Auteur
|
Bericht
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:15
|
|
Citaat: Begin 2007 speelde hij toch gewoon nog bij Cruzeiro alle wedstrijden? Deze transfer staat en valt bij of hij fit blijft. Blijft hij fit is het een goede aankoop en raakt hij weer geblesseerd dan zal Ajax hem niet kopen.
Nee, in 2007 speelde hij ook erg weinig. Ik heb de statistieken erop nageslagen.
Hoe je erbij komt dat hij een goede aankoop is indien fit is mij een raadsel hoor. Aanname van je die op niets gebaseerd is. Hij heeft al jaren niet meer een seizoen blessurevrij gespeeld, dus ik ben bij voorbaat pessimistisch. Hij mist gewoon wedstrijden op niveau en ritme. Als hij weer wat op niveau balt zijn we wellicht een jaar verder en heeft Ajax niks aan hem gehad.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:17
|
|
Citaat: De namen van verdedigers die nu dus de rondte doen zijn:
Prahic, Vuckic, Luizao, Coronel en Luisao
Het lijkt erop dat Ajax dus druk bezig is. Hierbij kan het zijn dat Jol weer met een verrassing komt.
Citaat: Die aankoop van Ze Eduardo begrijp ik niks van...zinloos
Ik snap dus niet waarom mensen hier niet tevreden mee zijn. Eindelijk fatsoendelijke scouting, jong en lang Braziliaans talent én, als je goed had opgelet, is er ook een optie tot koop.
Deze deal heeft niets met scouting te maken hoor, Krapel. Gaat allemaal via een bevriende zaakwaarnemer van Jol, Mino Raiola. Net als de deal met Kerlon. En hij wordt maar voor een jaartje gehuurd van de spookclub van Raiola hè. Ajax heeft nergens melding gemaakt van een optie tot koop.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:19
|
|
Citaat:
En over de optie tot koop, dat komt van dezelfde site;
01 sep 15:07 - Inmiddels meldt ook de officiële Ajaxsite dat José Eduardo de Araújo voor een seizoen wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC. Tevens is een optie tot koop bedongen. De 18-jarige middenvelder zal zich bij de selectie van Jong Ajax gaan voegen.
Dat lijkt me dan BS, want op Ajax.nl staat niets over een optie tot koop in het persbericht.
|
Krapel
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:21
|
|
Nou G'tje (wat behoorlijk verkeerd klinkt als je het uitspreekt) heeft het al aangegeven. Optie tot koop van AjaxInside.nl en Vuckic had ik dan rechtstreeks van DeSter.
|
Gtje
Forum berichten: 18
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:21
|
|
Het lijkt me idd ook vreemd, maar dan is de bron van het gerucht tenminste bekend.
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:25
|
|
Voor zover ik weet betaald ajax helemaal niks??
Ik snap dan niet wat het probleem is en waarom iedereen in elk topic begint te janken!!!
Eduardo zat niet voor niks bij de selectie(-20) als 17e jarige, hij komt nu naar ajax en als hij het goed doet kan ajax hem eventueel overnemen..!?
Kerlon kan voetballen dat is gewoon een feit. hij speelde in vrijwel alle jeugdteams en heeft alleen veel pech gehad met blesurres. Hij krijgt nu een kans een jaar zich te bewijzen en als die dat goed doet kan Ajax hem kopen, zo niet dan is die zo weer weg!
Voor Ajax kost dit bijna niks, en kunnen dus ook vrij weinig verliezen... Speelt Kerlon of Eduardo zometeen erg goed en kunnen ze hem voor een redellijke prijs overnemen, doen ze het erg goed!!!!! Er is weinig risico en iedereen loopt te zeuren!!!
En dan over Jol die geld zou krijgen ofzo ietst...
Nou daar kan ik echt niet inkomen, zaakwaarnemers verdienen geld als iemand een goede transfer maakt of een goed contract tekent! Nou beide spelers hebben dat nog niet gedaan bij Ajax...!
Altijd wil iedereen van die braziliaanse talenten, de nieuwe romario/ronaldo nou nu krijgen we daar kansen voor zonder veel financiële risico's!! PSV deed het zo, resultaat 5 jaar kampioen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:26
|
|
Inderdaad ik stel voor dat we voor de rest van de dag spelers alleen beoordelen op hun kans van slagen bij Ajax. Niet om de personen rondom hun of de lengte van hun contract.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:27
|
|
Citaat: Nou G'tje (wat behoorlijk verkeerd klinkt als je het uitspreekt) heeft het al aangegeven. Optie tot koop van AjaxInside.nl en Vuckic had ik dan rechtstreeks van DeSter.
Citaat: Ajax is er vandaag ingeslaagd om José Eduardo de Araújo voor een jaar te huren van Maga Esporte Club SC. De achttienjarige middenvelder tekende vanmiddag een contract dat hem tot 30 juni 2010 aan Ajax bindt. De talentvolle Braziliaan werd geboren op 16 augustus 1991 in Brazilië en zal worden toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Dit staat op Ajaxinside. Niets over een optie tot koop dus. Misschien hebben ze het bericht aangepast.
|
Gtje
Forum berichten: 18
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:32
|
|
Nee, het staat nog steeds op AjaxInside, maar dan wel bij het "Live-transfernieuws". Misschien dat de berichtgeving daar nog aangepast moet worden o.i.d.
|
Micky
Forum berichten: 120
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:38
|
|
Citaat: Inderdaad ik stel voor dat we voor de rest van de dag spelers alleen beoordelen op hun kans van slagen bij Ajax. Niet om de personen rondom hun of de lengte van hun contract.
Mee eens JD!
|
Krapel
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:44
|
|
Nouja, over Maximiliano Coronel is weinig te vinden. Alleen een foto (beneden) en dat hij sinds kort (laatste 2 comp. wedstrijden) in de basis speelt. Misschien weten de volgers van de Argentijnse competitie meer.
http://www.rivermillonarios.com.ar/medi ... 456723.jpg
Op AN noemde net iemand Marko Jovanovi? als de 'balkan-verassing'. Zodadelijk maar eens even uithoren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:32
|
|
Mocht Vukcic naar Ajax komen dan zou me dat verbazen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Marko Jovanovic is nu de naam die de ronde doet. Verdediger van Partizan Belgrado en Servisch jeugdinternational. Zou me i.i.g. niet verbazen want hij had volgens mij ook een Nederlandse zaakwaarnemer.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:34
|
|
*zucht*, nog 20 minuten voor een CV!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:35
|
|
Ik kom dit net tegen op AN:
Citaat: PB/DeSter Godenzoon 01-09-2009 om 17:40
Dat van Alen Vuckic was een verzinseltje van me , om maar aan te geven hoe makkelijk onzin wordt overgenomen. Schrijnend.
Wat een belachelijk gedoe zeg!
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:38
|
|
Als er 6 uur niemand is betekent niet dat hij niet komt.. Dan wordt het gewoon wat leter gemeld ofso. Maar ik moet nu trainen dus ik zie het allemaal wel rond half 9! Ik hoop dat er wat spelers weg gaan want er zijn er alleen 3 verhuurd .
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:39
|
|
En tegelijkertijd wel heel treffend.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:40
|
|
Citaat: Mocht Vukcic naar Ajax komen dan zou me dat verbazen, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Marko Jovanovic is nu de naam die de ronde doet. Verdediger van Partizan Belgrado en Servisch jeugdinternational. Zou me i.i.g. niet verbazen want hij had volgens mij ook een Nederlandse zaakwaarnemer.
Over Jovanovic hoor ik redelijke verhalen. Dat hij oké is. Dat hij ook rechtsback kan spelen. Vrij goed in de lucht, goede passer van de bal. Niet iets heel bijzonders.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:40
|
|
En wat wilt hij daarmee bewijzen? Welke verzinsels dan? Goed, Ajaxinside gaat ook op de shitlist.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:41
|
|
Citaat: En wat wilt hij daarmee bewijzen? Welke verzinsels dan? Goed, Ajaxinside gaat ook op de shitlist.
Ja natuurlijk word alles snel overgenomen op de laatste dag van de transfermarkt en so what, mensen vinden het nou eenmaal leuk. Zielig dat zo'n jochie dan een puntje wil scoren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:43
|
|
Inderdaad, puberhumor: zucht...
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:51
|
|
CET 18:00 uur
Transfermarkt gesloten....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:53
|
|
18.00
Een spits en 2 spelers voor Jong AJAX. Fijn. We hadden natuurlijk al de goede schaduwverdediging Ogararu-Oleguer-Wielaert-Atouba. Gelukkig zijn de clubs zo blind geweest om ze niet over te nemen zodat we daar nog van kunnen genieten.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:57
|
|
Op zich zou het prima kunnen dat Ajax al rond is met een speler, maar het pas over een paar uurtjes naar buiten brengt, toch?
Tot nu toe schiet Ajax er in ieder geval weinig mee op, met al die nieuwe jongens. Al denk ik dat Pantelic weldegelijk iets toe gaat voegen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:57
|
|
De transferdeadline mag dan verstreken zijn, dat wil natuurlijk niet perse zeggen dat er niets meer bij komt. Het moet rond zijn voor 18.00 maar de presentatie/bekendmaking kan natuurlijk gewoon later. Ik weet het, het is misschien valse hoop, maar het is tenminste hoop.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 17:58
|
|
Citaat: 18.00
Een spits en 2 spelers voor Jong AJAX. Fijn. We hadden natuurlijk al de goede schaduwverdediging Ogararu-Oleguer-Wielaert-Atouba. Gelukkig zijn de clubs zo blind geweest om ze niet over te nemen zodat we daar nog van kunnen genieten.
Er kan nog steeds van alles gebeuren al moet het dan wel in een ver stadium zijn gewoon om 18:00.
Anders moeten we het doen met:
V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson
Silva, Wielaert, Oleguer, Atouba
Ook geen ramp.
Citaat: Tot nu toe schiet Ajax er in ieder geval weinig mee op, met al die nieuwe jongens. Al denk ik dat Pantelic weldegelijk iets toe gaat voegen.
Ook ik denk dat Pantelic echt iets gaat toevoegen aan dit Ajax. En ik hoop dat Kerlon fit blijft en zich bewijst want ik denk dat hij best de opvolger van Suarez kan worden.
|