Auteur
|
Bericht
|
Scio
Forum berichten: 1939
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:43
|
|
Citaat: oplossing: Boulahrouz naar Amsterdam halen!!!!!!!....Oleguer en Boulahrouz in de centrale verdediging zetten!
Boulahrouz heeft een abonnement op het ziekenhuis en kan niet opbouwen. Nee dank je dus.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:45
|
|
Maar evengoed welkom, infamous17.
Lees ook goed de mail die ik je straks stuur.
|
infamous17
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:49
|
|
Okee...bedankt 343!!
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 12:27
|
|
Citaat: oplossing: Boulahrouz naar Amsterdam halen!!!!!!!....Oleguer en Boulahrouz in de centrale verdediging zetten!
Boulahrouz heeft een abonnement op het ziekenhuis en kan niet opbouwen. Nee dank je dus.
Liver Boulah en Alderweireld of Boulah en Verthongen.
Zie het liefst Chivu terug komen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 12:36
|
|
Liver Boulah en Alderweireld of Boulah en Vertonghen.
Mwoah. Chivu komt bij mij pas in beeld wanneer de gesprekken met John Terry en Gabriel Milito afspringen.
|
Scio
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 14:20
|
|
Liver Boulah en Alderweireld of Boulah en Vertonghen.
Mwoah. Chivu komt bij mij pas in beeld wanneer de gesprekken met John Terry en Gabriel Milito afspringen.
Overigens stelt Barcelona alles in het werk om Henrique te verhuren. Fontas & Muniesa maken vooralsnog een betere indruk dan de Braziliaan en de Henriqe mag daarom nog verhuurd worden. Bayer Leverkusen wordt het niet, aangezien zij zich al versterkt hebben met een centrale verdediger. ZAragoza heeft hem geweigerd ivm met ervaring. Sanntander is de volgende gegadigde.
www.fcbtransfers.blogspot.com
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 16:08
|
|
Ajax heeft zich gemeld voor Alves
http://www.gazettelive.co.uk/boro-fc/bo ... -24458881/
|
Ajaxmoetherkenbaar
Forum berichten: 2
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 16:17
|
|
Citaat: Maar evengoed welkom, infamous17.
Waarom speelt Oleguer niet , een echte mandekker beter dan Wielaart
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 16:20
|
|
Citaat: Maar evengoed welkom, infamous17.
Waarom speelt Oleguer niet , een echte mandekker beter dan Wielaert
Zo, Ajaxmoetherkenbaar:
Citaat: Waarom speelt Oleguer niet? Een echte mandekker. Beter dan Wielaert.
Nogmaals; meer aandacht voor jouw post.
Oleguer mag niet voor niets vertrekken. En dat Olegeur niet goed kan verdedigen heeft hij vorig seizoen meerdere malen aangetoond. Ook op het A'dam Toernooi was hij weer waardeloos.
|
Scio
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 16:38
|
|
Citaat:
Godver
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 16:41
|
|
Als Alves de vorm terug kan krijgen van wat hij bij heerenveen had dan zal het zeker een aanwinst zijn voor Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 16:43
|
|
Citaat:
Godver
Had die ene persoon toch gelijk Enganche.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:15
|
|
Als hij het niveau van zijn Heerenveen tijd weer kan halen is het sowieso een versterking, als is dit niet de 'ajax-spits' die de meesten willen. Toch een spits die vooral uit is op persoonlijk triomf, en niet zo zeer op het beter laten voetballen van zijn elftal. Afhankelijk van het transferbedrag zie ik deze speler graag komen.
Wel opmerkelijk dat hij nog steeds bij Middlesbrough speelt. Voor Benfica was hij trouwens te duur.
Daarnaast gaat het verhaal dat zn leeftijd niet helemaal klopt, wat zou kunnen leiden tot een aantal maanden schorsing.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:19
|
|
Ik herinner me eigenlijk alleen z'n goals uit zijn Heerenveen tijd. Ik ben even kwijt of hij bv. balvast is?
Wel een teken trouwens dat hij in de Premier League niet tot al te veel doelpunten kwam.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:24
|
|
Ik denk wel dat Jol de baas over hem is, Jol laat niet over zich heen lopen en Alves zal zich wel fijn voelen onder Jol.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:32
|
|
Alves? Zijn we het peperdure rusthuis voor oude en gemankeerde voetballers geworden ?
Totaal niet het soort spits wat Ajax nodig heeft
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:32
|
|
Van de voorpagina. Bron: Pushkin.
Citaat: �Ajax zet VoH in de wachtkamer�
Datum post: 17-08-09 17:30 - Gepost door: 343 - Bron: Forum Ajaxfans.net - Aantal keer bekeken: 4 - Aantal reacties: 0
Jan Vennegoor of Hesselink is een van de kandidaten om de spitspositie bij Ajax in te vullen. Ajax heeft een ori�nterend gesprek gehad met de aanvaller. Ajax zou echter eerst proberen om andere kandidaten te halen. Vooral Martin Jol zou hebben aangedrongen op de komst van een lange fysiek sterke aanvaller.
In het verleden speelde de Tukker al bijna voor Ajax. Co Adriaanse omschreef de lange spits in de lente van 2001 als gewenste Ajaxspeler, uiteindelijk werd er toch voor Zlatan Ibrahimovic gekozen. Ook Marco Van Basten maakte als bondscoach gebruik van de diensten van het lange aanspeelpunt uit Oldenzaal. De trainer nam hem zelfs mee als breekijzer naar het WK 2006 ten faveure van Klaas-Jan Huntelaar.
Vennegoor die z'n contract niet verlengde is transfervrij is heeft daardoor de mogelijkheid om ook na de sluiting van de transfermarkt op 1 september aan te sluiten bij een club. Mocht Jan Vennegoor of Hesselink bij Ajax tekenen dan zou het na Dennis Rommedahl, Robbie Wielaert en Ismael Aissati de vierde speler in de selectie worden met een PSV verleden.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:48
|
|
Citaat: Alves? Zijn we het peperdure rusthuis voor oude en gemankeerde voetballers geworden ?
Ben het met je eens dat het niet het soort spits is dat we zouden willen. Feit is dat hij niet zou misstaan tussen Sulejmani en Suarez. Mits hij zijn Heerenveen-niveau weer kan benaderen. Wat de specifieke kwaliteiten zijn van deze spits: Snelheid, Fysiek sterk, vrije trappen, dodelijke afronding. Technisch gezien is hij een on-Braziliaanse spits.
Toch denk ik dat een transfervrije VoH een betere oplossing is dan een aantal miljoenenkostende Alves.
Vennegoor is juist door de lucht erg sterk, iets wat Ajax totaal ontbeert. Daarnaast hebben beide spelers geen restwaarde mee, wat een transfervrije speler een voordeel geeft. Waarschijnlijk ligt het salaris van VoH ook wat lager.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:50
|
|
Citaat: Alves? Zijn we het peperdure rusthuis voor oude en gemankeerde voetballers geworden ?
Wat hebben we dan nodig voor soort spits? Hij kan scoren zowel met z'n voeten als met z'n hoofd, is balvast, fysiek sterk. Kan in 4-3-3 en in 4-4-2 met hem als diepe spits en Su�rez erachter.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:51
|
|
Mooie scoop, Pushkin.
Ik ga ajax vanaf nu maar met een kleine letter schrijven. Die hoofdletter moeten ze maar terugverdienen. VOH, Alves, alsjeblieft zeg..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:54
|
|
Citaat: Mooie scoop, Pushkin.
Ik ga ajax vanaf nu maar met een kleine letter schrijven. Die hoofdletter moeten ze maar terugverdienen. VOH, Alves, alsjeblieft zeg..
Ik had het liever ook niet gemeld Marco, ik had het er al eerder over in de modzone ik heb het nog gedubbelcheckt maar helaas... Ik ben wel benieuwd of we straks weer met vleugels gaan spelen mocht een van beide heren komen.
|
maxwell13
Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 17:58
|
|
Pfoe wat een namen Men lijkt(heeft) dus de voorkeur te hebben voor 'ervaren' fysiek sterke spelers zowel voorin als achterin.
Wat zijn we ver afgezakt na talentvolle jonge spelers als Zlatan, Pienaar, Maxwell, Chivu etc.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 18:00
|
|
Gelukkig lijkt hij op weg naar Benfica (De Telegraaf)
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 18:19
|
|
Bij de gedachte aan Alves word ik meteen al misselijk.. Bij VOH kan ik me, moet ik wel erg m'n best doen, nog wel iets voorstellen. Toch, het signaal dat ajax met dit soort namen afgeeft, is natuurlijk schrijnend. Dat van een shophappy tokkietrut in de Zeeman.
Edit: 'Vennegoor dicht bij akkoord met Saint-Etienne'
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 17 aug 2009 18:28
|
|
Nou...weer 2 kwalletjes minder in de vijver. Misschien kan AJAX zo beter de goudvissen zien.
|