Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 23:23
|
|
Zeegelaar is niets en Jol wil Sulejmani wel verkopen, hij wil hem alleen niet verhuren.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 23:23
|
|
Jol gaat zorgen voor Toby's nachtmerrie. Urby gaat denk ik bijtekenen dit seizoen.
|
YoranAjax
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 23:53
|
|
Citaat: Jol gaat zorgen voor Toby's nachtmerrie. Urby gaat denk ik bijtekenen dit seizoen.
Ik hou van jongens met een Ajax hart, maar ik zie hem persoonlijk toch echt liever vertrekken. Op linksbuiten kan hij geen potten breken. Hij heeft geen pure snelheid en zijn techniek is ook niet bijzonder.
Ik blijf van mening dat Sulejmani t gaat maken als je hem meer vertrouwen geeft.
En die Zeegelaar komt momenteel te kort maar als je hem rustig brengt na Sulejmani ( als die is doorverkocht ) Dan kan het wat met hem worden.
Maar Alsjeblieft Urby vertrek! Er moet ruimte gemaakt worden voor spelers als Lodeiro en Eriksen daar kunnen we nog geld aan verdienen en in mijn ogen nog goed geld ook.
Ik zie ze dan het liefst in 1 ruit met 1 controlerende middenvelder spelen alleen dan heb je 2 problemen De Zeeuw of Enoh gaat uit de basis en dat is zonde want De Zeeuw verdiend een transfer naar een mooie subtopper. En als Enoh zich puur bezighoud met de nummer 10 en stofzuigen en niet meer de fouten maakt zoals vanavond tegen Chelsea dan zie ik hem naar een grote club verkassen.
En dan met 2 aanvallende middenvelders dat is puur aanval dus dat is alleen mogelijk als je verdedigend goed staat! t zou mooi zijn om Lodeiro en Eriksen neer te kunnen zetten maar wat moet je dan met De Jong Of Eriksen en de Jong. de kans dat je dus een talent vernietigd is helaas groot.
Want ga mij niet vertellen dat Eriksen links buiten moet spelen!
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 23 jul 2010 23:55
|
|
Citaat: Zeegelaar is niets en Jol wil Sulejmani wel verkopen, hij wil hem alleen niet verhuren.
Vroeger had je een andere mening over Zeegelaar, positief. Ik ook hoor, het is niet uitgedraaid op wat ik had gehoopt. Komt nu als linksbuiten tekort, helaas.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 00:48
|
|
Mido zit niet meer bij Raiola, maar bij '90 minuten und mehr sportmanagement' van Udo Saifert.
http://www.transfermarkt.de/de/90-minut ... _1021.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 10:32
|
|
Dat zegt niet alles Scio, gedeelde mandaten...
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 12:19
|
|
Citaat: Jol gaat zorgen voor Toby's nachtmerrie. Urby gaat denk ik bijtekenen dit seizoen.
Nee, hoor. AJAX en Emanuelson praten niet meer met elkaar.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:04
|
|
Pantelic geen meerjarig contract geven maar wel een evenoude Mpenza op het lijstje? althans, ik zou het niks vinden als hij een jaarcontract krijgt, zoek dan maar lekker een jongere spits.
Ik heb wel een zwakje voor Mpenza omdat ik 'm me nog goed herinner in zijn goede dagen bij Belgie en Standard Luik. Nu schijnt hij bij Sion ook een prima gemiddelde te hebben maar is dit niet een beetje krom? Hij is wel beweegelijker dan Pantelic maar vindt de verhouding een beetje raar.
Dat El-Hamdaoui een gortige salaris vraagt hadden we kunnen weten. Niet bepaald het karakter om ''in te leveren''. En hij is 26, komt bij AZ weg en wil hogerop en dan willen ze uiteraard ook meer geld zien.
Weet iemand ook hoe serieus Odonkor op het lijstje staat?
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:33
|
|
Hoe staat het met de naam Traore? Is dat een naam die op een lijstje staat binnen Ajax?
Als ik zie voor wat voor bedragen el Hamdaoui zou komen vraag ik me af of er niet betere opties zijn voor dat geld.
Overigens zie ik nog altijd liever Dembele komen!
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:38
|
|
Één ding is wel weer duidelijk geworden: dat Ajax nog steeds niet fatsoenlijk kan scouten - mits de namen die genoemd worden kloppen. Daarnaast heeft Ajax dus kennelijk wel vijf miljoen beschikbaar om een aankoop te doen - al zou het in termijnen betaald worden.
Al sinds de winter wist Ajax dat de kans vrij groot was dat Pantelic zou vertrekken. Als op de schaduwlijst alleen spelers als Mpenza en Hamdaoui staan, dan is dat toch wel erg betreurenswaardig.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 14:44
|
|
Is dat duidelijk? Citaat van Jol: "Maar ik ga toch proberen via het netwerk of we versterking kunnen krijgen." Mag jij vertellen over welk netwerk hij het heeft.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:19
|
|
Citaat: Vroeger had je een andere mening over Zeegelaar, positief. Ik ook hoor, het is niet uitgedraaid op wat ik had gehoopt. Komt nu als linksbuiten tekort, helaas.
Stap van de A1 naar Ajax 1 is groot. Overigens heeft die jongen natuurlijk ook best talent, maar hij is nu (in ieder geval als linksbuiten) echt geen optie.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:21
|
|
Citaat: Één ding is wel weer duidelijk geworden: dat Ajax nog steeds niet fatsoenlijk kan scouten - mits de namen die genoemd worden kloppen. Daarnaast heeft Ajax dus kennelijk wel vijf miljoen beschikbaar om een aankoop te doen - al zou het in termijnen betaald worden.
Al sinds de winter wist Ajax dat de kans vrij groot was dat Pantelic zou vertrekken. Als op de schaduwlijst alleen spelers als Mpenza en Hamdaoui staan, dan is dat toch wel erg betreurenswaardig.
Spelers moeten ook naar Ajax willen. Ajax heeft vrij weinig te bieden. Competitie is niet erg interessant, de kans op CL is niet erg groot en Ajax kan geen flinke salarissen betalen.
|
Empulse
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:36
|
|
Kom op Bertje, pretendeer nu niet dat er geen categorie is tussen waardeloze spelers en toptalenten. Er zijn zeker afdoende talenten te vinden op deze aardbol die maar al te graag voor Ajax zouden willen uitkomen.
Er zijn immers genoeg clubs met een lager budget dan Ajax die het wel lukt om dergelijke talenten aan zich te binden. Ajax zou in staat moeten zijn om met wat beters dan - met alle respect - Mpenza aan te komen. El Hamdaoui is een leuke speler, maar je hoeft geen Ajax scout te zijn om zijn kwaliteiten in te zien.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 15:59
|
|
Welke spelers dan? Ze moeten nu wel iets toevoegen, hè. Spelers die over een paar jaar wat kunnen brengen hebben we al.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 16:30
|
|
Traore is door Ajax gescout maar hoe het verder met hem staat is mij niet helemaal duidelijk maar het is veelste risico vol om die nu al in de spits te zetten.
Van Wolfswinkel lijkt mij een soort type dat Ajax zoekt een man die niet heel veel beweegt maar goed voor de goal is. Bovendien is hij 21 jaren jong dus dan verkoop je hem bijvoorbeeld over 2 jaar weer door als Castillion en Suk er klaar voor zijn,
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 16:34
|
|
Van Wolfswinkel is juist heel beweeglijk.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 16:47
|
|
Ja oké maar ik bedoel niet zo'n type als Suarez. Gewoon een pure spits die goed is in het scoren van goals en dat is wat we zoeken.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 17:09
|
|
Nee, dat zoeken we juist niet. We zoeken een kapstok-spits die een bal kan vast houden, die sterk is en het liefst ook goed kan koppen. Daarna zou ik pas kijken naar rendement en nagenoeg elke spits die deze punten heeft scoort dan ook minimaal 15 goals.
Traore zou zo'n speler zijn van wat ik van hem weet en gezien heb (enige waar ik aan twijfel is of Traore ook met de rug naar de goal kan spelen).
Traore zou goedkoper zijn dan El Hamdaoui, salaris zal wat lager liggen denk ik en hij is pas 20/21.
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 17:14
|
|
Mounir El Hamdaoui is 1.83.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 17:15
|
|
Dus? Traore is 1.93
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 17:18
|
|
1.98
|
YoranAjax
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 17:23
|
|
Daarmee wil ik aanduiden dat Mounir ook niet de spits is die we zoeken maar hij wordt wel gehaald.
Kan iemand mij iets meer vertellen over hem? Op google vind ik bar weinig.
|
Empulse
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 17:40
|
|
Citaat: Welke spelers dan? Ze moeten nu wel iets toevoegen, hè. Spelers die over een paar jaar wat kunnen brengen hebben we al.
Als ik dat had geweten, dan was ik waarschijnlijk wel scout bij Ajax, he? Oh nee, zij weten het kennelijk ook niet. Er zijn echt wel meer spitsen in de prijscategorie waar El Hamdaoui en Traore in vallen en die dus niet alleen haalbaar zijn voor Ajax, maar het team ook daadwerkelijk versterken. In Brazilië alleen al wonen bij 200 miljoen mensen, er loopt echt wel ergens op deze planeet een haalbare versterking rond voor Ajax.
Ajax wist niet eens dat Enoh rond liep bij Ajax CT, maar mocht ternauwernood op stage komen bij Ajax op aanraden van Vonk. Dat geeft wel aan hoe amateuristisch de boel in elkaar zit daar en waarom ik totaal geen vertrouwen heb in het ''beleid'' dat zij voeren.
Natuurlijk heeft dit type spits ook zijn tekortkomingen, Traore heeft bijvoorbeeld niet de ervaring die Pantelic bracht, maar we kunnen moeilijk elk jaar een opaatje huren of aankopen om maar een spits te hebben die er gelijk staat.
Hetzelfde geldt voor een rechtsbuiten. Het is gewoon ontzettend triest dat ze Rommedahl laten vertrekken, erger is dat ze aankomen met De Mul en De Ridder. Dat zijn nou juist spelers die totaal niets toevoegen en niet het overwegen waard.
|
Bertje
|
Geplaatst: Za 24 jul 2010 18:17
|
|
Traore is en duur en absoluut niet zo goed als men hier op AF denkt. (Nog) geen Ajax-niveau. Nogmaals, kom maar met namen. Het is makkelijk om te zeggen dat de scouts het niet goed doen, maar wat er niet is kun je ook niet ontdekken.
|