Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 3 mei 2010 18:27
|
|
Dat hangt er maar net vanaf hoe je aangespeeld wordt. Op rechts kaatst Suarez ook veel.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 09:17
|
|
[list"> De kans dat Wanderson naar Nederland komt wordt groter en groter. Feyenoord was in de winterstop al dichtbij zijn komst, vervolgens werd Ajax genoemd en nu zijn scouts van PSV, AZ en NEC gesignaleerd bij de competitiewedstrijd van Wandersons werkgever GAIS tegen Helsingborg. Dit brengt de teller op vijf Nederlandse clubs; in totaal zouden er liefst negen verenigingen uit de Eredivisie zijn die Wanderson hebben gescout. [/list">
VZ Wandelgangen
NEC, het moet niet gekker worden
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 09:24
|
|
Ordinair overal aangeboden dus.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 12:04
|
|
Wandelgangen weer:
[list">Mino Raiola is niet alleen de zaakwaarnemer van Mario Balotelli maar ook van onder meer van Martin Jol. De oefenmeester van Ajax houdt rekening met het vertrek van Marko Pantelic en heeft daarom zijn belangenbehartiger gepolst met de vraag of Balotelli eventueel een seizoen op huurbasis naar Amsterdam zou kunnen komen. De aanvaller heeft zich de laatste maanden onmogelijk gemaakt bij Internazionale.[/list">
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 12:06
|
|
Sowieso onzin.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 12:38
|
|
Weet iemand hoe betrouwbaar Corriere della Sera is?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 12:53
|
|
Citaat: Ordinair overal aangeboden dus.
Yup.
Citaat: 'Ajax bekijkt Wanderson'
Volgens de Zweedse krant Aftonbladet waren scouts van Ajax gisteren aanwezig bij de Zweedse club GAIS. Speciale aandacht zou zijn uitgegaan naar Wanderson do Carmo. Vorig seizoen volgde Ajax de aanvaller ook al geruime tijd. In de winterstop leek hij de overstap naar Feyenoord te maken. De directie van de Rotterdammer blokkeerde echter op het laatste moment die overgang. Zelf wilde Wanderson weinig kwijt over de belangstelling. De spits wordt al een jaar met diverse clubs in verband gebracht. 'Ajax is een hele grote club, maar ik concentreer me alleen op GAIS. Al die verhalen steeds, ik weet er verder weinig over.'
AN
Is overal in Nederland aangeboden, dus de meeste clubs zullen wel een kijkje hebben genomen.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 12:54
|
|
Deze jongen is vorige zomer al lang en breed afgescout door Steen Olsen, elk bericht over interesse lijkt mij dan ook onzin.
|
wwe-marijn
Forum berichten: 559
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 15:20
|
|
Haha Balotelli naar Ajax zou briljant zijn. Maar is natuurlijk niet logisch en betwijfel of Balotelli ook wel met zijn gedrag iets kan toevoegen aan dit Ajax.
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 15:20
|
|
Citaat: Wandelgangen weer:
[list">Mino Raiola is niet alleen de zaakwaarnemer van Mario Balotelli maar ook van onder meer van Martin Jol. De oefenmeester van Ajax houdt rekening met het vertrek van Marko Pantelic en heeft daarom zijn belangenbehartiger gepolst met de vraag of Balotelli eventueel een seizoen op huurbasis naar Amsterdam zou kunnen komen. De aanvaller heeft zich de laatste maanden onmogelijk gemaakt bij Internazionale.[/list">
Simon Zwartkruis schreef in VI een column met die strekking. Toevallig dat Voetbalzone er dan ineens een gerucht van maakt...
|
wwe-marijn
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 15:44
|
|
Citaat: Wandelgangen weer:
Simon Zwartkruis schreef in VI een column met die strekking. Toevallig dat Voetbalzone er dan ineens een gerucht van maakt...
Toevallig dat Voetbalzone er ineens een gerucht van maakt?
Duidelijk dat je geen idee hebt hoe In de Wandelgangen in elkaar zit, daarnaast heeft Fregge de bron (niet Voetbalzone maar Corriere della Sera) er niet bij staan. In de Wandelgangen is gewoon een verzameling met krantenartikelen. En natuurlijk komt 9 van de 10 wat er staat niet uit. Maar ze verzinnen niet zelf geruchten.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 15:45
|
|
Citaat: Weet iemand hoe betrouwbaar Corriere della Sera is?
Nee, ik heb niet gezien wat de bron van de wandelgangen was...
|
wwe-marijn
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 16:20
|
|
Citaat: Weet iemand hoe betrouwbaar Corriere della Sera is?
Nee, ik heb niet gezien wat de bron van de wandelgangen was...
Excuus dat heb ik over het hoofd gezien, maar dat veranderd verder niks aan mijn opmerking richting methodmich
|
DIMC85
Forum berichten: 1585
|
Geplaatst: Wo 5 mei 2010 20:52
|
|
Of de wandelgangen nou dingen verzint of niet, dit lijkt mij grote onzin!
Al zou ik het niet erg vinden . Zit Zlatan ook nog bij hem anders kan Jol ook nog wel bij onze Zweedse vriend gaan hengelen
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 00:59
|
|
Citaat:
VZ Wandelgangen
NEC, het moet niet gekker worden
Ach, zo gaat dat wel vaker joh. Toen Ajax ging scouten voor een opvolger van Zlatan werd ook de naam George Mourad genoemd. Dat was in 2005. Enkele maanden later werden ook NAC en NEC met Mourad in verband gebracht en uiteindelijk kwam hij bij Willem II terecht.
|
Fregge
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 13:59
|
|
Volgens Bijzaken en Geruchten gaat Pantelic terug naar Duitsland, en komt topscorer van Turkijke op het EK (met 3 doelpunten) als zijn vervanger.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 14:07
|
|
Het geval Semih is gewoon weer bullshit, weer leuk verzonnen..
|
ssvoogel
Forum berichten: 908
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 14:50
|
|
Als erin staat dat zijn jaarsalaris 2 mln. is dan geloof Ik het al gelijk niet meer
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 15:54
|
|
Vervanger voor Pantelic:
Citaat: Ajax-coach Martin Jol wil Mario Balotelli op huurbasis naar Ajax halen, dit meldt Corriere della Sera. De oefenmeester is in gesprek gegaan met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola, die ook zaakwaarnemer is van Balotelli.
Jol houdt al rekening met een vertrek van Marko Pantelic bij Ajax. Balotelli komt de laatste maanden weinig aan spelen toe bij zijn club Internazionale.
http://www.ajaxcafe.nl/nieuws/3398/%5BG ... ax-halen'/
Ik zou het persoonlijk een goede aanwinst vinden. Ik heb iets met Balotelli, hou hem ook al lang in de gaten. En daarbij is het gewoon een supertalent! Alleen zijn gedrag af en toe...
Maar misschien is Jol wel de juiste man voor mario Balotelli.
Er zijn nog meer bronnen te vinden. Bijvoorbeeld: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/50 ... -van-inter
|
Bertje
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 15:56
|
|
Zijn gedrag af en toe? Die flapdrol is 24/7 een ongeleid projectiel.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 16:06
|
|
Citaat: Zijn gedrag af en toe? Die flapdrol is 24/7 een ongeleid projectiel.
Tja, fantastisch talent maar zoals Bertje zegt een ongeleid projectiel.. Die kerel werkt ook verder niet voor het elftal zoals Pantelic dat doet/deed.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 16:07
|
|
Precies een arrogant mannetje die zichzelf nogal overschat..
|
yk_93
Forum berichten: 546
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 16:12
|
|
Citaat: Precies een arrogant mannetje die zichzelf nogal overschat..
... en geweldig kan voetballen.
Maar denken jullie niet dat Jol een goeie man is voor Balotelli. Balotelli zit nu bij morinho, die ook arogant is ( hele goeie trainer/coach overigens). Die twee botsen natuurlijk. Ik denk dat Jol een goeie invloed kan hebben op het gedrag van Balotelli.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 16:19
|
|
Als Jol Aissati en Sulejmani niet op de rails krijgen kan, hoe moet hij het dan in vredesnaam aanpakken met Balotelli?
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Do 6 mei 2010 16:38
|
|
Citaat: Als erin staat dat zijn jaarsalaris 2 mln. is dan geloof Ik het al gelijk niet meer
Het is toch wel een hardnekkig gerucht hoor... CNN en MSNBC Turkije maken er ook melding van. We zullen wel zien, ik heb in ieder geval op Turksvoetbal.net een vertaalde samenvatting gevonden:
Citaat: Volgens de Turkse media zal Ajax akkoord zijn met Semih Senturk van Fenerbahce. Semih gaat een driejarig contract tekenen voor Ajax met een salaris van 2 miljoen euro per jaar. Ajax bood 1,5 miljoen euro per jaar aan, hij wilde 2,5 miljoen per jaar, maar kwamen uit op 2 miljoen euro per jaar.
Daarnaast vertrekken Sno, Oleguer, Wielaert, Kennedy, Atouba, Emanuelson aan het eind van het nieuwe seizoen terwijl Pantelic en Ogararu (toch goed voor bijna 2 miljoen Euro samen) dit seizoen.
|