Auteur
|
Bericht
|
10Oele
Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 17:57
|
|
Citaat: Absoluut geen Salgado halen. Die kan alleen als rechtsback uit de voeten. Lijkt me niet dat we vd Wiel op de bank gaan zetten.
En een dure (oude) Spanjaard ook niet. Silva doet inmiddels niet veel meer onder voor Salgado. Vrij nutteloos dus.
Mee eens, Salgado voegt werkelijk helemaal niets toe en loopt alleen maar talent in de weg. Zou een Ursaiz aankoop worden.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 4 aug 2009 18:27
|
|
Salgado is gewoon lang bij Real gebleven vanwege zijn loyaliteit naar de club toe, ondanks dat hij de laatste paar seizoenen amper op de wedstrijdformulier te vinden was. Dure Spanjaard en bijna aan het einde van z'n latijn. Tegen LDU Quito na een lange tijd weer zien spelen en het was niet best. Zowel aanvallend als verdedigend. Sterker nog, ik vind Salgado een doorsnee voetballer. Beetje zelfde verhaal als met Oleguer bij Barcelona destijds.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 10:47
|
|
voetbalzone.nl :
Citaat: De supporters van Ajax zullen er waarschijnlijk niet wakker van liggen. Ajax is er niet in geslaagd Gastón Cellerino van Livorno over te nemen. De Argentijnse aanvaller, die vorig seizoen slechts één keer scoorde, lijkt op weg naar AS Monaco. Dit omdat Flavio Roma en Diego Pérez van de Monegasken in de belangstelling van Livorno staan. Cellerino was een jaar geleden bijzonder trefzeker in Chili. (Diverse Franse media)
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 12:23
|
|
Geen idee, ken deze speler niet. Scoorde het seizoen daarvoor bij de Rangers in Chili 22x in 35 wedstrijden. Maar of ik er wakker van lig....denk t niet.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 12:31
|
|
Staat er vandaag iets in de VI over AJAX? Dat ze ex-Ajacieden uit het buitenland willen porren om bij AJAX te spelen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 12:35
|
|
Citaat: Staat er vandaag iets in de VI over AJAX? Dat ze ex-Ajacieden uit het buitenland willen porren om bij AJAX te spelen?
inderdaad!
Titel luidt: Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer van topspelers.
Financieel en persoonlijk hebben ze geinforrmeerd naar de spelers: Babel, Huntelaar, Van der Vaart en ook nog buitenlanders.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 12:56
|
|
Citaat: Nooit maar dan ook nooit Drenthe bij Ajax.
NOOIT.
Citaat: Royston Drenthe is een winnaar
Door SJOERD MOSSOU
Het was op een dinsdagochtend en Royston Drenthe vertelde dat het goed met hem ging.
Tante Sandra was op bezoek in Madrid, vertelde Royston. De avond ervoor had ze gekookt.
Bakkeljouw, roti, sardientjes, daal, pom, moksi alesi, gestoofde spinazie, tahoe in ketjap en gebakken banaantjes; bij tante Sandra smaakte het allemaal even lekker. Net als de barra, pikante garnalen en pleng pleng met sperziebonen. Ik moest het beslist een keer komen proeven.
Royston Drenthe is één van de meest innemende voetballers die ik ooit sprak. Meestal komt er een onophoudelijke woordenstroom uit zijn mond, in mooie korte zinnetjes. 'Makker' is zijn lievelingswoord. Makker ik bel je zo terug makker want ik ben even druk makker.
Niet zo lang geleden was Drenthe een nationaal troetelkind. Dat veranderde nogal rigoureus na de zomer van 2007, toen hij een contract tekende bij Real Madrid. Het grappige mannetje werd bij het publiek plots een zichzelf overschattende, verwende blaag. En voor Real Madrid was hij lang niet goed genoeg. Wat dacht hij wel, die snotaap.
We zijn nu twee jaar verder en hij zit er nog steeds. 38 wedstrijden in de Primera División en een vormdip verder. Op Karim Benzema na is Drenthe de jongste speler in de selectie van Real Madrid en van alle Nederlanders maakt hij momenteel de meeste speelminuten. Meer dan Robben, meer dan Sneijder en veel meer dan Huntelaar en Van der Vaart.
Je kunt heel veel van Royston Drenthe vinden, maar mislukt is hij in Bernabéu zeker niet. Vorig seizoen was hij zo dapper een psycholoog in de arm te nemen, om zichzelf en de knotsgekke wereld om hem heen wat beter te kunnen begrijpen. Ook toen hij al 5326 keer was afgeschreven in de pers, bleef hij knokken voor zijn kansen.
Verwende snotapen doen dat niet. Royston Drenthe is een winnaar.
AD.nl
|
MrGuide
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 13:35
|
|
Tja, dat hij een winnaar is zal best. Maar hoef nu eenmaal geen ras-feyenoorder in ons Ajax-shirt te zien lopen. Staat nog los van het feit of t wel of geen versterking is.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 13:38
|
|
Citaat: Tja, dat hij een winnaar is zal best. Maar hoef nu eenmaal geen ras-feyenoorder in ons Ajax-shirt te zien lopen. Staat nog los van het feit of t wel of geen versterking is.
Sno zal vast en zeker ook een winnaar zijn...
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 13:39
|
|
Sno heeft in de jeugdopleiding van Ajax gezeten.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 13:39
|
|
Sno is opgeleid door Ajax en heeft maar een seizoen bij feyenoord gespeeld.
En van mij hoeft Drenthe absoluut niet te komen. Te veel ego voor de capaciteiten die hij heeft.
EDIT: Spuit 11
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 13:48
|
|
Klopt, soms ook eens hier (DGOT-zone) kijken. Leerzaam!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 13:57
|
|
Citaat: Staat er vandaag iets in de VI over AJAX? Dat ze ex-Ajacieden uit het buitenland willen porren om bij AJAX te spelen?
inderdaad!
Titel luidt: Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer van topspelers.
Financieel en persoonlijk hebben ze geinforrmeerd naar de spelers: Babel, Huntelaar, Van der Vaart en ook nog buitenlanders.
Bedankt, Bond! Dan ben ik benieuwd wie die buitenlandse toppers waren...
Citaat: Ajax onderzoekt haalbaarheid terugkeer topspelers
Bron: Voetbal International
Ajax is bezig in kaart te brengen óf en wélke topvoetballers die bij hun club buiten de boot vallen, geďnteresseerd zijn in een overstap naar Amsterdam.
In dat kader heeft de leiding geďnformeerd naar prominente ex-Ajacieden als Klaas-Jan Huntelaar, Rafael van der Vaart en Ryan Babel (foto), maar ook naar een aantal buitenlandse toppers. Deze spelers willen koste wat kost mee naar het WK, volgend jaar in Zuid-Afrika, en realiseren zich terdege dat ze daartoe wekelijks moeten spelen. Ajax hoopt van deze situatie te profiteren.
'Wij willen weten of het een haalbare kaart is dit soort spelers te halen. Dus we hebben alleen geďnformeerd. Om te weten of ze wel willen en of het financieel mogelijk is. Het zou slordig zijn als we dit niet kaart hebben en dat later blijkt dat een van deze spelers wél haalbaar was', vertelt Miel Brinkhuis, manager van de afdeling pers & communicatie aan Voetbal International.
Zo heeft Huntelaar geen perspectief meer bij Real Madrid. De 25-jarige spits speelde van januari 2006 tot de winterstop van het seizoen 2008/09 voor Ajax, waarop hij naar Spanje vertrok. Hij werd al gelinkt aan diverse clubs, zoals VfB Stuttgart, Tottenham Hotspur en AC Milan.
Ook zijn ploeggenoot Van der Vaart heeft geen rugnummer meer bij de Koninklijke. De 26-jarige middenvelder kwam van 19 april 2000 tot 27 mei 2005 uit voor Ajax, waarna hij naar Hamburger SV overstapte. Precies een jaar geleden ging hij naar Real Madrid.
Babel komt bij Liverpool weinig aan spelen toe. De 22-jarige aanvaller verruilde op 12 juli 2007 Ajax voor de Engelse grootmacht. Babel kwam vorig seizoen in de Premier League tot 28 optredens waarin hij drie keer scoorde.
Zowel Huntelaar, Van der Vaart als Babel maakt trouwens wel deel uit van de voorlopige Oranje-selectie voor het oefenduel met Engeland volgende week woensdag in de Ansterdam Arena.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 14:46
|
|
Misschien Grygera, Escude en Kanu? Weet niet eigenlijk welke buitenlandse topspelers bij Ajax terug zouden kunnen komen dit seizoen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 14:52
|
|
Of gewoon buitenlandse toppers. Punt. Dus zonder AJAX-verleden?
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 14:54
|
|
Citaat: Misschien Grygera, Escude en Kanu? Weet niet eigenlijk welke buitenlandse topspelers bij Ajax terug zouden kunnen komen dit seizoen.
De enige die ik nog zou kunne bedenken is Seedorf. Maar die zal nooit terug keren, gebrek een clubliefde enzo...
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 14:55
|
|
de eerste buitenlandse naam die dan in mij opkomt is Chivu..
Een van de spelers die echt goed was én wellicht haalbaar is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 14:59
|
|
Citaat: de eerste buitenlandse naam die dan in mij opkomt is Chivu..
Een van de spelers die echt goed was én wellicht haalbaar is.
Ik wil je niet graag uit je dromen halen maar die is totaal onhaalbaar...
|
MrGuide
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 15:00
|
|
Ach...wacht wel gewoon rustig af. Heb geen zin mn hoofd weer op hol te laten brengen doordat Ajaz zogenaamd weer met spelers bezig is. t Zal wel op niks uitdraaien.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 15:01
|
|
Citaat: de eerste buitenlandse naam die dan in mij opkomt is Chivu..
Een van de spelers die echt goed was én wellicht haalbaar is. Het hoeven geen spelers met een Ajax verleden te zijn. Het gaat om spelers die bij hun club op een dood spoor zitten.
|
Seduction
Forum berichten: 1354
|
Geplaatst: Wo 5 aug 2009 15:26
|
|
Gaarne geen van der Vaart. Gaat lopen zaniken en wil dat het team om hem draait. Hij zal zich er niet bij kunnen neerleggen dat hij een onderdeel van de selectie is en niet de man waar het om draait.
Laat hem maar lekker tribuneklant blijven bij Real Madrid.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 6 aug 2009 23:53
|
|
Citaat: Volgens mijn collega hebben er vananvond scouts van een aantal clubs, waaronder Ajax, de verrichtingen van Dusan Tadic gevolgd tijdens Austria Wien - Vojvodina Novi Sad. Tadic scoorde eenmaal.
Aldus VV op AN.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:18
|
|
Kunnen we eigenlijk nog een transfer verwachten? Laat staan 2 transfers?
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:20
|
|
Het is nog hopen op een centrale verdediger, maar verder hoeft er niet veel meer veel meer bij. Ik denk dat we een vrij goede selectie hebben waar we om het kampioenschap mee moeten doen.
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Vr 7 aug 2009 09:34
|
|
Citaat: Kunnen we eigenlijk nog een transfer verwachten? Laat staan 2 transfers?
Ik verwacht er nog steeds 2 en heel misschien zelfs 3 :
- Centrale verdediger (ervaren);
- Aanvaller (fysiek sterke spits of linker aanvaller);
- (Obradovic)
|