Auteur
|
Bericht
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:17
|
|
Er gaan geruchten dat Luisao van Benfica nu in beeld is gekomen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:19
|
|
Citaat: Er gaan geruchten dat Luisao van Benfica nu in beeld is gekomen.
Le-mic.
Waar lees je dat, KB? Lijkt mij volstrekt onhaalbaar.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:22
|
|
Totaal onmogelijk. Deze speler moet vele miljoenen kosten, om nog maar te zwijgen van zijn salaris. Daarnaast is hij toe een een stap hogerop; de Spaanse of Italiaanse competitie.
Financieel en sportief onhaalbaar.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:25
|
|
Le-mic.
Sorry, ik zeg het verkeerd.
Hij is aangeboden bij Ajax.
Dit zegt Rio op PN
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:29
|
|
Citaat: On a positive note: Ajax was blijkbaar wel bezig met twee jongens, dus ze zien het wel een beetje. Wellicht dat er nog een andere optie binnengesleept kan worden.
Waar lezen jullie trouwens allemaal dat Zé Eduardo één van de drie grootste beloften van Brazilië is. Er zullen vrij weinig mensen zijn die hem hebben zien spelen, want hij heeft bij Cruzeiro slechts een handjevol minuten in het eerste gemaakt. En tijdens de Sudamericano sub-20 met Brazilië speelde hij ook lang niet alles.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/4726987/__Ook_Z_Eduardo_naar_Ajax__.html?p=1,1
Citaat: 01 sep 2009, 05:30 Ook Zé Eduardo naar Ajax Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het was een drukte van jewelste maandag in de Amsterdam ArenA, want Ajax legden naast Kerlon ook diens landgenoot Zé Eduardo vast. Het achttienjarige talent, dat zowel links als rechts op het middenveld uit de voeten kan, is afkomstig van het Braziliaanse Cruzeiro, speelt in Brazilië onder twintig en wordt in zijn land als één van de drie grootste beloften gezien. Zé Eduardo tekende voor vijf jaar zodra de clubs eruit zijn. De twee Brazilianen doorstonden de medische keuring met glans.
Voor wat "de kennis" van de Telegraaf waard is........ Jij hebt em een paar keer zien spelen toch. In een eerder stadium wilde je volgens mij geen beschrijving geven (zul je ongetwijfeld goede argumenten voor hebben) als ik het me goed herinner. Altijd lastig maar kun je wellicht een speler noemen waar je hem qua spel/ stijl/ kwaliteit mee kunt vergelijken?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:30
|
|
Ontvang jij signalen dat AJAX nog met een echte verdediger bezig is, Enganche?
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:36
|
|
Citaat: Ontvang jij signalen dat AJAX nog met een echte verdediger bezig is, Enganche?
Laten we dat toch echt hopen. Leuk hoor de transfers van 2 middenvelders en een spits, maar toch ben ik nog steeds " in a mood" wegens het feit dat we nog geen linker CV hebben.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:40
|
|
Citaat: Ontvang jij signalen dat AJAX nog met een echte verdediger bezig is, Enganche?
Heb verder niets vernomen, 343.
Le-mic.
Dit zegt Rio op PN
Ah ok. Voor degenen die het nog niet aannamen van Pushkin en mij :
Citaat: Anyway, ik kan en wil het verhaal van Rev ondersteunen. Wel mooi om te zien hoe Rev nav die info nu de links aan elkaar begint vast te knopen.
Bertolucci, Raiola, Lemic beginnen zich nu diep in te graven binnen Ajax en ik ben er zelf best blij mee hoor, the more the merrier, dat was al bij de Spurs zo, vervolgens Hamburg en nu Ajax. Denk nou eens goed na waarom Petrovic erbij werd gehaald. Echt niet omdat ie zo'n fantastische assistant manager is. Jol is stinkend rijk geworden door voetbal, maar echt niet alleen omdat ie trainer/coach/manager is. Jol is een slimme man, daarom mag ik hem ook, maar ik ben ook wel blij dat dit soort praktijken bij Rutten minder (doorzichtig) zijn.
Luisao is overigens ook aangeboden bij Ajax, toevallig natuurlijk dat juist Benfica op dat Adam toernooi speelde...
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 11:41
|
|
Le-mic.
Dit zegt Rio op PN
Nu maar hopen dat we dat aanbod aannemen (en vooral kunnen betalen). Dat zou echt een kwaliteitsinjectie zijn.
@KB: kun je de link erbij zetten (ik kan het niet vinden).
|
jari-litmanen
Forum berichten: 47
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:03
|
|
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1796-200.php
Halverwege de pagina staat het bericht van RIO.
Hopen op deze Luisao, ja, uiteraard.
Maar meestal komen alle namen die vooraf genoemd worden niet uit, dus ik reken er maar niet op....
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:14
|
|
Dat verhaal van Revo baart mij wel erg veel zorgen. Betekent dit dus gewoon dat Lemic binnen is?
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:16
|
|
Citaat: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1796-200.php
Halverwege de pagina staat het bericht van RIO.
Hopen op deze Luisao, ja, uiteraard.
Maar meestal komen alle namen die vooraf genoemd worden niet uit, dus ik reken er maar niet op....
Tanx
|
Rdjay
Forum berichten: 4
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:16
|
|
Citaat: 01 sep 12:11 - Wederom schijnt er, volgens een betrouwbare bron, een speler uit de balkan aangeboden te zijn bij Ajax. Om wie het gaat en op welke positie deze speler speelt is vooralsnog onbekend. Hier en daar duikt op dat het om Duško Toši? zou gaan, een 24-jarige middenvelder afkomstig van Werder Bremen.
01 sep 12:20 - Onze bron meld dat Ajax met deze speler van de balkan (niet Pantelic) nu ook rond zou zijn en dat alleen de medische keuring nog roet in het eten zou kunnen gooien. Vooralsnog wordt er nog steeds geen naam genoemd
BRON:
http://www.ajaxinside.nl/items/lees/327 ... t-1800-uur
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:19
|
|
Citaat: Dat verhaal van Revo baart mij wel erg veel zorgen. Betekent dit dus gewoon dat Lemic binnen is?
Ja hè hè. Dat is wat Pushkin (voorheen ook hier Revo) en ik al maanden proberen uit te leggen.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:24
|
|
Citaat:
Ja hè hè. Dat is wat Pushkin (voorheen ook hier Revo) en ik al maanden proberen uit te leggen.
Wat houdt dit nu eigenlijk concreet in?
We krijgen relatief goeie spelers. Maar daardoor krijgen we ook de minder spelers van Lemic?
Uiteindelijk moeten we dus oppassen dat we niet in de situatie van Psv terecht komen of zit ik er nu naast?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:32
|
|
Ik quote m'n discussie met Teaser van gisteravond nog even. Daaruit zou alles (weer) duidelijk moeten worden, R-Style:
Citaat:
Ajax zal Zé Eduardo en Kerlon morgen allebei wel presenteren als nieuwe huurlingen, verwacht ik. Eén plus één is over het algemeen gewoon twee.
Citaat: Ik snap heel goed wat je bedoelt, Teaser. En ik vind ook dat je gewoon gebruik moet kunnen maken van je netwerk. Maar men moet wel het beste voor hebben met de club. En ik geloof er niets van dat Jol niet wist wat voor een enorme prutser Atouba is. Met zo'n Kerlon is het ook nog maar afwachten. Die jongen is enorm veel geblesseerd geweest. Sowieso heeft het met beleid natuurlijk allemaal erg weinig te maken. Ik heb meer het idee dat Ajax/Jol deze twee jongens last minute nog in hun schoot geworpen heeft gekregen.
Het heeft er alle schijn van natuurlijk. Het risico bij dat soort netwerkjes is natuurlijk altijd dat er van de 5 a 6 misschien 2 a 3 echt van hele grote waarde zullen zijn en de rest meer het in stand houden van het netwerk is. Niettemin is het voor Nederlandse begrippen vaak net even dat beetje meer wat er nodig is om succesvoller te kunnen zijn. De uiteindelijke gedachte die er mee speelt is altijd die vele miljoenen die er liggen te wachten als je via dat succes in Nederland de CL binnen komt. Dat geld is hoog nodig om je te kunnen richten op de langere termijn ofwel je koopt er de tijd mee die er nodig is om juist talenten de ruimte te geven om te groeien. De laatste jaren moet dat veels te geforceerd en dat leidde naar niets. Een gok dus waarvan je hoopt dat je aan het goede eind van de lijn zit ipv enkel een opvangplek voor niet te gebruiken spelers wordt. Afwachten dus want anders heb je ook niets...
Precies. Zoals PSV bijvoorbeeld Tardelli huurde om Lemic tevreden te houden. Je kan je alleen wel afvragen wanneer Ajax/Jol eens wat terugkrijgt voor al die diensten aan bevriende zaakwaarnemers. Ajax heeft genoeg oude, achterlijke idioten van de markt afgehaald, maar heeft nog geen Gomes of Alex mogen begroeten. Dan lijkt het er dus meer op dat die deals niet voor Ajax worden gesloten, maar voor de portemonnee van de corrupte verantwoordelijken.
Atouba is een ramp en Kerlon is veel geblesseerd geweest. Is bij Inter terechtgekomen vanwege de goede relatie van Raiola met die club, zit daar pas, maar komt daar niet aan spelen toe (bij Chievo ook niet, trouwens) en mag alweer weg. Zé Eduardo heeft vrijwel geen eerste elftal ervaring.
Maar goed, het klopt natuurlijk al van geen kant dat Ajax last minute nog zoveel dingen moet regelen. Ik ken clubs die met betrekking tot directe versterkingen twee weken geleden al nergens serieus meer mee bezig waren. Ajax krijgt nu wat dingetjes in de schoot geworpen, dus het zal nog wel hectisch worden.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:36
|
|
Kerlon is weg degelijk een toptalent en dat het huur+optie tot koop is, is heel erg goed voor Ajax. Hij begint bij Jong Ajax en ze kunnen hem dus een seizoen lang bekijken, of hij geen chronische problemen heeft. Ik hoop dat Kerlon het hele seizoen fit blijft en Ajax hem ook echt dan koopt want talent heeft hij zeker.
Suarez, Pantelic, Sulejmani
Als Suarez volgend seizoen vertrekt dan zou Kerlon de vervanger kunnen zijn. En dan heb je dus heel goed vooruitgekeken.
Kerlon, Pantelic, Sulejmani
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:38
|
|
Citaat: Ik quote m'n discussie met Teaser van gisteravond nog even. Daaruit zou alles (weer) duidelijk moeten worden, R-Style:
Citaat:
Ajax zal Zé Eduardo en Kerlon morgen allebei wel presenteren als nieuwe huurlingen, verwacht ik. Eén plus één is over het algemeen gewoon twee.
Citaat: Ik snap heel goed wat je bedoelt, Teaser. En ik vind ook dat je gewoon gebruik moet kunnen maken van je netwerk. Maar men moet wel het beste voor hebben met de club. En ik geloof er niets van dat Jol niet wist wat voor een enorme prutser Atouba is. Met zo'n Kerlon is het ook nog maar afwachten. Die jongen is enorm veel geblesseerd geweest. Sowieso heeft het met beleid natuurlijk allemaal erg weinig te maken. Ik heb meer het idee dat Ajax/Jol deze twee jongens last minute nog in hun schoot geworpen heeft gekregen.
Het heeft er alle schijn van natuurlijk. Het risico bij dat soort netwerkjes is natuurlijk altijd dat er van de 5 a 6 misschien 2 a 3 echt van hele grote waarde zullen zijn en de rest meer het in stand houden van het netwerk is. Niettemin is het voor Nederlandse begrippen vaak net even dat beetje meer wat er nodig is om succesvoller te kunnen zijn. De uiteindelijke gedachte die er mee speelt is altijd die vele miljoenen die er liggen te wachten als je via dat succes in Nederland de CL binnen komt. Dat geld is hoog nodig om je te kunnen richten op de langere termijn ofwel je koopt er de tijd mee die er nodig is om juist talenten de ruimte te geven om te groeien. De laatste jaren moet dat veels te geforceerd en dat leidde naar niets. Een gok dus waarvan je hoopt dat je aan het goede eind van de lijn zit ipv enkel een opvangplek voor niet te gebruiken spelers wordt. Afwachten dus want anders heb je ook niets...
Precies. Zoals PSV bijvoorbeeld Tardelli huurde om Lemic tevreden te houden. Je kan je alleen wel afvragen wanneer Ajax/Jol eens wat terugkrijgt voor al die diensten aan bevriende zaakwaarnemers. Ajax heeft genoeg oude, achterlijke idioten van de markt afgehaald, maar heeft nog geen Gomes of Alex mogen begroeten. Dan lijkt het er dus meer op dat die deals niet voor Ajax worden gesloten, maar voor de portemonnee van de corrupte verantwoordelijken.
Atouba is een ramp en Kerlon is veel geblesseerd geweest. Is bij Inter terechtgekomen vanwege de goede relatie van Raiola met die club, zit daar pas, maar komt daar niet aan spelen toe (bij Chievo ook niet, trouwens) en mag alweer weg. Zé Eduardo heeft vrijwel geen eerste elftal ervaring.
Maar goed, het klopt natuurlijk al van geen kant dat Ajax last minute nog zoveel dingen moet regelen. Ik ken clubs die met betrekking tot directe versterkingen twee weken geleden al nergens serieus meer mee bezig waren. Ajax krijgt nu wat dingetjes in de schoot geworpen, dus het zal nog wel hectisch worden.
Thomas, jij verwacht dus eigenlijk ook niet dat er nog een echte verderdiger bij komt? Anders vind ik dit het toppunt van wanbeleid... het stikt bij Ajax van de matige aanvallers en een tiental verdedigende middenvelders, maar er loopt geen een echte verdediger rond (op vd wiel na)
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 12:40
|
|
Citaat: Ik quote m'n discussie met Teaser van gisteravond nog even. Daaruit zou alles (weer) duidelijk moeten worden, R-Style:
Citaat:
Thomas, jij verwacht dus eigenlijk ook niet dat er nog een echte verderdiger bij komt? Anders vind ik dit het toppunt van wanbeleid... het stikt bij Ajax van de matige aanvallers en een tiental verdedigende middenvelders, maar er loopt geen een echte verdediger rond (op vd wiel na)
vd wiel is ook omgetoverd van aanvaller naar verdediger;)
Ik wacht toch wel met spanning af op een verdediger anders gaat het weer helemaal nergens over.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 13:03
|
|
Citaat:
Wat houdt dit nu eigenlijk concreet in?
We krijgen relatief goede spelers. Maar daardoor krijgen we ook de minder spelers van Lemic?
Uiteindelijk moeten we dus oppassen dat we niet in de situatie van Psv terecht komen of zit ik er nu naast?
Heb jij toevallig ook opgevangen dat Lemic uiteindelijk de reden was dat Obradovic niet naar Ajax kwam? Naar verluidt had Lemic nog geld tegoed van Blind (Ajax), maar heeft dat nooit gekregen. Volgens Velibor Vasovic zou dat een van de factoren zijn geweest die uiteindelijk de komst van Obradovic blokkeerde.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 13:05
|
|
Dus Blind en Lemic zien niet oog tot oog, Blind geeft zijn rol als technisch wat dan ook op en Ajax en Lemic doen weer zaken, toeval?
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 13:44
|
|
John, Blind was al geen technisch wat dan ook meer toen Obradovic afketste.
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 13:57
|
|
Ik lees net op http://www.voetbal4u.com/nieuws/10436.html dat ajax chivu wil terug halen? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk maar hoorde net iemand er ook al over praten op een forum
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 14:04
|
|
Kijk de datum van het bericht.
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Di 1 sep 2009 14:08
|
|
Kan aan mij liggen maar volgens mij staat er geen datum bij (Alleen bij de reacties)
|