Auteur
|
Bericht
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 12:04
|
|
Pushkin had het wel steeds over Savic misschien dat hij die bedoelde als waarschijnlijke versterking? Maar ik zie Ajax inderdaad geen 2 miljoen euro voor hem betalen.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 12:54
|
|
Ik verwacht niet dat Ajax een jonge verdediger gaat halen. Binnen Ajax zijn ze behoorlijk tevreden over de jonge verdedigers die bij Ajax spelen. Daarom hebben ze ook voor een tussenoplossing gekozen doormiddel van Ooijer. Als Ajax nog iemand gaat halen verwacht ik dat ze voor een buitenspeler gaan.
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 12:55
|
|
Nog een ex-ajax speler en wereldtopper die we in de poule wedstrijden gaan tegenkomen blijkbaar: Ibracadabra :-)
http://www.nusport.nl/italie/2320656/ib ... milan.html
|
RebuaH
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 12:56
|
|
Citaat: Ik verwacht niet dat Ajax een jonge verdediger gaat halen. Binnen Ajax zijn ze behoorlijk tevreden over de jonge verdedigers die bij Ajax spelen. Daarom hebben ze ook voor een tussenoplossing gekozen doormiddel van Ooijer. Als Ajax nog iemand gaat halen verwacht ik dat ze voor een buitenspeler gaan.
Dat denk ik persoonlijk dus ook, al zou ik wel blij zijn mocht er nog een goede linksback worden gehaald!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 13:00
|
|
Hoeveel verdienen wij eigenlijk aan de transfer van Zlatan en mogelijk K-J daarna?
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 15:44
|
|
Opleidingsvergoeding van een aantal procent dacht ik..
5 procent ?
Correct me if i am wrong...
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 16:03
|
|
Heb ook nog wat gezocht.
Bij de transfer van Ibra naar Barca verwachtte Ajax er ongeveer 1 miljoen aan te verdienen (rare constructie toen natuurlijk met Eto'o en die oefenwedstrijden die in de transfer zaten).
Bij Heitinga en Sneijder kreeg Ajax de volle 5% opleidingsvergoeding omdat ze uit de jeugd kwamen.
Denk dat het rond een % of 2à3 zal liggen van de transfersom.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 17:16
|
|
Staat verder toegelicht in de transfermarkt en haar spelregels topic.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 17:23
|
|
Nog steeds dezelfde geluiden over een eventuele komst van een jonge verdediger, Push?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:28
|
|
Yupz, helaas weet ik zelf ook geen naam, maar Ajax wil zich nog versterken met een verdediger.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:33
|
|
Buitenland?
Raiola?
Oostblok?
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:34
|
|
Zal dan neem ik aan om een generatiegenoot van Kappelhof/Van der Meulen gaan, daarachter komt namelijk een dusdanig sterke lichting (Denswil etc.) dat je grote transfersommen moet betalen, wil je iets beters krijgen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:36
|
|
Citaat: Het bereiken van de Champions League betekent niet dat Ajax nu meer ruimte ziet om het elftal nog te versterken, zo liet algemeen directeur Van den Boog in het Algemeen Dagblad weten. "We zoeken geen extra spelers, ons elftal is in staat om fantastisch te voetballen. Hooguit kijken we rond naar een rechts- of linksbuiten, type Rommedahl. Zo eentje willen we nog wel, maar het is lastig zoeken."
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:37
|
|
Dat is niet conform de uitspraken van van de Boog. Die zei jonger dan 20 jaar, dus vanaf '91.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 18:50
|
|
Citaat: Dat is niet conform de uitspraken van van de Boog. Die zei jonger dan 20 jaar, dus vanaf '91.
Weet iemand Savic een goede indruk heeft gemaakt tijdens zijn stage? Een rechtsbenige centrale verdediger geboren in 1991 lijkt in het plaatje te passen. Met Boilesen en Denswil heeft Ajax al twee linksbenige centrale verdedigers met veel talent en aangezien Van Rhijn meer potentieel heeft als rechtsback en Sporkslede misschien beter tot zijn recht komt als verdedigende middenvelder lijkt het dat een rechtsbenige centrale verdediger als toekomstige opvolger van Alderweireld niet overbodig is.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 19:44
|
|
En waarom misschien geen linksback? Emanuelson heeft bewezen duidelijk minder te zijn dan Anita op die plaats. En alhoewel Anita zich daar vrij goed uit de slag trekt, vind ik het toch dé zwakke plek in de achterhoede... Of ben ik nu de enige?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 19:48
|
|
Ik denk dat Blind en Boilesen genoeg back-up zijn voor Anita en daarbij is het zonde om nog een talent die linksback kan spelen te kopen aangezien de kans groot is dat Boilesen op die positie terecht komt.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 20:33
|
|
Hoever is die Boilesen dan, ziet iemand van jullie die regelmatig spelen? Is die nu al een optie voor de linksback positie? Waarom hem anders nu al geen kans geven in de selectie voor de competitie als back-up van Vurnon. Zoals gezegd, Anita doet het niet verkeerd maar om nu te zeggen dat hij een topper op die positie is... Blind is totaal geen linksback in mijn ogen, vind ook niet dat hij als back-up voor die positie gezien moet worden. Voor Vertonghen en Alderweireld heb je Ooijer en Oleguer als backup. Als Boilesen nog niet klaar is voor Ajax 1 dan heb je in mijn ogen enkel een back-up door te gaan schuiven met Emanuelson of een verdediger uit de basis... dan lijkt me dat toch dringender dan een CV. Ook al zie ik Oleguer graag vertrekken, die speelde weer ontzettend wisselvallig en onzeker in Kiev.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 20:35
|
|
Als Ajax een linksback van onder de 20 haalt zal die niet snel beter zijn dan Blind of Boilesen. Boilesen is naar mijn inziens nog niet klaar voor een basisplaats maar ik zou niet verbaast zijn als hij dit seizoen zijn debuut gaat maken.
Waarom een jonge linksback halen als je Boilesen al in huis hebt. Boilesen staat niet voor niets te boek als een van de grootste verdedigende talenten van Europa.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 28 aug 2010 00:54
|
|
Citaat: Yupz, helaas weet ik zelf ook geen naam, maar Ajax wil zich nog versterken met een verdediger.
Iemand uit jouw regio?
Zou natuurlijk ook een speler uit de categorie Boilesen/Eriksen kunnen zijn. Een speler die voorlopig dus nog niets gaat toevoegen aan het eerste.
Ajax zou op dit moment het meeste baat hebben bij een verkoop van Oleguer, waarna er nog iets nuttigs gedaan kan worden op de transfermarkt in de vorm van het aantrekken van een talent dat dit seizoen al op speeltijd kan rekenen.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Zo 29 aug 2010 20:04
|
|
Citaat: Ajax zou ook interesse hebben in Verhoek van ADO... Verhoek ontkend dat er interesse geweest is van Ajax. Weer een naamdropping van een krant, zoals zovele namen.
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Zo 29 aug 2010 21:03
|
|
Jordi Deckers tekent morgen een contract bij Ajax. En zal aansluiten bij jong Ajax.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 13:32
|
|
Citaat: Verhoek ontkend dat er interesse geweest is van Ajax. Weer een naamdropping van een krant, zoals zovele namen.
Er zal allicht interesse zijn geweest, maar niet concreet.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 16:23
|
|
Hier lijkt me het beste. Even voor de duidelijkheid: Het is Ajax1.nl. Weet niet hoe betrouwbaar ze zijn.
[list">De meeste bezoekers van deze site kennen hem wel. Margammor! Zojuist ontving de redactie van Ajax1.nl de laatste update over transfers, geruchten, enz.
Er heerst momenteel een topdrukte op de Ajax directie kantoren.
De laatste uren van de zomer transferperiode breken aan en er is nog niks helemaal zeker en rond. Waar staat ons Ajax nu en gaat er nog wat gebeuren? Hoewel er nog niks zeker is en in ieder geval niets als absolute waarheid en ”getekend door alle partijen, en in kannen en kruiken” kan worden gemeld, wel een kleine weergave van de verschillende onderhandelingen die nu allemaal parallel lopen bij de directie:
- Een ruil van Leonardo met Blind en Donald met NAC (verhuur);
- Bodul naar aan Willem II (verhuur met optie tot koop);
- Emanuelson alsnog naar Villa Real of Schalke04 (verkoop);
- Een ruil van Oleguer en verkoop Silva met een Spaanse club voor een linksback en/of rechtsbuiten;
- Sno naar Wigan A als verkoop en daarmee een klein deel ook afkoop contract De Ridder;
- Opbrengst Emanuelson naar 2 jonge talenten en een optie nog op een onbekende linksback (huur);
- Hadouir is afgevallen, veto Ajax directie als geheel, gegeven zijn slechte reputatie (Vd Boog en Vd Aat waren tegen);
- Nee tegen een verhoogd huurbod op Sulejmani van Vitesse, als Emanuelson vertrekt, mag Sulejmani niet weg van Jol.
Het is dus druk. Benieuwd of ze dit allemaal rond gaan krijgen in de laatste 8 a 9 uur van de transfer window “of oppertunities” en alle partijen inclusief spelers en zaakwaarnemers dit ook allemaal leuk gaan vinden.[/list">
Ajax1.nl
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 31 aug 2010 16:30
|
|
Citaat: Het is Ajax1.nl. Weet niet hoe betrouwbaar ze zijn.
Dat weet je wel, (o.a.) omdat je dat hier hebt gelezen.
|