Auteur
|
Bericht
|
Leonel
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 13:31
|
|
Mido past wel mooi bij wat Jol wilt. Hij zal er zeker ook geld bij verdienen.
Belachelijk dat het voorgesteld wordt. Echt ongelooflijk als dit waar zou zijn.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 13:33
|
|
Gelukkig staat Pantelic weer op het veld waardoor de "noodzaak" dat Mido eventueel onze gelederen zou moeten komen versterken (wat wij allemaal natuurlijk heel erg graag niet willen) minder wordt.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 16:42
|
|
Ik zei vorig seizoen dat ik Mido graag naar Amsterdam zou willen zien komen en wil dat eigenlijk nog steeds wel. Bij Ajax en onder Jol speelde Mido zijn beste wedstrijden dus onder Jol bij Ajax zou hij de beste kans hebben om de speler te worden die hij in zich heeft.
Als Ajax Lodeiro en Mido zou weten te halen deze transferperiode dan vind ik het zeker geen slechte zaak. 1 groot talent en 1 ervaren topspits voor de Eredivisie.
Stekelenburg; V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; De Zeeuw, Enoh, Lodeiro; Pantelic, Suarez, Mido
Met Suarez in een vrije rol net achter Pantelic en Mido. Voor elke Eredivisie club zou dat een topaanval zijn. Want als Mido komt dan zullen Rommedahl en Kennedy ook wel niet meer spelen en Mido is in ieder geval beter dan die twee.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 16:48
|
|
Jezus Motherfucking Christ. Als Mido hier komt, ben ik verdwenen van dit forum en als Ajacied.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 16:53
|
|
Ik ga nooit weg, maar mijn AJAX-hart zou wel breken, Pablo. In duizend stukjes.
JD...een topspits? Hoe kom je daar nou bij? Hij speelde de laatste 4 seizoenen telkens iets van 15 wedstrijden van de 34/40 wedstrijden. Hij heeft overal ruzie. Een paar maanden geleden nog. Hij is gewoon een Luque 2. Geen winnaar, maar een profiteur. Een walgelijk persoon. Hoe kun je nou met droge ogen menen dat dit een aanwinst zou zijn voor AJAX?
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 16:53
|
|
Citaat: Ik zei vorig seizoen dat ik Mido graag naar Amsterdam zou willen zien komen en wil dat eigenlijk nog steeds wel. Bij Ajax en onder Jol speelde Mido zijn beste wedstrijden dus onder Jol bij Ajax zou hij de beste kans hebben om de speler te worden die hij in zich heeft.
Als Ajax Lodeiro en Mido zou weten te halen deze transferperiode dan vind ik het zeker geen slechte zaak. 1 groot talent en 1 ervaren topspits voor de Eredivisie.
Stekelenburg; V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; De Zeeuw, Enoh, Lodeiro; Pantelic, Suarez, Mido
Met Suarez in een vrije rol net achter Pantelic en Mido. Voor elke Eredivisie club zou dat een topaanval zijn. Want als Mido komt dan zullen Rommedahl en Kennedy ook wel niet meer spelen en Mido is in ieder geval beter dan die twee.
Dat die jongen zelfs door een Championship-club is verhuurd aan een ploeg in Egypte zegt je niets? Mido is onhandelbaar. Een aardige spits, dat wel, maar hij heeft al jaren niets gepresteerd en een topspits is het al helemaal niet.
Als Lodeiro naar Ajax gaat dan komt hij vlak achter de spitsen te spelen. Mocht Mido er nog bij komen dan ga ik er vanuit dat dat in de zomer gebeurt en het einde van Pantelic bij Ajax betekent.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 17:12
|
|
Citaat: Ik ga nooit weg, maar mijn AJAX-hart zou wel breken, Pablo. In duizend stukjes.
JD...een topspits? Hoe kom je daar nou bij? Hij speelde de laatste 4 seizoenen telkens iets van 15 wedstrijden van de 34/40 wedstrijden. Hij heeft overal ruzie. Een paar maanden geleden nog. Hij is gewoon een Luque 2. Geen winnaar, maar een profiteur. Een walgelijk persoon. Hoe kun je nou met droge ogen menen dat dit een aanwinst zou zijn voor AJAX?
You know what i mean. Ik zou ontzettend teleurgesteld zijn, maar het zou wel helemaal duidelijk zijn wat Ad zei; Ajax is dood.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 17:15
|
|
Voor de Eredivisie is Mido zeker een topspits, tenminste als hij zijn koppie rustig houd. Onder Jol bij Tottenham bleef Mido rustig terwijl hij met Berbatov, Defoe en Keane toch drie spelers voor zich had die meer speeltijd dan hem kregen en hij speelde toen ook af en toe geniaal. Bij Ajax zag ik hem liever spelen dan Ibrahimovic en als hij dat niveau terug kan krijgen door mentaal rustig te blijven dan is hij een topper voor de Eredivisie.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 17:17
|
|
Citaat: Voor de Eredivisie is Mido zeker een topspits, tenminste als hij zijn koppie rustig houd. Onder Jol bij Tottenham bleef Mido rustig terwijl hij met Berbatov, Defoe en Keane toch drie spelers voor zich had die meer speeltijd dan hem kregen en hij speelde toen ook af en toe geniaal. Bij Ajax zag ik hem liever spelen dan Ibrahimovic en als hij dat niveau terug kan krijgen door mentaal rustig te blijven dan is hij een topper voor de Eredivisie.
Het siert je dat je zo goed vertouwen hebt in deze jongen, maar de kans is nihil. En die risico moeten wij gewoon niet nemen. Simpel.
|
Ajacied
Forum berichten: 143
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 17:29
|
|
Ja, dit wordt dus nooit meer wat met de huidige beleidsbepalers. Kom op zeg Mido.
Zolang er geen kwaliteit komt wordt het niks. Van den Boog doet ook echt zijn uiterste best om maar middelmaat te blijven halen.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 17:48
|
|
Daar hebben we Raiola weer. Ik mag hopen dat Van den Boog dit tegenhoud! Maar dat zal wel niet... Van Basten wilde Wiealert, Wielaert kwam. Jol wilde Atouba, Atouba kwam. In potentie is het best een goede spits voor ons, maar ik zou hier nu zeker niet aan beginnen. Redelijk oud, duur (qua salaris), brengt overal problemen met zich mee en speelt al jaren niet meer op zijn niveau (hij speelt godsamme in Egypte nu). Niet doen.
Toon is wat visie, haal een jonge talentvolle spits die bij ons kan uitgroeien tot een Europese (sub)topspits of hou het bij Castillion/Suk voor de toekomst. Niet meer aan dit soort overbetaalde uitgerangeerde vedettes beginnen, daar heb ik er inmiddels wel genoeg van gezien.
|
sperwer
Forum berichten: 26
|
Geplaatst: Di 19 jan 2010 17:55
|
|
Citaat: Ja, dit wordt dus nooit meer wat met de huidige beleidsbepalers. Kom op zeg Mido.
Zolang er geen kwaliteit komt wordt het niks. Van den Boog doet ook echt zijn uiterste best om maar middelmaat te blijven halen.
Van den Boog komt bij niet meer geloofwaardig over als Mido komt. We hebben al te veel flutspelers in onze selectie zitten met een hoop salaris en dan ook nog hem erbij gaan halen. Geef dan gwn de jeugd een kans inplaats van Mido.
Az haalt gwn de beste keeper van de afgelopen WK U20 jaar en wij liggen hier weer eens te slapen om goeie talenten vroeg te halen. Wij halen ze als ze in Nederland zijn doorgebroken en dan de volle pond betalen.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 13:56
|
|
Na NAC-uit is het wel volkomen duidelijk dat je met Anita op linksback uiteindelijk tegen hetzelfde probleem aanloopt als Emanuelson. Te druistig, laat steken vallen en daarnaast hij heeft hij het verkeerde been voor die positie. Shakison en Will zijn waarschijnlijk nog geen opties. Idee om nogmaals voor Obradovic te gaan? Talentvol, kan strijden met Atouba voor de backpositie zodat Anita zich weer op de middenveldposities kan richten. Kun je daarna Mitchell Donald lozen en heb je een waardige vervanger van Enoh op precies dezelfde positie, namelijk rechtshalf.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 14:03
|
|
Will wordt nooit een optie. Shakison ken ik niet. Obradovic zit al bij Real Zaragoza. Emanuelson is gewoon een prima linksback. Deed het tegen NAC de tweede helft ook prima. Niet zo gek ook, want het is gewoon een linksback.
|
Scio
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 14:07
|
|
Citaat: Will wordt nooit een optie. Shakison ken ik niet. Obradovic zit al bij Real Zaragoza. Emanuelson is gewoon een prima linksback. Deed het tegen NAC de tweede helft ook prima. Niet zo gek ook, want het is gewoon een linksback.
Maar Obradovic' situatie bij Zaragoza lijkt me verre van rooskleurig. Zou een prima optie zijn om het toch nog eens te proberen. Emanuelson als linksback is prima, maar die gast gaat dit jaar, of volgend jaar gewoon vertrekken. Desondanks zou ik hem inderdaad ook de rest van het jaar op LB zetten.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 14:13
|
|
Ja, het geld groeit ons momenteel echt op de rug. Laten we een linksback halen...
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 16:01
|
|
Citaat: Will wordt nooit een optie. Shakison ken ik niet. Obradovic zit al bij Real Zaragoza. Emanuelson is gewoon een prima linksback. Deed het tegen NAC de tweede helft ook prima. Niet zo gek ook, want het is gewoon een linksback.
Dan ben jij zeker de wedstrijd tegen VVV vergeten? Daar werd Emanuelson, spelende als links-back, zeer gemakkelijk uit de wedstrijd gespeeld door Schaken.
Er moet een echte linksback komen, Emanuelson is dat naar mijn mening duidelijk niet.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 16:02
|
|
Verdedigen doe je nooit in je eentje. Urby krijgt zelden rugdekking.
|
Scio
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 16:11
|
|
Citaat: Ja, het geld groeit ons momenteel echt op de rug. Laten we een linksback halen...
Emanuelson in de zomer verpatsen en je hebt aardig wat te besteden. 6 miljoen moet je wel voor hem kunnen krijgen. Jaarsalaris ala 1,5 miljoen ben je ook kwijt. Voor 7,5 miljoen lijkt Obradovic wel haalbaar...inclusief salaris.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 16:15
|
|
7,5 miljoen uitgeven aan een linksback is echt gekkenwerk voor een club als Ajax. Daarnaast is het natuurlijk niet zo dat je bespaarde salariskosten dan maar uitgeeft aan transfers.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 16:16
|
|
Citaat: Ja, het geld groeit ons momenteel echt op de rug. Laten we een linksback halen...
Emanuelson in de zomer verpatsen en je hebt aardig wat te besteden. 6 miljoen moet je wel voor hem kunnen krijgen. Jaarsalaris ala 1,5 miljoen ben je ook kwijt. Voor 7,5 miljoen lijkt Obradovic wel haalbaar...inclusief salaris.
Precies dan nog een goede verdediger naast hem en het elftal is zo goed als klaar. 7.5 mil is wel erg veel. 5 mil uiterste bedrag.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 16:49
|
|
http://ajaxfans.net/nieuws-4297_Ajax:-Geen-interesse-om-Mido-terug-te-halen.html
http://ajaxfans.net/nieuws-4296_Ajax-toont-opnieuw-belangstelling-voor-Edson-Braafheid.html
Geen Mido dus. Wel belangstelling voor Huntelaar, Braafheid en Boulahrouz.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 17:51
|
|
Precies dan nog een goede verdediger naast hem en het elftal is zo goed als klaar. 7.5 mil is wel erg veel. 5 mil uiterste bedrag.
Je krijgt op dit moment absoluut geen 6 miljoen voor Emanuelson hoor, zeker niet zolang hij niet bijtekent.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2348
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 18:20
|
|
Citaat:
Huntelaar komt zeker niet, daar moet je niet op rekenen. Hetzelfde geld voor Braafheid die jongen speelt net een half jaar bij Bayern München en zal zich op dat niveau nog moeten bewijzen. Dan ga je niet direct terug naar de eredivisie. Boulahrouz is wat anders die speelt weinig, zou een versterking voor Ajax zijn alleen is erg blessure gevoelig. Met een nieuwe Atouba schieten we ook niks op. En Mido.... dat blijft lastig in te schatten wat je daar mee moet. Hoe gedraagt hij zich, is hij in vorm... etcetera. Wel heb je een man met body en lengte voorin en zijn techniek is ook voldoende.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 20 jan 2010 19:05
|
|
Citaat: Je krijgt op dit moment absoluut geen 6 miljoen voor Emanuelson hoor, zeker niet zolang hij niet bijtekent.
4,5 miljoen. Doen we er zelf half miljoen bij, dan heb je 5 miljoen. Gewoon bieden op Obradovic, talentvolle back en ook echt een linksback!
|