Auteur
|
Bericht
|
Fregge
Forum berichten: 4313
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 09:11
|
|
Naja EvD. De clubs die in dat verslagje staan (Parma, Palmero, Porthsmouth en Fenerbache) spelen niet hoger dan Ajax. Dus Ajax kan goed kans maken.
|
10Oele
Forum berichten: 386
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 10:29
|
|
Citaat: Naja EvD. De clubs die in dat verslagje staan (Parma, Palmero, Porthsmouth en Fenerbache) spelen niet hoger dan Ajax. Dus Ajax kan goed kans maken.
Die spelen inderdaad niet hoger, maar kunnen wel een vele malen hoger salaris betalen, zeker een club als Fenerbache of Portsmouth.
|
10Oele
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 10:32
|
|
jammer maar helaas: http://www.vi.nl/Nieuws-item/165932/See ... Jol-af.htm
Dit was echt ideaal geweest!
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 10:43
|
|
Geeft wel weer aan dat we, en dat is geen verassing, momenteel niks bijzonders van de scouting/Jols´ netwerk hoeven te verwachten. Anders kom je niet, nadat de eerste training al geweest is, uit bij een verdediger die je zojuist op de confederations cup hebt zien spelen.
Iemand die hem bij Standard vaak heeft zien spelen? Hoe snel is hij? Kan hij met ruimte in zijn rug spelen? Hoe is zijn inspeelpass? In ieder geval positief dat we zoeken naar een mandekker. Een kopsterke verdediger kunnen we ook wel gebruiken.
|
10Oele
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 10:52
|
|
Citaat: Geeft wel weer aan dat we, en dat is geen verrassing, momenteel niks bijzonders van de scouting/Jols´ netwerk hoeven te verwachten. Anders kom je niet, nadat de eerste training al geweest is, uit bij een verdediger die je zojuist op de confederations cup hebt zien spelen.
Iemand die hem bij Standard vaak heeft zien spelen? Hoe snel is hij? Kan hij met ruimte in zijn rug spelen? Hoe is zijn inspeelpass? In ieder geval positief dat we zoeken naar een mandekker. Een kopsterke verdediger kunnen we ook wel gebruiken.
Helemaal mee eens, de interesse voor dit soort spelers, of ze nou wel of geen aanwinst zijn, is totaal impulsief en heeft niets met scouting, visie, netwerk of wat dan ook te maken.
Kijk toch eens gewoon naar je selectie en koop eens gericht en met visie spelers die je zelf niet in bezit hebt!
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 10:58
|
|
Denk ff logisch na, zo'n jongen gaat naar Porthsmouth. Daar speelt hij in de mooiste competitie van de wereld. Verdient hij waarschijnlijk ook iets meer.
|
wesley the pitbull
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 11:49
|
|
Onyewu kan als je het mij vraagt aardig voetballen en hij is zoiezo beter als Wielaert en Oleguer maar als Ajax het ook bij boulahrouz heeft geprobeerd waarom proberen ze het dan ook niet bij Senderos ( van Arsenal)
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 11:59
|
|
Eindelijk zijn ze goed bezig. Een gesprek over een Obradovic en Jol wou Seedorf terug halen. Goed geprobeert, want zo'n speler hebben we echt nodig op het middenveld. Uit zijn woorden haal ik dat het wellicht volgend jaar kan gebeuren dat hij terug komt.
30% is inderdaad erg veel voor de vervolgverkoop.
6 mil + 15% doorverkoop vindt ik echt het maximum.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 12:07
|
|
Citaat:
En tegen de tijd dat hij weer terug naar Ajax wilt is hij helemaal opgebrand en dan krijgen we 'Stam-achtige' taferelen. Seedorf, je bent een Ajacied of niet, jij bent het niet, dat weten we dan weer wel.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 13:07
|
|
Inderdaad. Ik heb ook nooit warme AJAX-gevoelens gehad bij Seedorf. Daarvoor ging hij veel te snel weg bij AJAX (op zijn 18-de) en heeft hij ruzie gemaakt met AJAX en zijn broers daarom uit de jeugdopleiding gehaald. In het AJAX van 1995 was hij ook niet bepaald onmisbaar.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 14:17
|
|
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2596_3-d ... mpton.html
AJAX gaat voor een derde keeper na de blessure van Padt.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 14:32
|
|
Gewoon even een speculatie he: Kan Ajax Munsterman niet binnenhalen? Dan weet je zeker dat Suarez er nog 2 jaar voetbalt!
|
methodmich
Forum berichten: 787
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 15:02
|
|
Citaat: http://www.ajaxfans.net/nieuws-2596_3-de-keeper-en-oefenduel-tegen-Southampton.html
Tja, een goedkope derde keeper.
- Henk Timmer
- Harald Wapenaar
- Stefan Postma
- Oscar Moens
- Kevin Moeliker
- Dennis van der Kraan
- Danny Wintjens
Of een buitenlander....
|
EdwinnAjax
Forum berichten: 5
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 15:31
|
|
Henk Timmer, haha.
Ik las hier laatst een gerucht over Skjelbred, hopelijk is daarvan iets waar. Echt een goede middenvelder, precies een middenvelder die we nodig hebben.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 15:34
|
|
Citaat: Gewoon even een speculatie he: Kan Ajax Munsterman niet binnenhalen? Dan weet je zeker dat Suarez er nog 2 jaar voetbalt!
Ajax haat Munsterman, Munsterman haat Ajax.
|
AFCA Niels
Forum berichten: 2138
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 15:58
|
|
De derde keeper is sowieso iemand waarvan Ajax wil dat het iemand is met veel ervaring. Daarnaast lijkt het me, gezien de laatste jaren, logisch dat het een Nederlander is. Verder is het iemand die niet te duur moet zijn qua salaris en het liefst gratis binnen te halen is en genoegen moet nemen met een 3e plaats. Dan lijkt timmer (staat hierboven) mij echt onhaalbaar ;). Iemand die dat plaatje zou kunnen invullen, weet ik eigenlijk niet 1,2,3 op te noemen...
|
methodmich
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 17:14
|
|
Het is wel een eer voor Henk natuurlijk. Heb ook niet het idee dat er erg veel clubs staan te springen om hem als eerste man. Maar goed, was maar een rijtje van bij mijn weten contractloze of zeer goedkope Nederlandse keepers met enige ervaring en die geen duidelijke bedreiging zijn voor Stekelenburg en Vermeer.
|
taco29
Forum berichten: 11
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 19:30
|
|
Citaat: http://www.ajaxfans.net/nieuws-2596_3-de-keeper-en-oefenduel-tegen-Southampton.html
Tja, een goedkope derde keeper.
- Henk Timmer
- Harald Wapenaar
- Stefan Postma
- Oscar Moens
- Kevin Moeliker
- Dennis van der Kraan
- Danny Wintjens
Of een buitenlander....
Veel van deze genoemde keepers lijken mij te licht voor deze positie. Toen ik het bericht las over de 3e keeper, dacht ik meteen aan Sinouh. Martin Jol haalde hem een tijd geleden bij HSV als 3e keeper, en ik dacht dat hij daar weer weg mocht.
|
methodmich
|
Geplaatst: Wo 1 jul 2009 19:58
|
|
Sinouh, dat zou inderdaad ook best weleens kunnen ja....
|
Benji
Forum berichten: 785
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 13:42
|
|
Ajax Netwerk:
Citaat: 'Concrete belangstelling Ajax voor Argentijnse middenvelder'
2 juli 2009 RvN Agencia Cafe
Volgens Argentijnse media heeft Ajax concrete belangstelling voor Sebastián Prediger. De middenvelder staat ook in de belangstelling van Udinese en Tenerife, maar Ajax zou nu concreet zijn geworden. Met een transfer zou volgens het medium drie tot vier miljoen euro zijn gemoeid. De 22-jarige middenvelder van Colón de Santa Fe werd onlangs voor het eerst opgeroepen door bondscoach Maradona voor het nationale elftal van Argentinië.
Iemand bekend met deze jongen?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 13:56
|
|
Lijkt me een klusje voor onze Z-A-Clan (Lute, Gallina, Enganche, RosarioCentral, Ché, El_Millonario)
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 17:20
|
|
'Vennegoor verlaat Celtic transfervij'. Gratis! Maakt u zich al zorgen?
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 17:25
|
|
Citaat: . Gratis! Maakt u zich al zorgen?
Yup, al sinds het eerste moment dat ik het las.. Al... uhm.. [schaam-mode on"> *fluistert* Ik zou het geen slechte 'kapstok' vinden waaraan Sulejmani, Suarez en Aisatti hun spel kunnen ophangen..
Ofterwel een diepe spits, met veel beweging daaromheen.. Het zou me niks verbazen wanneer hij aangetrokken wordt, al is het niet mijn favoriet..
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 17:28
|
|
Citaat: . Gratis! Maakt u zich al zorgen?
Hij is een hatelijke man waar ik me altijd aan erger maar als hij gratis naar Ajax zou komen zou ik het geen slechte zaak vinden. Hij kan scoren, hij is lang en het soort speler dat Jol graag naast een bewegelijke spits ziet. Daarnaast is hij ook nog ervaren en heeft hij meer bewezen dan een Berg die 10+ miljoen kost.
|
bugs
Forum berichten: 405
|
Geplaatst: Do 2 jul 2009 17:46
|
|
Als we Berg zouden kopen voor 10 miljoen kan die over een paar jaar weer voor het dubbele weg. dat zou ook niet zo erg zijn ;)
|