Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mogelijke aanwinsten
Maker: LucasBekeken: 525819
Status: InactiefBerichten: 9008
+ Nieuw bericht <<<   <   148  |  149  |  150  |  151  |  152  |  153  |  154  |  155  |  156   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
Maurice

Forum berichten: 2062
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Di 28 jul 2009 10:23
Citaat:
Wat ik trouwens vreemd vind, is dat niemand hier een woord rept over de roddel mbt Bale.. Is dit niet actueel, of vinden jullie het niet interessant genoeg?

Inderdaad, Jol schijnt hem te willen ruilen voor Bodul (op huur basis)

Ik weet alleen niet of dat is wat we nodig hebben, gezien we Atouba ook al hebben.
Bart

Forum berichten: 4810
Geplaatst: Di 28 jul 2009 10:29
Da is natuurlijk niet logisch. De Spurs hebben al veel spitsen en dan willen ze een spits van Jong Ajax huren. Het zal wel bij een gerucht blijven en de kranten moeten daar ook vol.
Maurice

Geplaatst: Di 28 jul 2009 10:31
Citaat:
Da is natuurlijk niet logisch. De Spurs hebben al veel spitsen en dan willen ze een spits van Jong Ajax huren. Het zal wel bij een gerucht blijven en de kranten moeten daar ook vol.

Ik kan me vergissen hoor, maar ik meen zelfs dat die woorden uit Jol zn mond kwamen. Kan dan ook best begrijpen dat dat jaar van Bodul meer bedoelt is als een soort van lange stage?
Bart

Geplaatst: Di 28 jul 2009 10:38
Citaat:

Ik kan me vergissen hoor, maar ik meen zelfs dat die woorden uit Jol zn mond kwamen. Kan dan ook best begrijpen dat dat jaar van Bodul meer bedoelt is als een soort van lange stage?Als ik het goed heb gevolgd gaf Jol een mening over de speler Bale in een krant en daar is door andere kranten een transfergerucht van gemaakt.
MrGuide

Forum berichten: 479
Geplaatst: Di 28 jul 2009 11:00
Tottenham heeft nu ook al Crouch gekocht...wat moeten ze daar in hemelsnaam met Bodul? Laat die jongen maar lekker een jaartje naar Sparta of RKC gaan.
Bart

Geplaatst: Do 30 jul 2009 08:55
In een wedstrijdverslag van Boca - Manschester United op Ole.com (Argentijnse Media) staat er een zinnetje "Forlín (kan naar Ajax).'' Ajax heeft vorig ook al intressen in deze speler gehad.
MrGuide

Geplaatst: Do 30 jul 2009 11:11
Hier staat t volgende over Forlin:

Citaat:
'Ajax in gesprek met Argentijn Forlín'
Ajax zou zijn oog hebben laten vallen op een Zuid-Amerikaanse verdediger. Volgens Canchallena voeren de Amsterdammers in München gesprekken met Juan Forlín (21) en zijn zaakwaarnemer Eduardo Gamarnik.

De verdediger van Boca Juniors is op dit moment in Duitsland voor het spelen van de Audi Cup. Een toernooi waar ook ook Bayern München, Manchester United en AC Milan aan meedoen.

Forlín is een Argentijnse verdediger die in 2008 de overstap van de jeugdopleiding van Boca Juniors naar het eerste elftal maakte. Op 19 april van dat jaar maakte hij zijn debuut tegen Newell's Old Boys.

Volgens Canchallena bevinden de onderhandelingen tussen vertegenwoordigers van Ajax en Forlín zich in een voorstadium.

Bron: Canchallena
sincere1983

Forum berichten: 3150
Geplaatst: Do 30 jul 2009 11:13
Interessant. Iemand meer nieuws over deze Forlin? De Zuid-amerika insiders wellicht?

Normaal gesproken ben ik altijd wel goed te spreken over Argentijnse verdedigers (tenminste, degene die ik ken)..
Hopelijk is dat in dit geval ook zo.
MrGuide

Geplaatst: Do 30 jul 2009 11:19
Surname: Forlin
First name: Juan Daniel
Pseudonym: Juan Forlin
Date of birth: 10.01.1988
Age-group: 1988
Size: 180
Nationality: Argentina, Italy
Position: Defender, Centre back
Club: Boca Juniors
A-National player: 1

Juan Daniel Forlin (born January 10 1988, in Reconquista), is an Argentine football defender. He currently plays for Boca Juniors in the Primera Division Argentina. He was signed from the Youth Divisions of Boca Juniors in 2008.

Forlin made his professional debut on April 19, 2008 a game that Boca Juniors played against Newell's Old Boys and won 2-1.

Forlin received his first call-up to the Argentine National Team for the World Cup qualifiers against Venezuela and Bolivia in March 2009.

In 2007 speelde hij in de jeugd van....Real Madrid.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 30 jul 2009 12:01
Ik weet in ieder geval dat Wielaert boven hem verkozen werd, destijds onder San Marco.
Maurice

Geplaatst: Do 30 jul 2009 13:10
Volgens AT5 komt Keirrison sowieso niet naar Ajax. Deze wordt namelijk verhuurd aan Benfica.

Iemand misschien meer info over Forlen?
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Do 30 jul 2009 23:17
Citaat:
Ik weet in ieder geval dat Wielaert boven hem verkozen werd, destijds onder San Marco.

Omdat men Forlin niet had kunnen bekijken. Men kon dus eigenlijk juist geen oordeel vellen over Forlin.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 30 jul 2009 23:20
Aha oke, dat wist ik niet Bertje. Toch jammer dat we destijds hem niet hebben kunnen zien/halen, want dan hadden we twee vliegen in een klap (Geen Robbie, wel Juan).
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 30 jul 2009 23:21
Citaat:

Omdat men Forlin niet had kunnen bekijken. Men kon dus eigenlijk juist geen oordeel vellen over Forlin.

Dat was in de zomer, hč. Vervolgens was er tot de winterstop voldoende tijd.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 00:24
Citaat:

Dat was in de zomer, hč. Vervolgens was er tot de winterstop voldoende tijd.

Thomas, in een andere topic wens je niet in te gaan op de kwaliteiten van de beste man en noem je het een betere versie van 'wat we al hebben'. Zonder puur op zijn kwaliteiten in te gaan, is er een speler in het voetbalwereldje waar je hem qua kwaliteit en type speler mee zou kunnen vergelijken. Beetje rotvraag I know maar ik ken Forlin namelijk alleen uit een samenvatting welke ik ooit gezien heb en uit verhalen. Kortom ik heb geen goed en representatief beeld van hem maar ben wel nieuwsgierig.
MrGuide

Geplaatst: Vr 31 jul 2009 12:18
Forlin schijnt 8 a 9 miljoen euro te moeten kosten. Vraag me af of Ajax na de aankoop van de Zeeuw nog in staat is dit bedrag uit te geven.
Maurice

Geplaatst: Vr 31 jul 2009 14:36
Volgens Marca, doorgaans redelijk betrouwbaar, zijn Real, Ajax en Huntelaar bezig met een overgang naar Ajax, waar Ajax 10 mil moet betalen en met een overgang naar het WK naar een andere club, nog eens 10 miljoen moet betalen.
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Vr 31 jul 2009 14:38
Citaat:
Volgens Marca, doorgaans redelijk betrouwbaar, zijn Real, Ajax en Huntelaar bezig met een overgang naar Ajax, waar Ajax 10 mil moet betalen en met een overgang naar het WK naar een andere club, nog eens 10 miljoen moet betalen.

Staat al in ander topic Maurice.
RebuaH

Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
Geplaatst: Za 1 aug 2009 20:21
Wat zijn de meningen over het (al dan niet BS) bericht dat Ajax Cvitanich zou willen betrekken in een deal om Forlin naar Amsterdam te halen? Het zou mogelijk ook een huurdeal kunnen worden...

1. Is Forlin zó'n talent dat we een dergelijk offer moeten maken? EN/OF
2. Is Cvitanich dan toch niet de talentvolle aanvaller die Ajax dacht, of hebben we te weinig vertrouwen in deze Argentijnse spits?
3. Als we Cvitanich laten gaan, moet hij dan vervangen worden? Zo ja, door wie...

Ik persoonlijk denk dat Cvitanich wel degelijk potentie heeft, hij heeft door blessures en door het feit dat hij in een slecht draaiend elftal kwam te spelen de verwachtingen nog niet helemaal kunnen inlossen. Ik denk dat hij indien hij het vertrouwen krijgt en een reeks kan spelen zonder blessures, hij in staat is om uit te groeien tot een veelscorende spits. Het is triest om te zeggen, maar ik heb meer vertrouwen in Dario dan in Mickey. Ik hoop dat ik mijn ongelijk zal moeten toegeven, liefst al in de winterstop.
MAAR aan de andere kant vind ik wel dat er een goede centrale verdediger bij moet komen, en liefst een talentvolle jonge verdediger die met Ajax kan meegroeien en evolueren. Hij moet er toch ineens kunnen staan, m.a.w. niet bepaald een makkelijk te vinden doelwit... Forlin zou een goeie kunnen zijn??? Ik ben dan ook erg benieuwd!
Bertje

Geplaatst: Za 1 aug 2009 21:20
Wat je er ook van vindt, als Cvitanich vertrekt moet er sowieso een spits bij.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Za 1 aug 2009 21:33
Inderdaad. En ik verwacht niet dat daar nog geld voor is na de miljoenen voor Forlin, want met alleen Cvitanich zal Boca niet akkoord gaan. Maargoed, ik geloof geen snars van het bericht.
Bertje

Geplaatst: Za 1 aug 2009 22:17
Moet eerst maar eens blijken dat Ajax inderdaad Forlin haalt. Volgens mij gaat iedereen nog steeds op die ene bron af, niet?
Maurice

Geplaatst: Zo 2 aug 2009 05:40
Ach we hebben deze zomer meer geruchten gehoord dan ooit, dus laten we er maar niet van uit gaan.

En inderdaad, er moet zeker nog een spits bij, want ik ben nog altijd van mening dat het gewoon dood zonde is als Suarez in een 4-3-3 systeem in de spits speelt. En bij 4-4-2 hebben we zonder Cvitanich gewoon te weinig spitsen.

Wellicht ruilen en een spits huren? Bojan?
Marco

Forum berichten: 4289
Geplaatst: Zo 2 aug 2009 16:47
[list">'Ajax wil Royston Drenthe bij Real Madrid weghalen'

Ajax heeft interesse in Royston Drenthe (foto). Dit meldt Navarra Sport zondag. De Nederlander mag bij Real Madrid, zijn huidige werkgever, vertrekken. Naast Ajax, wil ook het Spaanse Osasuna de 22-jarige speler inlijven. De krant schrijft dat de overgang van de linkspoot stuk kan lopen op zijn salariseisen.

Drenthe speelde van 2005 tot 2007 voor Feyenoord. Hij maakte vervolgens, na een succesvol jeugd EK, voor 13,5 miljoen euro de overstap naar Real Madrid. In twee seizoenen Spanje kwam hij tot 38 optredens en twee treffers.

# bron: Sportweek[/list">
Navarra Sport anyone?

Edit: vaag berichtje..
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
Geplaatst: Zo 2 aug 2009 17:27
Wat moet je met Drenthe als je Urby al hebt!? Dat zijn dezelfde spelers in mijn optiek.. (En ik ben van beiden geen fan)
+ Nieuw bericht <<<   <   148  |  149  |  150  |  151  |  152  |  153  |  154  |  155  |  156   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.391.490 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken: