Auteur
|
Bericht
|
MrGuide
Forum berichten: 479
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Do 13 aug 2009 09:38
|
|
Precies, bij PSV is op dit moment geen plek aangezien ze al twee 'balvaste' spitsen hebben met Toivonen en Koevermans. Aangezien hij transfervrij is kan hij vast wel ergens in Engeland een contract tekenen. Wil Ajax hem dan perse hebben, dan moeten ze m een salaris geven dat veel te hoog is voor op de bank.
Als hij komt, dat moet hij dus wel basisspeler zijn en moet je wel 4-3-3 spelen (Suarez en Sulejmani moeten ook altijd spelen, mits fit).
Toch denk ik dat met VOH Ajax een aardige kans heeft op t kampioenschap. Het is een aanspeelpunt, iemand die goed rendeert als ie veel ballen van de zijkant krijgt, en ook iemand die garant staat voor doelpunten. Hij zal daarnaast ook behoorlijk de aandacht naar zich toetrekken van het centrale duo, wat leidt tot meer ruimte voor Sulejmani en Suarez.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 15:53
|
|
Citaat: Ajax interested in Henrique loan
Madrid sports tabloid Marca claims that Barcelona is looking for a club for Barcelona central defender Henrique Adriano Buss (22).
Barcelona manager Josep Guardiola reportedly thinks the Brazilian player doesn't have the qualities needed to play at Barcelona.
The club would therefore have started looking for an exit for Henrique, on loan or permanently. Dutch club Ajax Amsterdam would have shown interest in the centre-back, who played last season on loan with German club Bayer Leverkusen, and would want to sign the player on loan.
http://fcbtransfers.blogspot.com/2009/0 ... -loan.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 14 aug 2009 16:10
|
|
Marca is nog geen top journalistiek blad maar geen baggerkrantje als El Mundo Deportivo. Anyway Henrique zit bij dezelfde hoek als Lugano, Keirrison,...
Bedankt voor het melden trouwens Scio
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 12:15
|
|
blackmoon_ams (weet niet hoe betrouwbaar die is maar de mods keuren het goed daar) op AN:
Citaat: Heren,
Voor zover nog niet duidelijk in mijn laatste post een aantal weken geleden, Lugano komt (helaas) niet naar Ajax. Voor diegene die zijn hoop op Chivu hebben gebasseerd, ik kan jullie verzerken dat dit verhaal naar het rijk der fabelen kan. Garay en welke andere exotische naam ook.
Wie dan wel?
Igor Prahic (Varteks Varazdin) - ik ken hem niet, Velibor misschien wel.
Vennegoor of Hesselink - is erg concreet (ik hoop het liever niet)
Honda - vooralsnog te duur + niet iedereen bij Ajax is overtuigd
Obradovic - voorlopig niet, Velibor's info klopt
Overigens heeft Jol wel degelijk met de zaakwaarnemer van El Hamdaoui gesproken, content van dit gesprek is mij niet duidelijk gemaakt
PS.
(ja ben inderdaad op vakantie maar af en toe dit forum bezoeken is altijd goed voor een stevig dosis humor - zeker de geruchten die door sommige in de wereld worden geholpen)
El Hamdaoui?
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 12:39
|
|
Citaat: El Hamdaoui?
Jol was een paar weken terug met Sietje Mouch in het Hotel Merlet in Schoorl. Ze spraken waarschijnlijk over Mounir die ruzie zou hebben met trainer Ronald Koeman. Zo kwam er een beetje een gerucht op gang.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 12:48
|
|
Citaat: El Hamdaoui?
Jol was een paar weken terug met Sietje Mouch in het Hotel Merlet in Schoorl. Ze spraken waarschijnlijk over Mounir die ruzie zou hebben met trainer Ronald Koeman. Zo kwam er een beetje een gerucht op gang.
Die laten ze natuurlijk nooit van hun leven gaan.. Zou natuurlijk wel een goede aankoop zijn. Heeft eergisteren volgens mij weer ruzie gehad op de training daar in Alkmaar (althans stond in de Telegraaf)..
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 13:06
|
|
Nog een paar keer ruzie maken daar en ze laten hem heus wel gaan, een lastige speler zit geen enkele club op te wachten.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 13:14
|
|
@bugs Ajax dus ook niet, begrijp ik?
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 13:20
|
|
Dat hij bij AZ momenteel lastig is kan door allerlei redenen komen, dat wil absoluut niet zeggen dat hij dat bij Ajax ook zou zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 13:22
|
|
JS
Citaat: (weet niet hoe betrouwbaar die is maar de mods keuren het goed daar)
Dat laatste zou ik allerminst als maatstaf gebruiken.
Anyway El Hamdaoui het zou me niet verbazen wanneer hij een transfer probeert te forceren, maar of dat dan Ajax is.... Az dat ook hem naar Ajax laat gaan, sja ik zie het vooralsnog niet gebeuren.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 13:48
|
|
Misschien wel ver gezocht, maar ik zie hem graag komen .
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 17:19
|
|
Zou echt een stunt zijn als ze Mounir weten te halen. Een goede voetballer maar hij lijkt mij totaal onhaalbaar. De 'supporters' daar worden dan zo pissig dat ze waarschijnlijk dan weer bij ons voor bioscooppubliek komen spelen.
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 19:15
|
|
El Hamdaoui, echt niet! Wat een verschrikking is dat!
Liever iemand anders.
|
Marco
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 19:52
|
|
Citaat: Wat een verschrikking is dat!
Vanwege wat? Kwaliteiten, karakter?
Citaat: Dat hij bij AZ momenteel lastig is kan door allerlei redenen komen, dat wil absoluut niet zeggen dat hij dat bij Ajax ook zou zijn.
Van Gaal werd ook al eens geconfronteerd met de nukken van El Hamdaoui. Om een groot kenner van de menselijke psyche te quoten: "The best predictor of future behavior is past behavior."
|
Huntinator
Forum berichten: 176
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:05
|
|
Citaat: Wat een verschrikking is dat!
Vanwege wat? Kwaliteiten, karakter?
Het is gewoon een walgelijke speler. Ik heb een afkeer tegen hem. Waarom? Geen idee, heb ik al sinds zn Willem II tijd.
|
Marco
|
Geplaatst: Za 15 aug 2009 20:14
|
|
Da's toevallig. Dat soort geluiden las je ook toen Ajax bezig was met Suárez en de Zeeuw. Kom op, Huntinator, we gaan spelers toch niet beoordelen op lief of niet lief? Z'n gedrag buiten het veld is wel iets om rekening mee te houden..
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 15:17
|
|
Jezus... wat een wedstrijd weer. Altijd schijnen we aan het korste eind te moeten trekken. Doodziek word ik er van. Wielaert was opnieuw een drama, Atouba viel me op het eerste kwartier na ook vies tegen, traag en een erg houterige motoriek vond ik. Het middenveld bracht niet voldoende, dat was de sleutel al vond ik de opgestelde spelers wel terecht op Rommedahl na, maar ja wie zet je er anders? Het lijkt me duidelijk dat de achilleshiel nog steeds onze zwakke verdediging is, een LCV moet er gewoon komen zodat Robbie de bank kan gaan warm houden!
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 19:22
|
|
Ik zie net hoe utrecht speelt en die doen het goed met die aankopen vooral die Mertens is dat niet iets voor ajax in de lopende jaren mischien.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 19:40
|
|
Ik dacht precies hetzelfde. Die Mertens kan nog wat worden. Hij heeft wel een kut stem :$
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 19:49
|
|
Citaat: Ik dacht precies hetzelfde. Die Mertens kan nog wat worden. Hij heeft wel een k*t stem :$
Tja niet dat dat boeit maar toen ik hem op TV zag dacht ik dat ik naar een 15 jarige aan het kijken was.
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:16
|
|
Er moet natuurlijk een CV bij komen (en Honda!). Maar ik heb het idee dat Jol het wel ziet zitten in Wieleart, iets wat ik totaal niet snap. 4-3 verliezen lijkt nipte nederlaag, is het ook. Maar 4 goals tegen! Schandalig. De verdediging mag wel wat Italiaanser.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:16
|
|
2 spelers: Oleguer en Verthongen.
|
thyza
Forum berichten: 696
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:24
|
|
Citaat: Er moet natuurlijk een CV bij komen (en Honda!). Maar ik heb het idee dat Jol het wel ziet zitten in Wielaert, iets wat ik totaal niet snap. 4-3 verliezen lijkt nipte nederlaag, is het ook. Maar 4 goals tegen! Schandalig. De verdediging mag wel wat Italiaanser.
2 vrije trappen = 2 doelpunten. Heeft dus niet veel met verdedigen te maken. 1e vrije trap was prachtig ingeschoten.3e doelpunt was Dsudzak die vd wiel te makkelijk uitspeelde, Wielaert kwam te laat om rug te dekken en kwam plek voor het doel vrij. 4e doelpunt was zwak ja.
Dus echt zeggen 4 doelpunten is door slecht verdedigen ? nee. 2 doelpunten? ja. Maar dat is voetbal. PSV was gewoon op dreef en doedelzak speelde als een beest. Als die 2 vrije trappen niet hadden gezeten had ajax met 2-3 gewonnen (misschien) . Ze hadden wel een paar goede verdedigende acties, Alderweirld speelde redelijk foutloos en Toivonen kwam er niet aan pas. Het kan allemaal beter, maar dat begint toch met het VOORKOMEN van verdigende acties.
De aanvallers van PSV kwamen er amper aan te pas. Die smerige bosnier kreeg geen kans om te voetballen, zelfde als toivonen. Dsudzak overklaste bijna iedereen op het veld en liet zich gelden. Ze kwamen non stop aanvallen, waardoor de verdediging onder zware druk komt en er dus kans is op fouten.
Vraag maar aan Twente tegen sporting. Die vielen constant aan totdat dat miezerige doelpuntje valt, en Twente liet dat toe, terwijl er erg robuust werd verdedigd
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:25
|
|
Citaat: Er moet natuurlijk een CV bij komen (en Honda!). Maar ik heb het idee dat Jol het wel ziet zitten in Wielaert, iets wat ik totaal niet snap. 4-3 verliezen lijkt nipte nederlaag, is het ook. Maar 4 goals tegen! Schandalig. De verdediging mag wel wat Italiaanser.
2 vrije trappen = 2 doelpunten. Heeft dus niets veel met verdedigen te maken. 3e doelpunt was Dsudzak die vd wiel te makkelijk uitspeelde, Wielaert kwam te laat om rug te dekken en kwam plek voor het doel vrij. 4e doelpunt was zwak ja.
Dus echt zeggen 4 doelpunten is door slecht verdedigen ? nee. Als die 2 vrije trappen niet hadden gezeten had ajax met 2-3 gewonnen (misschien) . Ze hadden wel een paar goede verdedigende acties, alderweirld speelde redelijk foutloos en Toivonen kwam er niet aan pas. Het kan allemaal beter, maar dat begint toch met het VOORKOMEN van verdigende acties. Ze kwamen non stop aanvallen, waardoor de verdediging onder zware druk komt en er dus kans is op fouten.
Van die 2 vrije trappen klopt. Gewoon vernaaid. Maar de voorbereiding, RKC, nu dit weer.. Toch allemaal veel te veel en onzeker. Vorig jaar in je achterhoofd.
|
infamous17
Forum berichten: 13
|
Geplaatst: Zo 16 aug 2009 22:38
|
|
oplossing: Boulahrouz naar Amsterdam halen!!!!!!!....Oleguer en Boulahrouz in de centrale verdediging zetten!
|