Auteur
|
Bericht
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:05
|
|
Citaat: Laten we even even stilstaan bij de situatie die hypothetisch zou ontstaan wanneer de transfergeruchten/aanstaande deals betreffende Oleguer en Vermaelen kloppen en ze zouden worden verkocht... Wie zouden jullie graag zien komen, graag realistische namen die in jullie ogen haalbaar zijn en een effectieve versterking zouden zijn...
Zou Bouma samen Boularhouz en Obradovic (natuurlijk) niet wat zijn? Obradovic, Bouma, Boulahrouz, v.d. Wiel. Lijkt me een goede verdediging maar ik weet niet of Bouma al echt fit is na zijn langdurige blessure.
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:09
|
|
Bouma is hoe dan ook geen versterking. Ajax moet haar geld in kwaliteit steken.
Hopelijk waagt Ajax nog een poging bij Juan Forlín van Boca. Temeer aangezien het volgens El Lute zo'n zootje is daar.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:09
|
|
Zoveel beter is Bouma niet dan Wielaert en Oleguer, ik snap ook niet waarom je drie nieuwe verdedigers wilt halen? Die moeten allemaal weer met elkaar klikken en de automatismen die er nu zijn zullen dan verdwijnen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:12
|
|
Citaat: Zoveel beter is Bouma niet dan Wielaert en Oleguer, ik snap ook niet waarom je drie nieuwe verdedigers wilt halen? Die moeten allemaal weer met elkaar klikken en de automatismen die er nu zijn zullen dan verdwijnen.
Hij zei als Oleguer vertrekt dus daar reageerde ik op dus zou alleen Wielaert overblijven dus zijn de automatisme sowieso weg.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:20
|
|
Welke automatismen?
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:25
|
|
Verwijder maar.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:31
|
|
Citaat: Als dit waar is dan wordt ik echt helemaal gek! Wat een onzin!
Word gek dan. Toe dan. Draai door. Helemaal! Of neem de laatste pagina's hier even door...
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:31
|
|
Dit is al heel vaak hier geplaatst en het in onzin want die L1 heeft niets gemeld.
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:37
|
|
Citaat: Als dit waar is dan wordt ik echt helemaal gek! Wat een onzin!
Word gek dan. Toe dan. Draai door. Helemaal! Of neem de laatste pagina's hier even door...
Sorry, ik heb hed niet gezien.
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 17:54
|
|
Citaat: Bouma is hoe dan ook geen versterking. Ajax moet haar geld in kwaliteit steken.
Hopelijk waagt Ajax nog een poging bij Juan Forlín van Boca. Temeer aangezien het volgens El Lute zo'n zootje is daar.
Bouma zou ik persoonlijk ook niet als een versterking zien, die schat ik zeker niet hoger in dan wat we nu hebben. Boulahrouz zou imo idd ook een goeie zijn. Ik ben het met Marco eens dat er dit seizoen in Ajax in het algemeen, maar vooral in de verdediging inderdaad geen automatismen zaten. Bovendien als Vermaelen vertrekt en Obradovic zou gehaald worden, dan ga je sowieso in de situatie komen dat er een bijna nieuwe verdediging staat die op elkaar ingespeeld dient te raken. Maar ik heb er vertrouwen in dat Jol hierin gaat slagen, zaak is dan wel te investeren in kwaliteit... Met de Bouma's van deze wereld schieten we niet veel op.
Bertje, kan je wat meer vertellen over die Juan Forlin? Buiten wat algemene info op Wikipedia en de site van BJ zelf, heb ik er niet veel van gevonden... http://www.bocajuniors.com.ar/futbol/fi ... uan-daniel
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 18:03
|
|
Forlín heb ik nooit zelf zien spelen, maar ik heb voornamelijk goede verhalen over hem gehoord. Fysiek prima, kopsterk, beweeglijk, goede inspeelpass en stelt zich heel behoorlijk op.
Ajax had afgelopen zomer interesse, maar door een gebrek aan speeltijd bij zijn huidige club, waardoor Ajax hem niet kon bekijken, ging Ajax er toen niet achteraan.
Inmiddels is hij echter al opgeroepen voor het Argentijnse nationale elftal, waardoor het een stuk lastiger wordt.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 18:17
|
|
Ik heb ook laatst een vriend van me horen vertellen over een zeker Miranda, talentvolle Braziliaanse centrumverdediger die bij Sao Paulo zou spelen. Speelt in jong Brazilië en zou dicht tegen het eerste elftal aan zitten.
Enneuh... een speler als Luisao van Benfica? Zou die haalbaar zijn voor ons?
Het valt me trouwens erg op dat als je research doet op internet naar talentvolle jonge Braziliaanse spelers, dat die bijna allemaal al op jonge leeftijd worden weggekocht door Portugese ploegen. Logisch aangezien de taal en het klimaat aansluit bij die van hun thuisland, maar toch...
Over Thiago Silva van Fluminense lees ik ook veel goede verhalen, die zou echter al in de belangstelling staan bij de ganse Europese top dus die zal wel niet meer haalbaar zijn. Maar ach, om JD's motto te gebruiken "nooit geschoten is natuurlijk ook nooit raak"
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 18:21
|
|
Citaat: Ik heb ook laatst een vriend van me horen vertellen over een zeker Miranda, talentvolle Braziliaanse centrumverdediger die bij Sao Paulo zou spelen. Speelt in jong Brazilië en zou dicht tegen het eerste elftal aan zitten.
Ken ik niet. Kun je daar meer over vertellen?
Citaat: Enneuh... een speler als Luisao van Benfica? Zou die haalbaar zijn voor ons?
Nee, denk ik niet.
Citaat: Over Thiago Silva van Fluminense lees ik ook veel goede verhalen, die zou echter al in de belangstelling staan bij de ganse Europese top dus die zal wel niet meer haalbaar zijn. Maar ach, om JD's motto te gebruiken "nooit geschoten is natuurlijk ook nooit raak"
Heeft al getekend bij Milan.
|
RebuaH
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 18:54
|
|
Citaat:
Quote:
Over Thiago Silva van Fluminense lees ik ook veel goede verhalen, die zou echter al in de belangstelling staan bij de ganse Europese top dus die zal wel niet meer haalbaar zijn. Maar ach, om JD's motto te gebruiken "nooit geschoten is natuurlijk ook nooit raak" Wink
Damned, dat wist ik zelf eigenlijk ook... vast en zeker die kokosnoot van je op mijn kruintje gehad
Dit zou trouwens in Argentinië ook nog een erg talentvolle speler zijn, fysiek erg sterk ondanks zijn jonge leeftijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nicol%C3%A1s_Otamendi
|
RebuaH
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 19:01
|
|
Citaat: RebuaH schreef:
Ik heb ook laatst een vriend van me horen vertellen over een zeker Miranda, talentvolle Braziliaanse centrumverdediger die bij Sao Paulo zou spelen. Speelt in jong Brazilië en zou dicht tegen het eerste elftal aan zitten.
Ken ik niet. Kun je daar meer over vertellen?
Ik kende hem eerlijk gezegd ook niet, een vriend van me die in het buitenland studeert vertelde me dat het een groot talent was. Uit onderstaande (niet erg betrouwbare) bron zou hij een afkoopsom van omgerekend 13 miljoen moeten hebben in zijn contract. Dat is natuurlijk alweer enorm veel geld.
http://www.tribalfootball.com/sao-paulo ... uit-250504
http://soccernet.espn.go.com/players/st ... 5&&cc=5739
http://www.goal.com/en-us/people/brazil/10529/miranda
Misschien kunnen andere posters er wat meer over vertellen, ben zelf ook wel benieuwd...
|
B.AJAX
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 19:01
|
|
Citaat:
Quote:
Over Thiago Silva van Fluminense lees ik ook veel goede verhalen, die zou echter al in de belangstelling staan bij de ganse Europese top dus die zal wel niet meer haalbaar zijn. Maar ach, om JD's motto te gebruiken "nooit geschoten is natuurlijk ook nooit raak" Wink
Damned, dat wist ik zelf eigenlijk ook... vast en zeker die kokosnoot van je op mijn kruintje gehad
Dit zou trouwens in Argentinië ook nog een erg talentvolle speler zijn, fysiek erg sterk ondanks zijn jonge leeftijd.
Ondanks zijn jonge leeftijd?
|
RebuaH
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 19:03
|
|
Citaat:
Quote:
Ondanks zijn jonge leeftijd?
Is 21 oud dan?
|
Nr.10
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 21:06
|
|
Citaat: Welke automatismen?
Afspraken bij de dode-spel situaties, hoe/wanneer wil ik een bal aangespeeld hebben, hoe in de zone te dekken, rugdekking geven, medespelers kunnen coachen etc.
|
Bertje
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 21:09
|
|
Vind ik geen argument. Jol heeft de hele zomer om daaraan te werken.
Kwaliteit staat voorop.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 21:09
|
|
Die hebben Oleguer en Wielaert toch niet samen, daarbij zei hij als Oleguer vertrekt en Wielaert alleen heeft sowieso geen automatisme.
|
Nr.10
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 21:20
|
|
Citaat: Vind ik geen argument. Jol heeft de hele zomer om daaraan te werken.
Kwaliteit staat voorop.
Die dingen die ik net opnoemde zijn al helemaal lastig wanneer je drie nieuwe spelers inpast. Hiërarchie in de groep, wie zijn de leiders? Nog zo iets.
Ik vraag me af of Jol dat in één zomer kan trainen, en dan moeten de spelers zelf het ook maar kunnen overnemen binnen een korte tijd. Daarnaast is een Obradovic bijvoorbeeld, helemaal nog niet gewend in een 4-3-3 dus dat zelf zou al integratie opleveren.
Ik vind het dus wel een argument. JD wilt Wielaert ook uit de basis zetten terwijl die gehaald is om zijn leiderskwaliteiten en dus ook organisatorische kwaliteiten die belangrijk zijn bij het inpassen van nieuwe spelers, die zet je dus niet op de bank voor fucking Bouma.(!)
|
Nr.10
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 21:23
|
|
Citaat: Die hebben Oleguer en Wielaert toch niet samen, daarbij zei hij als Oleguer vertrekt en Wielaert alleen heeft sowieso geen automatisme.
Het gaat niet alleen om Oleguer en Wielaert samen, maar ook om de backs en de middenvelders.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 22:28
|
|
Vermaelen gaat ook weg dus dat zegt niets en het middenveld wordt volgens seizoen misschien wel 4 man groot, die automatismen zijn er dus ook niet. Ajax moet vanaf 0 beginnen.
|
Krapel
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 10:05
|
|
http://www.nacional.hr/clanak/60125/maz ... od-djeteta
Iemand een vertaling?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 10:11
|
|
Maženo Sharbini: Ajax Dinamo robbery 'miracle baby'
For maženo Sharbinija, brother's seven-year football Rivers Anas and Ahmad Sharbinija, rob the Dynamo and Ajax, whose ga experts estimate as one of the biggest European talents in this age
Maženo Sharbini
"In this age I and Anas we could with the ball what can maženo. I never saw a boy with a major talent," said we Ahmad Sharbini, and has a similar opinion and his brother Anas. Rivers football players and current players demanded 1st HNL speak in superlatives about his brother's seven-year with her father's side, for which they were shown a serious interest in some big European clubs.
Mazenov Khalid's father was the youngest of three brothers who Sharbini from the capital city of Damascus sirijskog twenty years came to Croatia to study, but there were poženili and others live in Rijeka. All three have played professional football in Egypt, Jordan and Syria. By nationalities are Palestinci and ended up in Damascus after their father fled from Palestine during the war with Israel. Manuel was the oldest, a middle Jamal, who is the father of Ahmad and Anas. All Sharbiniji Grobnik live at home and they are a close second, so that the constant play, and the mali maženo Thus, the older brother first learned the game of football, but his first coach was the father of Khalid that day with him the most works, "I showed him everything I know, and now need to find quality professionals who will make nadogranju. I'm afraid that the word is not possible, the conditions were pretty bad. maženo incredibly clever boy, you do not need him twice to show a move He immediately tries to apply. "
Seven-year golgeter
Khalid reveals how maženo with the ball hang from their third year: "For it is with four years trying to put the neck. Ljevak, but a great game and right. Practicing two hours a day, and achieved an average of four to five goals in the matches peers . Gleda DVD is a great player like Platinija, maradona and Ronald, and then on the ground trying to do what they. And the older son Paolo is training young cadets in the river is good. Mazenov but has no capacity. "
Technique is maženo hobby
Maženo came to watch the representatives of the famous Ajax, ?etverostrukog champion of Europe whose strips are players such as Johan Cruyff and Marco van Bastena. Ajax was allegedly in contact with Anas, and cousin would be able together in Amsterdam.
"The Dutch have even invited me to Amsterdam to see how to their youth football school. Our goal is to convince me that they do not care only about the football development of the child, but also on the complete socialization, especially on the school you all have to finish and there is no give," tell us Khalid, adding that a serious interest in maženo demonstrated and prebogat Al-Ahli of Qatar and his wife, Vesna, from Obrovac, little son of a color set in a distant countries:
"There is little fear. Although I will or Khalid always be with him, though it is about foreign countries and very different cultures."
Football bag
Vesna reveals that the major role and have to be where Anas Ahmad and continue a career, but not crucial:
"Maženo constantly says, 'and I will for Anas'. And we would like if they were in the same club. That would help us either. Is associated with the cousin, when we look at the game, always have to play in the living room with pillows. "
When we ask where is maženo talent for football, replied with a smile: "Of Khalid, he played football and said that was good. But i have some of my football gene. The further I have family with Dadom Pršom, and my parents and parents Luka Modric is a good acquaintance. Maybe this has something. "
Mazenov father Khalid Sharbini
Maženo are not afraid of the new environment and says that would gladly went to a foreign club, and when you should choose between Ajax and Al-Ahlija, it should not be too dvoumio.
"Vote for Ajax. This is a club from which they come out great players. I would love to go to Anas," a brief comment saying maženo which was not difficult to draw for that club in cheers: "For the Dynamo. I most like Creme."
Love of Dinamo usadio his father Khalid. "All of Rijeka know that support for the Dynamo. However I live in Rijeka, and when play Dinamo Rijeka and support to complete a draw," says Khalid, and reveals that, for his "miracle child" and showed interest in the Zagreb club.
Since team
"The truth is that interested, but we have not yet done any preliminary discussions. It is not true that there maženo managers are listed as a media. Sanjin Ugarkovic and I are just friends. He is still young and it does not need. Me money is not important, we have established the family, important to me that my son came to the right hand and that is not too far from family. By mid-August we should definitely decide where we will send ga. Next week we are to look and Slaven Bilic, and we will talk with him that See what would be best for maženo. I do not know what we offer and we want you to accept, "reveals Khalid from where the words can easily discern that his favorite would be either under its maženo took Dinamo.
Ahmad and Anas Sharbini
However, the keyword will be executive vice-president Zdravko Mamic. It would be a shame to nadarenog boy stealing some of the club and later on it may carry a large transfer. If you went abroad with just over eight years, the question is whether maženo even after playing for Croatia.
"Although I am Palestinian, I was Croatia in the first place. Here I live, that I was married, so it is logical and that I wanted my son one day play for Croatia. It is still far away, but given the talent that shows, it is easily possible that this one day and happens, "says Khalid.
|