Auteur
|
Bericht
|
Gtje
Forum berichten: 18
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 13:38
|
|
Hehe, ik kon mezelf gewoon niet helpen. Sommige opmerkingen moeten nou eenmaal gemaakt worden.
Wesley, heeft Atouba daar ten tijde van Jol ook gespeeld dan?
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 13:40
|
|
Ajax is veel te afwachtend.
|
Gtje
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 13:43
|
|
Citaat: Ajax is veel te afwachtend.
Dat ben ik met je eens. Aan de andere kant denk ik dat ze Obradovic even aan het lijntje hebben gehouden om zo te proberen eerst Onyewu te halen. Obradovic is vermoed ik tweede keuze bij Ajax.
Positief hieraan is dat ze nu wel werk zullen maken van Ivan! We hebben in ieder geval geluk dat hij zelf graag naar ons komt, anders hadden we wederom achter het net gevist. Als speler zou ik na anderhalve maand stilte ook ziets hebben van; zoek het maar uit.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:08
|
|
Citaat: Ajax is veel te afwachtend.
Dat ben ik met je eens. Aan de andere kant denk ik dat ze Obradovic even aan het lijntje hebben gehouden om zo te proberen eerst Onyewu te halen. Obradovic is vermoed ik tweede keuze bij Ajax.
Positief hieraan is dat ze nu wel werk zullen maken van Ivan! We hebben in ieder geval geluk dat hij zelf graag naar ons komt, anders hadden we wederom achter het net gevist. Als speler zou ik na anderhalve maand stilte ook ziets hebben van; zoek het maar uit.
Ze konden toch ook beide? Obradovic is linksback en Onyewu CV.
Maar Obradovic had ook al in mei gekunt, en je verkoopt hem later toch weer met winst.. Anders moeten ze weer op zoek naar een middelmatig backje, gewoon betalen! Of hebben ze vakantie ofzo?
|
Marco
Forum berichten: 4289
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:11
|
|
Nieuwe trainer. Nieuwe inzichten.
Er wordt nu net gedaan alsof Ajax hier een wereldtopper misloopt. Dat zal wel meevallen..
|
Gtje
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:34
|
|
Citaat:
Ze konden toch ook beide? Obradovic is linksback en Onyewu CV.
Maar Obradovic had ook al in mei gekunt, en je verkoopt hem later toch weer met winst.. Anders moeten ze weer op zoek naar een middelmatig backje, gewoon betalen! Of hebben ze vakantie ofzo?
Ik bedoelde Atouba, sorry voor het misverstand. Onyewu en Obradovic samen zou idd geweldig geweest zijn. Ik verwacht echter niet dat ze 2 pure linksbacks zullen binnenhalen aangezien er dan eentje op de bank zal belanden en we in geval van nood Urby nog hebben. Als ik de verhalen zo lees over beide heren op dit forum, zijn het beide spelers die er meteen staan. Ik ben erg benieuwd in ieder geval.
|
guy_ajax
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:36
|
|
Ik hoop het, heb Obradovic nog nooit live zien spelen, maar het lijkt mij wel een goede.. en we hebben toch geen linksbacks, dus slechter kan niet!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:48
|
|
Milan staat er bekend om om spelers eerst transfervrij op te pikken en daarna duurder te verkopen: remember Vogel en Dhoraso.
Anyway mogelijke aanwinsten
Lijstje afvallers: [genoemde namen">
Onyewu
Elia
Vennegoor
Bendtner
Schaars
Bouhalrouz
Bjrasmyr
Seedorf
Engelaar
Van der Vaart
Heijeblok
Braafheid
(Berg)
Nog steeds opties:
Danijel Aleksic
Dusan Tadic
Ivan Obradovic
Atouba
Tomic
Dario Knezevic
Anais Sharbini
Sebastien Prediguer
Opvallend: vrijwel geen centrale verdedigers op de lijst, op Knezevic na. Veel wijst erop dat Vertonghen weer linkercentrale verdediger wordt, en Ajax een extra middenvelder haalt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:50
|
|
Vergeet breedte-aankoop Verhoeven niet, Pushkin!
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:52
|
|
Denken jullie niet dat Jol het gewoon ziet zitten in Oleguer/Wielaert/Vertonghen/Alderweireld/Blind achterin voor de centrale plaatsen?
Zou ik niet eens zo heel raar vinden en dan inderdaad dat hij gaat spelen met Vertonghen als opbouwende CV!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 14:59
|
|
Citaat: Denken jullie niet dat Jol het gewoon ziet zitten in Oleguer/Wielaert/Vertonghen/Alderweireld/Blind achterin voor de centrale plaatsen?
Zou ik niet eens zo heel raar vinden en dan inderdaad dat hij gaat spelen met Vertonghen als opbouwende CV!
Sterker nog tegen Ajax Cape Town speelde hij met Verthongen - Oleguer en de 2e helft met Alderweireld - Wielaert. De 1e helft was veel beter en Oleguer speelde verrassend goed!
|
sincere1983
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:04
|
|
Daarom. en niet vergeten dat Oleguer het het 2e deel van vorig seizoen zeer verdienstelijk deed.
Het is ook logisch eigenlijk. een pure mandekker als Oleguer (1op1 enorm sterk, goede kopper, goede ingrepen, iets te traag) naast een opbouwende CV als Vertonghen (goede lange bal, sterke tackel, behoorlijk snel maar 1op1 wat zwakker).
Dan LB obradovic en RB v/d Wiel.
Op papier toch een van de sterkste verdedigingslinies in Nederland dan.
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:07
|
|
Citaat: Nog steeds opties:
Danijel Aleksic
Dusan Tadic
Ivan Obradovic
Atouba
Tomic
Dario Knezevic
Anais Sharbini
Sebastien Prediguer
Opvallend: vrijwel geen centrale verdedigers op de lijst, op Knezevic na. Veel wijst erop dat Vertonghen weer linkercentrale verdediger wordt, en Ajax een extra middenvelder haalt.
Volgens Velibor heeft Ajax bij Knezevic geïnformeerd maar waren zijn salariseisen te gortig. Kan dus ook van deze lijst af, tenminste als je die bron betrouwbaar genoeg acht (ik wel).
Ik ben benieuwd wie ze na Boulahrouz, Onyewu, (Mathijsen) en Knezevic op het oog hebben voor centraal achterin. Hopelijk niet Rivas.
|
D-D
Forum berichten: 75
Nieuws reacties: 9
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:20
|
|
Citaat: Vergeet breedte-aankoop Verhoeven niet, Pushkin!
Haha, zeg je goed met de nadruk op breed.
|
Marco
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:29
|
|
Beetje meer respect graag.
Joentje is mijn held!
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:33
|
|
Citaat: Milan staat er bekend om om spelers eerst transfervrij op te pikken en daarna duurder te verkopen: remember Vogel en Dhoraso.
Onyewu
Elia
Vennegoor
Bendtner
Schaars
Bouhalrouz
Bjrasmyr
Seedorf
Engelaar
Van der Vaart
Heijeblok
Braafheid
(Berg)
Nog steeds opties:
Danijel Aleksic
Dusan Tadic
Ivan Obradovic
Atouba
Tomic
Dario Knezevic
Anais Sharbini
Sebastien Prediguer
Ik heb een aantal spelers vet gedrukt. Heb jij bronnen dat dit nog steeds opties zijn?
Ik zie namelijk niets meer in de media verschijnen over deze spelers.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:36
|
|
Zelfs als Ajax alleen Obradovic haalt ben ik tevreden, ze hebben verder toch niemand echt nodig. Oleguer is een goede centrale verdediger dus hoeft er geen extra centrale verdediger te komen. Met Enoh, Gabri, Emanuelson, Aissati, Lindgren en andere heeft Ajax genoeg middenvelders met genoeg kwaliteit en met Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Bodul heeft Ajax 4 spitsen die goed in een tweespitsen systeem kunnen functioneren.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:46
|
|
Citaat: Beetje meer respect graag.
Joentje is mijn held!
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat hij de kroketten uit zijn handen laat vallen. Die zitten dan allang in zijn mond.
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:55
|
|
AJAX HEEFT ATOUBA BINNEN
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... Atouba.htm
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 15:57
|
|
JA!
Hier verder.
|
Marco
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:08
|
|
Citaat: We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat hij de kroketten uit zijn handen laat vallen. Die zitten dan allang in zijn mond.
Zo praatte jij vroegah ook niet over de Beer van de Meer, meneer. Schaam je.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 7 jul 2009 16:16
|
|
Lijkt me meer het Lek van Pec-niveau.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 09:06
|
|
Citaat: Milan staat er bekend om om spelers eerst transfervrij op te pikken en daarna duurder te verkopen: remember Vogel en Dhoraso.
Onyewu
Elia
Vennegoor
Bendtner
Schaars
Bouhalrouz
Bjrasmyr
Seedorf
Engelaar
Van der Vaart
Heijeblok
Braafheid
(Berg)
Nog steeds opties:
Danijel Aleksic
Dusan Tadic
Ivan Obradovic
Atouba
Tomic
Dario Knezevic
Anais Sharbini
Sebastien Prediguer
Ik heb een aantal spelers vet gedrukt. Heb jij bronnen dat dit nog steeds opties zijn?
Ik zie namelijk niets meer in de media verschijnen over deze spelers.
Ik had gewoon alle spelers opgesomd die in verband werden gebracht met Ajax en waravan nog niet zeker was dat het niet doorging. Maar anyway ze kunnen ook allemaal van de lijst af, want Ajax zekt alleen nog een ervaren middenvelder.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 09:07
|
|
Dit vind ik toch wel zeer merkwaardig http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... kopen.html
Deze selectie vind ik zeker nog niet goed genoeg om kampioen mee te worden en ik snap dan ook niet dat er 'op korte termijn geen aankopen meer komen'. Waar zijn dan al die miljoenen gebleven die her en der op onder andere Elia en Obradovic zijn geboden. Blijft het nu dan bij een transfervrije linksback en een dikke keeper van een half miljoen?
Ik weet dat er op korte termijn staat, maar dit is allemaal weer zo vaag. De korte termijn is bij mij een week. Dus over 2 weken kunnen we wel weer iemand verwachten? Waarom wachten, hoe langer er gewacht wordt, hoe meer tijd het weer kost om je team klaar te stomen.
|
sincere1983
|
Geplaatst: Wo 8 jul 2009 09:17
|
|
Om eerlijk te zijn...liefst had ik er nog 1 CV bij gezien maar als Vertonghen 1 linie teruggehaald word kan ik daar ook wel mee leven..
Het is maar net wie de coach is en wat er verwacht word van ze..
Gebruik je Oleguer en Wielaert om op te bouwen, dan ben je verkeerd bezig. Gebruik je Oleguer en Wielaert puur als mandekker/laatste man dan voldoen ze wel degelijk (noem nu even de 2 spelers die het 'meest' besproken zijn).
Maar verder vind ik deze selectie wel degelijk goed genoeg om kampioen mee te worden en te overwinteren in Europa.
MvB heeft achteraf gezien de spelers gewoon niet op de juiste manieren gebruikt en is (nogal eens) niet op de juiste manier met ze omgegaan.
Onder Jol zal dit toch een heel stuk anders zijn verwacht ik.
|