Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mogelijke aanwinsten
Maker: LucasBekeken: 510330
Status: InactiefBerichten: 9008
+ Nieuw bericht <<<   <   227  |  228  |  229  |  230  |  231  |  232  |  233  |  234  |  235   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 780
Nieuws reacties: 7
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 09:21
Citaat:
Jeugd beoordelen is inderdaad nog een stuk moeilijker dan spelers op het hoogste niveau beoordelen. Maar hoewel ik Blind bij Groningen goed vind presteren ben ik er nog niet van overtuigd dat hij het zomaar even gaat maken op het niveau Ajax hoor. De vondst van Jans om hem rechtsback te laten spelen is een knappe, maar ik heb die jongen echt armoedige wedstrijden in de as van het veld zien spelen. Voor het centrum komt hij sowieso kopkracht en duelkracht tekort, denk ik.

Ik ben er ook nog niet helemaal van overtuigd. Zijn flair strooit mensen zand in de ogen, maar we kunnen er inderdaad niet omheen dat hij uitstekend speelt bij Groningen. We moeten wel de kanttekening maken dat het bij Groningen makkelijk spelen is voor spelers die vooral op techniek spelen. Groningen speelt over het algemeen vrij opportunistisch, waarbij een technische voetballer zich al snel één van de betere voelt. Wanneer je dat gevoel hebt van jezelf, kun je heerlijk spelen. Dat zie je ook aan hem. Bij Ajax zal hij een van de velen zijn.

De plek waarop hij kan slagen bij Ajax is linksback. Snelheid is niet alles, met inzicht kun je veel oplossen. Vandaar denk ik dat hij de kans moet krijgen als vaste linksback van Ajax. Opbouwend is hij sterk en hij is verdedigend stukken beter dan Emanuelson. Scheelt ook weer een aankoop
sincere1983

Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:06
Lees net ook dat Heerenveen Paulo Henrique transfervrij zal laten gaan (voetbalzone.nl).

Nou weet ik ook dat deze naam hier nogal eens is langsgekomen. Is het een optie?
Ik ben wel gecharmeerd van het talent van deze jongen. Als Jol hem op de training ook er vol voor kan laten gaan moet dat er toch uit gaan komen.
Fregge

Forum berichten: 4313
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:08
Ja, na Sulejmani weer een paupertje uit Friesland die niks kan presteren bij Ajax! Doen we!
sincere1983

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:14
Citaat:
Ja, na Sulejmani weer een paupertje uit Friesland die niks kan presteren bij Ajax! Doen we!

Ja, je hebt helemaal gelijk natuurlijk! Paulo Henrique zal ook een enorm risico zijn als hij transfervrij is.
Lekker intelligente reactie, Fregge, zeg dan niets.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:16
Ik heb het nog niet eens over z'n transfervrije status. Hij laat niks zien in Nederland. Vind je het gek dat Heerenveen hem transfervrij laat gaan?
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:16
Paulo Henrique heeft wel het talent, echter moet het er ook maar uitkomen. Heeft kwaliteiten maar voldoende voor Ajax, ik weet het niet..
sincere1983

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:25
Citaat:
Ik heb het nog niet eens over z'n transfervrije status. Hij laat niks zien in Nederland. Vind je het gek dat Heerenveen hem transfervrij laat gaan?

Dan moet je lezen wat ik zei. Ik zei al dat hij het talent heeft en omdat hij transfervrij is kan je best het gokje nemen. Ik denk dat hij voldoende talent heeft om te slagen bij Ajax.
1 van de redenen dat Heerenveen hem waarschijnlijk laat gaan is zijn instelling, heb begrepen dat die bij Henrique niet echt top is.
Daarom zei ik al, als Jol hem aan het werk krijgt en weet te motiveren dan zou je wel eens een groeibriljantje binnen hebben gehaald.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:28
Tja, we hebben al een toptalent die er de kantjes vanaf loopt en in Friesland heeft gespeeld. Ajax kan het zich gewoon niet meer veroorloven om dit soort risico's te gaan lopen. Zeker gezien de financiële situatie niet. Plus we hebben heus wel in de jeugd wat rondlopen hoor.
sincere1983

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 10:55
Citaat:
Tja, we hebben al een toptalent die er de kantjes vanaf loopt en in Friesland heeft gespeeld. Ajax kan het zich gewoon niet meer veroorloven om dit soort risico's te gaan lopen. Zeker gezien de financiële situatie niet. Plus we hebben heus wel in de jeugd wat rondlopen hoor.

Laat maar. Nu begrijp ik een klein beetje wat sommigen hier bedoelen als ze met jou een discussie proberen aan te gaan.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 11:02
Oh sorry hoor. Ik dacht dat er alleen maar spelers aangekocht moesten worden als ze daadwerkelijk wat toevoegde. Maar dan zal ik wel weer ongelijk hebben. En als je talenten wil halen, moet je ze halen op 16 / 17 jarige leeftijd. Niet op z'n 21ste
sincere1983

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 11:11
Citaat:
Oh sorry hoor. Ik dacht dat er alleen maar spelers aangekocht moesten worden als ze daadwerkelijk wat toevoegde. Maar dan zal ik wel weer ongelijk hebben. En als je talenten wil halen, moet je ze halen op 16 / 17 jarige leeftijd. Niet op z'n 21ste

Er wordt niks gekocht mochten ze Paulo Henrique willen halen !!!!! Daar doel ik nou steeds op!

Daarom is het risico zeer beperkt. Geef hem een prestatie-contract van 1 seizoen met een optie tot een langdurige verlenging. Of iets in de richting zoals dat nu bij Pantelic is gedaan.
AFCA Niels

Forum berichten: 2138
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 11:47
Daar heeft Ajax ook maar weinig aan. Het gaat sowieso even duren voordat je deze speler eventueel aan de praat krijgt en wanneer dat dan ook daadwerkelijk lukt, zal hij transfervrij de deur uit lopen. Verder denk ik niet dat hij iets zal toevoegen en moet ik Fregge gelijk geven dat er in de jeugd minstens net zulke goede talenten rondlopen met een betere instelling.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 12:11
Paolo Henrique is door dezelfde mensen aangebracht als Reis bij PSV. En net zoals Reis heeft Henrique ook mentale problemen. Verdiende al een paar ton per seizoen bij Heerenveen en kan de weelde niet aan. Was dan ook te vaak in het uitgaanscircuit te vinden in Heerenveen. En er zijn al een tijdje geruchten over een hardnekkig over drankproblemen.

Heerenveen laat hem natuurlijk ook niet voor niets vrij gaan.
Geraldo

Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 12:46
Citaat:

Come on Fregge grow up! sincere vraagt op een normale manier naar de mening van andere posters, reageer dan ook op een normale manier en ga de discussie op een normale manier aan. Dit is Henrique en dat heeft helemaal niks met het geval Sulejmani te maken..

Zelf vind ik dat Henrique zeker in zijn eerste jaar bij Heerenveen heeft bewezen dat hij over talent beschikt. Ik heb hem zelf ook vaak zien spelen in Heerenveen, en vaak liet hij toen wat extra's zien. Ook tegen Ajax had v/d Wiel veel problemen tegen hem..
Wat jammer is dat Henrique nogal wat mentale problemen heeft de laatste seizoenen (en wellicht wat pushkin zegt een drankprobleem). En dat maakt hem op dit moment ongeschikt..
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 13:45
Geruchie..:

[list">'Ajax toont belangstelling voor Spanjaard Escudero'

Ajax wil zich voor aankomend seizoen versterken met Sergio Escudero Palomo. De jonge verdediger van Real Murcia mag zich verheugen op meer interesse. De Spaanse ploeg zou rond de drie miljoen euro willen ontvangen.

Dat weet AS te melden. De andere drie ploegen die belangstelling hebben, zijn Anderlecht, Dinamo Moskou en Schalke 04. Dit seizoen maakte Escudero zijn debuut voor Real Murcia.

Bij Ajax zien ze hem als de ideale vervanger van Urby Emanuelson, die hoogstwaarschijnlijk aan het einde van dit seizoen Amsterdam gaat verlaten. Volgens de krant heeft Ajax de interesse al kenbaar gemaakt bij Murcia.

# bron: Voetbal Centraal[/list">
ssvoogel

Forum berichten: 908
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 13:50
Citaat:

Omdat Sulejmani mislukt wil dat niet gelijk zeggen dat de rest het ook niet red.

van Nistelrooy (PSV), Tomasson (Feyenoord), Huntelaar (Ajax), Allback (Aston Villa), Samaras (Celtic), Edman (Spurs), Hansson (Rennes) en zo kunnen we nog wel even doorgaan met spelers die na hun carriere in Heerenveen door zijn gegroeid.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 16:34
Citaat:
Paolo Henrique is door dezelfde mensen aangebracht als Reis bij PSV. En net zoals Reis heeft Henrique ook mentale problemen. Verdiende al een paar ton per seizoen bij Heerenveen en kan de weelde niet aan. Was dan ook te vaak in het uitgaanscircuit te vinden in Heerenveen. En er zijn al een tijdje geruchten over een hardnekkig over drankproblemen.

Heerenveen laat hem natuurlijk ook niet voor niets vrij gaan.

Precies. Als je je hier als club aan wil wagen, dan kan je beter Reis binnenhalen. Die zit ook aan de shit, maar kan wel beter voetballen.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 19:29
Citaat:

Omdat Sulejmani mislukt wil dat niet gelijk zeggen dat de rest het ook niet red.

van Nistelrooy (PSV), Tomasson (Feyenoord), Huntelaar (Ajax), Allback (Aston Villa), Samaras (Celtic), Edman (Spurs), Hansson (Rennes) en zo kunnen we nog wel even doorgaan met spelers die na hun carriere in Heerenveen door zijn gegroeid.

Nee klopt. Weet ik. Maar zoals ik en later ook Pushkin zeiden: Er is een reden waarom hij transfervrij weg moet.

Citaat:
Come on Fregge grow up! sincere vraagt op een normale manier naar de mening van andere posters, reageer dan ook op een normale manier en ga de discussie op een normale manier aan. Dit is Henrique en dat heeft helemaal niks met het geval Sulejmani te maken..

Ik geef m'n mening. Heb ik later ook gegeven. Ajax moet (zeker gezien de financiele situatie) zo min mogelijk halen. Voor Henrique hebben we in de jeugd vast nog wel spelers rondlopen die minstens net zo goed kunnen worden.
silvo

Forum berichten: 492
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:05
Reis zie ik al helemaal niet komen. Psv heeft nog steeds de transfer rechten en zal hem zelf wel weer inlijven als hij van de dope af is. En ook denk ik dat psv hem zoizo al niet aan ajax zal verkopen zal.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:08
Nee, PSV heeft Reis ontslagen. Net als dat Ajax Wormgoor heeft ontslagen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:18
Lees je wel, Fregge? Psv heeft de transferrechten nog. Dat was met AJAX en Wormgoor niet het geval.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:23
Dus PSV heeft Reis op non-actief gezet? Nee. Ze hebben hem ontslagen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:25
Ja, maar ze hebben de transferrechten nog. Als een andere club hem wil hebben moeten ze een transfersom betalen. Dat was bij Wormgoor niet het geval.
Fregge

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:28
Dus ze hebben hem op non-actief gezet.
Anoniem
Gedeactiveerd

Geplaatst: Wo 31 maa 2010 22:32
Nee. Hij is ontslagen.
Kijk wat het verschil is tussen ontslag en non-actief:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-actief
+ Nieuw bericht <<<   <   227  |  228  |  229  |  230  |  231  |  232  |  233  |  234  |  235   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.436 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.805.890 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken: