Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Mogelijke aanwinsten
Maker: LucasBekeken: 525814
Status: InactiefBerichten: 9008
+ Nieuw bericht <<<   <   143  |  144  |  145  |  146  |  147  |  148  |  149  |  150  |  151   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
10Oele

Forum berichten: 386
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 14:20
Johann Vogel voegt werkelijk helemaal niets toe aan dit Ajax.
Leonel

Forum berichten: 2494
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 14:25
Citaat:
Staat ook op onze voorpagina, hoor.
En ja, het staat ook op oa elfvoetbal.nl en nu.nl.

Ja, ik lees het. Mijn startpagina is Ajaxshowtime.

343, dit menen ze toch niet?

Citaat:
Johann Vogel voegt werkelijk helemaal niets toe aan dit Ajax.

Johan Vogel voegt aan geen een club iets toe. Wat een prutser is het. :kots:
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 14:29
Ach, is een Zwitserse krant die dat brengt. Ik geloof het niet en ik maak me vooralsnog geen zorgen.
Seduction

Forum berichten: 1354
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 14:36
Als de gemiddelde supporter nou een beetje heeft opgelet, dan kun je zien dat Ajax tot dusver iedere transfer aardig stil kon houden. Dan duikt nu opeens uit het niets de naam vogel op en iedereen schiet weer in paniek?

Hou toch op...
amigodb

Forum berichten: 11
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 14:38
het lijkt wel of martin van geel terug is...
Allemaal koopjes voor niks. Die verhoeven is vast een aardige kerel maar heeft niks maar dan ook niks te zoeken bij ajax.

Begrijp me niet verkeerd ze hoeven geen miljoenen uit te geven maar een beetje kwaliteit moet er toch wel bij!
JustFerro

Forum berichten: 499
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 15:10
Een speler als Atouba heeft niet de kwaliteiten om Ajax sterker te maken. Dan speel ik liever met Vertonghen op de back en Wielaert/Oleguer in het centrum. Komt Atouba dus op de bank en dure, te oude buitenlanders moet Ajax niet halen. Alleen als ze echt een duidelijke versterking zijn. Jonge talenten zijn prima! En ervaren Nederlanders zijn ook prima, maar niet dit soort aankopen. Die kunnen niet meer beter worden en zijn gewoon geen aanwinst voor Ajax. Die Verhoeven kan ik begrijpen, je hebt een derde keeper nodig die niet al te duur is. Echter zou ik liever Padt hebben gehad voor deze positie in de selectie. Hoe vaak speelt zo'n keeper nou eigenlijk? Zou me verbazen als Verhoeven meer dan 2 wedstrijden speelt de komende 3 jaar. Das toch 150.000 per wedstrijd + 3jaarsalarissen. Zonde van het geld. Ik hoop toch dat Ajax nog geld gaat uittrekken voor echte versterkingen. Hoop nog steeds dat Obradovic komt en Prediger zie ik ook graag komen. Dat is samen 9 a 10 miljoen, dus zit redelijk dichtbij wat ze voor Elia wilden betalen. Het geld is er dus wel.
Leonel

Geplaatst: Wo 8 jul 2009 15:18
Citaat:
Als de gemiddelde supporter nou een beetje heeft opgelet, dan kun je zien dat Ajax tot dusver iedere transfer aardig stil kon houden. Dan duikt nu opeens uit het niets de naam vogel op en iedereen schiet weer in paniek?

Hou toch op...

Het feit dat hij zelfs in verband wordt gebracht met Ajax maakt mij al misselijk. De gedachte al is onverdragelijk, laat staan dat hij werkelijk komt.
Castel di Sangro

Forum berichten: 346
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 15:27
Citaat:

Hou toch op...

Het feit dat hij zelfs in verband wordt gebracht met Ajax maakt mij al misselijk. De gedachte al is onverdragelijk, laat staan dat hij werkelijk komt.
Ik krijg hier zo'n Luque, Juanfran, Urzaiz smaak van in mn mond.. Een uitgerangeerde vedette, waarvan het maar de vraag is of hij het niveau aankan.. Ik zie het zeker niet zitten wanneer hij komt.. Lindgren heeft dezelfde, zo niet meer kwaliteit..
jamesgf

Forum berichten: 420
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 15:30
Citaat:
De opbouw vind ik nog het minst slechte punt van Wielaert, maar zoals je zei Vertonghen waarschijnlijk een linie naar achteren.

Wielaert mist handelingssnelheid. Bij het eerste geringste beetje pressie vliegen de ballen terug naar de keeper of een paar meter naar links of rechts. Ook opbouwend valt er zeker wat aan Robbie op te merken.
Citaat:
Mwoah. Ik vind het elftal verdedigend nog niet top zo (blijft een achilleshiel en Atouba voor Vermaelen vind ik een achteruitgang). Voor Jol wordt het esentieel om Sulejmani aan de gang te krijgen.

De achilleshiel is de aanval en het slappe aankoopbeleid. Voorin lopen spelers die het niet op kunnen brengen om te schakelen, mee te verdedigen en met pressie te spelen. Opgeteld dat ze het in aanvallend opzicht moeten hebben van individuele acties en niet balvast zijn en je hebt een groot probleem. Je leidt namelijk veel te veel (snel) balverlies en doordat men van achteruit niet snel genoeg kan bijsluiten is de kans groot dat je middenveld wordt overlopen. Vaak genoeg gebeurt dit seizoen. Emanuelson zorgde uiteindelijk als halve linksbuiten nog voor enige balans. Maar Ajax mist dus spelers die zich aan hun taken houden, balvast zijn en voor combinerend vermogen zorgen.

Daar hadden we dit seizoen voor kunnen zorgen door een Elia en een topspits als Toivonen ergens uit Scandinavie op te pikken. Samen met een Obradovic en je had op zijn minst twee prijzen behaald. Ware het niet dat men bij Ajax denkt dat de tegenvallende prestaties komen door gebrek aan fysiek en ervaring. Men ‘investeert’ nu in de verdediging om tegengoals te voorkomen en men investeerde in Sulejmani en Cvitanich om goals te maken. Ik vraag me af hoe ze aankopen voor het middenveld gaan verantwoorden. Tja… zo werkt het natuurlijk niet. Aanvallers zijn namelijk ook de eerste verdedigers en de verdediging zorgt voor het begin van de aanval.
Leonel

Geplaatst: Wo 8 jul 2009 15:31
Citaat:

Hou toch op...

Ik krijg hier zo'n Luque, Juanfran, Urzaiz smaak van in mn mond.. Een uitgerangeerde vedette, waarvan het maar de vraag is of hij het niveau aankan.. Ik zie het zeker niet zitten wanneer hij komt.. Lindgren heeft dezelfde, zo niet meer kwaliteit..

Lindgren le da tres vueltas. Vogel hoort bij de amateurs thuis. Ik raak al geirriteerd als ik zijn naam hoor.
MrGuide

Forum berichten: 479
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 16:09
Citaat:
Vogel hoort bij de amateurs thuis. Ik raak al geirriteerd als ik zijn naam hoor.

Beetje overdreven natuurlijk. Hij heeft toentertijd de verkeerde keuze gemaakt naar Milan te gaan. Was hij toen naar een Europese subtopper gegaan, had ie denk ik nog steeds in het linkerrijtje van Italie/Engeland/Spanje kunnen voetballen. Heb m de laatste jaren minder gevolgd, maar denk dat t een goede speler zou zijn voor een subtopper in Nederland (alhoewel hij voor die clubs qua salaris waarschijnlijk niet haalbaar is)
Leonel

Geplaatst: Wo 8 jul 2009 16:25
Citaat:
Vogel hoort bij de amateurs thuis. Ik raak al geirriteerd als ik zijn naam hoor.

Beetje overdreven natuurlijk. Hij heeft toentertijd de verkeerde keuze gemaakt naar Milan te gaan. Was hij toen naar een Europese subtopper gegaan, had ie denk ik nog steeds in het linkerrijtje van Italie/Engeland/Spanje kunnen voetballen. Heb m de laatste jaren minder gevolgd, maar denk dat t een goede speler zou zijn voor een subtopper in Nederland (alhoewel hij voor die clubs qua salaris waarschijnlijk niet haalbaar is)

Verkeerde keuze? Milan heeft de verkeerde keuze gemaakt, niet hij. Ik zou ook als zeer beperkte speler naar Milaan gaan. Nergens krijgt hij een basisplaats. En als je nergens een basis plaats krijgt dan kan je beter naar Milan gaan dan bv. een Betis. Nee, waardeloze voetballer.

Een stukje uit zijn Wiki:

Bij AC Milan kwam hij niet zoveel aan spelen toe, in totaal kwam hij in de competitie veertien duels in actie, waarvan negen keer in de basis. Hij verruilde daarom de Italiaanse topclub voor het Spaanse Real Betis Sevilla. Dit werd geen succes en per 1 januari 2008 heeft hij z'n contract laten ontbinden en vervolgens een contract voor tweeënhalf jaar getekend bij Blackburn Rovers. Ook hier kon hij echter niet aarden en ruim een jaar later verliet hij die club na slechts 8 wedstrijden in de hoofdmacht.
Leonel

Geplaatst: Wo 8 jul 2009 16:27
Maar ik zal nu stoppen met mijn tirade tegen Vogel. Ben al een beetje ontnuchterd en rustiger geworden en ik wil ook geen woord meer vuil maken aan Meneer Vogel.
MrGuide

Geplaatst: Wo 8 jul 2009 16:37
Haha, ik zou bijna zeggen dat je geen fan van 'm bent.
Ik bedoelde een verkeerde keuze qua carriere/speelmogelijkheden. Maar ik ben, net als velen hier, geen voorstander van zijn komst. Niet op basis wat ik van hem gezien heb de laatste jaren, maar op basis van het aantal middenvelders dat we op dit moment in de selectie hebben.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 17:05
Johan Vogel? Jullie bedoelen Johan Tikke Terug? Ik haat de voetballer en gooi al mijn Ajax-spullen weg als hij komt. Johan Vogel pik ik niet!!! Die gozer moet maar naar WKE gaan, en zelfs daar kan hij niet mee. Bah!
Riejuh

Forum berichten: 7454
Geplaatst: Do 9 jul 2009 08:45
Ik weet zeker dat het gerucht vd dag Pablo vrolijker maakt dan Johann Vogel...
Demy de Zeeuw zou een aanwinst zijn voor het middenveld van ajax. Ik zag hem vorig seizoen al graag komenen mijn oordeel over hem is niet veranderd.
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 9 jul 2009 09:36
Citaat:
Demy de Zeeuw zou een aanwinst zijn voor het middenveld van ajax. Ik zag hem vorig seizoen al graag komenen mijn oordeel over hem is niet veranderd.

Ik heb vorig jaar ivm mijn werk diverse wedstrijden van AZ live gezien en De Zeeuw was zeer indrukwekkend. Heeft in de meerderheid van de door AZ gecreeerde kansen een noemenswaardig aandeel gehad, bovendien staat hij ook in het controlerende zijn mannetje. Zou dit dan de box-to-box speler worden die Ajax zoekt?
Riejuh

Geplaatst: Do 9 jul 2009 09:43
Citaat:

Ik heb vorig jaar ivm mijn werk diverse wedstrijden van AZ live gezien en De Zeeuw was zeer indrukwekkend. Heeft in de meerderheid van de door AZ gecreeerde kansen een noemenswaardig aandeel gehad, bovendien staat hij ook in het controlerende zijn mannetje. Zou dit dan de box-to-box speler worden die Ajax zoekt?

Laat het hopen, want deze jongen is echt een aanwinst voor ajax.. Althans in mijn ogen. Ik denk dat hij samen met Schaars voor het kampioenschap heeft gezorgt van kaAZ afgelopen seizoen.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Do 9 jul 2009 09:49
Citaat:

Aanvankelijk had ik m'n twijfels bij De Zeeuw, na het WK 2006 ben ik wel overtuigd geraakt. Steeds meer wijst erop dat Ajax 4-4-2 gaat spelen.

Ajax wilde hem vorig seizoen ook al als box to box player, net zoals Vukojevic, het lijkt me dat Ajax opnieuw de zoektocht naar de box-to-box payer opent.
MrGuide

Geplaatst: Do 9 jul 2009 10:23
Kan me niet voorstellen dat AZ De Zeeuw naar Ajax laat gaan. Als deze speler per se weg wilt, gaan ze m bij allerlei buitenlandse clubs aanbieden lijkt mij. Alles om ervoor te zorgen dat ie niet naar de concurrentie gaat. Daarom:

Kim Källström

Kim Källström staat op het punt om Olympique Lyon voor Olympiakos Piraeus te verruilen. De afgetreden landskampioen van Frankrijk zwaaide al Karim Benzema, Juninho Pernambucano en Kader Keita uit maar is tegen een marktconform bod bereid om ook de Zweedse middenvelder te laten gaan. De Griekse topclub heeft zes miljoen euro over voor Källström, die ook door Fulham begeerd wordt. (L'Equipe)
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Do 9 jul 2009 11:14
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat AZ De Zeeuw naar Ajax laat gaan. Als deze speler per se weg wilt, gaan ze m bij allerlei buitenlandse clubs aanbieden lijkt mij. Alles om ervoor te zorgen dat ie niet naar de concurrentie gaat. Daarom:

Kim Källström

Kim Källström staat op het punt om Olympique Lyon voor Olympiakos Piraeus te verruilen. De afgetreden landskampioen van Frankrijk zwaaide al Karim Benzema, Juninho Pernambucano en Kader Keita uit maar is tegen een marktconform bod bereid om ook de Zweedse middenvelder te laten gaan. De Griekse topclub heeft zes miljoen euro over voor Källström, die ook door Fulham begeerd wordt. (L'Equipe)

Bij Olymnpiakos zit wel geld, betalen exorbitante salarissen waar zelfs Ajax niet aan kan tippen. Ook Kallstrom zou wat mijn part welkom zijn, daar niet van.
michelAFCA

Forum berichten: 122
Geplaatst: Zo 12 jul 2009 20:26
AD meldt komst Stefan Deffour (Ajax1.nl)

Standard Luik speler Steven Defour stapt zo goed als zeker over naar Ajax Amsterdam. Het AD schrijft hierover dat het transferbedrag meer als 5 miljoen bedraagt. De belg is op het moment in Nederland om medisch te worden gekeurd. Hij zal ook een rondleiding krijgen bij zijn nieuwe werkgever, waar hij waarschijnlijk als middenvelder zal gaan voetballen. Trainer Martin Jol van de Amsterdamse club liet ook doorschemeren dat hij in Steven Defour een type Wesley Sneijder ziet die 2 jaar terug naar Madrid is vertrokken. De overstap van Standard naar Ajax is snel gegaan. Pas aan het begin van de week meldde Ajax zich bij Standard en legde het gelijk een bod van 4 miljoen euro neer. Standard bood een tegenbod van 6 miljoen omdat de belangstelling serieus was. Ajax reageerde met een verhoogde aanbieding van 5,2 miljoen. De transfersom zal dichtbij dit bedrag liggen. Ajax en Steven Defour zijn inmiddels in gesprek over het contract van de Belgische speler.

Dit las ik net op www.headlinez.nl

Dit is gewoon opgeklopt door iemand? want ik denk niet dat defour voor 5.2 mio verkocht word door standard.

Als dit toch waar zou zijn dan heeft ajax zijn selectie in mijn ogen rond en doen we echt een gooi naar het kampioenschap.
Riejuh

Geplaatst: Zo 12 jul 2009 20:27
Kom op zeg dat is wel het meeste bs wat ik lees.. Dufour is minimaal het dubbele waard en dat zal Standaard ook zeker vragen..
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 22238
Geplaatst: Zo 12 jul 2009 20:33
Michel....kom op he, jongen.

Zoek op AF op Stefan Deffour en je weet al dat zijn echte naam Steven Defour is. Zoek eerst op AF en plaat het daarna, want aan zulke shitberichten hebben we niets.
michelAFCA

Forum berichten: 122
Geplaatst: Zo 12 jul 2009 20:45
Citaat:
Michel....kom op he, jongen.

Zoek op AF op Stefan Deffour en je weet al dat zijn echte naam Steven Defour is. Zoek eerst op AF en plaat het daarna, want aan zulke shitberichten hebben we niets.

Dat zeg ik ook. Volgens mij klopt het bericht van geen kant.

En zijn naam staat misschien wel niet goed, maar wat eronder geschreven word is toch echt duidelijk steven defour van standard luik.

Dus het afkraken mag wel wat minder.
+ Nieuw bericht <<<   <   143  |  144  |  145  |  146  |  147  |  148  |  149  |  150  |  151   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.391.444 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Mogelijke aanwinsten
Ga
Zoeken: