Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:26
|
|
Citaat: Dost staat ook in de belangstelling van andere clubs maar het lijkt mij niet dat deze clubs (Feyenoord en Groningen(?)) Dost kunnen halen.
FC Groningen zou dat besluit kunnen nemen, met het oog op het vertrek van Matavs aan het eind van het seizoen denk ik. Feyenoord heeft daar inderdaad de financiële mogelijkheden niet voor.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 756
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:30
|
|
Citaat: Pfff,
Dat zal Vd Boog dan wel bedoelt hebben met "we halen 1 aanvaller of geen".
Ze gokken dus op Dost maar wat als de arbitragecommisie Heerenveen in het gelijk stelt? Dan komt er niemand bij?
Of komen ze dan met een megabod op Mertens?
Hoe laat is die arbitrage?
Vraag ik me ook af, kon het nergens vinden zo snel.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:38
|
|
Citaat: Humberto Tan heeft net gemeldt dat Bas Dost een arbitragezaak gaat aanspannen.
Tsja, lees 2 posts boven je
Sorry, zal de kater zijn
|
N*E*R*D
Forum berichten: 232
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:39
|
|
Waarom geen Traore halen Ajax? Komen die Ajax scouts nou echt niet verder dan dat studio sport gescout van hun? Andermaal zeer teleurstellend als de berichten over Dost kloppen.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:44
|
|
Hoe triest dat we Dost gaan halen nadat hij een arbitragezaak tegen z'n club aanspant. Die jongen maakt ons niet eens beter.
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:48
|
|
Citaat: Waarom geen Traore halen Ajax? Komen die Ajax scouts nou echt niet verder dan dat studio sport gescout van hun? Andermaal zeer teleurstellend als de berichten over Dost kloppen.
Ze zetten in op Nederlandstaligen, had iets met communicatie vandoen. Weet niet meer precies in welke van de veertien interviews die ik Van den Boog het afgelopen weekend heb zien geven dat ter sprake kwam maar dat was z'n uitleg. En er valt iets voor te zeggen. Simpele backs in de Eredivisie hebben al de Costa Ricaanse of Japanse nationaliteit: nergens voor nodig. Eerder armoedig.
|
N*E*R*D
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:49
|
|
Dus als Ajax Dost haalt dan zal MEH wil naar links verhuizen. Moet hij dan de voorzetten geven op Dost? Dat gaat toch niet werken?
|
Fernando Redondo
Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:50
|
|
Citaat: Waarom geen Traore halen Ajax? Komen die Ajax scouts nou echt niet verder dan dat studio sport gescout van hun? Andermaal zeer teleurstellend als de berichten over Dost kloppen.
Waarom teleurstellend?
Wie geeft jou de garantie dat bv Traore of een andere buitenlander wel slaagt?
Ik vind dit andermaal ook kort door de bocht. Dost is opgepikt door Heracles (Verbeek?), die ook 4-3-3 spelen. Na een korte periode bij Heracles is hij overgetapt naar Heerenveen, waar hij het toch ook goed deed als halve basisspeler. Daarbij is Heerenveen toch ook geen slechte leerschool voor spitsen gebleken. Spelers uit buitenlandse competitie's moeten wennen aan Ajax en zeker aan de speelstijl. Dost heeft in nederland al laten zien een goede puntspeler te zijn. De vraag is of hij zijn groei kan doorzetten bij een club als Ajax.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:51
|
|
Dost is een spits die je op z'n doelpunten moet afrekenen, niet omdat hij iets héél waardevols aan het positiespel toevoegt. Ook daarin moet hij zich nog doorontwikkelen. Gold ook voor Huntelaar. Was ook veel scepsis over. Toegegeven; hij had een betere staat van dienst dan Dost nu.
|
N*E*R*D
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 21:55
|
|
Waarom teleurstellend?
Wie geeft jou de garantie dat bv Traore of een andere buitenlander wel slaagt?
Ik vind dit andermaal ook kort door de bocht. Dost is opgepikt door Heracles (Verbeek?), die ook 4-3-3 spelen. Na een korte periode bij Heracles is hij overgetapt naar Heerenveen, waar hij het toch ook goed deed als halve basisspeler. Daarbij is Heerenveen toch ook geen slechte leerschool voor spitsen gebleken. Spelers uit buitenlandse competitie's moeten wennen aan Ajax en zeker aan de speelstijl. Dost heeft in nederland al laten zien een goede puntspeler te zijn. De vraag is of hij zijn groei kan doorzetten bij een club als Ajax.
Teleurstellend omdat ik bang ben dat Dost door het ijs zakt op zijn voetballende kwaliteiten. Maar hopelijk heb ik het helemaal verkeerd want nu het ernaar uitziet dat hij naar Ajax komt moeten we deze nieuwe aankoop toch 100% steun geven.
|
AFCAKatwijk
Forum berichten: 1903
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:04
|
|
Citaat: Dost is een spits die je op z'n doelpunten moet afrekenen, niet omdat hij iets héél waardevols aan het positiespel toevoegt. Ook daarin moet hij zich nog doorontwikkelen. Gold ook voor Huntelaar. Was ook veel scepsis over. Toegegeven; hij had een betere staat van dienst dan Dost nu.
Ik vind inderdaad niet dat je hem mag vergelijken met Huntelaar, door zulke hoge verwachtingen slaagt deze jongen nooit. Ik weet nog niet wat ik moet denken bij deze 'aankoop'(naar hoe het eruit ziet), dus hou me nog een beetje afzijdig.
Gestopt
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:10
|
|
Ze schijnen bij Heerenveen geschrokken te zijn van deze stap en hopen nu toch tot een akkoord te komen over Dost:
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/168131/heerenveen-wil-toch-akkoord-met-ajax-over-dost/
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:12
|
|
Als ik dat zo lees dan voelt Heerenveen niet meer zo zeker van hun zaak. Nu zal Ajax behoorlijk sterk in de onderhandelingen staan ten op zichten van Heerenveen.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:17
|
|
Citaat: Teleurstellend omdat ik bang ben dat Dost door het ijs zakt op zijn voetballende kwaliteiten. Maar hopelijk heb ik het helemaal verkeerd want nu het ernaar uitziet dat hij naar Ajax komt moeten we deze nieuwe aankoop toch 100% steun geven.
Het is in de zestien een redelijk koele kikker. Kiest goed positie voor het doel. Is goed met het hoofd en je kunt gedurende een wedstrijd overstappen op een andere tactiek als de wedstrijd erom vraagt. In het meevoetballen moet hij stappen maken en z'n arbeidsethos moet omhoog. Het is niet zo dat het een prutser is. Er zit nog rek in, maar een gok is het natuurlijk wel.
|
jesse1977
Forum berichten: 7
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:19
|
|
Ik snap niet hoe uit het niets die Bas Dost als een soort verlosser wordt gezien. Als ie echt zo goed was, had ie bij Heerenveen in de basis gespeeld. Als je hem al koopt niet voor te veel geld. Gewoon spelers uit de eigen jeugd inzetten. Kan me niet voorstellen dat die er niet zijn.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:23
|
|
Nee, die hebben het niveau (vooralsnog) niet. Dat heb je vandaag toch kunnen zien. Ik word helemaal beroerd van het eeuwige geschreeuw over meer jeugd. Ja, als ze goed genoeg zijn dan graag, maar dat zijn ze niet. Get over it, met dit spelersmateriaal wordt Ajax nooit kampioen. Niet dat Dost Ajax kampioen maakt, maar hij schiet ze er een stuk makkelijker in dan een Ebecilio, Sulejmani of Ozbiliz. Scheelt al een stuk.
|
Lammert Albertus
Forum berichten: 279
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:30
|
|
Wie is er beter
scorebord Ijslandse 5 scorer hype of Dost ?
Kijk nog eens terug en dan heel eerlijk zijn,
wie heeft er kloten, initiatief , links rechts, koppen , in en buiten strafschop gebied, wie zie je het meest zichzelf zijn bij Ajax ?
Kijk en vergelijk zonder vooroordeel .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:35
|
|
Wie is hier de opportunist? Stel die vraag eens.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:37
|
|
Theo Janssen die pass deze week op Ruiz, vorige week op Barca Cruijff a like goal van Janko, zulke passes heb ik zo 10 miljoen voorover !
Djezus luitjes dit is zeldzame wereldklasse ik zou op zun minst een poging wagen.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:38
|
|
Wie is hier de moralist ?
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:38
|
|
Geupdate met wat meer tekst. Arbitragezaak morgen 13:30.
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:41
|
|
Citaat: Theo Janssen die pass deze week op Ruiz, vorige week op Barca Cruijff a like goal van Janko, zulke passes heb ik zo 10 miljoen voorover !
Djezus luitjes dit is zeldzame wereldklasse ik zou op zijn minst een poging wagen.
Hij heeft toch een gelimiteerde transfersom van 3-4 miljoen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4733
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:42
|
|
Je kunt die link beter naar dit topic verplaatsen. Dan houd je het namelijk wat centraler, Willem.
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:45
|
|
In topsport gaat het erom om scherp te zijn, zie je iemand ineens en instantly zie je hee dat ik die niet eerder gezien heb ?
Fuck it met kwalificaties van opportunisme , Suarez was 1 en al opportunisme , dit is een prikkelend voorstel .
Als je een vrouw ziet en je denkt hee die zou wel eens ... en daarna zie je hee , deze voel ik me nog beter bij en vice versa , zij heb het echt....
Welke dame kies je dan Pushkin, als ze beiden het wel in jou zien zitten ?
Ben je dan ook bezig, hee ik wil in ieder geval niet voor opportunist uitgemaakt kunnen worden ?
Ik vind die Ijslander nu al beter , zoveel heb ik niet nodig na gisteravond ,Sjonnie Rep en Jan Mulder zien het binnen 1 seconde ...
|
Lammert Albertus
|
Geplaatst: Zo 30 jan 2011 22:47
|
|
Citaat: Theo Janssen die pass deze week op Ruiz, vorige week op Barca Cruijff a like goal van Janko, zulke passes heb ik zo 10 miljoen voorover !
Djezus luitjes dit is zeldzame wereldklasse ik zou op zijn minst een poging wagen.
Hij heeft toch een gelimiteerde transfersom van 3-4 miljoen?
Ja hij heeft gelimiteerd transferbedrag , nou dan mag ie de rest aan tekengeld hebben met het hoogst Ajax salaris .
|