Auteur
|
Bericht
|
Scio
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 17:11
|
|
Citaat: Ik vind hem volslagen debiel. Hij doet me aan Tuur denken. De man van de wereld willen spelen, maar dat kan niet. Hij is er gewoonweg te dom voor.
Ik wil hem ook niet bij AJAX. Niet omdat hij een Feyenoorder is, maar omdat hij niet goed genoeg is en AJAX iets beters zou moeten kunnen scouten.
Koop toch eens een echte linksback die kan verdedigen!!!
Het is blijkbaar een goed ingevoerde bron, dus we kunnen ervan uitgaan dat Emanuelson zal vertrekken.
Hoeft niet te betekenen dat Urby vertrekt. Met Anita en Atouba als backup (hopelijk nooit in werkelijkheid....maar goed) is Urby niet meer nodig op de linksbackpositie. Ik denk dat Urby dermate multifunctioneel is in Jols ogen dat hij als hangende linksbuiten in 4-3-3 en linker aanvallende middenvelder in 4-4-2 wordt ingezet.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 17:21
|
|
Emanuelson ligt tot 2011 vast. Dan breekt er dus nu een tijd van verlengen of verkopen aan. Ik zal niet vreemd opkijken als het het laatste wordt..
|
Seduction
Forum berichten: 1354
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 18:10
|
|
Citaat: Emanuelson ligt tot 2011 vast. Dan breekt er dus nu een tijd van verlengen of verkopen aan. Ik zal niet vreemd opkijken als het het laatste wordt..
En daar zou ik nou totaal niet rouwig om zijn. We moeten bij Ajax eens af van dit soort type spelers.
Verder lees ik net dat Babel een terugkeer naar Ajax uitsluit, dus dat is ook positief nieuws. De reden die hij noemt is wel ietwat lachwekkend.
De eredivisie is te laag qua niveau voor een speler van zijn kaliber. Yeah right Babel, dream on.
Als Ajax nu eens stopt met het gejank bij van der Vaart begint het weer een beetje te lijken op hoe Ajax zaken moet doen. Zielig Calimero gedoe hoort hier niet, maar in een paar andere steden.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 20:24
|
|
Citaat: En daar zou ik nou totaal niet rouwig om zijn. We moeten bij Ajax eens af van dit soort type spelers.
Ik heb hem altijd wel een gave speler gevonden. Technisch, sierlijk, goeie trap, maar hij is nog altijd die brave, lieve linkspoot die meer droomt dan wint. Een van de eersten die omvalt bij tegenwind en nooit dat laatste stapje weten te zetten. Cashen zou niet verkeerd zijn.
Citaat: Verder lees ik net dat Babel een terugkeer naar Ajax uitsluit, dus dat is ook positief nieuws.
Dat en de Drenthe-fabel maakt dit toch een acceptabele maandag, ja. Om diverse redenen, maar alleen de financiële reden is al genoeg. De verhouding tussen hun kunnen en kosten ligt natuurlijk nogal scheef. Grote waffels, maar kleine jongens die nog altijd niet hebben aangetoond dat ze over een langere periode een hoog niveau kunnen halen. Als je geen top bent, behoort Ajax ook niet top te betalen.
Tja, Babel. Mischien moet een journalist hem eens op de man af vragen hoe het voelt om voorbij gesprint te worden door Elia. Eurootje op een zwaar verontwaardigde reactie..
Citaat: Als Ajax nu eens stopt met het gejank bij van der Vaart begint het weer een beetje te lijken op hoe Ajax zaken moet doen.
Dat is iets waar ik me onderhand ook aan stoor. Je krijgt het gevoel dat zodra er ergens in de wereld een Nederlander op de bank (of hoger) zit, Jol aan de telefoon hangt. Niets mis met eens een lijntje uitgooien naar een aardige speler, maar hou het onder de pet. Je staat als club flink voor lul als de pedante meneertjes weer eens nee verkopen in de media.
|
david-villa
Forum berichten: 1
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 22:11
|
|
We moeten dzeko halen van het geld van suarez
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 22:13
|
|
Welkom, david-villa.
Graag in het vervolg wel hoofdletters (namen) en punten gebruiken ajb.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 22:26
|
|
Nou Drenthe komt dus in ieder geval niet zo laten we die discussie maar achterwegen laten. Babel zou ik graag terug zien komen maar zolang die zegt niet naar Ajax te willen terugkeren lijkt het me onnodig om daar over te discussiëren. De dag is dus rond en twee spelers die misschien leken te komen, komen niet.
|
Gulie
Forum berichten: 3
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 23:45
|
|
Sowieso geen Drenthe bij Ajax idd!
En Babel zie ik ook graag terug komen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 08:09
|
|
Welkom, Gulie.
Ze zullen allebei niet naar AJAX komen. Gelukkig.
|
djurre
Forum berichten: 30
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 13:46
|
|
Van een zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Huntelaar geen nee zal zeggen tegen Ajax. De vraag is alleen of Ajax hem kan betalen, Milan vraagt 15 miljoen. Mocht Suarez vertrekken, hebben we onze topspits terug!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 14:24
|
|
Ik zou sowieso wat anders doen met 15 Miljoen dan Huntelaar aantrekken.
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 14:26
|
|
Citaat: Van een zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Huntelaar geen nee zal zeggen tegen Ajax. De vraag is alleen of Ajax hem kan betalen, Milan vraagt 15 miljoen. Mocht Suarez vertrekken, hebben we onze topspits terug!
Maar geen goede buitenspelers die hem kunnen bedienen. (nog niet)
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 15:35
|
|
Citaat: Van een zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Huntelaar geen nee zal zeggen tegen Ajax. De vraag is alleen of Ajax hem kan betalen, Milan vraagt 15 miljoen. Mocht Suarez vertrekken, hebben we onze topspits terug!
Dat heeft hij al gedaan dat nee zeggen, dus hoe betrouwbaar is jouw "bron"?
Flesje bronwater ofzo?
Wat een onzin dit soort berichten zeg.
Zeg dan gewoon niks.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 16:03
|
|
Dat heeft hij al gedaan dat nee zeggen, dus hoe betrouwbaar is jouw "bron"?
Flesje bronwater ofzo?
Wat een onzin dit soort berichten zeg.
Zeg dan gewoon niks.
En jou reactie is ook weer overtrokken. Want Huntelaar heeft gezegd dat hij op dit moment in principe niet naar Ajax wilt. 2 belangrijke stukken daarin zijn:
"Op dit moment."
"In principe."
Vaak laten dit soort opmerkingen juist doorschemeren dat ze wel open staan voor Ajax (en in Huntelaar zijn geval) als zijn situatie niet verbeterd bij Milan. Ze kunnen dit nou eenmaal niet roepen want daar verspeel je je kans op een plek in de basis bij Milan ook enigszins mee.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 17:35
|
|
dat zou geweldig zijn, als Suarez verkocht wordt is dit ook mogelijk.
Wel zie ik dna graag Pranjic en Huntelaar komen.
Sulejmani-Huntelaar
Pranjic-Enoh-DeZeeuw-Gabri
Emanuelson-Verthongen-Alderweireld-vdWiel
Stekelenburg
Alleen de linksback vind ik dan nog niet echt super.
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 17:54
|
|
dat zou geweldig zijn, als Suarez verkocht wordt is dit ook mogelijk.
Wel zie ik dna graag Pranjic en Huntelaar komen.
Sulejmani-Huntelaar
Pranjic-Enoh-DeZeeuw-Gabri
Emanuelson-Vertonghen-Alderweireld-vdWiel
Stekelenburg
Alleen de linksback vind ik dan nog niet echt super.
Huntelaar is alleen bruikbaar in een 4-3-3 systeem in de punt. Het liefst nog met een nummer 10 erachter.
|
djurre
Forum berichten: 30
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 19:48
|
|
Seduction, je weet het vast niet.. maar als ik een betrouwbare bron heb, is die ook betrouwbaar, ik ben hier niet aan het sensatieposten.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 21:01
|
|
Ik heb een betrouwbare bron die zegt dat ene T. Verweij in belangstelling staat van Ajax. Tallentvolle spits, die eerst een keeper 5 keer waarschuwt voordat die echt gaat scoren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 21:23
|
|
Ik zie me nog wel een aantal goaltjes maken.
Maar weer on-topic.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 17 nov 2009 22:33
|
|
Drenthe , Babel, Hunterlaar en v.d. Vaart.... Bij de laatste 3 was ik blij dat ze weg gingen en ik hoop dat ze op dit moment ook niet terugkomen om verschillende redenen.
En net zoals Pushkin zegt, voor 15 miljoen kan je zeer leuke spelers kopen.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 12:48
|
|
Citaat:
Woensdag, 18 november 2009 om 12:51
Nacer Chadli is zonder meer een van de sensaties dit seizoen in de Jupiler League. De twintigjarige Belgische aanvaller is bezig aan zijn derde seizoen bij AGOVV en laat week in week uit zien dat hij toe is aan een stapje hoger. "Ik hoop dat ik na de winterstop in de Eredivisie speel", geeft de voormalig jeugdspeler van Standard Luik eerlijk toe tegen Voetbal International.
De laatste weken worden de verrichtingen van Chadli door tientallen scouts onder de loep genomen. "Al die interesse is fantastisch", vindt de aanvaller. "Ik denk ook dat ik klaar ben voor een nieuwe uitdaging. Ik heb veel vooruitgang geboekt op het vlak van rendement. Ik hoop dat ik na de winterstop in de Eredivisie speel, of bij een buitenlandse club."
Eén van de geïnteresseerde clubs in zijn diensten is Ajax. "Dat zou een droomclub zijn, maar misschien kan ik dat beter over vier jaar doen. Het is zonde om bij een topclub op de bank te zitten. Op dit moment trekken clubs uit de subtop of de middenmoot mij meer aan. Bij zulke clubs kan ik wennen aan het niveau. Al is het lastig om nee te zeggen tegen een topclub."
Chadli heeft zowel de Belgische als de Marokkaanse nationaliteit. "Mijn bloed en mijn temperament zijn Marokkaans", zegt Chadli. ten slotte. "Maar ik ben groot geworden in België. Als ik ooit een keuze zal moeten maken, dan zal het moeilijk worden." Chadli, die dit seizoen tien keer scoorde, speelde al voor België onder 15. Het contract van Chadli in Apeldoorn loopt tot 2011.
Goed van Chadli dat hij bewust nadenkt over speelmogelijkheden, daar willen zijn mede-getalenteerde collega's nog wel eens vergeten over na te denken. Als Ajax iets wil dan moet het mi. nu iets ondernemen en met een verhuur voorstel komen. Over 4 jaar betaal je de hoofdprijs voor zo'n knaap en dat lijkt me niet de bedoeling als je hem nu al volgt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 13:07
|
|
Citaat: Drenthe , Babel, Hunterlaar en v.d. Vaart.... Bij de laatste 3 was ik blij dat ze weg gingen en ik hoop dat ze op dit moment ook niet terugkomen om verschillende redenen.
Jij was blij toen Van der Vaart en Huntelaar weggingen, ik dacht net als de media dat Van Basten met Sulejmani het landskampioensschap kocht. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar, Suarez Staat garant voor 60+ goals. Van der Vaart was ik absoluut fan van, prachtige techniek een fluwelen linkerbeen en hij ging weg voor een peulenschilletje. Babel vond ik niet heel erg, hij was nuttig, maar meer ook niet.
Chadli krijg je wel om als hij de salarissen vergelijkt, herriner me nog dat Sulejmani bij Heerenveen 191 duizend euro netto verdiende, dat zei hij in de VI.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Wo 18 nov 2009 22:31
|
|
Citaat: Drenthe , Babel, Hunterlaar en v.d. Vaart.... Bij de laatste 3 was ik blij dat ze weg gingen en ik hoop dat ze op dit moment ook niet terugkomen om verschillende redenen.
Jij was blij toen Van der Vaart en Huntelaar weggingen, ik dacht net als de media dat Van Basten met Sulejmani het landskampioensschap kocht. Een aanval met Sulejmani, Huntelaar, Suarez Staat garant voor 60+ goals. Van der Vaart was ik absoluut fan van, prachtige techniek een fluwelen linkerbeen en hij ging weg voor een peulenschilletje. Babel vond ik niet heel erg, hij was nuttig, maar meer ook niet.
Chadli krijg je wel om als hij de salarissen vergelijkt, herinner me nog dat Sulejmani bij Heerenveen 191 duizend euro netto verdiende, dat zei hij in de VI.
Huntelaar is goed in de 16, maar daarbuiten is het natuurlijk karrig. V.d.Vaart is een wereld speler, maar ik was blij dat hij wegging. Hij was diep ongelukkig hier en speelde echt niet goed of hij speelde helemaal niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 11:41
|
|
Citaat: Huntelaar is goed in de 16, maar daarbuiten is het natuurlijk karrig. V.d.Vaart is een wereld speler, maar ik was blij dat hij wegging. Hij was diep ongelukkig hier en speelde echt niet goed of hij speelde helemaal niet.
Dat was omdat er toen een coach zat die zei dat een elftal met Sneijder en Van der Vaart niet kon. Waarom kan een elftal met Bakkal en Afellay dan wel?
Ze hadden toen Sneijder niet op 10 moeten zetten, maar Van der Vaart en Sneijder voor de verdediging. Babel had in de moeilijke wedstrijden wel op de bank gekund om een versterkt middenveld te krijgen.
Huntelaar voor 15 mil natuurlijk nooit halen, mil. Zoveel kostte hij voor AC Milan, maar nu is hij in waarde gedaald. Huntelaaar die kost geen 15 mil kost blijft interessant, met hem voorin en Sulejmani er in een vrije rol omheen kunnen we het vertrek van Suarez opvangen. Moeten we natuurlijk nog wel iemand op rechts, waar ik Arnautovic erg geschikt voor vind. Maar ja dan heb je die Munstermann natuurlijk als spelbreker.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 19 nov 2009 11:57
|
|
Bakkal is natuurlijk een compleet andere speler dan VDV en Sneijder, Bond.
|