Auteur
|
Bericht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:36
|
|
Citaat: Kunnen we eigenlijk nog een transfer verwachten? Laat staan 2 transfers?
Ach normaal kregen we zo rond nu al te horen dat de selectie rond was bij de vorige trainers. Onder Jol wordt i.i.g. nog gezegd dat we kijken naar versterkingen. Ik verwacht - met de verkoop van Huntelaar - dat Ajax nu wel perspectief heeft op investeringsruimte. Ik denk dat er voor 1 september sowieso nog een verdediger bijkomt.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:39
|
|
Citaat: Het is nog hopen op een centrale verdediger, maar verder hoeft er niet veel meer veel meer bij. Ik denk dat we een vrij goede selectie hebben waar we om het kampioenschap mee moeten doen.
Ik zou ook nog graag een balvaste spits zien die Suarez en Sulejmani diep kan sturen. Type-Sibon zeg maar. Dan kun je Ajax opschrijven als Europa League-winnaar. Zou wel leuk zijn als we dit jaar de triple winnen.
Zou Ajax nog veel geld in kas hebben?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:41
|
|
Citaat: Het is nog hopen op een centrale verdediger, maar verder hoeft er niet veel meer veel meer bij. Ik denk dat we een vrij goede selectie hebben waar we om het kampioenschap mee moeten doen.
Ik zou ook nog graag een balvaste spits zien die Suarez en Sulejmani diep kan sturen. Type-Sibon zeg maar. Dan kun je Ajax opschrijven als Europa League-winnaar. Zou wel leuk zijn als we dit jaar de triple winnen.
Zou Ajax nog veel geld in kas hebben?Ik denk dat je nu Ajax overschat. Wij zijn nog op heel veel plaatsen te kwetsbaar. Zoals Jol zei "we hebben een leuke ploeg, maar nog geen goede ploeg." Daar kan ik me wel in vinden.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:47
|
|
Citaat: Ach normaal kregen we zo rond nu al te horen dat de selectie rond was bij de vorige trainers. Onder Jol wordt i.i.g. nog gezegd dat we kijken naar versterkingen. Ik verwacht - met de verkoop van Huntelaar - dat Ajax nu wel perspectief heeft op investeringsruimte. Ik denk dat er voor 1 september sowieso nog een verdediger bijkomt.
Maar dat geld heeft AJAX toch nog niet ontvangen maw er is nog niets veranderd. (zie
http://ajaxfans.net/nieuws-2907_Niet-Hu ... orgen.html )
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:49
|
|
Citaat: Ach normaal kregen we zo rond nu al te horen dat de selectie rond was bij de vorige trainers. Onder Jol wordt i.i.g. nog gezegd dat we kijken naar versterkingen. Ik verwacht - met de verkoop van Huntelaar - dat Ajax nu wel perspectief heeft op investeringsruimte. Ik denk dat er voor 1 september sowieso nog een verdediger bijkomt.
Maar dat geld heeft AJAX toch nog niet ontvangen maw er is nog niets veranderd. (zie
http://ajaxfans.net/nieuws-2907_Niet-Hu ... orgen.html )
Dat klopt maar stel dat Huntelaar verhuurd werd dan zou er sprake zijn van een andere constructie en dat liep Ajax sowieso wat mis. Nu hebben ze alle perspectief op dat geld en kunnen ze dus iets meer risisco nemen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:34
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2919_Aja ... rvite.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:37
|
|
Weet iemand hier of dat wat is? Ken hem maar half, voornamelijk van naam.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:53
|
|
Citaat: Weet iemand hier of dat wat is? Ken hem maar half, voornamelijk van naam.
Ik heb een keer een ruzie met een vriend van hem (die met hem uit was) in de China White club gehad. Hij is een behoorlijk solide jongen (dat kan ik me onthouden omdat ik nog dacht dat het niet op een vechtpartij moest aankomen :p).
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:55
|
|
Het is een LVC volgens het bericht. Het is wel de positie waar ik graag versterking zie.
Ben benieuwd of iemand hem kent en of hij goed genoeg is voor Ajax.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 15:56
|
|
Citaat: Weet iemand hier of dat wat is? Ken hem maar half, voornamelijk van naam.
Ik heb een keer een ruzie met een vriend van hem (die met hem uit was) in de China White club gehad. Hij is een behoorlijk solide jongen (dat kan ik me onthouden omdat ik nog dacht dat het niet op een vechtpartij moest aankomen :p).
Haha, dan heeft hij in ieder geval de 'body' die we missen. Nu zijn voetbalkwaliteiten nog.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 16:13
|
|
Waarom kreeg je ruzie?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 17:02
|
|
Hij was nogal handtastelijk bij een meisje dat naast hem stond die toen deed alsof ik haar vriendje was (had dat meisje nog nooit in mijn leven gezien) waardoor ik het dus wel voor haar op moest nemen.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 17:34
|
|
Citaat: Hij was nogal handtastelijk bij een meisje dat naast hem stond die toen deed alsof ik haar vriendje was (had dat meisje nog nooit in mijn leven gezien) waardoor ik het dus wel voor haar op moest nemen.
Jij maakt nog is wat mee hahahaha
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 22:11
|
|
Over Dervite; Jol is niet geïnteresseerd in deze speler, althans hij wil niet betalen voor een jonge speler. M.a.w., hij zoekt een meer gelouterde speler in die linie. Zegt Martin..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 22:21
|
|
Dan is de knoop intern waarschijnlijk al doorgehakt want geloof me maar dat dit speelde. Ik ben benieuwd of Ajax die 'gelouterde' speler nog vind trouwens.
|
maxwell13
Forum berichten: 80
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 22:24
|
|
Laten we het hopen. Als je de verdediging bij tijd en wijlen zo ziet klungelen.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 8 aug 2009 22:33
|
|
Citaat: Dan is de knoop intern waarschijnlijk al doorgehakt want geloof me maar dat dit speelde. Ik ben benieuwd of Ajax die 'gelouterde' speler nog vind trouwens.
Ja, jij was de bron, hè. Wil ie zelf vertrekken of moet ie daar weg? Bij EL werd de vraag zo gesteld dat het leek alsof ie bij Spurs overbodig is.
Ik krijg bij voorbaat al jeuk van een zoektocht naar zo'n 'gelouterde' verdediger..
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 00:27
|
|
Citaat: Dan is de knoop intern waarschijnlijk al doorgehakt want geloof me maar dat dit speelde. Ik ben benieuwd of Ajax die 'gelouterde' speler nog vind trouwens.
Ja, jij was de bron, hè. Wil ie zelf vertrekken of moet ie daar weg? Bij EL werd de vraag zo gesteld dat het leek alsof ie bij Spurs overbodig is.
Ik krijg bij voorbaat al jeuk van een zoektocht naar zo'n 'gelouterde' verdediger..
In de categorie onzin: Chivu moet die gelouterde verdediger worden
Bron: ajaxmedia.nl
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 07:40
|
|
Dervite wil zelf vertrekken maar das logisch nu Tottenham Bassong gehaald heeft.
Anyway gelouterde speler, ook bij mij jeukt het Marco. Ik krijg de kriebels van aankopen zoals Verlaat, Kuffour, Lindenbergh, Wielaert,... Hoe vaak gaan ze die fout nog maken.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Zo 9 aug 2009 16:33
|
|
Het moet dus jong zijn en niets kosten of oud en kostbaar. Tsja, lijkt mij de omgekeerde wereld. Juist in talent moet je durven investeren. De ervaren spelers die Ajax überhaupt kan halen zijn doorgaans matig of over the hill.
|
Teaser
Forum berichten: 24
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 20:01
|
|
Citaat:
Vejinovic wil geen nieuw contract bij AZ tekenen
Geschreven op maandag, 10 augustus
Marko Vejinovic vertrekt mogelijkerwijs nog deze maand bij AZ. De middenvelder is ontevreden over zijn bijrol in de selectie van de landskampioen. Vejinovic zat bij de eerste twee competitiewedstrijden van het nieuwe seizoen niet bij de selectie en dat zint de Amsterdammer allerminst. Hij weigert zijn aflopende contract te verlengen.
"Dan weet je genoeg. Dat is heel hard aangekomen", citeert Sportweek de negentienjarige middenvelder. "Op dit moment teken ik geen contract omdat ik niet speel. AZ heeft mij wel een aanbieding gedaan, maar die heb ik afgewezen. Het ziet er niet goed uit." Vejinovic debuteerde vorig seizoen en speelde drie competitieduels.
"Ik denk dat er binnenkort wel iets komt", besluit hij in het weekblad. Technisch directeur Marcel Brands bevestigt de ontstane situatie. "Als Marko zijn contract niet verlengt, dan willen we hem nog deze maand verkopen. Dat moet wel, want na dit seizoen loopt zijn contract af." Eerder werd Vejinovic aan Liverpool uit Engeland gelinkt.
Zijner mensen die hem kennen? hoorde wel eens dat het een groot talent is en bij Ajax vandaan kwam. Zou het iets voor de nabije toekomst kunnen zijn?
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 22:08
|
|
Citaat: over the hill
Delano Hill?
Wat vinden jullie als Ajax zou proberen Ezequiel Garay te huren van Real. Is vorig seizoen ook al verhuurd en weet eigenlijk niet wat zn speelkansen zijn dit jaar.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Ma 10 aug 2009 22:45
|
|
Citaat: over the hill
Delano Hill?
Wat vinden jullie als Ajax zou proberen Ezequiel Garay te huren van Real. Is vorig seizoen ook al verhuurd en weet eigenlijk niet wat zn speelkansen zijn dit jaar.Kan makkelijker bij andere clubs in Spanje terecht.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 11:52
|
|
http://ajaxfans.net/nieuws-2948_Dorian- ... -Ajax.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 12 aug 2009 11:57
|
|
Citaat: http://ajaxfans.net/nieuws-2948_Dorian-Dervite-nog-altijd-optie-voor-Ajax.html
Waar staat dat in de VI? In de papieren versie? Anyway wel leuk dat we hier opnieuw de primeur mee hadden.
|