Auteur
|
Bericht
|
Leonel
Forum berichten: 2494
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 14:55
|
|
Citaat: Mido is leuk als hij zichzelf in bedwang houdt. Maar deze jongen is onhandelbaar. Gedraagd zich als een vedette, terwijl hij niets gepresteerd heeft. Ik zie hem nog weinig klaren in zijn carriere.
Onder Jol zat hij vaak op de bank (doordat hij Defoe, Keane en Berbatov als concurrenten had) en wilde hij aan het einde van het seizoen weg maar was geen lastpak. hij is verder alleen lastig als hij geen basisplaats heeft en bij Ajax zou hij dat wel zo goed als altijd hebben. Cvitanich kan niet tegen Mido op, een fitte Mido is 10 keer zo goed als een Cvitanich in topvorm.
Ik weet het niet hoor JD. Ik ben namelijk wel redelijk tevreden in Cvitanich en zie zijn potentie. Ik zie hem wel vaak scoren dit seizoen.
Mido was goed bij Ajax, maar daarna weinig tot geen positief nieuws van deze jongen gehoord. Zonde eigenlijk, want het had zeker bij een grote club kunnen spelen. Maar karakter is toch echt wel een van de grotere aspecten in voetbal en zijn karakter is echt 3 x niets. Ik zie hem ook daardoor niet bij Ajax slagen.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 15:03
|
|
Oh, Mido is ook al beter dan Sulejmani?
Sulejmani heeft in zijn kleine teen meer talent dan Mido in zijn hele lichaam.
Mido was de enige speler die door de mand viel in het europese seizoen van 2003. Hij kwam technisch te kort. En mentaal is hij gehandicapt. Overal, maar dan ook overal heeft hij voor problemen gezorgd. Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die deze kneus als een versterking zien.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 17:13
|
|
Pff, ik kom terug van vakantie en er is gewoon een hele week radiostilte geweest op transfergebied.
Mido zou ik niet nemen. Dat zou een Luque II worden.
Volgens mij zit Ajax een beetje krap in de centen. Er is nog maar 3 ton geinvesteerd, terwijl er 10 miljoen is ontvangen en 7 miljoen voor Huntelaar lijkt ook te komen.
|
MrGuide
Forum berichten: 479
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 17:22
|
|
Jaren achter elkaar geen Champions League spelen zal Ajax toch gaan voelen. Niet elke cent die dan binnenkomt van een transfer kan dan worden geinvesteerd in nieuwe spelers. Ajax heeft deze transfers nodig om uit de rode cijfers te komen. Daarnaast is er misschien een besef gekomen dat Ajax niet elk seizoen weer een vermogen aan nieuwe spelers moet uitgeven. Elk jaar een nieuwe trainer en elk jaar zijn nieuwe spelers is niet echt een garantie tot succes. We hebben nog ruim een maand te gaan. Nog 1 gerichte aankoop, plus ergens een ' koopje' waar mee we een gokje mee kunnen wagen (ik noem Appiah), en dan is Ajax wel rond. Vergeet niet dat we deze zomer niemand kwijt zijn geraakt. Geen belangrijke spelers, maar ook geen b-spelers, die we eerst kwijt moeten raken alvorens eens te gaan kopen.
|
peet
Forum berichten: 63
Nieuws reacties: 27
|
Geplaatst: Ma 20 jul 2009 17:23
|
|
Vorig jaar was het grootste probleem de vele tegendoelpunten.
Dus ik zie het nut er niet van in om een aanvaller te kopen.
Koop nog maar liever een linksback erbij om te concureren met atouba.
|
Robusto
Forum berichten: 324
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 19:05
|
|
Mido een jaar huren met optie tot koop vind ik wel bespreekbaar. Direct kopen is een te groot risico.
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 19:45
|
|
Citaat: Mido een jaar huren met optie tot koop vind ik wel bespreekbaar. Direct kopen is een te groot risico.
Waarom? Totaal overbodig lijkt mij, dan kan je beter Luque houden.
|
Stekelaar
Forum berichten: 49
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 20:05
|
|
Ajax trekt Charizardo Blastoisi aan´
PALLET TOWN- Ajax en Fc Rocket zijn het eens geworden over een transfer van het 19-jarige talent Charizardo Blastoisi.
De jonge centrale verdediger staat bekend om z´n tackle aanvallen en waterkanon. Ajax trainer Jol is in z´n nopjes met de transfer. ´Het is een echte killer die voor meer stootkracht moet zorgen´
Blastoisi tekend een contract voor 2 seizoenen
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 20:07
|
|
Heb je dat bericht al eens door gelezen voor de grap? Het gaat namelijk over pokemon
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 20:11
|
|
Ja, in het vervolg (standaard) de bron erbij, Stekelaar, zodat we weten of het serieus te nemen is of niet.
Niet dat we dat nu nodig hebben inderdaad.
|
Stekelaar
Forum berichten: 49
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 20:14
|
|
No problem.
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 20:56
|
|
Citaat: Mido een jaar huren met optie tot koop vind ik wel bespreekbaar. Direct kopen is een te groot risico.
Luque wil perse weg, en Mido zal een stuk goedkoper zijn. Bovendien is Mido meer een goalgetter dan Luque.
|
afca.darcy
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 21:05
|
|
Luque wil perse weg, en Mido zal een stuk goedkoper zijn. Bovendien is Mido meer een goalgetter dan Luque.
Ik bedoel ook meer bij wijze van spreken.
Mido halen lijkt mij onnodig, en je weet nooit wat voor een rotzooi er kan gebeuren, want volgens mij heeft hij zich bij weinig clubs gedragen.
|
Boris_AFCA
Forum berichten: 291
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 21:05
|
|
Citaat: Ajax trekt Charizardo Blastoisi aan´
PALLET TOWN- Ajax en Fc Rocket zijn het eens geworden over een transfer van het 19-jarige talent Charizardo Blastoisi.
De jonge centrale verdediger staat bekend om z´n tackle aanvallen en waterkanon. Ajax trainer Jol is in z´n nopjes met de transfer. ´Het is een echte killer die voor meer stootkracht moet zorgen´
haha geweldig, ik lachte me dood toen ik het las!
|
afca.darcy
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 21:24
|
|
Citaat: Ajax trekt Charizardo Blastoisi aan´
haha geweldig, ik lachte me dood toen ik het las!
Mwuahahaha!!!
Geweldig!!!
|
Robusto
|
Geplaatst: Do 23 jul 2009 22:28
|
|
Ik bedoel ook meer bij wijze van spreken.
Mido halen lijkt mij onnodig, en je weet nooit wat voor een rotzooi er kan gebeuren, want volgens mij heeft hij zich bij weinig clubs gedragen.
daarom zeg ik "HUUR", dan kan je hem altijd terugsturen. De enige club waar hij zich wel heeft gedragen is Tottenham Hotspurs ten tijde van trainer ........... Martin Jol. En dat is dan ook de reden waarom ik hem wel een tweede kans wil geven.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 00:39
|
|
[list"> 'Interesse van Ajax in Coates (1'
Volgens de Uruguyaanse krant Diario Noticias heeft Ajax belangstelling voor de 18-jarige centrumverdediger Sebastian Coates. Ajax zou zich officieel gemeld hebben, maar zijn club National Montevideo heeft er nog niet op gereageerd.
De 1.96m lange rechtsbenige verdediger debuteerde in mei 2009 voor Nacional en staat tot medio 2011 onder contract. Hij speelde elf wedstrijden en scoorde drie keer. Nacional bezit 70 procent van de transferrechten. De overige dertig procent is in handen van investeerders.
[/list">
Bron: AS
|
Robusto
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 08:47
|
|
Citaat: Tegenover het Braziliaanse Globo Esporte heeft de zaakwaarnemer van Keirrison laten weten dat zijn pupil op de nominatie staat om verhuurd te worden aan Porto of Ajax. De spits werd deze zomer voor 14 miljoen euro aangetrokken door Barcelona. Die club wil de 20-jarige aanvaller echter eerst een jaar verhuren, zo werd bij de transfer al direct duidelijk. Afgelopen seizoen kwam Keirrison uit voor Palmeiras waar hij 24 keer scoorde in 36 duels.
Volgens de zaakwaarnemer gaat het tussen FC Porto en Ajax. De zaakwaarnemer ontkende berichten over Benfica. Vrijdag zou de zaakwaarnemer met Porto om de tafel zitten. 'We hakken maandag of dinsdag de knoop door' aldus de zaakwaarnemer.
bron: ANN
|
H+10
Forum berichten: 377
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 09:28
|
|
Heeft er iemand info over die Sebastián Coates? En of hij een versterking is voor Ajax? De filmpjes die ik gezien heb zijn goed maar laten natuurlijk alleen de goede kanten zien. En dan is er natuurlijk nog de vraag of de berichten waar zijn..Net als dat van Keirrison. Zou niet misstaan denk ik bij Ajax, we kunnen wel een extra aanvaller erbij gebruiken denk ik, teweten dat Bodul verhuurd mag worden en je dan toch wat krap zit in de spits lijkt me zo.
|
Marc
Forum berichten: 164
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 09:57
|
|
Citaat: Heeft er iemand info over die Sebastián Coates? En of hij een versterking is voor Ajax? De filmpjes die ik gezien heb zijn goed maar laten natuurlijk alleen de goede kanten zien. En dan is er natuurlijk nog de vraag of de berichten waar zijn..Net als dat van Keirrison. Zou niet misstaan denk ik bij Ajax, we kunnen wel een extra aanvaller erbij gebruiken denk ik, teweten dat Bodul verhuurd mag worden en je dan toch wat krap zit in de spits lijkt me zo.
Hij is met zn 1.96 in ieder geval een beer van een vent.
En die Keirrison lijkt me ook inderdaad een aanwinst, zou mooi zijn als dat samenwerkingsverband met Barca ook eens daadwerkelijk wordt waargemaakt. Maar ik acht alsnog de kans groter dat hij naar Porto gaat.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 10:16
|
|
Keirrison, foute boel. Ook corrupte zaakwaarnemers....
|
Ajaciedjuh
Forum berichten: 272
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 10:18
|
|
Citaat: Keirrison, foute boel. Ook corrupte zaakwaarnemers....
We hebben dan toch alleen met Barcelona te maken!?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 10:25
|
|
Tja zo was het met Henrique ook, waarom denk je dat Ajax ineens een optie is om te verhuren (en Porto)? Niet puur vanwege de vriendschapsband tussen Ajax en Barca.
|
Dijk
Forum berichten: 951
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 13:10
|
|
Keirrison zie ik eerder naar Porto gaan omdat ze daar C.L voetbal spelen en de cultuuromslag is ook beter voor hem. Mocht Ajax toch Keirrison zou het fantastisch zijn voor Ajax ook al is het een maar huurcontract. Deze soort spelers zijn niet meer haalbaar voor de Nederlandse clubs als het aankomt op transfers.
|
Lama
Forum berichten: 262
|
Geplaatst: Vr 24 jul 2009 13:21
|
|
Als ze zo'n jonge speler die toch een groot talent wordt genoemd kunnen huren zou ik het zeker in overweging nemen. Zouden ze meer moeten doen jeugdige talenten huren, met eventuele optie tot koop.
En een goed vastgelegd samenwerkingsverband met Barcelona lijkt me ook wel iets.
|