Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 10 nov 2009 20:22
|
|
En van dat Nederlands stukje? Of heb je dat zelf geschreven, Empulse?
|
Empulse
Forum berichten: 917
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 10 nov 2009 20:55
|
|
Zelf geschreven
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Wo 11 nov 2009 00:48
|
|
Zaakwaarnemer is Oliver Cabrera, die ook de belangen van Ari behartigt.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 14 nov 2009 21:18
|
|
Sinds ik op campus woon leef ik met een paar Liverpudlians die allen nog al positief zijn over Babel. Zelf heb ik hem nu een paar keer weer zien spelen en hij is zeker niet slecht. Als Liverpool hem bij Ajax aanbied zou ik zeker gaan onderhandelen. Babel, Suarez, Sulejmani zou een geweldige aanval zijn (als je Babel kan huren met optie tot koop bijvoorbeeld) en voor volgend seizoen zou je dan met Babel, Sulejmani, Castillion, Manucharyan, Zeegelaar, Jozefzoon genoeg aanvallers hebben. Sulejmani en Babel zouden samen ook goed in een tweespitensysteem kunnen spelen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 10:42
|
|
maar jij wilde Manucharyan toch wegdoen?
|
RogerGarcia
Forum berichten: 1469
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 12:16
|
|
Wat moet je nou met Manucharyan Die speelt al 4 jaar bij Ajax en heeft nooit weten te overtuigen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 12:27
|
|
Ik vind dat Manucharyan voldoende talent heeft om daarin te investeren. Het zou zonde zijn als we hem gratis laten vertrekken en dat hij dan opbloeit bij een andere club. Als je hem het vertrouwen geeft zie ik in hem wel een potentiele basisspeler.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 12:30
|
|
En waar is dit op gebaseerd? Op één goede samenvatting die je van hem zag bij Haarlem?
Hij heeft nu 2? goals gemaakt bij Haarlem. Dat is toch echt te weinig als je bij Ajax in de basis wil. Technisch is hij misschien wel goed genoeg, maar mentaal en fysiek is hij veel te slecht voor Ajax.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 12:37
|
|
Nee, ik kijk niet naar Haarlem...
Dan moet je hem maar beter maken op het mentale en fysieke gebied. Maar anders doen we hem toch lekker weg en halen we ene Nacer Chadli. Die komt ook nooit verder dan Ajax II als we talenten zo makkelijk wegsturen. Talenten moet je ontwikkelen en je moet er alles aan doen om hem te laten slagen. Niet 4 jaartjes in Jong Ajax laten meehobbelen.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 12:42
|
|
Joh, denk je nou echt dat ze er niet alles aan hebben gedaan om hem beter te maken? Hij heeft gewoon geen vooruitgang geboekt in al die jaren en als dat wel zo was, had Jol hem er dit seizoen wel bij gehaald. Nee, Manucharyan was ooit een groot talent, maar als zoveel talenten heeft hij het niet gehaald. Hij is nu ook al 22/23, dan zou hij wekelijks moeten uitblinken bij Haarlem, zoals Chadli doet bij AGOVV, dan zou hij misschien Ajax 1 nog eens kunnen halen, maar dat doet hij niet, dus is het onmogelijk dat hij ooit nog een wedstrijd voor Ajax 1 voetbalt. En dat weet Jol ook.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 12:53
|
|
Citaat: Joh, denk je nou echt dat ze er niet alles aan hebben gedaan om hem beter te maken?
Dat denk ik niet nee. Hij heeft nooit een kans gekregen in de voorbereiding, zowel bij Van Basten als Jol. Maar dat krijg je als je 75 contractspelers hebt en spelers als Kennedy en Silva vriendelijk worden gevraagd de club te verlaten. Echte talenten als Manucharyan worden in het tweede gestopt in de hoop dat ze toch beter worden.
Citaat: Hij heeft gewoon geen vooruitgang geboekt in al die jaren
Raar he, als iemand met z'n ziel onder zijn arm in het tweede rondloopt. Lekker motiverend als prutsers als Luque gekocht worden en jij telkens (door die aankopen) op het 7e of 8e plan terecht komt.
Citaat: Nee, Manucharyan was ooit een groot talent, maar als zoveel talenten heeft hij het niet gehaald.
Ik denk dat hij qua talent niet veel onderdoet voor Sulejmani. Maar die krijgt wel keer op keer de kans (terecht ook, want hij heeft een vermogen gekost). Ik denk dat als je Manucharyan de kans geeft hij spelers als Rommedahl en Kennedy met gemak uit de basis speelt.
Citaat: Hij is nu ook al 22/23, dan zou hij wekelijks moeten uitblinken bij Haarlem, zoals Chadli doet bij AGOVV, dan zou hij misschien Ajax 1 nog eens kunnen halen, maar dat doet hij niet, dus is het onmogelijk dat hij ooit nog een wedstrijd voor Ajax 1 voetbalt.
Hoevaak heb jij Chadli zien spelen? Waarschijnlijk 1x tegen Ajax en misschien een paar keer in de samenvatting.
|
RogerGarcia
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 13:03
|
|
Haha, als hij echt zo goed was, hadden de 4 of 5 trainers die hij bij Ajax mee maakte hem echt wel bij de eerste selectie gehaald. Maar houd jij lekker je roze-Manucharyan-bril op en dan zal ik je moeten teleurstellen dat hij na dit seizoen vertrekt bij Ajax .
Ik zie Chadli iedere week in een samenvatting ja, en daar zie ik dat hij iedere wedstrijd uitblinkt met zijn acties en goals. Niet voor niks zitten een tiental clubs achter hem aan.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 13:21
|
|
Citaat: ij heeft nooit een kans gekregen in de voorbereiding, zowel bij Van Basten als Jol. Maar dat krijg je als je 75 contractspelers hebt en spelers als Kennedy en Silva vriendelijk worden gevraagd de club te verlaten. Echte talenten als Manucharyan worden in het tweede gestopt in de hoop dat ze toch beter worden.
(...)
Raar he, als iemand met z'n ziel onder zijn arm in het tweede rondloopt. Lekker motiverend als prutsers als Luque gekocht worden en jij telkens (door die aankopen) op het 7e of 8e plan terecht komt.
Ik geloof niet zo in dit soort dingen. Manucharyan werd omschreven als intrinisiek één van de meest talentvolste spelers die Ajax onder contract had. In de afgelopen jaren zijn andere (mindere?) spelers wel doorgekomen, waar hij achter bleef. Het zal best zo zijn dat Ajax fouten heeft gemaakt in de aanpak van Edgar, maar als je de fout alleen bij de club neerlegt, steek je je kop heel diep in het zand. Manucharyan loopt te piepen over geen kansen bij Ajax, misschien moet ie eerst eens in de spiegel kijken. Als ie echt zoveel in zich heeft, als wordt gezegd, had ie met kop en schouders boven alles van (Jong) Ajax uit moeten steken. Uiteindelijk is het Manucharyan zelf die -om wat voor redenen dan ook- niet heeft gebracht wat je zou mogen verwachten.
Wat overigens best kan, is dat ie 't nu bij Haarlem alsnog oppakt. Je ziet wel vaker dat spelers ineens opbloeien, zichzelf (her)vinden en wat harder worden. Zou een mooie meevaller zijn, want er schuilt natuurlijk een mooie speler in die jongen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 13:31
|
|
Citaat: maar jij wilde Manucharyan toch wegdoen?
Ik roep al jaren dat Manucharyan het niveau van Ajax aankan en dat hij qua techniek een van Ajax' beste spelers is maar ik denk dat Ajax hem niet meer wilt en dat hij daarom vertrekt. Dat is de enige reden dat ik hem in mijn lijstje van spelers die (moeten) vertrekken heb gezet. Suarez noemde ik ook in dat lijstje een paar keer en die zie ik ook liever blijven.
Ik hoop dat Ajax Suarez tot de zomer houd Babel deze winter huurt met een optie tot koop en Chadli koopt en voor een half jaar aan AGOVV verhuurt. In de zomer kunnen ze de 30+ die ze waarschijnlijk voor Suarez zullen krijgen uitgeven aan Strootman en dan heeft Ajax voor het volgende seizoen een sterke selectie.
Stekelenburg; V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson; Chadli, De Zeeuw/Aissati, Strootman/Aissati, Manucharyan; Babel, Sulejmani
Van Stekelenburg, Emanuelson en Manucharyan moet het contract maar worden verlengt. Het mooie is ook dat Chadli, Manucharyan, Babel en Sulejmani allen van positie kunnen wisselen waardoor het erg moeilijk wordt voor een verdediging om hun mannetjes te vinden.
|
Koen_Ajax
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 13:35
|
|
Citaat: Haha, als hij echt zo goed was, hadden de 4 of 5 trainers die hij bij Ajax mee maakte hem echt wel bij de eerste selectie gehaald.
Nou, niet dus. Elke trainer haalt zijn eigen spelers die dan toch weer tegenvallen. Kennedy, Luque, Urzaiz en ga zo nog maar een paar uur door. Alles wat die spelers gebracht hebben had Manycharyan ook moeten kunnen brengen. En die is nog jong (kan zich dus nog ontwikkelen) en is goedkoper dan die oudere spelers.
Citaat: Maar houd jij lekker je roze-Manucharyan-bril op en dan zal ik je moeten teleurstellen dat hij na dit seizoen vertrekt bij Ajax .
Ik heb van geen 1 speler een roze-bril op, want ik ben fan van Ajax en niet van een speler. Maar we zullen wel zien hoe de loopbaan van Manucharyan verder loopt. Als hij zich fysiek en mentaal ontwikkelt zie ik hem wel een aantal mooie transfers maken.
Citaat: Ik zie Chadli iedere week in een samenvatting ja, en daar zie ik dat hij iedere wedstrijd uitblinkt met zijn acties en goals. Niet voor niks zitten een tiental clubs achter hem aan.
Chadli heeft best mogelijkheden, maar als hij bij Ajax terecht komt, komt hij in hetzelfde schuitje als Manucharyan. Talenten verpieteren in Jong Ajax. Vooral doordat er veel te veel contractspelers zijn. Voldoet Oleguer na een half jaar niet? Dan halen we toch lekker een volgende speler van 3 miljoen. Met zulk beleid kom je nooit ergens. Je moet spelers de tijd en aandacht geven om te ontwikkelen. Zoals ze nu ook met Sulejmani doen, alleen is dat bij hem vooral door zijn aankoopbedrag, als hij niet duur was hadden ze nu Elia allang gekocht. En als die mislukt was hadden we gewoon weer de knip getrokken. Zet gewoon de jeugd erin. Iemand als Eriksen is een groot talent, maar speelt nog 'maar' in de A. Als er minder contractspelers bij Ajax rondliepen had hij al lang en breed in Jong Ajax zijn minuten gemaakt, daar wordt een speler beter van.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 14:15
|
|
JohnDylan, als we met jouw opstelling het volgende seizoen in gaan dan worden we opzeker geen kampioen.
Emanuelson is geen linksback, hij heeft al vijf jaar lang aangetoond niet te kunnen verdedigen. Vertonghen is verdedigend en qua snelheid niet goed genoeg om alles van hem te herstellen.
Is Chadli tegenwoordig ook een spelbepalende middenvelder met goed positiespel? Is hij op die positie, aanwijsbaar beter dan: Sarpong, Eriksen en De Jong?
Schaars en De Zeeuw zou een geweldige tandem zijn, maar dat zou kapitaalvernietiging zijn als we kijken naar Anita, Donald, Bonevacia en Enoh. Het lijkt me verstandiger om te kijken naar een scorende middenvelder die ook spelbepalend kan zijn.
Manucharyan in de basis, op basis waarvan is dit? Die voetbalt nu twee leuke wedstrijden voor Haarlem maar die raakt om de twee weken geblesseerd, heeft een mentaliteit waar je vraagtekens bij zet en heeft in vijf jaar tijd geen trainer overtuigd. Bij de selectie zetten en kansen geven lijkt mij een goede zaak, basisplek gaat me te ver.
Babel, lijkt me onhaalbaar. Babel zoekt constant de ruimte op, we hebben iemand nodig die andere de ruimte in laat duiken. Babel is geen aanspeelpunt spits die we zoeken.
Geen Ajax waardige selectie, geen constante, complementaire voorhoede.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 14:26
|
|
Citaat: Emanuelson is geen linksback, hij heeft al vijf jaar lang aangetoond niet te kunnen verdedigen. Vertonghen is verdedigend en qua snelheid niet goed genoeg om alles van hem te herstellen.
Emanuelson speelde dit seizoen erg goed als linksback en vorig seizoen waren al zijn wedstrijden als linksback ook redelijk.
Citaat: Is Chadli tegenwoordig ook een spelbepalende middenvelder met goed positiespel? Is hij op die positie, aanwijsbaar beter dan: Sarpong, Eriksen en De Jong?
Chadli is van origine een middenvelder en daarbij staat hij in mijn opstelling als buitenspeler gepositioneerd. Eriksen en De Jong zijn beide echte nummers '10' geen buitenspelers en Sarpong is lang niet goed genoeg.
Citaat: Schaars en De Zeeuw zou een geweldige tandem zijn, maar dat zou kapitaalvernietiging zijn als we kijken naar Anita, Donald, Bonevacia en Enoh. Het lijkt me verstandiger om te kijken naar een scorende middenvelder die ook spelbepalend kan zijn.
Ik zie zelf liever Strootman dan Schaars komen en die kan dan rouleren met Enoh en De Zeeuw. Bonevacia heeft veel talent maar die moet nog jaren rijpen en van Donald ben ik nooit onder de indruk geweest.
Citaat: Manucharyan in de basis, op basis waarvan is dit? Die voetbalt nu twee leuke wedstrijden voor Haarlem maar die raakt om de twee weken geblesseerd, heeft een mentaliteit waar je vraagtekens bij zet en heeft in vijf jaar tijd geen trainer overtuigd. Bij de selectie zetten en kansen geven lijkt mij een goede zaak, basisplek gaat me te ver.
Manucharyan vind ik al jaren technisch de beste speler van Ajax en als die fit is kan hij gewoon in de basis, dat weet ik 100% zeker.
Citaat: Babel, lijkt me onhaalbaar. Babel zoekt constant de ruimte op, we hebben iemand nodig die andere de ruimte in laat duiken. Babel is geen aanspeelpunt spits die we zoeken.
Babel is niet onhaalbaar, Liverpool heeft hem aangeboden en Babel heeft al een paar keer Ajax genoemd. Ik zie meer in Babel dan een balvaste spits die 50% kans heeft om niet te slagen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Zo 15 nov 2009 18:35
|
|
Weet je ik ga deze week eens de tijd nemen om m'n hele betoog over Manucharyan kracht bij te zetten, en al kost dat drie A4 en het nodige beeldmateriaal, ik denk dat daarna zelfs de grootste zuurpruim zal moeten toegeven dat het gewoon zonde is om hem geen kans meer te geven.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 13:04
|
|
Citaat: 'Ajax toont als enige club concrete belangstelling voor Drenthe'
Maandag, 16 november 2009 om 11:59
In Spanje blijft men ervan overtuigd dat de toekomst van Royston Drenthe op korte termijn in Nederland ligt. Volgens het doorgaans goed ingevoerde Cadena Ser heeft Ajax tot dusver als enige club concrete belangstelling voor de verdediger annex middenvelder. Dat zou volgens de omroep de transfer van de oud-Feyenoorder naar Amsterdam alleen maar bevorderen.
Drenthe leek afgelopen zomer een van de spelers te zijn die zich op moest maken voor een nieuwe werkgever. Alhoewel er in Italië diverse clubs lichte interesse toonden, weigerde de ex-jeugdinternational zich neer te leggen bij een vertrek uit het Santiago Bernabéu. Manuel Pellegrini liet hem bovendien weten dat hij deel uit maakte van zijn plannen en liet hem met regelmaat spelen.
Voor het derde seizoen achtereen lijkt de 22-jarige Drenthe zich echter te moeten schikken met een bijrol. De veelbesproken nederlaag tegen Alcorcón was pas zijn zesde duel van het seizoen, en tevens zijn laatste. Nadien liet Pellegrini duidelijk blijken dat hij niet tevreden was over het rendement van zijn pupil. Drenthe zat enkele malen bij de wedstrijdselectie, maar kwam niet meer in actie.
Drenthe zal waarschijnlijk niet de enige Nederlander zijn die in januari, of eventueel volgend jaar zomer, het vlaggenschip van de Spaanse topclub verlaat. Voor Ruud van Nistelrooij en Rafael van der Vaart ziet de situatie er evenmin rooskleurig uit. Afgelopen zomer zagen Arjen Robben, Wesley Sneider en Klaas-Jan Huntelaar zich al gedwongen een andere club te zoeken.
Veel mensen zullen het hier niet met me eens zijn maar ik zou dit een goede aankoop vinden voor Ajax. Drenthe is enorm gegroeid sinds hij naar Madrid is vertrokken en Jol kan prima met zo'n persoonlijkheid omgaan.
Babel en Drenthe halen van Europese topclubs zal sowieso wat extra professionaliteit in de selectie brengen want die twee weten hoe hard je moet werken om een kans te maken bij een topclub.
Laat Jol verder het contract van Emanuelson verlengen en je hebt een geweldige linker vleugel met Drenthe, Emanuelson en Babel die alledrie over elkaar heen kunnen komen en van positie kunnen wisselen.
Drenthe en Babel zullen beide niet zo veel kosten aangezien Real en Liverpool het geld nodig hebben. Ajax kan ze denk ik pas betalen als Suarez wordt verkocht maar misschien kunnen ze beide huren met een optie tot koop in de zomer.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 13:20
|
|
Citaat:
Veel mensen zullen het hier niet met me eens zijn maar ik zou dit een goede aankoop vinden voor Ajax. Drenthe is enorm gegroeid sinds hij naar Madrid is vertrokken en Jol kan prima met zo'n persoonlijkheid omgaan.
Babel en Drenthe halen van Europese topclubs zal sowieso wat extra professionaliteit in de selectie brengen want die twee weten hoe hard je moet werken om een kans te maken bij een topclub.
Laat Jol verder het contract van Emanuelson verlengen en je hebt een geweldige linker vleugel met Drenthe, Emanuelson en Babel die alledrie over elkaar heen kunnen komen en van positie kunnen wisselen.
Drenthe en Babel zullen beide niet zo veel kosten aangezien Real en Liverpool het geld nodig hebben. Ajax kan ze denk ik pas betalen als Suarez wordt verkocht maar misschien kunnen ze beide huren met een optie tot koop in de zomer.
Puur voetbaltechnisch sluit ik me volledig bij je aan. Maar er speelt meer mee natuurlijk:
1.) Drenthe heeft een Feyenoord-verleden. Hierdoor zal hij nooit echt gelieft zijn bij het Ajax-publiek en de vraag is maar of hij zelf naar Ajax wilt. Vanwege zijn Feyenoord-verleden denk ik dat er wel opties zijn die hetzelfde kosten en net zoveel potentie hebben.
2.) Babel praat steeds over Ajax alsof hij er even naar terug wil om de WK-selectie te halen en daarna weer snel weg gaat. Daar is Ajax natuurlijk niet voor en het is tekenend voor het 'Ajax-gevoel' bij Babel. Hoeft voor mij dus ook niet zo nodig.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 13:22
|
|
Plus het feit dat ze weldegelijk wat kosten, want je hebt ook salariskosten. En ik denk dat die van Liverpool en Real toch iets hoger liggen als bij Liverpool.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 13:28
|
|
Nee natuurlijk het zou moeten gaan om een contract van zeker 4 seizoen en niet even als tussenstap. Daarbij zullen ze beide genoegen moeten nemen met iets minder geld. Als Ajax zorgt dat spelers als Silva, Ogararu, Sno, Atouba en andere vertrekken kunnen ze makkelijk 2 spelers met iets hogere salaris aannemen.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 14:09
|
|
Citaat: 'Ajax toont als enige club concrete belangstelling voor Drenthe'
Maandag, 16 november 2009 om 11:59
In Spanje blijft men ervan overtuigd dat de toekomst van Royston Drenthe op korte termijn in Nederland ligt. Volgens het doorgaans goed ingevoerde Cadena Ser heeft Ajax tot dusver als enige club concrete belangstelling voor de verdediger annex middenvelder. Dat zou volgens de omroep de transfer van de oud-Feyenoorder naar Amsterdam alleen maar bevorderen.
Drenthe leek afgelopen zomer een van de spelers te zijn die zich op moest maken voor een nieuwe werkgever. Alhoewel er in Italië diverse clubs lichte interesse toonden, weigerde de ex-jeugdinternational zich neer te leggen bij een vertrek uit het Santiago Bernabéu. Manuel Pellegrini liet hem bovendien weten dat hij deel uit maakte van zijn plannen en liet hem met regelmaat spelen.
Voor het derde seizoen achtereen lijkt de 22-jarige Drenthe zich echter te moeten schikken met een bijrol. De veelbesproken nederlaag tegen Alcorcón was pas zijn zesde duel van het seizoen, en tevens zijn laatste. Nadien liet Pellegrini duidelijk blijken dat hij niet tevreden was over het rendement van zijn pupil. Drenthe zat enkele malen bij de wedstrijdselectie, maar kwam niet meer in actie.
Drenthe zal waarschijnlijk niet de enige Nederlander zijn die in januari, of eventueel volgend jaar zomer, het vlaggenschip van de Spaanse topclub verlaat. Voor Ruud van Nistelrooij en Rafael van der Vaart ziet de situatie er evenmin rooskleurig uit. Afgelopen zomer zagen Arjen Robben, Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar zich al gedwongen een andere club te zoeken.
Was jij niet die huilenbalk die zo stond te steigeren toen Demy de Zeeuw naar Ajax kwam? Stond jij niet toen te roepen dat de mensen die het toejuichden geen echte Ajacieden waren?
Heb je enig idee wat je nu zelf hierboven zegt over notabene een rotterdommer in hart en nieren? Iemand die bij dat zooitje uit zuid heeft gespeeld en gek op die club is?
Ongelofelijk wat zijn sommige mensen toch kort van stof.
Drenthe is GEEN OPTIE.
Ook al zou hij net zo goed kunnen ballen als Messi, dan nog mag hij lekker wegblijven.
Bovendien hoop ik dat hij het zelf ook niet wilt, want dan is hij in mijn ogen een nog grotere hypocriet dan dat ik al dacht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 14:35
|
|
Ik vind hem volslagen debiel. Hij doet me aan Tuur denken. De man van de wereld willen spelen, maar dat kan niet. Hij is er gewoonweg te dom voor.
Ik wil hem ook niet bij AJAX. Niet omdat hij een Feyenoorder is, maar omdat hij niet goed genoeg is en AJAX iets beters zou moeten kunnen scouten.
Koop toch eens een echte linksback die kan verdedigen!!!
Het is blijkbaar een goed ingevoerde bron, dus we kunnen ervan uitgaan dat Emanuelson zal vertrekken.
|
Bolkestein
Forum berichten: 514
|
Geplaatst: Ma 16 nov 2009 15:00
|
|
Thanks but no thanks.. op de linkerflank moet het toch te doen zijn om een oplossing te vinden zonder transfer.. komt nog t salaris van Drenthe bij. Kost me allemaal veel te veel geld dit..
|