Auteur
|
Bericht
|
Micky
Forum berichten: 120
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 12:20
|
|
Citaat: Prediger mag overigens alweer weg bij Porto.
Bedoel je dan verhuur?
Of heeft hij nu al wat geflikt waardoor die weg mag?
Misschien wat voor ajax, jaartje huren met optie tot koop. Alhoewel ik liever nog een CV heb zeker als Oleguer weggaat (en helaas niet Wielaart)
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 12:20
|
|
waarom dat dan?
|
sincere1983
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 12:22
|
|
PSV stuurt stagiair weer terug naar Brazilië
Geschreven op zondag, 30 augustus om 11:29
Atila Araujo Prado, de Braziliaanse stagiair die de afgelopen dagen meetrainde bij PSV, keert terug naar zijn vaderland. De negentienjarige verdediger is net hersteld van een zware knieblessure, en mist volgens trainer Fred Rutten het juiste ritme om al direct een aanwinst te kunnen vormen voor zijn ploeg. Rutten liet in De Telegraaf wel weten dat PSV de tiener, die ooit wereldkampioen werd met Brazilië onder 17 jaar, zal blijven volgen bij zijn huidige club Corinthians. De Eindhovenaren zullen nu op zoek gaan naar een andere optie, aangezien de technische staf nog één verdediger wil aantrekken.
De PSV-defensie werd deze zomer versterkt met Stanislav Manolev en André Ooijer. De Bulgaar werd overgenomen van Litex Lovech, terwijl Ooijer na drie jaar bij Blackburn Rovers terugkeerde. Ondanks de aanwinsten moest de afweerlinie van de Brabanders in vier duels al acht tegentreffers incasseren.
www.voetbalzone.nl
Kan Ajax Prado niet ophalen? Hem goed fit maken en dan heb je een basisspeler voor de CV.
Wat ik me kan herinneren van U-17 Brazilië (de paar wedstrijden die ik zag) is dit zeker een aanwinst!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 30 aug 2009 12:27
|
|
waarom dat dan?
Porto is een handelshuis. Veel spelers worden buiten de trainer om gehaald. De technische staf vindt Prediger niets. Hij zit ook niet ingeschreven voor de Champions League. Is ook niets voor Ajax.
Citaat: PSV stuurt stagiair weer terug naar Brazilië
Geschreven op zondag, 30 augustus om 11:29
Atila Araujo Prado, de Braziliaanse stagiair die de afgelopen dagen meetrainde bij PSV, keert terug naar zijn vaderland. De negentienjarige verdediger is net hersteld van een zware knieblessure, en mist volgens trainer Fred Rutten het juiste ritme om al direct een aanwinst te kunnen vormen voor zijn ploeg. Rutten liet in De Telegraaf wel weten dat PSV de tiener, die ooit wereldkampioen werd met Brazilië onder 17 jaar, zal blijven volgen bij zijn huidige club Corinthians. De Eindhovenaren zullen nu op zoek gaan naar een andere optie, aangezien de technische staf nog één verdediger wil aantrekken.
De PSV-defensie werd deze zomer versterkt met Stanislav Manolev en André Ooijer. De Bulgaar werd overgenomen van Litex Lovech, terwijl Ooijer na drie jaar bij Blackburn Rovers terugkeerde. Ondanks de aanwinsten moest de afweerlinie van de Brabanders in vier duels al acht tegentreffers incasseren.
www.voetbalzone.nl
Kan Ajax Prado niet ophalen? Hem goed fit maken en dan heb je een basisspeler voor de CV.
Wat ik me kan herinneren van U-17 Brazilië (de paar wedstrijden die ik zag) is dit zeker een aanwinst!
Zou ik niet doen. Atila is weinig bijzonders. Is niet voor niets overal in Nederland aangeboden. Ik heb hier ook nog een paar wedstrijddvd's van hem liggen via z'n zaakwaarnemer in Nederland. Is een type Douglas, zoals er in Brazilië zoveel rondlopen. Is tevens ouder dan in z'n paspoort staat aangegeven, zoals je ook veel ziet bij dat type verdediger uit Brazilië.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 07:49
|
|
Citaat:
sportwereld.nl
Sno van Ajax naar Bristol City
AMSTERDAM - Ajax verhuurt middenvelder Evander Sno aan Bristol City. De Amsterdamse club beslist vandaag wat het doet met een aantal talenten.
Evander Sno. FOTO PRO SHOTS
Jan-Arie vander Heijden (kan naar Willem II) en Darko Bodul staan in de belangstelling van eredivisieclubs, maar Ajax kan ook besluiten om hen in een groep van een man of zes de rest van dit seizoen te stallen bij Haarlem.
Als de club erin slaagt Oleguer en/of Ogararu te slijten, haalt Ajax nog één of twee jonge centrale verdedigers. De Braziliaan Eduardo (Cruzeiro) en de Fransman Dervite (Tottenham Hotspur) zijn gegadigden
Eduardo ken ik niet. Wat de interesse in Dervite betreft waren we er hier vroeg bij.
Maargoed zeg ECruzeiro en ik moet aan Bertolucci denken, zal wel weer via zo'n figuur lopen als het echt speelt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 08:26
|
|
Die Braziliaan waar het AD op doelt zou Ze Eduardo moeten zijn die in het tweede balt van Cruzeiro. Hij is wel Braziliaans jeugdinternational.
18 jaar
1m86 lang
Vaste waarde van Brazilie onder 20
Volgens de geruchten een aflopend contract, nou mocht Ajax daar tussen komen dna is de kans redelijk groot dat dat zal gaan via het corrupte netwerkje.
In het eerste van Cruzeiro zitten nog wel een paar bekenden o.a. Cacapa en Thiago Heleno.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 08:28
|
|
Citaat: Die Braziliaan waar het AD op doelt zou Ze Eduardo moeten zijn die in het tweede balt van Cruzeiro. Hij is wel Braziliaans jeugdinternational.
18 jaar
1m86 lang
Vaste waarde van Brazilie onder 20
Volgens de geruchten een aflopend contract, nou mocht Ajax daar tussen komen dna is de kans redelijk groot dat dat zal gaan via het corrupte netwerkje.
In het eerste van Cruzeiro zitten nog wel een paar bekenden o.a. Cacapa en Thiago Heleno.
Puur op basis van leeftijd, lengte en dat hij een vaste waarde bij U-20 is zou ik het al mooi vinden als hij komt.
In ieder geval weer een speler die gescout zou zijn.
Corrupte netwerken horen er tegenwoordig blijkbaar bij.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 09:00
|
|
Heeft Ajax geen samenwerkingsverband met Cruzeiro? Meende dat een paar jaar geleden ergens te hebben gelezen
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 09:42
|
|
Citaat:
Maargoed zeg ECruzeiro en ik moet aan Bertolucci denken, zal wel weer via zo'n figuur lopen als het echt speelt.
Jack 'Schnabbel de babbel' van Gelder legde gister ook een link waar helaas verder niet over gesproken werd. Hij noemde even snel tussen neus en lippen het rijtje Jol-Petrovic-Lemic-Pantelic.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 10:00
|
|
Citaat:
Jack 'Schnabbel de babbel' van Gelder legde gister ook een link waar helaas verder niet over gesproken werd. Hij noemde even snel tussen neus en lippen het rijtje Jol-Petrovic-Lemic-Pantelic.
Op zich een vrij logisch rijtje. Al weet ik niet of Petrovic hier daadwerkelijk tussenzit en Jol niet zelf met Lemic te maken heeft gehad (en Pantelic kent) van zijn Duitsland-tijd.
|
Peter79
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 10:34
|
|
Citaat:
Op zich een vrij logisch rijtje. Al weet ik niet of Petrovic hier daadwerkelijk tussenzit en Jol niet zelf met Lemic te maken heeft gehad (en Pantelic kent) van zijn Duitsland-tijd.
Hoeft niet perse een ketting te zijn, kan ook zijn dat hij doelde op een kliekje uit dezelfde hoek.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 11:00
|
|
Denk dat Van Gelder die link legde vanwege het verleden van Pantelic z'n zaakwaarnemer met Lemic. De band Stojic-Lemic was er in ieder geval zeker.
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat Ajax op dit moment de prioriteit bij Zé Eduardo legt. Heeft heel weinig eerste elftal ervaring en is overigens een middenvelder. Ajax zal hem afgelopen januari/februari wel hebben zien spelen tijdens de Sudamericano sub-20. Was toen de jongste speler van de Braziliaanse selectie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 11:01
|
|
Denk jij dat hij ook als verdediger uit de voeten kan?
|
Peter79
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 11:04
|
|
Citaat: Denk dat Van Gelder die link legde vanwege het verleden van Pantelic z'n zaakwaarnemer met Lemic. De band Stojic-Lemic was er in ieder geval zeker.
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat Ajax op dit moment de prioriteit bij Zé Eduardo legt. Heeft heel weinig eerste elftal ervaring en is overigens een middenvelder. Ajax zal hem afgelopen januari/februari wel hebben zien spelen tijdens de Sudamericano sub-20. Was toen de jongste speler van de Braziliaanse selectie.
Tja Jack is meestal best geod ingevoerd bij Ajax dus denk niet dat hij zomaar een losse opmerking plaatste. Jammer dat er niet op werd ingehaakt, al is dat ook wel weer logisch omdat Studio Voetbal gister Studio Adriaanse was.
Jij volgde dat toernooi toch Thomas? Kun jij misschien iets meer over hem vertellen?
|
Eto'o
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 11:17
|
|
Citaat: Denk jij dat hij ook als verdediger uit de voeten kan?
Ik betwijfel het. Is wel een grote fysieke aanwezigheid en wint op het middenveld veel duels.
Maar Steef geeft op AT aan dat het AD het mis heeft en dat de interesse van Ajax bij Cruzeiro uit gaat naar centrale verdediger Thiago Heleno. Réver van Grêmio (eveneens een centrumverdediger) zou ook een optie zijn. In het geval van Thiago Heleno weet ik vrijwel zeker dat hij aan alle kanten aangeboden wordt. Is echt zo'n speler waar Cruzeiro al jaren een mooi bedrag voor hoopt te vangen.
@ Peter: Het dat toernooi inderdaad intensief gevolgd, maar wil verder niet teveel kwijt over Zé Eduardo. Het lijkt de laatste tijd overigens dat Studio Voetbal zo min mogelijk over Ajax moet gaan. Al waardeer ik de inbreng van Adriaanse juist enorm.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 11:24
|
|
Ben zeer benieuwd wat het gaat worden!
Ik zit ook om het kwartier even een F5 hier te doen in de hoop dat er een nieuwsbericht is over een CV of speler die vertrekt!
|
Jows
Forum berichten: 509
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 12:04
|
|
Ben erg benieuwd! Worden spannende uurtjes. Zie persoonlijk die Dervite het liefst komen dan.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 12:15
|
|
Citaat: Haha, ik geloof hier niks van. Panteli? was volgens Jack Gelder rond met Ajax en ook Velibor Vasovic wist dat te bevestigen. Geval stemmingmakerij. Indien het waar is wat ik niet waarschijnlijk acht dan had ik dit van te voren al een beetje zien komen.
EDIT: Zag ik nou net niet een berichtgeving over Sibon?
Beetje onduidelijk bericht.
Waar geloof je niks van? Dat Pantelic al rond is? En wat had je van tevoren al aan zien komen?
Wat voor berichtgeving over Sibon?
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 12:19
|
|
Citaat: Haha, ik geloof hier niks van. Panteli? was volgens Jack Gelder rond met Ajax en ook Velibor Vasovic wist dat te bevestigen. Geval stemmingmakerij. Indien het waar is wat ik niet waarschijnlijk acht dan had ik dit van te voren al een beetje zien komen.
Waar geloof je niks van? Dat Pantelic al rond is? En wat had je van tevoren al aan zien komen?
Nee. Een poster had hier bericht geplaatst van dat de transfer van Panteli? is afgeketst omdat hij bij Genoa gaat tekenen. En dat daardoor nu Sibon in beeld is gekomen bij Ajax. Geloof er niets van. Hij of een mod had het bericht snel weggelegd. Onderaan aan z'n bericht om het betrouwbaar te maken schreef hij een bron als Telegraaf. Maakt verder niet, je hartslag kan weer normaal tikken.
|
Jows
Forum berichten: 509
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 12:22
|
|
Nee. Een poster had hier bericht geplaatst van dat de transfer van Panteli? is afgeketst omdat hij bij Genoa gaat tekenen. En dat daardoor nu Sibon in beeld is gekomen bij Ajax. Geloof er niets van. Hij of een mod had het bericht snel weggelegd. Onderaan aan z'n bericht om het betrouwbaar te maken schreef hij een bron als Telegraaf. Maakt verder niet, je hartslag kan weer normaal tikken.
Dat was ik! Wilde in deze spannende uren even een geintje uithalen ;) Had een link van de telegraaf en die wilde ik laten verwijzen naar watbenjedan.nl ;) Dat ging helaas niet.
Op het werk heb ik wel een mail gestuurd naar een aantal mede Ajacieden. Die heb ik bijna een hartverzakking bezorgd, maar daarna moesten ze er wel erg om lachen
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 12:27
|
|
Hmmm, ik weet niet of ik er om zou lachen, Jos.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 12:53
|
|
Dat was ik! Wilde in deze spannende uren even een geintje uithalen ;) Had een link van de telegraaf en die wilde ik laten verwijzen naar watbenjedan.nl ;) Dat ging helaas niet.
Op het werk heb ik wel een mail gestuurd naar een aantal mede Ajacieden. Die heb ik bijna een hartverzakking bezorgd, maar daarna moesten ze er wel erg om lachen
hehe, zo heb ik eens een aangepast persbericht naar een maatje van me gemaild dat Ruud Gullit de opvolger van de toen vertrekkende Henk ten Cate zou worden. Hij belde me in paniek op waar ik dat persbericht vandaan had en het verzinsel dat Ajax verregaande interesse had in Kristof Snelders enkele jaren terug haalde zelfs de Belgische pers en VI.nl
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 13:19
|
|
Als Oleguer, Sno en Ogararu vandaag nog vertrekken en Dervite en Pantelic worden aangetrokken dan ben ik vandaag erg tevreden. Dervite is redelijk snel, redelijk fysiek en sowieso lang en dat gebruikt hij goed bij het koppen. Alderweireld - Vertonghen doet het goed als duo de laatste wedstrijden maar een extra kwaliteitsaanvaller is zeker welkom.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 13:20
|
|
Ogararu zal zeker niet vertrekken. Zie voorpagina.
|
Empulse
Forum berichten: 917
|
Geplaatst: Ma 31 aug 2009 13:26
|
|
Volgens Tuttosport staat Ogararu in de belangstelling van Sampdoria en Siena.
|