Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 10:38
|
|
Het zou zeker mooi zijn wanneer we daar nog vanaf zouden komen voor een kleine transfersom en dan een talent terughalen.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 10:52
|
|
Hoe kijken jullie tegen een eventuele komst van Moreno aan? Moreno kan als linksback opereren en ook voor Vertonghen invallen. In de grote ruimtes voor hem zal hij wat minder zijn maar daar kun je op inspelen door een Lodeiro meer aan de buitenkant te laten spelen.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 10:56
|
|
Dan had Ajax beter heel AZ kunnen overnemen...
Als je Moreno als linksback wil opstellen, maar je zegt wel dat hij minder is in de grote ruimtes, dan kun je beter naar een andere linksback zoeken. Op de backs heb je namelijk steeds veel ruimte. Dan moet je iemand hebben die daarin kan functioneren.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:23
|
|
Citaat: Hoe kijken jullie tegen een eventuele komst van Moreno aan? Moreno kan als linksback opereren en ook voor Vertonghen invallen. In de grote ruimtes voor hem zal hij wat minder zijn maar daar kun je op inspelen door een Lodeiro meer aan de buitenkant te laten spelen.
Moreno zie ik graag komen, maar dan wel als opvolger voor Vertonghen, ik opper echter al sinds het begin van vorig seizoen dat Ajax een linksback moet aantrekken. Jammer dat die Obradovic niet gekomen is. Met Anita en Emanuelson is het echt behelpen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:35
|
|
Moreno zou fantastisch zijn, klein detail AZ heeft zijn opvolger al aangekocht (Viergever), want ook Moreno stond op het lijstje om verkocht te worden of zit ik nu fout?
Moreno op linksback zetten ipv Anita is natuurlijk een behoorlijke vooruitgang. En hij is daarmee ook de 1e back-up voor Verthongen & Alderweireld. Helaas zei V/D Boog gisteravond dat ze niet met miljoenen zouden strooien.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:42
|
|
Citaat: Hoe kijken jullie tegen een eventuele komst van Moreno aan? Moreno kan als linksback opereren en ook voor Vertonghen invallen. In de grote ruimtes voor hem zal hij wat minder zijn maar daar kun je op inspelen door een Lodeiro meer aan de buitenkant te laten spelen.
Topper in wording, ik zou hem meteen halen als we de mogelijkheid hadden. Hoewel Moreno niet helemaal een linksback is kun je dat in geval van nood wel opvangen. Anita eerste linksback en Moreno als back-up. Daarnaast is Moreno gewoon de concurrentie die je nodig hebt voor het centrum en zou je meteen Oleguer kunnen lozen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:52
|
|
Kortom zou mooi zijn als we Urby (voor transfersom) en Oleguer nog weten te slijten.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 11:56
|
|
Citaat: Kijk er niet raar van op wanneer er zeer binnenkort een jonge verdediger gepresenteerd wordt (en dat zeg ik niet zomaar).
Weet jij meer Pushkin? ;)
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 12:16
|
|
Ja Pushkin, licht eens een tipje van de sluier
Oleguer weg, een linksback in zou super zijn.
Moreno zou een echte versterking zijn, maar ik denk dat ie te duur is momenteel voor ons...
|
Nr.10
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 12:52
|
|
Staat een eventuele komst van Moreno niet haaks op het nieuwe beleid van het halen van echt jonge spelers voor in de breedte? Anita eruit halen voor Moreno zou geen goed signaal zijn voor de jeugd omdat Anita het in de volksmond goed doet op linksback. Het voordeel is nogmaals wel dat je Anita kan laten concurreren met De Zeeuw en als back-up kan fungeren van Enoh. Lindgren lijkt wel erg vaak last te hebben van blessures en denkt minder vooruit.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 13:00
|
|
Precies, Nr.10. VDB had het niet voor niets over jonge talenten.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:07
|
|
Ik hoef niet per se een naam te horen, hoor. Maar is het een goede speler, pushkin? Of weet je zelf ook niet om wie het precies gaat?
Moreno zou trouwens inderdaad een topaankoop zijn. En hij mag dan niet onder de 20 zijn (waar VD Boog het over had) met zijn 22 jaar heeft hij nog genoeg doorgroei (en doorverkoop) mogelijkheden. Zal alleen niet haalbaar zijn, denk ik.
|
Pannie
Forum berichten: 413
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 14:59
|
|
Moreno is zeker top in wording. Zijn komst zou me echter verbazen als ik vd Boog gisteravond hoorde. Ze focussen op versterkingen die niet te veel zullen kosten. Oleguer en Emanuelson lozen lijkt me niet verstandig zolang er geen adequate versterkingen zijn. Ik ben, zoals velen, geen fan van beide heren...maar je hebt ze nodig. Zeker in de breedte. Simpelweg een talentje inpassen lijkt er niet meer bij. Al zie ik nog steeds niet waarom. Bang voor fouten? Die maken de heren Oleguer en Emanuelson ook, om over een aantal anderen daarbij maar te zwijgen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 15:03
|
|
Emanuelson moet Ajax zeker verkopen, als er een club komt die 5 miljoen wil betalen zullen ze daar geen seconde over na hoeven te denken en hem meteen met een mooie rode strik om zijn hoofd op het vliegtuig moeten zetten.
Met Sulejmani, El Hamdaoui, Suarez, Ozbiliz, Zeegelaar, Mido en Jozefzoon heeft Ajax genoeg aanvallers en al dat gezeik over dat er dan af en toe talenten mee moeten doen slaat natuurlijk nergens op, dat hoort bij Ajax.
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 16:45
|
|
Ik zie nu dus Urby voor me met een grote rode glimmende strik bovenop zn kop het vliegtuig instappen en ik krijg me toch de slappe lach..
|
Nr.10
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 19:26
|
|
Straks Anita versus Ronaldo.
|
chrisje110
Forum berichten: 267
|
Geplaatst: Do 26 aug 2010 20:52
|
|
Wat lijkt me dat een drama zeg..
Zeer snel een nieuwe linksback kopen en misschien talentje erbij halen als vervanging voor oleguer mocht die verkocht worden
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 08:37
|
|
Citaat: Emanuelson moet Ajax zeker verkopen,
Zullen we het maar andersom doen. Denk niet dat Urby Ajax mag verkopen hoor.
Ajax Urby verkopen vind ik prima
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 10:34
|
|
Citaat: Van den Boog: 'We zoeken geen extra spelers voor Ajax'
Martin Jol hoopt dat hij nog één of meerdere versterkingen mag verwelkomen, maar Rik van den Boog rekent er niet op dat er nog veel zal gaan gebeuren voor Ajax op de transfermarkt. Ondanks het feit dat de groepsfase van de Champions League werd bereikt, zijn de Amsterdammers niet van plan om nog enkele nieuwe krachten te halen.
Van den Boog sluit niet uit dat er niemand meer bijkomt. “We zoeken geen extra spelers, ons elftal is in staat om fantastisch te voetballen”, zei de algemeen directeur in AD/Sportwereld. “Hooguit kijken we rond naar een rechts- of linksbuiten, type Rommedahl. Zo eentje willen we nog wel, maar het is lastig zoeken.”
De kwalificatie voor de Champions League betekende een financiële meevaller voor Ajax. “Op de eerste plaats ben ik heel blij met de manier waarop dit succes woensdagavond gevierd is”, zei Van den Boog. “Ik zag alle Ajacieden om me heen zo ongelooflijk feest vieren. Dat was mooi om te zien. Met dat geld zijn we content, uiteraard zeg, maar ik staar me er niet blind op.”
Bron: VZ.nl
Als ik dit zo lees dan denk ik niet dat er nog iets bij komt voor het eerste elftal. Misschien nog jonge speler(s), maar dan met het oog op de toekomst.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 10:40
|
|
Waarschijnlijk zal er nog wel wat jong talent gehaald worden, zeker als ik Pushkin zijn reactie lees. En die vertrouw ik toch wel een heel eind op wat hij zegt.
Trouwens, beseft iedereen zich hier wel dat de transferperiode bijna voorbij is. Dat we dus de transferperiode wellicht overleven en doorkunnen met onze toppers!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 10:45
|
|
Moeten ze wel snel opschieten want de transfermarkt gaat dinsdag om 24:00 dicht. Ik vertrouw Pushkin ook wel op z'n woord, ik ben benieuwd. Vooralsnog sijpelen er geen geruchten door van jonge spelers waarin Ajax interesse heeft, maar dat hoeft niet iets te zeggen. Zou prima zijn als ze alvast anticiperen op de aflopende contracten van Ooijer en Oleguer.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 11:11
|
|
Volgens Velibor Vasovic op AN was Savic vooralsnog te duur.....voordat de CL gehaald werd was dat
|
Empulse
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 11:12
|
|
Jammer dat niemand weet wat Savic te horen heeft gekregen van Ajax. Waarom hij bij Arsenal geen contract heeft gekregen weet ik niet. Er gaan twee geruchten: Wenger vond hem niet goed genoeg en dat Arsenal niet aan de vraagprijs van twee miljoen wilde voldoen.
|
Sander410
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 11:53
|
|
Ik verwacht niet dat Ajax 2 miljoen euro gaat besteden aan hem...
|
Empulse
|
Geplaatst: Vr 27 aug 2010 12:04
|
|
Ik ook niet, maar dat vraagt de desbetreffende club waarschijnlijk ook niet meer. Had hij niet een aflopend contract?
|