Auteur
|
Bericht
|
Secretmaster
Forum berichten: 181
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 30 mei 2011 23:09
|
|
Voor eventuele extra/opvolger voor de spitsen positie zou Nando Rafael misschien nog wel eens wat kunnen zijn. Heeft de Ajax jeugd doorlopen en weet dus hoe Ajax speelt. Heeft in een interview met NuSport ook aangegeven nog steeds een grote liefde voor Ajax te hebben. Zijn club is net gepromoveerd naar de 1e Bundesliga en zijn contract loopt dacht ik in 2012 af. Hij zou dus niet al te veel moeten kosten en kijkende naar zijn liefde voor Ajax, denk ik dat het salaris ook niet al te hoog zal zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nando_Rafael
Op naar de 4e ster!!
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 31 mei 2011 09:41
|
|
Sympathieke jongen maar hij kan er niet veel van.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 31 mei 2011 10:00
|
|
Citaat: Sympathieke jongen maar hij kan er niet veel van.
Ah, weet nu ook waar Johan Derksen zijn Ajaxnieuws vandaan haalt
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 31 mei 2011 11:36
|
|
Ik durf te wedden dat Bertje heel wat pakken stroopwafels thuis heeft liggen Peter.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 31 mei 2011 11:49
|
|
Volgens Ad.nl tekent Boerrighter vandaag zijn contract.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 31 mei 2011 12:39
|
|
Citaat: Ik durf te wedden dat Bertje heel wat pakken stroopwafels thuis heeft liggen Peter.
Ik mis deze even?
Kijk ook zelden meer VI, moet ik zeggen.
|
barijo
Forum berichten: 177
|
Geplaatst: Di 31 mei 2011 13:23
|
|
Johan had een pak stroopwafels gekregen van....Verhoek?
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Do 2 jun 2011 14:12
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... adlec.html
Zeer interessant nieuwtje. Ik meen dat Ajax ook nog interesse in deze speler had ?
Zou een zeer groot talent zijn. Als we De Zeeuw verkopen er vol voor gaan ?
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 2 jun 2011 15:45
|
|
Schijnt een zeer groot talent te zijn. Maar is toch een totaal andere positie dan De Zeeuw? Ik ken deze jongen alleen maar van Football Manager; daar beviel hij wel. Al heeft FM een verbazingwekend goede vooruitblik kwa spelers; ik kan hier natuurlijk niets nuttigs over zijn kwaliteiten gaan lullen.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Do 2 jun 2011 16:02
|
|
Tuurlijk is het een totaal andere positie, maar ik bedoel dat Ajax nog meer extra fondsen heeft als de Zeuuw verkocht word aan Spartak.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Vr 3 jun 2011 10:53
|
|
Citaat: Ajax test opnieuw Tsjechische middenvelder Jiri
03/06/2011 10:36
Ajax geeft komend weekeinde opnieuw een kans aan Bernard Jiri om zich te bewijzen. De negentienjarige middenvelder werkte in het begin van dit seizoen een trainingsstage van een week af in Amsterdam en speelde toen ook een oefenwedstrijd met de beloftenploeg van de Amsterdammers tegen het tweede elftal van SC Heerenveen.
Dat resulteerde uiteindelijk niet in een contract. Ajax heeft de aanvallende middenvelder van Sigma Olomouc echter toegevoegd aan de selectie die vrijdag, zaterdag en zondag meedoet aan het internationale toernooi voor A-jeugd in het Gelderse Terborg. Ajax speelt vrijdag tegen de jeugdploeg van het Braziliaanse Botafogo en een Australische nationale jeugdselectie. (Taco van den Velde)
Vi
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Vr 3 jun 2011 12:14
|
|
Citaat: Mathijsen mag van Arnesen op zoek naar nieuwe club
Vrijdag, 3 juni 2011 om 11:58
Joris Mathijsen mag op zoek naar een andere club. In de Duitse media werd de laatste weken al beweerd dat Hamburger SV niet met de Nederlands international verder wil en vrijdag benadrukt technisch directeur Frank Arnesen dat Mathijsen inderdaad verder mag kijken. Jeffrey Bruma van Chelsea is de belangrijkste kandidaat om zijn landgenoot op te volgen.
Arnesen haalde Michael Mancienne al weg bij zijn voormalig broodheer en wil Bruma graag voor een seizoen huren. “Ik verwacht meer duidelijkheid wanneer Jeffrey terugkeert uit Zuid-Amerika”, zei Arnesen in de Hamburger Morgenpost. Bruma is door bondscoach Bert van Marwijk geselecteerd voor de oefenduels met Brazilië en Uruguay.
Ook de 31-jarige Mathijsen zit bij Oranje, maar hij is niet meer nodig in Hamburg. “Ik heb nauw contact met de zaakwaarnemer van Joris”, zei Arnesen. “Op het moment is er geen club die een aanbieding heeft gedaan. Maar wanneer die club er wel komt, dan zullen we gaan kijken naar een oplossing.” Het contract van Mathijsen, die in de belangstelling van Ajax staat, loopt tot 2012 door.
De verdediger maakte in 2006 de overstap van AZ naar HSV en groeide al snel uit tot een vaste basisspeler. Mathijsen miste in zijn eerste vier seizoenen maar nauwelijks wedstrijden, maar in het laatste jaar kwam de teller door een vervelende blessure niet verder dan negentien wedstrijden. In totaal heeft Mathijsen 148 competitiewedstrijden voor HSV achter zijn naam staan.
Voetbalzone.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 3 jun 2011 12:29
|
|
Oud nieuws.
|
joskeeper
Forum berichten: 772
|
Geplaatst: Vr 3 jun 2011 13:21
|
|
Citaat: Oud nieuws.
Word nu wel overal bekend gemaakt.
http://news.google.nl/news/search?pz=1& ... &scoring=n
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 13:10
|
|
Thomas Ince (Jeugdspeler van Liverpool) wordt gelinkt aan Ajax en Rangers, terwijl hij ook zijn contract bij Liverpool kan verlengen..
Link
Wiki
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 13:28
|
|
Citaat: Thomas Ince (Jeugdspeler van Liverpool) wordt gelinkt aan Ajax en Rangers, terwijl hij ook zijn contract bij Liverpool kan verlengen..
Link
Wiki
Als hij het talent heeft wat zijn vader ooit had mag hij gelijk komen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 13:41
|
|
Citaat:
Als hij het talent heeft wat zijn vader ooit had mag hij gelijk komen.
Mee eens.. Maar neem het nog maar met een korrel zout.
Het was een gerucht op een Neerlandse website, echter de bron van dat gerucht nagetrokken en er stond op The Sun een pagina groot erover.. Is een vrij lange middenvelder, en hikt eigenlijk tegen het eerste aan. Maar als je moet concurreren met Lucas, Gerrard, Mereilles heb je het niet makkelijk.
[dream mode"> Als hij komt, breekt hier door, wordt Engels international, kun je echt dik cashen want Engelsen betalen daarvoor veels te veel geld [/dream mode">
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 13:52
|
|
Haha, kunnen we niet een mooi lettertype+wolkje maken voor dream mode. Ik vind hem goed! Zo kunnen we ook alle Bendtner, Krkic en alle andere onhaalbare suggesties passend citeren.
On-topic: Ik kan mij niet herinneren dat een groot Engels talent de boot richting het vaste land heeft gepakt om daar zijn geluk te beproeven. Op een huurling na dan. Het enige wat in het voordeel van Ajax spreekt is deelname aan de CL en het vertrouwen in jonge talentvolle spelers.
|
AFCAjax-JB
Forum berichten: 178
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 14:17
|
|
Ik las het ook net over Ince, heb wat op youtube gezocht maar kon niet veel vinden, maar 1 doelpunt zag er wel goed uit en hij is vreselijk snel. Ik had ergens gelezen dat het een aanvaller was??
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 14:20
|
|
Citaat: Ik las het ook net over Ince, heb wat op youtube gezocht maar kon niet veel vinden, maar 1 doelpunt zag er wel goed uit en hij is vreselijk snel. Ik had ergens gelezen dat het een aanvaller was??
Aanvallende linker middenvelder dacht ik.
|
AFCAjax-JB
Forum berichten: 178
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 14:23
|
|
Citaat: Ik las het ook net over Ince, heb wat op youtube gezocht maar kon niet veel vinden, maar 1 doelpunt zag er wel goed uit en hij is vreselijk snel. Ik had ergens gelezen dat het een aanvaller was??
Aanvallende linker middenvelder dacht ik.
Oke dankje. Hij zou dan ook wel als linksbuiten gebruikt kunnen worden ofzo, want voor het middenveld heb je echt niemand meer nodig zolang De Zeeuw blijft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 15:54
|
|
Citaat: Haha, kunnen we niet een mooi lettertype+wolkje maken voor dream mode. Ik vind hem goed! Zo kunnen we ook alle Bendtner, Krkic en alle andere onhaalbare suggesties passend citeren.
On-topic: Ik kan mij niet herinneren dat een groot Engels talent de boot richting het vaste land heeft gepakt om daar zijn geluk te beproeven. Op een huurling na dan. Het enige wat in het voordeel van Ajax spreekt is deelname aan de CL en het vertrouwen in jonge talentvolle spelers.
Hargreaves
|
Zapata
Forum berichten: 28
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 15:59
|
|
Canadees.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Do 9 jun 2011 16:05
|
|
Citaat: Canadees.
Speelde toch interlands voor Engeland? Heeft een Candeese moeder of vader dat wel in ieder geval..
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 14 jun 2011 08:16
|
|
Ajax heeft twee middenvelders van Denemarken onder-17 in het vizier. Lucas Andersen van AaB en Patrick Olsen van Brondby.
http://www.bold.dk/nyt/Ajax-holder-oeje ... 7-danskere
|