Auteur
|
Bericht
|
10Oele
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 14:17
|
|
Al zou er wel een datum bij staan; dit is natuurlijk de grootste onzin. Chivu staat bij Inter in de basis en zal dus echt niet terugkeren naar Ajax. Anders kunnen ze misschien meteen aan Stankovic vragen of hij ook mee wil, we zoeken nog een scorende middenvelder namelijk....
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 14:19
|
|
Precies, 10Oele. Laat dit soort berichten alsjeblieft gewoon achterwege.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 14:32
|
|
Citaat:
Lees eerst deze topic eens door: http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... 019#110019
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:43
|
|
Citaat: Er gaan geruchten dat Luisao van Benfica nu in beeld is gekomen.
Le-mic.
Waar lees je dat, KB? Lijkt mij volstrekt onhaalbaar.
Sorry, ik zeg het verkeerd.
Hij is aangeboden bij Ajax.
Dit zegt Rio op PN
Nu maar hopen dat we dat aanbod aannemen (en vooral kunnen betalen). Dat zou echt een kwaliteitsinjectie zijn.
@KB: kun je de link erbij zetten (ik kan het niet vinden).
VLJBPdV (betrouwbare poster) meldt zonet op PN:
Citaat: Luizao in aangeboden. De verdediger van o-20 in Paraguay in 2007 en op het WK o-20. Opgeleid bij Cruzeiro, gekocht door inversteerders, ingeschreven in Europa, matig op huur bij Vasco en laatste tijd in Oezbekistan.
Die ander (Luisao) haalt z'n neus op voor Ajax
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:47
|
|
Wat een crap.
1 gehuurde speler waar (Jong) AJAX niets aan heeft na volgend seizoen. 1 gehuurde brekebeentje voor Jong AJAX. 1 spits voor 1 jaar....en geen verdediger en nog 2 uur te gaan. Wat een waardeloze boel. Wat een anti-climax. Of word iemand hier wel vrolijk van?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:48
|
|
Citaat: Wat een crap.
1 gehuurde speler waar (Jong) AJAX niets aan heeft na volgend seizoen. 1 gehuurde brekebeentje voor Jong AJAX. 1 spits voor 1 jaar....en geen verdediger en nog 2 uur te gaan. Wat een waardeloze boel. Wat een anti-climax. Of word iemand hier wel vrolijk van?
Pantelic is een prima spits en Kerlon is een groot talent waar Ajax gewoon optie tot koop op heeft. Ik ben wel tevreden over die twee spelers, mocht Kerlon's talent eruit komen dan heeft Ajax straks een prima vervanger voor Suarez.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:50
|
|
Nee, niet echt.
Gewoon iemand blij maken met een dooie mus. Geen gevestigde namen die al iets hebben laten zien.
Pantelic ben ik dan nog het meest blije mee.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:50
|
|
Ik kan je frustratie helemaal gegrijpen, 343. Iedereen steekt de vlag uit omdat er twee Brazilianen zijn aangetrokken maar ze vergeten dat het twee spelers zijn die beginnen in Jong Ajax. Tot dusver is het veel geschreeuw weinig wol.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:52
|
|
Citaat: Ik kan je frustratie helemaal gegrijpen, 343. Iedereen steekt de vlag uit omdat er twee Brazilianen zijn aangetrokken maar ze vergeten dat het twee spelers zijn die beginnen in Jong Ajax. Tot dusver is het veel geschreeuw weinig wol.
Kerlon mag dan wel beginnen bij Jong Ajax hij is gewoon een groot talent. Ik ben zeer blij dat hij naar Ajax is gekomen. Als hij geblesseerd raakt dan koopt Ajax hem niet maar als hij fit blijft kan hij een topper worden de komende jaren.
|
Krapel
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:54
|
|
Ik denk wel dat er nog een centrale verdediger komt. Die Luizao waar de meeste het over hebben lijkt al naar Cruzeiro te zijn vertrokken. (ZIE: http://pt.wikipedia.org/wiki/Luiz_Carlo ... %C3%BAnior EN http://www.cruzeiro.com.br/index2.php?s ... s&idn=5846)
Dus het lijkt erop dat Ajax misschien toch op de een of andere manier in verband kan worden gebracht met de andere Luisao (Benfica).
Maar logischere keuzes lijken mij Prahic of Coronel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:55
|
|
Coronel?
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:57
|
|
Citaat: Coronel?
Das toch een spits
|
ghostwriter
|
|
|
Ja man onze voorzitter is een groots verdediger, kom op dat weet je toch?
|
hannes
Forum berichten: 895
|
|
|
Is die niet wat te oud om nog te gaan voetballen in het eerste?
@ 343, ik deel je enthousiasme. Leuk hoor die 'talenten' die zichzelf nog moeten bewijzen, maar ik wil $#%!%!~ een over-mijn-lijk CV zien!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 15:59
|
|
Een aanvallende verdediger of een verdedigende aanvaller?
Zeker, Hannes. Sinds Stam is er geen vervanger meer gehaald. Ongelooflijk.
|
Krapel
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:01
|
|
Ene Maximiliano Coronel, verdediger van River Plate. Ken hem verder ook niet maar hoorde die naam ergens vallen. Maar het liefste wil ik nog weten of die Luizao nou daadwerkelijk al naar Cruzeiro is, weet iemand meer?
Ook werd op AN net de naam Vuckic genoemd. Lange Sloveense verdediger.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:02
|
|
Kerlon is een eeuwig talent. Deze huur is op niks gebaseerd, niet op prestaties. Het is een gok en tamelijk risicoloos. Het kwartje kan aan beide kanten vallen, al denk ik dat hij aan de verkeerde kant valt.
Prestaties van Kerlon van de afgelopen drie jaar. 2007 alleen gespeeld in de maanden september, oktober en november en dat hoofdzakelijk als invaller. In 2008 nagenoeg geen wedstrijd gespeeld. In 2009 drie keer in het shirt van Chievo Verona als wissel het veld in gekomen. De voortekenen zijn in ieder geval niet hoopvol gestemd.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:03
|
|
wat is het probleem D-Skilled? Als ie niet bevalt loopt ie zo de deur weer uit en kost het Ajax niets. Valt het kwartje echter wel de goeie kant op dan is Ajax spekkoper.
|
D_skilled
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:04
|
|
Coronel van Velez Sarsfield. Is een middenvelder.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:04
|
|
Citaat: Kerlon is een eeuwig talent. Deze huur is op niks gebaseerd, niet op prestaties. Het is een gok en tamelijk risicoloos. Het kwartje kan aan beide kanten vallen, al denk ik dat hij aan de verkeerde kant valt.
Prestaties van Kerlon van de afgelopen drie jaar. 2007 alleen gespeeld in de maanden september, oktober en november en dat hoofdzakelijk als invaller. In 2008 nagenoeg geen wedstrijd gespeeld. In 2009 drie keer in het shirt van Chievo Verona als wissel het veld in gekomen. De voortekenen zijn in ieder geval niet hoopvol gestemd.
Begin 2007 speelde hij toch gewoon nog bij Cruzeiro alle wedstrijden? Deze transfer staat en valt bij of hij fit blijft. Blijft hij fit is het een goede aankoop en raakt hij weer geblesseerd dan zal Ajax hem niet kopen.
|
nr23
Forum berichten: 443
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:06
|
|
Ik ook niet.
2 spelers voor Jong Ajax, en Pantelic voor één jaar waarbij niks word gemeld over een optie tot koop. Hoe bedoel je korte-termijn politiek?
Al denk ik dat Pantelic wel z'n waarde zal hebben.
Bij Kerlon ben ik benieuwd wat het addertje onder het gras is.. Een speler voor niks kunnen huren met een optie op koop is erg verdacht. Als er geen addertje is dan is het natuurlijk een prima deal voor Ajax. Is het niks dan kost het niks en doe je hem weer weg. Is het wel wat dan kan je hem aantrekken (Hoewel ik mij afvraag wat zijn salaris is. Misschien dat zijn salaris zo hoog ligt dat Inter al weet dat Ajax er nooit met Kerlon uit komt mocht Ajax hem willen halen. Als Ajax hem dan aan het voetballen krijgt kan Inter hem weer terug halen en krijgen ze een goede speler terug omdat Ajax zijn salaris toch niet kan betalen?).
Die aankoop van Ze Eduardo begrijp ik niks van, ik hoop dat ze op Ajax.nl die optie tot koop vergeten zijn te melden. Maar aangezien dat bij Kerlon wel gemeld wordt is dat dus wel gebruikelijk te melden.. dus ik vrees dat die optie er niet is. Ajax heeft dus niks te winnen met die gozer in dat geval. Echt een anti-climax dat als je vanmorgen nog leest dat hij een vijfjarig contract gaat tekenen. Dan hoop je een nieuwe Maxwell binnen te halen bijvoorbeeld.. maar goed als hij zo goed is en Ajax heeft geen optie dan is hij toch weg volgend jaar. Zinloos.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:13
|
|
Bedankt, Krapel en Skill. En je weet niet meer waar je het gelezen hebt, Krapel? Link?
|
Krapel
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:13
|
|
De namen van verdedigers die nu dus de rondte doen zijn:
Prahic, Vuckic, Luizao, Coronel en Luisao
Het lijkt erop dat Ajax dus druk bezig is. Hierbij kan het zijn dat Jol weer met een verassing komt.
Citaat: Die aankoop van Ze Eduardo begrijp ik niks van...zinloos
Ik snap dus niet waarom mensen hier niet tevreden mee zijn. Eindelijk fatsoendelijke scouting, jong en lang Braziliaans talent én, als je goed had opgelet, is er ook een optie tot koop.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:14
|
|
Citaat: De namen van verdedigers die nu dus de rondte doen zijn:
Prahic, Vuckic, Luizao, Coronel en Luisao
Het lijkt erop dat Ajax dus druk bezig is. Hierbij kan het zijn dat Jol weer met een verrassing komt.
Citaat: Die aankoop van Ze Eduardo begrijp ik niks van...zinloos
Ik snap dus niet waarom mensen hier niet tevreden mee zijn. Eindelijk fatsoendelijke scouting, jong en lang Braziliaans talent én, als je goed had opgelet, is er ook een optie tot koop.
Jij hebt blijkbaar beter opgelet dan ik, want ik kan die optie tot koop nergens vinden. Bron?
|
Gtje
Forum berichten: 18
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 16:15
|
|
01 sep 16:02 - Volgens PB/DeSter zou de balkan verrassing wel eens Alen Vuckic kunnen zijn. De Sloveen is 19 jaar oud, 1,88 m lang en speelt zijn wedstrijden in het centrum van de verdediging. Momenteel speelt hij in eigen land voor NK Domzale. Die club verwacht een transfersom van 2 á 3 ton voor haar speler. De speler zou naar verwachting een contract kunnen tekenen dat hem voor 3 jaar aan Ajax verbindt.
Bron; Ajaxinside.
Een naam die hier volgens mij al eens vaker is gevallen?
En over de optie tot koop, dat komt van dezelfde site;
01 sep 15:07 - Inmiddels meldt ook de officiële Ajaxsite dat José Eduardo de Araújo voor een seizoen wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC. Tevens is een optie tot koop bedongen. De 18-jarige middenvelder zal zich bij de selectie van Jong Ajax gaan voegen.
|