Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 13:22
|
|
Had het niet beter kunnen uitleggen, 10Oele.
Kraay Junior liet het nog lijken alsof het breaking news was of zo.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 13:23
|
|
Citaat: Had het niet beter kunnen uitleggen, 10Oele.
Alles wat die Kraay Jr vertelt neem ik met een hele grote korrel zout of is oud nieuws.
De Snor gaf hem ook wel een lichtelijke uitbrander erover :).
Kraay Jr met zijn zogenaamde nieuwtjes..
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 13:26
|
|
Citaat: Had het niet beter kunnen uitleggen, 10Oele.
Ja dat was nog het meest irritant van allemaal, hier staat ongeveer hetzelfde bericht en dat is al van afgelopen vrijdag: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84523
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 13:28
|
|
Citaat: Wat zei Kraay Junior dan precies?
Volgens Kraaij Jr. (die altijd goed is ingevoerd bij Ajax, ahumm) waren er bij Ajax 2 potjes met geld, 1 met geld voor transfers, waar volgens hem 11 miljoen in zou zetten en waarvan dus nog ongeveer 5 miljoen over is. In het andere potje zou volgens hem salarisgeld zitten en dit potje was nou juist het probleem. Hier zou geen ruimte meer zijn voor transfers omdat Ajax te veel spelers onder contract heeft staan. Wat een nieuws zeg, volgens mij heeft Jol dit zelf nog op een persconferentie aangegeven vorige week.
Wat word ik trouwens moe en ziek van die Kraaij zeg, komt werkelijk geen fatsoenlijke opmerking uit!
Oke, dankje. Hopelijk kunnen we van die 5 miljoen nog een goede verdediger kopen en een spits huren (of andersom). Al zal er dan dus eerst wat salarisruimte vrij moeten komen, ik verwacht nog wel dat er wat spelers verhuurd worden deze week. Ik ben benieuwd of daarmee genoeg ruimte vrij komt. Er zijn trouwens bijna geen geruchten meer over verdedigers de laatste tijd, het gaat alleen maar over spitsen (en Honda). Dat terwijl ik een snelle sterke mandekker toch echt prioriteit nummer 1 vind. Er moet in ieder geval nog íets bij (alhoewel, liever niemand dan 10 miljoen betalen voor Alves) , met deze selectie schat ik de kansen op een kampioenschap namelijk bijzonder laag in.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 13:47
|
|
Citaat: Wat zei Kraay Junior dan precies?
Volgens Kraaij Jr. (die altijd goed is ingevoerd bij Ajax, ahumm) waren er bij Ajax 2 potjes met geld, 1 met geld voor transfers, waar volgens hem 11 miljoen in zou zetten en waarvan dus nog ongeveer 5 miljoen over is. In het andere potje zou volgens hem salarisgeld zitten en dit potje was nou juist het probleem. Hier zou geen ruimte meer zijn voor transfers omdat Ajax te veel spelers onder contract heeft staan. Wat een nieuws zeg, volgens mij heeft Jol dit zelf nog op een persconferentie aangegeven vorige week.
Wat word ik trouwens moe en ziek van die Kraaij zeg, komt werkelijk geen fatsoenlijke opmerking uit!
Oke, dankje. Hopelijk kunnen we van die 5 miljoen nog een goede verdediger kopen en een spits huren (of andersom). Al zal er dan dus eerst wat salarisruimte vrij moeten komen, ik verwacht nog wel dat er wat spelers verhuurd worden deze week. Ik ben benieuwd of daarmee genoeg ruimte vrij komt. Er zijn trouwens bijna geen geruchten meer over verdedigers de laatste tijd, het gaat alleen maar over spitsen (en Honda). Dat terwijl ik een snelle sterke mandekker toch echt prioriteit nummer 1 vind. Er moet in ieder geval nog íets bij (alhoewel, liever niemand dan 10 miljoen betalen voor Alves) , met deze selectie schat ik de kansen op een kampioenschap namelijk bijzonder laag in.
Om eerlijk te zijn zie ik dat juist als goed nieuws dat het zo stil is rondom de CV positie. Tot nu toe wist Ajax alle echt concrete dingen mooi stil te houden.
Geruchten genoeg (aanvallers) en straks komt Ajax gewoon met een CV :)
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 13:55
|
|
Citaat: Dat laatste is dus juist een groot probleem, Vienna. Op technisch gebied is er niemand die meer aan de korte termijn denkt dan de trainer. En dus moet hij niet teveel inspraak krijgen op het aankoopbeleid.
Zolang de aankopen goed zijn zal het weinig problemen opleveren (en Jol heeft bewezen daar oog voor te hebben), maar door de korte periode waarin een nieuwe trainer kan inventariseren wil het nog al'ns misgaan.
Ik vind zo'n technisch directeur maar een hinderlijk obstakel, wie garandeert mij dat hij wel weet wat goed is voor het elftal? En al zou dat het geval zijn en de trainer ziet het niet zitten dan schiet je er nog weinig mee op. Die moet er immers mee werken en wordt er op afgerekend, dan is het ook wel zo fair hem de keuzes te laten maken.
We moet alleen wel van die gewoonte af ze na een maand of 4, 5 al te beoordelen en conclusies te trekken, dan blijf je de opvolger met rommel van een ander opzadelen. Zo zijn de miskleunen van drie trainers terug nog niet eens verdwenen.
Citaat: Pas in de laatste fase van het scoutingsproces moet de trainer erbij betrokken worden en het zou echt uit den boze moeten zijn dat een trainer spelers als Atouba, Gabri, etc binnenhaalt.
Het is wat kort dag nu al over Atouba te oordelen maar een Gabri heeft zeker z'n waarde gehad. Dat er gesteggeld wordt over Riera of Jovetic en dat ze uiteindelijk bij Rommedahl uitkomen hoeft voor mij niet zonodig meer.
Hoe meer meningen des te langer het duurt voor er een besluit wordt genomen en voor je't weet gaat er weer iemand aan je neus voorbij.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 15:31
|
|
Citaat: De laatste keren dat Ajax met aankopen uit een onverwachte hoek kwam was in de periode Beenhakker/Adriaanse. Toen werden er namen als Chivu, Zlatan, Maxwell en Trabelsi gehaald.
Chivu was er al toen Adriaanse & Beenhakker bij Ajax kwamen,
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:32
|
|
Citaat: Zolang de aankopen goed zijn zal het weinig problemen opleveren (en Jol heeft bewezen daar oog voor te hebben), maar door de korte periode waarin een nieuwe trainer kan inventariseren wil het nog al'ns misgaan.
Dat verklaart al die idiote namen die de revue passeren. Ik ben inmiddels zover dat ik hoop dat Ajax helemaal niks meer koopt.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:36
|
|
Citaat: Koevermans en Ajax hebben al gesprek achter de rug
Geplaatst op 25-08-2009 15:31 door Gijs Meijerink - Bron: Highlow.nl
De scouting van Ajax heeft aan Higlow.nl laten weten dat Danny Koevermans en Ajax een eerste gesprek inmiddels achter de rug hebben. Eerder werden ook Benni McCarthy en Afonso Alves in verband gebracht met de Amsterdammers, maar deze spelers bleken te duur. Aangezien er in Dario Cvitanich te weinig vertrouwen is, lijkt Koef een geschikte opvolger.
De Schiedammer is een beetje teleurgesteld dat hij nooit echt een basisplaats heeft weten te veroveren in de top van Nederland. Iets dat hem bij AZ niet lukte en ook bij PSV gaat het niet naar behoren. Hij speelde tot nu toe in drie seizoen bij de Eindhovenaren 53 keer en scoorde daarin 22 maal.
De 31-jarige spits brak bij Sparta door onder toenmalig trainer Willem van Hanegem. Hij speelde in totaal vijf seizoenen voor de Kasteelheren. Na vijf jaar kwam de gewenste transfer naar de subtop van Nederland. AZ nam De Koef over van de Spartanen en in Alkmaar liep hij in 2007 het kampioenschap op een haar na mis. Voor de de Noord-Hollanders speelde hij in totaal 52 wedstrijden en scoorde hij 31 maal.
Zijn goede prestaties in het seizoen 2006/2007 leidden tot een interlanddebuut. Marco van Basten selecteerde hem voor de duels met Roemenië en Slovenië. Tegen de Slovenen maakte hij zijn debuut en tot dusver kwam hij tot vier interlands waarin hij éénmaal het Nederlandse legioen liet juichen.
http://www.soccernews.nl/news/72079
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:42
|
|
Dit ga je toch niet menen? Als dit echt zo is, waar gaat het heen met Ajax? Bellen ze willekeurig iemand op die toevallig wekelijks op zondag om 7 uur met een bord eten op schoot zit? Waar betalen we Hans van der Zee voor? Wie bewaakt er überhaupt de Ajax-Cultuur in Amsterdam? Dit kan en mag toch nooit gebeuren?
De ongelooflijke middelmaat die Koevermans is, kan verdomme toch ook wel in van mijn part Oezbekistan gevonden worden? En dan met name voor een nulletje transfergeld minder?
Wat moet je hier nou weer mee, ongeloof heerst hier. Ik weiger dit ook maar te geloven.
|
AFCAnitro
Forum berichten: 9
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:45
|
|
Laat hem maar komen!
Goed spitsie, kan nog prima 2 jaartjes mee
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:50
|
|
Welkom, AFCAnitro.
Een prikkelende eerste post.
Waarom in godsnaam vind jij Koevermans een goede spits voor AJAX?
|
AFCAnitro
Forum berichten: 9
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:53
|
|
Je kan het ook zo bekijken, WAAROM NIET?
Het is een prima spits die samen met suarez goed uit de voeten kan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 16:55
|
|
Omdat hij geen goed voetballende spits is. Omdat hij geen bal kan vasthouden. Omdat hij zowel bij Az en Psv op de bank terecht gekomen is.
Omdat dit weer kapitaalvernietiging is. Omdat je Psv hiermee sterker maakt (Koevermans weg, VOH enter. Geen verzwakking) en daarmee de kans geeft om zich te versterken. Daarom.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:05
|
|
Citaat: Omdat hij geen goed voetballende spits is. Omdat hij geen bal kan vasthouden. Omdat hij zowel bij Az en Psv op de bank terecht gekomen is.
Omdat dit weer kapitaalvernietiging is. Omdat je Psv hiermee sterker maakt (Koevermans weg, VOH enter. Geen verzwakking) en daarmee de kans geeft om zich te versterken. Daarom.
Roerend mee eens. Het zo in en in triest zijn als Ajax een reservespeler van PSV moet gaan kopen voor in de basis.
|
maxwell13
Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:34
|
|
Dure middelmaat. Geen restwaarde. Geld verspilling net zoals Alves en VoH. Ajax staat(stond?) meestal voor technische spelers iets wat Koevermans in mijn ogen niet is.
Gewoon om je voor te schamen VoH, Alves en Koevermans
|
Vienna
Forum berichten: 493
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:50
|
|
Koevermans? Een blamage van formaat, net als al die andere namen. Categorie Charisteas-naar-Feyenoord. Alleen in Gudjohnsen zag ik nog wel wat.
Citaat: Ik ben inmiddels zover dat ik hoop dat Ajax helemaal niks meer koopt.
Die deadline kan me inderdaad niet snel genoeg voorbij gaan, dit heeft ook niks meer met versterken te maken.
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 17:54
|
|
Zijn weer allemaal spelers waar je met geen mogelijkheid meer vanaf komt, waar je je weer jaren aan irriteert dat ze op de loonlijst staan.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 18:47
|
|
Volgende: Ajax bekeek Noorse spits.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 18:48
|
|
Goede speler, Koevermans. Maakt ons absoluut sterker. Hij is sterk, heeft veel scorend vermogen, houdt altijd een verdediger in zijn nek, is een kapstok en schuift de bal ook af als anderen er beter voor staan. Ideale teamspeler dus. Maakt bij Ajax tussen de 15 en 20 doelpunten, als hij een basisplaats heeft tenminste.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 18:50
|
|
Ik word altijd wat achterdochtig als spelers op die leeftijd nog in Scandinavië ballen. Maargoed, 24 jaar is ook weer niet zó oud en het lijstje clubs met interesse is niet onaardig. Mooie goal wel onder dat bericht.
Neem het met een gigantische korrel zout, maar iemand op AN beweert dat Honda hem vandaag vertelt heeft hij dat hij komende donderdag bij Ajax wordt gepresenteerd.
|
abruzzi
Forum berichten: 1144
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 19:00
|
|
Cvita Zou der ook tussen de 15 en 20 maken als hij in de basis staat.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 19:05
|
|
Citaat: Ik word altijd wat achterdochtig als spelers op die leeftijd nog in Scandinavië ballen. Maargoed, 24 jaar is ook weer niet zó oud en het lijstje clubs met interesse is niet onaardig. Mooie goal wel onder dat bericht.
Neem het met een gigantische korrel zout, maar iemand op AN beweert dat Honda hem vandaag vertelt heeft hij dat hij komende donderdag bij Ajax wordt gepresenteerd.
Als dat is ga ik het hier van balkon schreeuwen in me blote klabanus waar de helft van de bewoners hier van de flat (die bejaard is) dan naar kan kijken!!
|
Dario73
Forum berichten: 21
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 19:05
|
|
Citaat: Ik word altijd wat achterdochtig als spelers op die leeftijd nog in Scandinavië ballen. Maargoed, 24 jaar is ook weer niet zó oud en het lijstje clubs met interesse is niet onaardig. Mooie goal wel onder dat bericht.
Misschien een rare vraag maar waar staat AN voor?
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Di 25 aug 2009 19:07
|
|
Ajax Netwerk
|