veel Zuid-Amerikaanse voetballers.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Wo 8 apr 2009 13:01
|
|
Ik heb nog niet veel jonge spelers gezien die er echt bovenuit steken. Pastore van Huracan vind ik een goeie, die kan wel mee vind ik. Wat we ook wel eens durven vergeten is Falcao, nog maar 23 en al een echte leidersfiguur geworden bij River Plate. Buonanotte weet het gewoon niet meer, waar zijn plek in het elftal is enzo. Hij mist Ortega enorm die hem onder zijn hoede nam. Een elftal maken van jonge talenten is wel moeilijk op dit moment.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 22:00
|
|
Citaat: Ik heb nog niet veel jonge spelers gezien die er echt bovenuit steken. Pastore van Huracan vind ik een goeie, die kan wel mee vind ik.
Speelt hij nou altijd achter of rondom Nieto of ook wel eens als pure spits? Huracán heeft sowieso een leuke ploeg.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Do 9 apr 2009 23:38
|
|
Citaat: Ik heb nog niet veel jonge spelers gezien die er echt bovenuit steken. Pastore van Huracan vind ik een goeie, die kan wel mee vind ik.
Speelt hij nou altijd achter of rondom Nieto of ook wel eens als pure spits? Huracán heeft sowieso een leuke ploeg.
Zeker. De Federico ook zo'n dribbelwonder. Pastore is een middenvelder. Ik denk dat hij meer een offensieve allrounder is, echt overal te vinden als het om de aanval gaat. Ik herinner mij een actie van hem waar hij op de lijn begon met een mooi caño en dan nog eens 3-4 spelers uitschakelde, uithaalt en in de re-bound toch nog een ploegmaat wist te scoren. Geweldig gewoon. Maar als ik hem echt een positie moet geven: schaduwspits. Ik zou dansen als River deze speler kan strikken
|
El Lute
|
Geplaatst: Vr 10 apr 2009 22:14
|
|
Citaat: Hij mist Ortega enorm die hem onder zijn hoede nam.
Afgelopen maandag naar het prachtige gerenoveerde stadion geweest van Independiente Rivadavia. Ze moesten tegen koploper Chacarita.
Dramatisch slechte wedstrijd in vol stadion met de minst slechte die gewonnen heeft. Chacarita wint met 0-1 en heeft goede zaken gedaan.
Ortega was op de bank gezet als straf. Dit vanwege zaken buiten het voetbal om. Zal wel weer in een dicotheek gezeten hebben.
Maar hij mocht midden in de 2e helft invallen wat niet lang duurde. Hij mocht inrukken met direct rood. Puur frustratie.
Publiek pikt het niet meer en Ortega werd zingend uitgekotst. Kan wel zeggen door zowat gehele stadion. Hingen ook meerdere anti-Ortega spandoeken in het stadion. Ook de President Villa moest het ontgelden. Die moest beschermt worden door zijn bodyguards.
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 15:57
|
|
Vanavond belangrijke wedstrijd: River - Gimnasia LP. Belangrijk omdat het de wedstrijd is voor de superclasico en ook omdat ze zo Lanus en Colon op 1 punt kunnen naderen. River heeft nood aan een overwinning om mentaal sterk te staan in La Bombonera. 4 wijzigingen in de basis-elf, als dat maar goed afloopt vanavond. Ben wel blij dat Ahumada er niet bij is door schorsing. Eens zien wat die Domingo kan. Gorosito twijfelt nog tussen Rosales en Rios.
Dit is de formatie dan vermoedelijk:
River Plate (4-3-1-2): Mario Daniel Vega; Paulo Ferrari, Gustavo Cabral, Nicolás Sánchez y Cristian Villagra; Diego Barrado, Nicolás Domingo y Matías Abelairas; Marcelo Gallardo; Mauro Rosales o Andrés Ríos y Radamel Falcao García. DT: Néstor Gorosito.
Suplentes: Juan Marcelo Ojeda, Danilo Gerlo, Fabio Giménez, Rodrigo Archubi, Mauro Díaz, Gustavo Fernández y Andrés Ríos o Mauro Rosales.
Gallardo staat er eindelijk bij
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 12 apr 2009 17:25
|
|
Citaat: Vanavond belangrijke wedstrijd: River - Gimnasia LP. Belangrijk omdat het de wedstrijd is voor de superclasico en ook omdat ze zo Lanus en Colon op 1 punt kunnen naderen. River heeft nood aan een overwinning om mentaal sterk te staan in La Bombonera. 4 wijzigingen in de basis-elf, als dat maar goed afloopt vanavond. Ben wel blij dat Ahumada er niet bij is door schorsing. Eens zien wat die Domingo kan. Gorosito twijfelt nog tussen Rosales en Rios.
Dit is de formatie dan vermoedelijk:
River Plate (4-3-1-2): Mario Daniel Vega; Paulo Ferrari, Gustavo Cabral, Nicolás Sánchez y Cristian Villagra; Diego Barrado, Nicolás Domingo y Matías Abelairas; Marcelo Gallardo; Mauro Rosales o Andrés Ríos y Radamel Falcao García. DT: Néstor Gorosito.
Suplentes: Juan Marcelo Ojeda, Danilo Gerlo, Fabio Giménez, Rodrigo Archubi, Mauro Díaz, Gustavo Fernández y Andrés Ríos o Mauro Rosales.
Gallardo staat er eindelijk bij
Mauro heeft een beetje zn enkel verzwikt, daar hangt het van af !
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 00:22
|
|
En zijn Augusto Fernández en Buonanotte allebei geblesseerd?
Boca vandaag onderuit gegaan uit bij Estudiantes. En Racing pakt gelukkig weer drie punten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 01:28
|
|
Citaat: En zijn Augusto Fernández en Buonanotte allebei geblesseerd?
Boca vandaag onderuit gegaan uit bij Estudiantes. En Racing pakt gelukkig weer drie punten.
Fernandez en Buonanotte zijn allebei geblesseerd ja, ik dacht dat je dat wel wist. Maar onze Enano is dusdanig uit vorm, sinds zn tripje naar China, dat Gallardo nu wel de voorkeur krijgt.
Verder in het nu rust en River staat verdiend met 1-0 achter.
Wat een zooitje, wat een balverlies. Het lijkt wel of ze voor het eerst met elkaar samenspelen, niet te geloven.
We missen toch wel een aantal die nu geblesseerd zijn.
Hopen dat Falcao nu geen geel er bij krijgt, anders mag hij volgende week ook niet mee doen tegen Boca, niet dat die nou zo goed zijn op het moment....
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 01:31
|
|
Soms werk ik dusdanig van wedstrijd naar wedstrijd dat ik minder nieuws lees, Gallina. Hoelang liggen Augusto en Buonanotte eruit?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 01:36
|
|
Citaat: Soms werk ik dusdanig van wedstrijd naar wedstrijd dat ik minder nieuws lees, Gallina. Hoelang liggen Augusto en Buonanotte eruit?
geen idee, ik dacht dat het van ons dwergje wel meeviel, Fernandez, ik weet niet of het zn hamstring is, maar ik denk dat hij de Superclasico niet haalt.
Ben je ook aan het kijken?
|
El_Millonario
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 02:01
|
|
Ik wel ja. 1-1 op dit moment, jammer van de afwezing van Fernandez en Enano. River moet meer durven aanvallen, ze deden het één keer en ze scoorden. Dit Gimnasia is echt wel te doen hoor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 13 apr 2009 02:51
|
|
Toch nog 2-2 geworden.
Vega was top.
2e helft een paar wissels , Rios en Abelairas eruit, gelukkig, die voegden echt niks toe en Mauro Diaz en G. Fernandez erin.
Ging gelijk een stuk beter. pfffff
River staat nog steeds 4e
Godoy Cruz 6 en Boca 11
Volgende week El Superclasico, ben benieuwd.
Slaap lekker allemaal.........................
|