Geregistreerd: 08-02-2008 Forum berichten: 5481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Londen
Geplaatst: Vr 20 mei 2011 18:57
Twee van mijn huisgenoten (Engelsen) vertelden me net dat hij een paar jaar geleden zeer gewild was bij de Engelse topclubs. Verder wisten ze niets interresants te melden over hem.
Geregistreerd: 22-06-2008 Forum berichten: 1489 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: Hoorn
Geplaatst: Za 21 mei 2011 19:20
Via via heb ik verschillend transfernieuws opgevangen;
- Az is bijgedraaid in de transfer van Sightorsson.
- Zijn vervanger is Ruud Boymans, dat is al zo goed als rond.
- Theo Janssen is al helemaal rond met Ajax.
Geregistreerd: 26-02-2008 Forum berichten: 2874 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Za 21 mei 2011 19:30
Citaat:
Betekent dat dat hij voor een miljoen of 3 van ons is nu?
Geregistreerd: 18-02-2010 Forum berichten: 99 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 11:21
De Belgische media melden dat Chelski een bod heeft gedaan op de Bruyne van 6 miljoen. Genk vraagt 10. Ook wordt er een melding gemaakt dat hij eerst een jaar verhuurd zal worden en dat Genk in de clausule wil hebben dat hij niet voor een jaar naar Anderlecht gaat. Met name dit laatste is hier het punt van gesprek, waarbij Anderlecht het slachtoffer uithangt.
Geregistreerd: 16-05-2008 Forum berichten: 1624 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Zo 22 mei 2011 11:59
Citaat:
Boymans zelf was afgelopen winter al rond met AZ, VVV levert geen probleem op (in de winter was er ook al soort van principe akkoord als men Pelle kon slijten aan een Italiaanse club zou Oymans per direct naar Alkmaar zijn vertrokken). Komt overigens als opvolger van Pelle en niet als de opvolger van Sightorsson, mocht de Ijslander daadwerkelijk vertrekken dan gaat AZ nog een keer de markt op. Tenminste dit is mij ter ore gekomen vanuit de Alkmaarse wandelgangen.
Geregistreerd: 24-04-2011 Forum berichten: 138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 12:13
Als het lukt sowieso Huntelaar halen. En eventueel de Bruyne wat een heerlijke voetballer! Kan je zo gaan spelen:
Stekelenburg
van der Wiel Alderweireld Vertonghen Boilesen
De Jong Eriksen Janssen
Sulejmani Huntelaar De Bruyne /Boerrigter/Ebecilio
Lijkt me toch duidelijk dat je hiermee makkelijk de 31ste landstitel binnen haalt als er verder heen spelers vertrekken.
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 12:16
Huntelaar is niet haalbaar, de Bruyne zal wss door Chelsea aangekocht worden..
Beide spelers kunnen een aanwinst zijn maar de vraagprijs zal een onverantwoorde investering zijn.
Geregistreerd: 24-04-2011 Forum berichten: 138 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 18:09
Citaat:
Huntelaar is niet haalbaar, de Bruyne zal wss door Chelsea aangekocht worden..
Beide spelers kunnen een aanwinst zijn maar de vraagprijs zal een onverantwoorde investering zijn.
Ik heb gehoort dat de Bruyne dan word verhuurt aan Vitesse? Zou ook nog een optie zijn om dan eventueel te huren. Het is wel een goeie!
Geregistreerd: 03-06-2008 Forum berichten: 7454 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: IJzendijke
Geplaatst: Ma 23 mei 2011 18:28
Basisspelers uit Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije, Engeland, Rusland. Zijn over het algemeen zonder een hoge transfersom niet haalbaar voor Ajax. Mogelijk vergeet ik nog wat landen ook.
Ajax moet zich focussen op (jonge) talenten die nog niet volledig zijn doorgebroken of ervaren spelers die de speelstijl en/of de Nederlandse taal machtig zijn.