Auteur
|
Bericht
|
Marc
Forum berichten: 164
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 08:55
|
|
Misschien niet de speler waar ik op gehoopt had, maar laten we eerst maar eens kijken hoe hij het er vanaf brengt, als het rond komt tenminste.
Ervaring heeft hij iig genoeg.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:12
|
|
Aan de ene kant hoop ik dat Pushkin gelijk krijgt (geloofwaardigheid van de site ), maar aan de andere kant hoop ik het niet.
Mislukt bij Liverpool en Panathinaikos (vooral dat laatste zegt me veel) en het pispaaltje. Is lang geleden dat ik Biscan heb zien spelen, maar dit is toch geen versterking?Waarom toch niet een talentvolle verdediger? Waarom toch van dit soort spelers? Hij heeft routine, maar waarom denk je dat hij bij AJAX de kar zou kunnen trekken? Ik geloof het niet. Ik had zo gehoopt op een leuke talentvolle echte verdediger, maar dan krijg je dit weer op je bordje.....Waardeloos.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:13
|
|
Citaat: De maxima qau salarissen bij Ajax liggen zo rond de 1,8-2 Miljoen. Dat zie ik Ajax niet neertellen, een salaris zo rond de 8ton kan ik me wel voorstellen
Dan is het toch volkomen belachelijk dat een Atouba 1,5 miljoen verdient?
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:14
|
|
Citaat: Aan de ene kant hoop ik dat Pushkin gelijk krijgt (geloofwaardigheid van de site ), maar aan de andere kant hoop ik het niet.
Mislukt bij Liverpool en Panathinaikos (vooral dat laatste zegt me veel) en het pispaaltje. Is lang geleden dat ik Biscan heb zien spelen, maar dit is toch geen versterking?Waarom toch niet een talentvolle verdediger? Waarom toch van dit soort spelers? Hij heeft routine, maar waarom denk je dat hij bij AJAX de kar zou kunnen trekken? Ik geloof het niet. Ik had zo gehoopt op een leuke talentvolle echte verdediger, maar dan krijg je dit weer op je bordje.....Waardeloos.
Ik hoop dat dit een gerucht is en ook een gerucht blijft. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar Dino Drpic (Karlsruher SC). 28 jarige Kroaat & Verdediger.
|
brucepblanchard
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:31
|
|
Lees ik op Ajaxinside:
Ger Godenzoon 02-09-2009 om 09:35
Biscan is rond! Volgens Kroatische media tekent hij om 10.00 uur een 4 jarig contract bij Ajax en bewandelt Oleguer Presas Renom de omgekeerde weg!!!
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:35
|
|
Moet zeggen dat ik hier niet bepaald een harde plasser van krijg . Met Ogararu, Silva, Oleguer, Vd Wiel, Wielaert en Alderweireld hebben we al een karrenvracht aan rechstbenige verdedigers. Regeren is vooruitzien en natuurlijk mag het gros vertrekken maar ze lopen er nog wel. Tis toch eigenlijk van de zotte dat men geen linksbenige CV die ook eventueel op 5 kan spelen weet te scouten?
Je haalt geen ervaren man voor de bank lijkt me als je daar al een hele rits oudere rechsbenige verdedigers hebt zitten. Wie gaat eruit voor Biscan? Alderweireld lijkt onder Jol een zekerheidje dus gaat Vertonghen naar de bank? Of wordt Jantje weer doodongelukkig op 5 gezet en gaat Atouba met zijn salaris de bank bevolken?
Ik ben geneigd om te hopen dat dit mislukt vandaag........
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:38
|
|
Citaat: Lees ik op Ajaxinside:
Biscan is rond! Volgens Kroatische media tekent hij om 10.00 uur een 4 jarig contract bij Ajax en bewandelt Oleguer Presas Renom de omgekeerde weg!!!
Geloof er geen bal van. Een 4 jarig contract. Oleguer naar Kroatie. En het is zijn eerste post. Zal wel weer een 'grappenmaker' zijn.
Zou veel helpen als hij een link erbij zou zetten.
|
brucepblanchard
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:39
|
|
Citaat: Moet zeggen dat ik hier niet bepaald een harde plasser van krijg . Met Ogararu, Silva, Oleguer, Vd Wiel, Wielaert en Alderweireld hebben we al een karrenvracht aan rechstbenige verdedigers. Regeren is vooruitzien en natuurlijk mag het gros vertrekken maar ze lopen er nog wel. Tis toch eigenlijk van de zotte dat men geen linksbenige CV die ook eventueel op 5 kan spelen weet te scouten?
Je haalt geen ervaren man voor de bank lijkt me als je daar al een hele rits oudere rechsbenige verdedigers hebt zitten. Wie gaat eruit voor Biscan? Alderweireld lijkt onder Jol een zekerheidje dus gaat Vertonghen naar de bank? Of wordt Jantje weer doodongelukkig op 5 gezet en gaat Atouba met zijn salaris de bank bevolken?
Als het bericht klopt bewandelt Oleguer de omgekeerde weg.
Ik hoop serieus dat het mislukt niet vanuit een anti-ajax oogpunt gezien, want ik ben natuurlijk wel Ajacied, maar ik zie persoonlijk liever een Prahic en/of Drpic komen. En deze Biscan is ook alweer 31/32..
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:45
|
|
Citaat: Lees ik op Ajaxinside:
Geloof er geen bal van. Een 4 jarig contract. Oleguer naar Kroatie. En het is zijn eerste post. Zal wel weer een 'grappenmaker' zijn.
Zou veel helpen als hij een link erbij zou zetten.
Complete onzin inderdaad. Oleguer wilde alleen in een grote competitie uitkomen en een riant salaris. Met de begroting van Zagreb lijkt me dat niet te gaan lukken. Daarnaast zie ik geen reden voor hun om Oleguer aan te trekken.
Verder lijkt mee een vier-jarig contract nogal overdreven voor een, met alle respect, oudere speler zonder goed trackrecord.
|
jari-litmanen
Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:47
|
|
Biscan is net 31, 4-5-1978, dus dat valt wel mee...
Waar ik me wel zorgen om maak, is dat we er dus in Europees verband 2 verdedigers op achteruit gaan. We halen een speler die niet emer Europees voor ons mag uitkomen, en met Oleguer verdwijnt er een back-up voor deze plek. Dinamo heeft uiteraard hetzelfde probleem, maar onze andere tgenstanders niet.
Mocht bovengenoemde inderdaad waar zijn...
|
brucepblanchard
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:48
|
|
Citaat: Biscan is net 31, 4-5-1978, dus dat valt wel mee...
Waar ik me wel zorgen om maak, is dat we er dus in Europees verband 2 verdedigers op achteruit gaan. We halen een speler die niet emer Europees voor ons mag uitkomen, en met Oleguer verdwijnt er een back-up voor deze plek. Dinamo heeft uiteraard hetzelfde probleem, maar onze andere tgenstanders niet.
Oleguer heb niet in europees verband gespeeld dit seizoen, dus Dinamo gaat er niet op achteruit.
|
brucepblanchard
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:54
|
|
Nogmaals bericht van Ger @ ajaxinside.
Ger Godenzoon 02-09-2009 om 10:02
Biscan bij de ArenA gesignaleerd, maar ook Dorian Dervite schijnt alsnog naar Ajax te verkassen. Bronnen binnen het VU melden dat er om 11.00 uur een medische keuring wordt verricht
Aandachtzoeker of?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:54
|
|
Citaat: Moet zeggen dat ik hier niet bepaald een harde plasser van krijg . Met Ogararu, Silva, Oleguer, Vd Wiel, Wielaert en Alderweireld hebben we al een karrenvracht aan rechstbenige verdedigers. Regeren is vooruitzien en natuurlijk mag het gros vertrekken maar ze lopen er nog wel. Tis toch eigenlijk van de zotte dat men geen linksbenige CV die ook eventueel op 5 kan spelen weet te scouten?
Als het bericht klopt bewandelt Oleguer de omgekeerde weg.
Ik hoop serieus dat het mislukt niet vanuit een anti-ajax oogpunt gezien, want ik ben natuurlijk wel Ajacied, maar ik zie persoonlijk liever een Prahic en/of Drpic komen. En deze Biscan is ook alweer 31/32..
ALS inderdaad maar die website kun je net zo goed www.broodjeaap.nl noemen, zie ook de post van Pushkin m.b.t. bronnen ....
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 09:55
|
|
Citaat: Nogmaals bericht van Ger @ ajaxinside.
Ger Godenzoon 02-09-2009 om 10:02
Biscan bij de ArenA gesignaleerd, maar ook Dorian Dervite schijnt alsnog naar Ajax te verkassen. Bronnen binnen het VU melden dat er om 11.00 uur een medische keuring wordt verricht
klinkt weinig geloofwaardig dit.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 10:00
|
|
Citaat: Aan de ene kant hoop ik dat Pushkin gelijk krijgt (geloofwaardigheid van de site ), maar aan de andere kant hoop ik het niet.
Als ik moet kiezen tussen de geloofwaardigheid van AF of mijn nachtrust, hoop ik dat jullie het verkeerd hebben, T. Biscan is brandhout.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 10:17
|
|
Zou inderdaad niet al te leuk zijn, nee. Maar dat zei ik al. Als AJAX in zo'n vijver moet vissen, dan kun je beter niet meer kopen en doorgaan met spelers als Schilder. Is beter en goedkoper.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 10:34
|
|
Schilder doet het nu aardig bij NAC, maar wanneer je reëel bent komt hij ook tekort voor dit niveau. Neemt niet weg dat Anita, om maar even een voorbeeld te geven, niet onderdoet voor 'netwerkspelers' als Atouba.
Citaat:
Oleguer heb niet in europees verband gespeeld dit seizoen, dus Dinamo gaat er niet op achteruit.
Oleguer heeft geduldig wat aantrekkelijke opties bekeken in de grotere competities, en dan zou hij naar Kroatië gaan op het laatste moment? Dat lijkt me uitgesloten.
|
jari-litmanen
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 10:35
|
|
Citaat: Biscan is net 31, 4-5-1978, dus dat valt wel mee...
Sh.t, ff vergeten, dan baal ik dubbel zo hard, helemaal omdat ik altijd nog liever Oleguer zie dan Wielaert.. Biscan heeft wel gespeeld voor Dinamo namelijk.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 10:44
|
|
Citaat: Schilder doet het nu aardig bij NAC, maar wanneer je reëel bent komt hij ook tekort voor dit niveau. Neemt niet weg dat Anita, om maar even een voorbeeld te geven, niet onderdoet voor 'netwerkspelers' als Atouba.
Natuurlijk voldeed Schilder ook niet, maar hij is niet slechter dan wat AJAX binnenhaalt, dus waarom dan kopen als je spelers als Atouba ervoor terughaalt inderdaad...
|
Strongman
Forum berichten: 19
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 10:47
|
|
Ik had deze speler wel degelijk verwacht!:).
Eigenlijk een stille hoop dat t gewoon doorgaat puur om de internationale ervaring wat ie mee brengt!:).
|
michelAFCA
Forum berichten: 122
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 11:28
|
|
Citaat: Ik had deze speler wel degelijk verwacht!:).
Eigenlijk een stille hoop dat t gewoon doorgaat puur om de internationale ervaring wat ie mee brengt!:).
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Deze man kan op zijn ervaring teren in de gewone wedstrijden, maar heeft geen drang om zich door te ontwikkelen, om beter te worden.
Dat vind ik al niet des Ajax. Ook geen restwaarde dus laten we hopen als hij komt, dat hij zijn dure centen waard is.
Als hij ook al niet in de EL mee mag doen (weet ik niet zeker) kan je het helemaal beter laten zoals het is, want dan speel je in de (mindere)competitie met deze man in de basis en in de EL zal je vertonghen en alderweireld weer als gelegenheids duo zien. Dat vind ik geen optie als je door de poulefase heenkomt.
|
JaszaAFCA
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 11:48
|
|
Ze eduardo heeft nummertje 4, dus denk dat het zo blijft.
|
jari-litmanen
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 11:56
|
|
Citaat:
Ze eduardo heeft nummertje 4, dus denk dat het zo blijft.
2 zielen 1 gedachte dus...
Pushkin, hoeveel kans geef je de transfer nog ?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 11:56
|
|
Ze Eduardo had gister nog een nummer in de 20, dus ik denk dat je gelijk hebt.
|
Michael
Forum berichten: 79
|
Geplaatst: Wo 2 sep 2009 12:06
|
|
Ze Eduardo had inderdaad rugnummer 25 gekregen. Deze verandering sluit een nieuwe verdediger uit.
Doen met de mannetjes die we hebben...
|