Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mogelijke aanwinsten
Maker: LucasBekeken: 525706
Status: InactiefBerichten: 9008
+ Nieuw bericht <<<   <   238  |  239  |  240  |  241  |  242  |  243  |  244  |  245  |  246   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bertje

Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 13:18
Nogmaals: Seedorf zet geen lijnen uit.

En Lodeiro is geen linksbuiten.
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 13:18
Citaat:

Ik was al op de site gaan kijken, daar vond ik ook al geen berichten hieromtrent.. :)
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 13:56
Ik geloofde het vanaf het eerste moment al niet. Belachelijke site dat ajaxcafe.nl
Onbetrouwbaar dus.. Ik had het al gelezen via: Nieuws gezocht op google, en vond het nie terug in La Gazetta. Zelfs als nieuwsredacteur had ik al de afweging gemaakt dat het bullshit was.
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 14:04
Ik geloofde er ook vrij weinig van, elk jaar verschijnen er van dit soort geruchten.
Als het Van der Vaart niet is die terugkeert naar Ajax is het Seedorf wel, vorig jaar was het volgens mij ook Seedorf die terug zou keren..
barijo

Forum berichten: 177
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:10
Wat zouden jullie van Jermaine Beckford(spits van Leeds United) vinden voor als Pantelic weggaat??
DIMC85

Forum berichten: 1585
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 19:24
Scoort veel, 38 wedstrijden 25 doelpunten in de competitie.
Weet verder niet heel veel van hem, weet iemand hoelang zijn contract nog doorloopt en wat hij daar verdient?
RebuaH

Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 20:39
Citaat:
Scoort veel, 38 wedstrijden 25 doelpunten in de competitie.
Weet verder niet heel veel van hem, weet iemand hoelang zijn contract nog doorloopt en wat hij daar verdient?

Ik denk dat ie in Leeds (2e klasse UK) al even veel verdiend als in Ajax 1 in de eredivisie..., maar ik ken hem niet? Wat voor soort spits en type voetballer is hij? Hoe is zijn postuur?
Geraldo

Forum berichten: 643
Geplaatst: Wo 26 mei 2010 21:13
Citaat:
Wat zouden jullie van Jermaine Beckford(spits van Leeds United) vinden voor als Pantelic weggaat??

Dit onderwerp hoort thuis in het topic 'aankoop suggesties'.
In dit topic worden er gediscussieerd over spelers die daadwerkelijk in de belangstelling (zouden) staan van Ajax.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 13:30
Op Ajaxf-side staat een gerucht dat Ajax geinteresseerd zou zijn in M'Benque van Toulouse- volgens goal.com - maar neem dat maar met een korreltje zout. Toplinksback maar wel onhaalbaar financieel gezien.
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Vr 28 mei 2010 13:37
Citaat:
Op Ajaxf-side staat een gerucht dat Ajax geinteresseerd zou zijn in M'Benque van Toulouse- volgens goal.com - maar neem dat maar met een korreltje zout. Toplinksback maar wel onhaalbaar financieel gezien.

Nog nooit van gehoord. Maar als ik jou reactie zie zouden ze het gelijk moeten doen als het kan.
Wat zou die moeten kosten? En kan hij ook op linkshalf uit de voeten?
Ajakz

Forum berichten: 125
Geplaatst: Za 29 mei 2010 10:12
Citaat:
Marcus Berg heeft vrijdag een onderhoud met Martin Jol gehad. De aanvaller van Hamburger SV mag komend seizoen elders op huurbasis speelminuten gaan maken en doet dat maar al te graag bij Ajax. De Zweeds international kent de Eredivisie nog goed uit zijn periode bij FC Groningen. In Amsterdam moet de Scandinaviër de opvolger worden van Marko Pantelic, die nog steeds niets heeft laten weten over zijn toekomst.

Bron: wandelgangen Voetbalzone
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Za 29 mei 2010 10:22
Lijkt mij wel een aardige optie, maar ik hoop wel dat er tegelijkertijd een aanvaller wordt aangetrokken die na het komende seizoen definitief de spitsenpositie gaat bezetten. We kunnen niet eeuwig teren op huurspelers.
JustFerro

Forum berichten: 499
Geplaatst: Za 29 mei 2010 10:26
Misschien een optie tot koop proberen af te dwingen. Ik denk iig wel dat dit een prima Ajax-spits zou zijn.
Beckham23

Forum berichten: 60
Geplaatst: Za 29 mei 2010 11:06
Misschien een gek idee maar waarom niet Siem de Jong omscholen tot diepe spits? Deze jongen is balvast, heeft overzicht, kan enorm goed koppen, kan de bal goed plaatsen en heeft een redelijk goed afstandschot. Zet hier twee goede flankspelers omheen en hij zal scoren aan de lopende band. Siem bezit ook geen geweldige defensieve kwaliteiten dus laat hem doen waar hij goed in is, scoren!

Bovendien zal er een positie om het middenveld vrij komen die kan worden ingevuld door Eriksen of Lodeiro en zal er niet hoeven te worden geinvesteerd in een nieuwe aankoop. Als back-up kun je dan altijd een jeugspeler als Suk meenemen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Za 29 mei 2010 11:30
Citaat:
Misschien een optie tot koop proberen af te dwingen. Ik denk iig wel dat dit een prima Ajax-spits zou zijn.

Wat is er zo geweldig aan Berg? Persoonlijk vind ik het een mindere versie van Huntelaar en dat was al niet de voetballende spits die we eigenlijk nodig hebben bij Ajax.
JustFerro

Forum berichten: 499
Geplaatst: Za 29 mei 2010 12:19
Tja, het is natuurlijk geen Huntelaar, maar wel een degelijke spits. Kan een balletje koppen, kan een doelpunt maken en is een aanspeelpunt voorin. Speel een bal op Berg, hij kopt hem door naar Suarez, de Jong of wie dan ook en kan ze op die manier vrij voor de keeper zetten. Ik denk dat het helemaal geen hele slechte optie is.

De Jong vind ik ook een optie voor de spitspositie. Ook sterk aan de bal, kan scoren, kan koppen, heeft de nodige creativiteit. Dan komt er ook een plek voor Lodeiro of Eriksen vrij op 10, toch spelers die wat mij betreft Ajax nog wat meer creativiteit mogen geven.
RebuaH

Geplaatst: Za 29 mei 2010 12:36
Citaat:
Tja, het is natuurlijk geen Huntelaar, maar wel een degelijke spits. Kan een balletje koppen, kan een doelpunt maken en is een aanspeelpunt voorin. Speel een bal op Berg, hij kopt hem door naar Suarez, de Jong of wie dan ook en kan ze op die manier vrij voor de keeper zetten. Ik denk dat het helemaal geen hele slechte optie is.

De Jong vind ik ook een optie voor de spitspositie. Ook sterk aan de bal, kan scoren, kan koppen, heeft de nodige creativiteit. Dan komt er ook een plek voor Lodeiro of Eriksen vrij op 10, toch spelers die wat mij betreft Ajax nog wat meer creativiteit mogen geven.

Ik zou dit zelf ook geen verkeerde optie vinden, vraag is om het voor Jol ook een reële mogelijkheid is. Wat zijn de meningen eigenlijk over Lodeiro. Zijn er mensen die hem uit de Uruguayaanse competitie kennen? Is ie klaar en goed genoeg voor Ajax 1?
RebuaH

Geplaatst: Za 29 mei 2010 12:38
Citaat:

Wat is er zo geweldig aan Berg? Persoonlijk vind ik het een mindere versie van Huntelaar en dat was al niet de voetballende spits die we eigenlijk nodig hebben bij Ajax.

Akkoord, maar een Berg met goede aanvoer van de flanken schiet/kopt er wel gewoon 15 à 20 per seizoen in en dan doet ie het gewoon goed. En Huntelaar was misschien niet de best voetballende spits maar hij schoot er geloof ik wel elk seizoen 30 in en woog zwaar op elke verdediging waardoor de lopende mensen kansen konden afdwingen... Van mij mag ie morgen terugkomen ;-)
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Za 29 mei 2010 13:30
Leuk dat Berg er 15 of 20 maakt, al maakt ie er 30 daar gaat het niet om. Ajax heeft geen behoefte aan dit soort voetballers in de spits. Een spits die complementair is aan de spelers om zich heen en het elftal beter laat voetballen, heeft veel meer waarde. Denk je dat een Suarez en een De Jong om maar even 2 spelers te noemen, net zo veel goals en assists op hun naam hebben met Berg als met een type Pantelic? Nee dus, bovendien maakt Berg je elftal niet sterker.
RebuaH

Geplaatst: Za 29 mei 2010 13:37
Suarez en De Jong zouden m.i. net zo goed met Berg in de spits het zelfde aantal doelpunten en assist kunnen afleveren?! Waarom zou dit volgens jou niet zo zijn? Berg moet als aanspeelpunt fungeren, de bal vasthouden en kaatsen zodat De Jong, Suarez , e.a. opkomende spelers gevaarlijk kunnen worden. Volgens mij kan Berg prima in die rol spelen. Jol zou trouwens nooit toelaten dat een speler zich niet complementair aan het team opstelt en speelt! Bovendien is Berg iemand met een neus voor de goal, meer dan Pantelic is naar mijn mening. Pantelic was dan weer een sluwe ervaren speler met veel inzicht. Zijn snelheid, draaicirkel, techniek en balvastheid vond ik niet zo denderend...
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Za 29 mei 2010 16:39
In de winterstop schijnt er ook al zijdelings geïnformeerd te zijn naar de beschikbaarheid van Berg op huurbasis.
Ajaciedjuh

Forum berichten: 272
Geplaatst: Za 29 mei 2010 16:51
Ik kan me herinneren dat Jol voor het seizoen ook zeer positief over Berg was.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Za 29 mei 2010 17:55
Citaat:

Ik denk dat je Berg erg onderschat. Het enige vraagteken voor mij is of hij in een 4-3-3 systeem uit de voeten kan. In een 4-4-2 systeem vind ik het in ieder geval een uitstekende spits. Hij is fysiek sterk, kopsterk, kan een bal bij zich houden, heeft snelheid, combineert graag en is doeltreffend. In principe heeft hij alle kwaliteiten die nodig zijn. Dat vond ik persoonlijk al toen hij nog bij Groningen speelde, maar ook toen waren er twijfels bij veel mensen. In zijn eerste wedstrijd in de Arena maakte hij op mij al veel indruk. De manier waarop hij Jaap Stam aftroefde verraadde zijn klasse
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2874
Geplaatst: Za 29 mei 2010 20:02
Citaat:

Akkoord, maar een Berg met goede aanvoer van de flanken schiet/kopt er wel gewoon 15 à 20 per seizoen in en dan doet ie het gewoon goed. En Huntelaar was misschien niet de best voetballende spits maar hij schoot er geloof ik wel elk seizoen 30 in en woog zwaar op elke verdediging waardoor de lopende mensen kansen konden afdwingen... Van mij mag ie morgen terugkomen ;-)

Nou die 30 goals mag Huntelaar houden wat mij betreft, Pantelic was met zijn 16 doelpunten dit seizoen nuttiger dan Klaas-Jan ooit geweest is. Voetbal zoals dat dit seizoen werd vertoond, is met Huntelaar onmogelijk.
RebuaH

Geplaatst: Zo 30 mei 2010 13:43
Citaat:

Citaat:

Citaat:
Nou die 30 goals mag Huntelaar houden wat mij betreft, Pantelic was met zijn 16 doelpunten dit seizoen nuttiger dan Klaas-Jan ooit geweest is. Voetbal zoals dat dit seizoen werd vertoond, is met Huntelaar onmogelijk.

Akkoord, dat is misschien waar. Iedere speler is anders... het gaat erom dat je zijn specifieke kwaliteiten optimaal benut zowel individueel als voor en vanuit het team. Het gaat om de kracht van je team en niet om de kracht van slechts één schakel. Je team is maar zo sterk als de zwakste schakel. In de tweede seizoenshelft stond er een echt team dat vocht en werkte voor elkaar. Dat is een solide basis voor het nieuwe seizoen er van uitgaande dat er niet teveel basisspelers vertrekken.
+ Nieuw bericht <<<   <   238  |  239  |  240  |  241  |  242  |  243  |  244  |  245  |  246   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.380.671 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken: