Auteur
|
Bericht
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:28
|
|
Citaat: Maaruh, hoe zit het precies dan? Die gozer heeft nog geen contract getekent? en mag toch nog naar AJAX?
Misschien een transfervrije speler? Ik ben iig heel erg benieuwd
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:32
|
|
Javensley Eliano Rodrigo zegt op AN dat het om ene Igor Biscan gaat van Dinamo Zagreb.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:37
|
|
Dat is geen centrumverdediger, he. Geloof er niets van.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:38
|
|
Iemand op AN meldt dat het wel is om http://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Bi%C5%A1%C4%87an zou kunnen gaan...
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:45
|
|
Even wat statestieken van zowel Igor Prahi? als Igor Biš?an
------------------------------------
Igor Prahi?
Personalia
Geboortedatum: 15-04-1987
Geboorteplaats: Varazdin, Kroatië
Lengte: 1.90
Positie: Centrale Verdediger
Club info
Club: Varteks
Rugnummer: 19
Jeugd
Varteks
Senior
2006-heden: Varteks (79/5)
Nationale team
2002-2003: Kroatië u17 (15/1)
2004-2006: Kroatië u19 (15/1)
2006-2008: Kroatië u21 (10/0)
-------------------------------------------
Igor Biš?an
Personalia
Geboortedatum: 04-05-1978
Geboorteplaats: Zagreb, Kroatië
Lengte: 1.90
Positie: Centrale Verdediger/Verdedigende Middenvelder
Club info
Club: Dinamo Zagreb
Rugnummer: 22
Jeugd
Dinamo Zagreb
Senior
'97 - '00: Dinamo Zagreb (72/11)
'97 - '98: NK Samobor (12/1) (huurbasis)
'00 - '05: Liverpool FC (72/2)
'05 - '07: Panathinaikos (36/3)
'07 - heden: Dinamo Zagreb (40/1)
Nationale team
'99: Kroatië B (1/0)
'99 - '01: Kroatië (15/1)
Statestieken komen van Wikipedia
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:46
|
|
Citaat: Javensley Eliano Rodrigo zegt op AN dat het om ene Igor Biscan gaat van Dinamo Zagreb.
Ene Biscan? Biscan stond jaren terug al in de belangstelling van Ajax, maar ging toen naar Liverpool. Is volgens mij een rechtsback.
Volgens Velibor op AT is Ajax gisteren (en misschien vandaag / nog steeds) in gesprek geweest met Vuckic. Neem dus aan dat het om Vuckic gaat.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:47
|
|
Citaat: Javensley Eliano Rodrigo zegt op AN dat het om ene Igor Biscan gaat van Dinamo Zagreb.
Ik lees het ook ja, mar ik hoop het niet. De beste knakker is inmiddels de houdbaarheidsdatum gepasseerd. Dan zie ik liever een onbekende komen die nog wel flink wat jaren voor de boeg heeft.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:48
|
|
Ik noem verder geen namen (belofte) maar het gaat om een oudere speler, en zelf vind ik dat hij wel Ajaxniveau heeft. Morgen kan ik zeggen om wie het ging en dan zullen we uiteindelijk ook weten of het rondgekomen is of niet.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:50
|
|
Citaat: Maaruh, hoe zit het precies dan? Die gozer heeft nog geen contract getekent? en mag toch nog naar AJAX?
Misschien een transfervrije speler? Ik ben iig heel erg benieuwd
Lijkt me niet om een transfervrije speler te gaan. Dan zou die hele deadline namelijk niks uitmaken.
Die transferdeadline heeft te maken met overschrijvingspapieren als ik het goed begrijp. Het contract hoeft niet getekent te zijn voor die deadline. Daarom kunnen transfervrije spelers ook na de deadline nog een club uitzoeken, want ze hoeven niet overgeschreven te worden (ze hebben immers geen club). Als ik het goed begrijp zijn de overschrijvingspapieren getekent en op tijd bij de KNVB afgeleverd (in andere woorden de clubs zijn rond). Omdat speler en club nog onderhandelen is het nog niet officieel, daar kan het dan nog op afketsen. Als ik het een beetje begrijp zit de vork ongeveer zo in de steel?
Ben benieuwd naar de naam.. Igor Biscan lijkt me nou niet echt iemand waarop wij zitten te wachten. Is geen eens een echte verdediger, dus lijkt me niet..
|
hannes
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:52
|
|
Citaat: Ik noem verder geen namen (belofte) maar het gaat om een oudere speler, en zelf vind ik dat hij wel Ajaxniveau heeft. Morgen kan ik zeggen om wie het ging en dan zullen we uiteindelijk ook weten of het rondgekomen is of niet.
..maar wel een échte cv?
|
Moasdam
Forum berichten: 41
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:53
|
|
Citaat: Ik noem verder geen namen (belofte) maar het gaat om een oudere speler, en zelf vind ik dat hij wel Ajaxniveau heeft. Morgen kan ik zeggen om wie het ging en dan zullen we uiteindelijk ook weten of het rondgekomen is of niet.
Ik ben benieuwd.
Tegen welke tijd geef je de naam prijs?
Ben ik zoiezo rond die tijd online.
& hopen dat het de transfer doorgaat, als ik mag vertrouwen op jou woorden dat hij het niveau van Ajax aankan.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:55
|
|
Hmm. Dat sluit Prahic dus al uit.
Biscan is wel een wat oudere speler, maar ja volgens mij toch meer een middenvelder dan een verdediger. Volgens mij zitten we nou niet bepaald op een halve verdediger te wachten.. maar goed als jij zegt dat de speler in kwestie Ajaxniveau heeft, dan ga ik er maar vanuit dat het niet om Biscan gaat ;)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:57
|
|
@Moasdam:
Dat staat er toch, morgen.
@hannes:
We zijn hier geen 'Wie ben ik?' aan het spelen.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 21:57
|
|
Voor zover ik weet is Biscan meer een verdediger.
|
brucepblanchard
Forum berichten: 299
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:00
|
|
Volgens mij is Biscan in eerste instantie een CV en ken ook als VM uit de voeten. Zeker weten doe ik het niet trouwens.
|
hannes
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:00
|
|
Citaat:
@hannes:
Ik doel hier niet op een wie ben ik, ik doel erop dat Biscan een Vm is die ook wel op VC kan. 't Zou Biscan uitsluiten.
|
JS
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:01
|
|
Citaat: Ik noem verder geen namen (belofte) maar het gaat om een oudere speler, en zelf vind ik dat hij wel Ajaxniveau heeft. Morgen kan ik zeggen om wie het ging en dan zullen we uiteindelijk ook weten of het rondgekomen is of niet. ´Oudere speler´ als rond de 30, of ´oudere speler´ als geen 20 meer maar eerder 23-24-25.
Anyway ben benieuwd, wel positief dat je vindt ´wel Ajaxniveau heeft´. Al komt het eerlijk gezegd ook niet al té positief op me over. We gaan het zien.
|
Moasdam
Forum berichten: 41
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:01
|
|
Citaat: @Moasdam:
Dat staat er toch, morgen.
@hannes:
Anders zit ik om de 10 minuten op de computer te kijken of de naam al bekend is haha.
Zit nu al de hele dag al het nieuws te volgen, ga niet weer de hele dag no-life naar het nieuws te kijken.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:02
|
|
We hebben wel erg veel spelers zeg. Als die speler komt zitten Olequer en Wielaert allebei niet meer in de selectie. Er moet in de winter of volgende zomer wel heel wat gaan gebeuren met de spelers die weg moeten..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:05
|
|
Citaat:
@hannes:
Ik doel hier niet op een wie ben ik, ik doel erop dat Biscan een Vm is die ook wel op VC kan. 't Zou Biscan uitsluiten.
Daar doel ik ook op, dat is vissen naar een naam terwijl hij heel duidelijk aangeeft dat hij die niet vrij zal geven vanwege zijn belofte naar zijn bron. Ik vind gewoon dat we dit moeten respecteren, we moeten allang blij zijn dat hij íets meldt, hij hoeft dit namelijk niet te doen.
|
De Dominee
Forum berichten: 283
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:09
|
|
Citaat: We hebben wel erg veel spelers zeg. Als die speler komt zitten Olequer en Wielaert allebei niet meer in de selectie. Er moet in de winter of volgende zomer wel heel wat gaan gebeuren met de spelers die weg moeten..
Volgens mij alleen Oleguer niet. We hebben Wielaert, Vertonghen, Alderweireld en misschien die nieuwe CV. 4 spelers voor 2 plekken, vind het niet heel beroerd.
|
hannes
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:10
|
|
Citaat:
@hannes:
Daar doel ik ook op, dat is vissen naar een naam terwijl hij heel duidelijk aangeeft dat hij die niet vrij zal geven vanwege zijn belofte naar zijn bron. Ik vind gewoon dat we dit moeten respecteren, we moeten allang blij zijn dat hij íets meldt, hij hoeft dit namelijk niet te doen.
Hoho, ik respecteer dit natuurlijk. Vergis je daar niet in. Het uitsluiten van een bepaalde speler vind ik niet bepaald het vissen naar een naam. Maargoed, dat maakt ieder uniek.
|
JS
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:13
|
|
Het zou me niet verbazen als het om Knezevic gaat. Werd al een keer eerder met ons in verband gebracht. Heeft ´de juiste leeftijd´ en kan me herinneren dat Pushkin hem redelijk vond (zoals ik nu ook het idee heb), i.i.g. beter dan Oleguer en co.
EDIT: Laat maar, komt niet uit de Kroaatse competitie natuurlijk..
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:14
|
|
Citaat: We hebben wel erg veel spelers zeg. Als die speler komt zitten Olequer en Wielaert allebei niet meer in de selectie. Er moet in de winter of volgende zomer wel heel wat gaan gebeuren met de spelers die weg moeten..
Volgens mij alleen Oleguer niet. We hebben Wielaert, Vertonghen, Alderweireld en misschien die nieuwe CV. 4 spelers voor 2 plekken, vind het niet heel beroerd.
Nu Olequer blijft kunne ze hem beter opstellen! Wielaert is 3 x slechter. Maar Olequer was nog te verkopen. Maar niemand wil Wielaert
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 22:16
|
|
Iedereen mag speculeren wat ie wil (als ik niet de nieuwsbrenger was geweest had ik hetzelfde gedaan). Ik kan alleen nu geen antwoorden geven op mogelijke vragen, morgen meer duidelijkheid.
[size=59">Ohja voor diegenen met wie ik zonet in een msn gesprek zat, sorry msn doet zeer moeilijk momenteel, dus daarom was ik ineens weg.[/size">
|