Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mogelijke aanwinsten
Maker: LucasBekeken: 525721
Status: InactiefBerichten: 9008
+ Nieuw bericht <<<   <   231  |  232  |  233  |  234  |  235  |  236  |  237  |  238  |  239   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Bart

Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 10:34
Niemand gaat Mutu aantrekken het komend seizoen. Hij zal pas vanaf winterstop in actie kunnen komen vanwege een schorsing van 9 maanden. Ajax heeft een spits nodig die er meteen kan voetballen.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 10:56
Citaat:
Niemand gaat Mutu aantrekken het komend seizoen. Hij zal pas vanaf winterstop in actie kunnen komen vanwege een schorsing van 9 maanden. Ajax heeft een spits nodig die er meteen kan voetballen.

Hij zal vanaf october kunnen spelen dus eigenlijk mis je hem alleen de eerste twee/drie maanden van het seizoen.
Eigenlijk denk ik dat Mutu's zaakwaarnemer Ajax noemt om Fenerbahçe onder druk te zetten maar als er een kleine kans is dat hij naar Ajax zou willen komen zou dat al geweldig zijn en moet Ajax het zeker proberen.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 11:35
Waarin er in die drie maanden belangrijke wedstrijden zijn zoals de voorronde C.L. Ook zullen er belangrijke competitie wedstrijden zijn. Ajax moet gewoon een spits aantrekken die meteen kan worden opgesteld.

Ik geloof ook weinig van dit bericht.
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 11:45
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax Mutu gaat halen. Hij is wel erg goed, maar ja hij heeft zoveel problemen, ik vind het risico te groot en daarnaast zal hij een heel groot salaris vragen. Maar mocht hij echt naar Ajax willen, vind ik het wel een goed teken, voor de status van Ajax, maar that's it.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 12:59
Citaat:
Hij zal vanaf october kunnen spelen dus eigenlijk mis je hem alleen de eerste twee/drie maanden van het seizoen.
Eigenlijk denk ik dat Mutu's zaakwaarnemer Ajax noemt om Fenerbahçe onder druk te zetten maar als er een kleine kans is dat hij naar Ajax zou willen komen zou dat al geweldig zijn en moet Ajax het zeker proberen.

En dan nog twee maanden wachten totdat Mutu wedstrijdfit is en je zit in december.
ghostwriter

Geplaatst: Zo 25 apr 2010 13:26
Citaat:
En dan nog twee maanden wachten totdat Mutu wedstrijdfit is en je zit in december.

Hij kan vanaf het begin van het seizoen meetrainen en als hij na hard trainen in October aankomt dan zal het echt geen twee maanden duren voordat hij een goede wedstrijdvorm heeft.
Maar zoals ik al zei denk ik dat de zaakwaarnemer Ajax alleen heeft genoemd om Fenerbahçe onder druk te zetten.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 13:27
Complete bullshit bericht. Ga ik niet eens op reageren of op de voorpagina zetten.
Bertje

Geplaatst: Zo 25 apr 2010 13:40
Citaat:
Hij kan vanaf het begin van het seizoen meetrainen en als hij na hard trainen in October aankomt dan zal het echt geen twee maanden duren voordat hij een goede wedstrijdvorm heeft.
Maar zoals ik al zei denk ik dat de zaakwaarnemer Ajax alleen heeft genoemd om Fenerbahçe onder druk te zetten.

Mutu speelde zijn laatste wedstrijd in januari. Reken maar dat hij meer dan een maand nodig heeft om wedstrijdfit te geraken.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 14:34
Is die ook geschorst voor Jong Ajax of niet? Want het kan zijn dat Ajax bezig is met een opvolger voor Suárez al te zoeken. Sowieso zou een aanval Suárez - Mutu ook niet misstaan in de Eredivisie.
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 14:38
Een onzin bericht natuurlijk, al krijg je hem gratis zou ik er nog niet op in gaan.
Alleen maar problemen geeft deze gozer en ook nog dikke salarissen opeisen, geld wat we bij Ajax natuurlijk niet hebben..
guy_ajax

Forum berichten: 2698
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 14:53
Citaat:

Dat maakt Jol niks uit. Hij haalde Pantelic toch ook? En ik denk dat Mutu wel ''iets'' explosiever is dan Pantelic.

Denk idd ook dat Mutu voor het geld gaat kiezen na die boete.
Bertje

Geplaatst: Zo 25 apr 2010 15:30
Mutu is niet wat we zoeken. Als Ajax een spits haalt, dan haalt het een balvast aanspeelpunt. Of een dynamische vleugelspeler. Mutu is geen van beide.
RogerGarcia

Forum berichten: 1469
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 16:15
Nou en, Mutu is een geweldige speler, als je die voor de spits kunt halen moet je dat natuurlijk doen.

Maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
AFCA_Seaman

Forum berichten: 1221
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 16:50
Dit gaat natuurlijk niet gebeuren. De letter A van Ajax is zeker ergens gevallen waardoor hij direct met Ajax in verband word gebracht, ongeloofelijk.

Daarbij, als het had gekund zou ik hem graag in A'dam zien maar als je in de Kerstman gelooft, dan is er hoop.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 2348
Geplaatst: Zo 25 apr 2010 21:37
Citaat:
Mutu is niet wat we zoeken. Als Ajax een spits haalt, dan haalt het een balvast aanspeelpunt. Of een dynamische vleugelspeler. Mutu is geen van beide.

Klopt Mutu is een speler voor in een 4-4-2
Empulse

Forum berichten: 917
Geplaatst: Ma 26 apr 2010 11:00
Citaat:
Bob Schepers speelde pas zeven wedstrijden voor Cambuur Leeuwarden, maar het achttienjarige talent heeft over belangstelling niet te klagen. De vleugelaanvaller wordt gevolgd door Manchester United, Everton en ook Ajax, melden diverse Engelse kranten.

Scouts van de twee Engelse clubs hebben Schepers al enkele malen aan het werk gezien. Het talent wist de aandacht op zich te vestigen met zijn prestaties bij Nederland -17, dat in mei zilver won op het jeugd EK achter Duitsland.

Bron: Elf
famey

Forum berichten: 77
Geplaatst: Ma 26 apr 2010 17:20
Ken Schepers persoonlijk niet.
Heeft iemand wat meer info over hem? Zal het een aanwinst zijn?
wwe-marijn

Geplaatst: Ma 26 apr 2010 17:44
Een speler van Cambuur die gevolgd wordt door United, dat klinkt wel interessant. Heb nog nooit van hem gehoord. Maar klinkt wel als een mogelijke aanwinst voor Ajax, maar dan moeten ze hem wel eerst verhuren aan een laagvlieger in de Eredivisie.
Empulse

Geplaatst: Ma 26 apr 2010 18:38
Javier Hernández Balcázar die in de interesse stond van Ajax en PSV is voor GBP 10 miljoen naar ManU vertrokken.
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 26 apr 2010 19:08
Citaat:
Een speler van Cambuur die gevolgd wordt door United, dat klinkt wel interessant. Heb nog nooit van hem gehoord. Maar klinkt wel als een mogelijke aanwinst voor Ajax, maar dan moeten ze hem wel eerst verhuren aan een laagvlieger in de Eredivisie.

Ajax heeft directe versterkingen nodig. Jonge spelers met potentie hebben we genoeg, denkend aan; Zeegelaar, Manucharyan, Sulejmani en Eriksen.
Bertje

Geplaatst: Ma 26 apr 2010 19:46
Als die jongen beter is dan Zeegelaar of Manucharyan is hij natuurlijk wél welkom.
wwe-marijn

Geplaatst: Ma 26 apr 2010 19:48
Citaat:

Ajax heeft directe versterkingen nodig. Jonge spelers met potentie hebben we genoeg, denkend aan; Zeegelaar, Manucharyan, Sulejmani en Eriksen.
Munucharyan gaat het sowieso niet redden. Hij doet het aardig bij AGOVV, maar het niveau van Ajax zal hij zoals het er nu uitziet nooit gaan halen. Zeegelaar vrees ik hetzelfde voor. Is een goede speler, maar ben niet heel erg overtuigd van. Sulejmani gaat denk ik weg, hoop het niet, ik heb nog steeds alle vertrouwen in die jongen dat hij het gaat redden.

En ik zeg ook niet dat Ajax die jongen MOET halen, maar je zult mij niet horen klagen als ze hem binnenhalen.
ghostwriter

Geplaatst: Ma 26 apr 2010 19:50
Citaat:
Als die jongen beter is dan Zeegelaar of Manucharyan is hij natuurlijk wél welkom.

Ajax voert nu een beleid waarin talenten op vroege leeftijd naar Ajax worden gehaald, kijk naar Eriksen en Boilesen. Schepers past natuurlijk zeer goed in dat beleid en ik denk dat ze hun beleid moeten vasthouden omdat het op de lange termijn zich uit gaat betalen.
Empulse

Geplaatst: Di 27 apr 2010 12:10
Wat betreft Mutu - volgens de Roemeense media had hij een salaris van 2.2 miljoen, hetgeen gehalveerd is na de ontdekking van het gebruik van verboden middelen. Hij zou 5 miljoen moeten opleveren. Naast Ajax en Fenerbache zouden ook Manchester City (worden volgens mij met elke speler in verband gebracht), een Arabische en een Amerikaanse club geďnteresseerd zijn.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Wo 28 apr 2010 09:56
Uit de wandelgangen:

[list">Lander Hernández gaat een gouden toekomst tegemoet. Waar we maandag al meldden dat de dertienjarige aanvaller van Levante de clubs voor het uitkiezen had, is daar nu een grote club bijgekomen. Real Madrid heeft namelijk laten doorschemeren graag het talent in de jeugdopleiding te willen hebben. Hernández zelf liet eerder al weten dat hij Athletic Bilbao wel ziet zitten wegens zijn Baskische achtergrond.[/list">

Zou het niet verstandig zijn van Ajax om al te gaan kijken, eventueel binnenhalen, met Gabri en Oleguer hier kennis laten maken, zodat die over 4 a 5 jaar kan schitteren? Aangezien Ajax op die toer gaat?
+ Nieuw bericht <<<   <   231  |  232  |  233  |  234  |  235  |  236  |  237  |  238  |  239   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.380.717 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken: