Auteur
|
Bericht
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 24 aug 2011 15:10
|
|
Kontkorst-verhaal.
Ajax verlangt 12 miljoen staat erin. HAHAHAHAHAHA !
Ik denk dat, als Inter Vertonghen echt wil, ze bijna alle centen van de Eto'o-transfer erin mogen pompen.
En als 1 willekeurig iemand (alicewonderkind?) roept op twitter dat er een Inter-delegatie is gespot in de ArenA? Uhh, sure.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Wo 24 aug 2011 15:25
|
|
Lijkt mij onzin. Vertonghen heeft meerdere malen duidelijk aangegeven het alles behalve een probleem te vinden om nog een jaar bij Ajax te blijven. Dan gaat Ajax hem echt niet voor minder dan de hoofdprijs laten gaan als je je ook nog bedenkt dat we geen vervanger hebben voor 'm. Inter zal 'm best willen hebben, maar ik denk dat hun prioriteit toch bij Forlan ligt.
|
Ping
Forum berichten: 3011
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 24 aug 2011 15:28
|
|
Ik kan het ook op mijn twitter zetten dat een delegatie van Ajax gespot is in de Grolsche veste voor Ruiz....
|
Joeee
Forum berichten: 53
|
Geplaatst: Wo 24 aug 2011 16:19
|
|
Ook een partij triest dat het AD dit maar klakkeloos overneemt en dan ga ik nog niet eens beginnen over die 12 miljoen. Heb onze beste Danny Blind toch echt horen zeggen dat hij minimaal 20 miljoen kost.
|
BvE
Forum berichten: 35
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 13:08
|
|
20 miljoen voor Vertonghen lijkt me een beetje overdreven. Ook die buitenlandse clubs krijgen te maken met de financial fairplay dus die gaan ook meer op hun centen letten.
|
afcaniels
Forum berichten: 25
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 13:27
|
|
Maar ik vraag me af wanneer die tweede spits en tweede keeper komen. Zolang duurt de transfermarkt niet meer.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 13:44
|
|
Tweede spits is Siem de Jong, hij voldoet niet als middenvelder.. Keeper hoop ik op een verrassend talentje, iemand die de Zweedse comp. volgt? Ik ben namelijk wel benieuwd na wat Olsen gescout heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 13:51
|
|
Citaat: 20 miljoen voor Vertonghen lijkt me een beetje overdreven. Ook die buitenlandse clubs krijgen te maken met de financial fairplay dus die gaan ook meer op hun centen letten.
En daar moeten wij rekening mee houden? Waarom zouden we? We hebben het geld niet nodig.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 14:06
|
|
Daarbij wil Porto haar linksback verkopen voor 30 mil dus kunnen wij dat ook gewoon vragen voor Vertonghen.. Als je een speler wilt van ons ga je er nu voor moeten betalen en flink ook.
|
Joeee
Forum berichten: 53
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 14:10
|
|
AJAX moet helemaal nergens mee rekening houden, laat ze lekker de volle mep betalen. Het zou prachtig zijn als we deze jongens gewoon is tot hun 25ste vast kunnen houden! Dan krijg je pas een top team. Jammer genoeg wordt de hele voetbalwereld verpest door al dat geld, en zal dat dus niet gebeuren.
Al denk ik wel dat Jantje niet weg zou gaan voor het geld.
|
Geenidee4
Forum berichten: 531
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 15:26
|
|
Nee, Vertonghen lijkt mij wel echt een Ajacied in hart en nieren. Die gaat niet weg als Anzhi Machakchala hem een pittig salaris biedt, wel als bijv. Inter hem wil. Dat is een topclub.
|
BvE
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 16:32
|
|
Citaat: Daarbij wil Porto haar linksback verkopen voor 30 mil dus kunnen wij dat ook gewoon vragen voor Vertonghen.. Als je een speler wilt van ons ga je er nu voor moeten betalen en flink ook.
Vragen kan altijd inderdaad!
Porto met Ajax vergelijken gaat ook niet echt op natuurlijk. Porto heeft zichzelf Europees wel wat meer bewezen de afgelopen jaren (8ste op de UEFA Team Ranking 2011) dan Ajax.
Lijkt me toch dat hij volgend jaar na het EK wel weg gaat. Goed dat Ajax nu met de Champions leage ook weer wat meer centjes heeft dus staan ze ook sterker om meer te vragen.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 16:43
|
|
Natuurlijk heeft Porto zich als club meer bewezen, maar het gaat om de individuele kwaliteiten van de speler. Ajax heeft ook Champions League en Europa League gespeeld, dus hij heeft zich ook op hoger niveau bewezen. Bovendien is hij basisspeler bij het Belgische nationale elftal.
Je moet gewoon 25 miljoen vragen. Leer eens onderhandelen zoals die Portugese en Italiaanse clubs doen, beetje meer pit tonen! Kom je uiteindelijk uit op 20 miljoen met wat bonussen, prima.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 25 aug 2011 18:06
|
|
Het gaat ook meer om een statement.. Ik zou het ook persoonlijk heel erg aanmoedigen dat de transferperiode sluit op 1 augustus (dus voor het begin van de meeste competities)..
We hebben vaak zat meegemaakt dat er sleutelspelers verkocht worden in de laatste week dat wil ik niet meer..
|
Beckham23
Forum berichten: 60
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 10:37
|
|
Weet iemand waarom Ajax helemaal niet bezig is met een nieuwe centrale verdediger? Een 2e keeper en een 2e spits zijn welkom en ook nodig maar wat als vertonghen of alderweireld een blessure oplopen of geschorst raken? Zij het dan echt blind of ooijer die dat moeten opvangen???? Daar kun je toch niet mee aankomen in de Champions League.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 10:45
|
|
Citaat: Weet iemand waarom Ajax helemaal niet bezig is met een nieuwe centrale verdediger?
Niet dus. Zal al wat zijn als AJAX een spits binnenhaalt. Maar als het Dost is dan hoeft het voor mij ook niet.
De Boer zal blijkbaar wel vertrouwen hebben in de jeugdige verdedigers. Ik vind ook dat je niet met Blind en vooral Ooijer kunt aankomen.
|
Ping
Forum berichten: 3011
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 10:49
|
|
Blind werd al zoek gespeeld tegen een Musa van VVV, 18 jarig mannetje ( al heeft hij de lichaamsbouw van een 25 jarige ). Hoe moet dat dan tegen Ronaldo ?
|
BvE
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 11:31
|
|
Citaat: Natuurlijk heeft Porto zich als club meer bewezen, maar het gaat om de individuele kwaliteiten van de speler. Ajax heeft ook Champions League en Europa League gespeeld, dus hij heeft zich ook op hoger niveau bewezen. Bovendien is hij basisspeler bij het Belgische nationale elftal.
Je moet gewoon 25 miljoen vragen. Leer eens onderhandelen zoals die Portugese en Italiaanse clubs doen, beetje meer pit tonen! Kom je uiteindelijk uit op 20 miljoen met wat bonussen, prima.
Denk toch dat dat iets te makkelijk is. Een speler lijkt me op een gegeven moment ook niet meer te houden als er een goede club bv 15 milj biedt. Kun je als club wel nee zeggen maar dan ga je toch een probleem krijgen.
En het lijkt me dat dit soort spelers toch ook vaak van die transfer clausules in hun contract hebben opgenomen.
|
BvE
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 11:33
|
|
Citaat: Weet iemand waarom Ajax helemaal niet bezig is met een nieuwe centrale verdediger? Een 2e keeper en een 2e spits zijn welkom en ook nodig maar wat als vertonghen of alderweireld een blessure oplopen of geschorst raken? Zij het dan echt blind of ooijer die dat moeten opvangen???? Daar kun je toch niet mee aankomen in de Champions League.
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Al zijn ze destijds wel met Matthijsen bezig geweest, waarom dat na zijn afhaken geen vervolg heeft gekregen... wellicht wilt hij echt alleen betere spelers halen dan de huidige basis spelers, en geen wisselspelers voor de breedte.
Het lijkt erop dat hij toch nog toe voor de wisselspelers vooral de focus legt op de jeugd. Daar is op zich ook wel wat voor te zeggen!
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 13:18
|
|
Citaat: Weet iemand waarom Ajax helemaal niet bezig is met een nieuwe centrale verdediger? Een 2e keeper en een 2e spits zijn welkom en ook nodig maar wat als vertonghen of alderweireld een blessure oplopen of geschorst raken? Zij het dan echt blind of ooijer die dat moeten opvangen???? Daar kun je toch niet mee aankomen in de Champions League.
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Al zijn ze destijds wel met Matthijsen bezig geweest, waarom dat na zijn afhaken geen vervolg heeft gekregen... wellicht wilt hij echt alleen betere spelers halen dan de huidige basis spelers, en geen wisselspelers voor de breedte.
Het lijkt erop dat hij toch nog toe voor de wisselspelers vooral de focus legt op de jeugd. Daar is op zich ook wel wat voor te zeggen!
Mathijssen zou ook alleen concreet worden als Verthongen vertrok.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 13:28
|
|
Citaat:
Denk toch dat dat iets te makkelijk is. Een speler lijkt me op een gegeven moment ook niet meer te houden als er een goede club bv 15 milj biedt. Kun je als club wel nee zeggen maar dan ga je toch een probleem krijgen.
En het lijkt me dat dit soort spelers toch ook vaak van die transfer clausules in hun contract hebben opgenomen.
Dat denk ik helemaal niet. Hoor je een Hulk of Pastore zeuren, nee. Die jongens hoeven niet weg bij hun club omdat ze het naar hun zin hebben, en hun clubs hebben het geld niet nodig. Nu heeft Palermo 40 miljoen voor Pastore gevangen, dat is belachelijk, maar wat maakt dat hun uit.
Vertonghen hoeft dit seizoen nog niet weg, omdat hij het heel erg naar zijn zin heeft en Ajax is financieel goed bezig op het moment, dus waarom niet?
Hij heeft trouwens ook een clausule in zijn contract staan van boven de 20 miljoen en wanneer de transfermarkt sluiting dichterbij kwam zou die som alleen maar oplopen. Ajax zet dat niet voor niets in zijn contract, dus die 12 miljoen zal wel een broodje aap verhaal zijn.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 14:45
|
|
Yoran, vraagje. Weet jij toevallig wat Pastore en Hulk bij hun clubs verdienen? Weet jij wat Vertonghen bij Ajax verdient? Zoek maar even op, dan weet je het zo en snap je het wellicht wat beter.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 15:00
|
|
Tuurlijk verdienen die spelers meer. Ik verwacht ook niet dat Ajax absurde bedragen gaat vragen zoals een 100 miljoen voor Hulk wat Porto doet. Echter zou ik het toejuichen als Ajax een stuk agressiever zou onderhandelen, want veel clubs lachen ons nu uit.
Vertonghen vindt het echt niet erg om nog een jaar bij Ajax te blijven. Niet elke voetballer is een geldwolf.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 15:08
|
|
Aggresiever onderhandelen? Wij vangen gewoon 26,5 miljoen voor Suarez, 18 voor Babel, 27 miljoen voor Huntelaar, 27 miljoen voor Sneijder, 10 miljoen voor Heitinga en 12 miljoen voor Vermaelen. Nee, ik denk dat wij weinig verkeerd doen met het aggresief onderhandelen...
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Vr 26 aug 2011 15:14
|
|
Die spelers zijn allemaal verkocht toen de markt nog niet was ingestord. Voor Suarez had je in mijn ogen meer moeten en kunnen vangen. Liverpool geeft 40 miljoen uit aan Caroll. Die jongen wordt continu in een adem genoemd met Suarez vanwege zijn prijskaartje, maar Suarez heeft zich in zijn eerste half jaar al echt bewezen. 12 miljoen voor Vertonghen zie ik Ajax zo mee akkoord gaan, terwijl die back van Porto en Uruguay voor 30 miljoen weg mag.
|