Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 13:53
|
|
Citaat: Dat Stuttgart heeft gezegd dat hij weg mag en aangezien hij nooit speelt.
Bron?
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 13:54
|
|
Dat is al behoorlijk lang geleden maar geloof me maar op mijn woord dat hebben ze aangegeven.
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:03
|
|
Kun je het niet gewoon even opzoeken? Ik lees doorgaans alles en ik heb het niet gezien.
Andere mensen die dit hebben gelezen? Niets ten nadele van jou, JD, maar anders doe ik het af als onzin. Is ook niet erg waarschijnlijk, aangezien hij afgelopen zomer pas kwam.
|
sincere1983
Forum berichten: 3150
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:07
|
|
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... tgart.html
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:09
|
|
Ah, één berichtje in Bild.
Zullen we daar niet te veel waarde aan hechten?
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:14
|
|
Citaat: Ah, één berichtje in Bild.
Zullen we daar niet te veel waarde aan hechten?
Dat was niet het enige berichtje maar natuurlijk mag je ook gewoon speculeren en een speler die niet lekker in zijn vel zit en niet speelt bij een club mag meestal vertrekken.
|
Geraldo
Forum berichten: 643
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:16
|
|
Maar ik verwacht niet dat Twente Elia laat gaat voor minder dan 10 Miljoen, Elia heeft pas een contract getekend tot 2013! Twente mag dus voor hem vragen wat zij willen.
En dat Elia is toe belooft dat hij zou mogen vertrekken in de zomer als hij het contract zou teken zou volgens Munsterman pure onzin zijn (zei hij pas in het programma VoetbalInternational).
Dus mocht Ajax hem halen, zouden ze toch echt de hoofdprijs moeten betalen. En dat lijkt mij geen goede optie, dan maar Sulejmani-Cvitanich-Suarez. En iemand zoeken die niet zo duur is en zowel in de spits als op de flanken kan voetballen. Want wat hier al gezegd word, de bezetting in de aanval is niet zo goed, het is dat Suarez bijna alle competitie duels meedeed, want anders had je niet zoveel gescoord dit seizoen.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:18
|
|
Citaat: Maar ik verwacht niet dat Twente Elia laat gaat voor minder dan 10 Miljoen, Elia heeft pas een contract getekend tot 2013! Twente mag dus voor hem vragen wat zij willen.
En dat Elia is toe belooft dat hij zou mogen vertrekken in de zomer als hij het contract zou teken zou volgens Munsterman pure onzin zijn (zei hij pas in het programma VoetbalInternational).
Dus mocht Ajax hem halen, zouden ze toch echt de hoofdprijs moeten betalen. En dat lijkt mij geen goede optie, dan maar Sulejmani-Cvitanich-Suarez. En iemand zoeken die niet zo duur is en zowel in de spits als op de flanken kan voetballen. Want wat hier al gezegd word, de bezetting in de aanval is niet zo goed, het is dat Suarez bijna alle competitie duels meedeed, want anders had je niet zoveel gescoord dit seizoen.
Volgens Munsterman is alles pure onzin en anders had Elia het toch nooit zo vaak in de media gezegd. Musterman is een vies mannetje en dat zien de meeste mensen niet maar let er maar eens op. Nu weer met Kuiper van Vitesse en hij liegt en bedriegt de hele wereld af.
|
jamesgf
Forum berichten: 420
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:20
|
|
Citaat: Het ziet er naar uit dat Engelaar de eerste Jol-aankoop gaat worden als we Bild mogen geloven http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... erdam.html
Ik lees alleen dat Engelaar bij Schalke ruim 2 miljoen verdient, hoop toch niet dat Ajax het salaris over gaat nemen. Ik zag op vi trouwens ook dat Makaay en Gio bij elkaar 5 miljoen netto verdienen!!!!
Wat een lacher zou dat zijn! Een verkoop van Engelaar, eruit gespeeld door broekie Defour bij Genk, zou betekennen dat Schalke eindelijk de transfer van Lewis Holtby, toptalent net over de grens, kan afronden. Wanbeleid?
|
Geraldo
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:22
|
|
Citaat: Maar ik verwacht niet dat Twente Elia laat gaat voor minder dan 10 Miljoen, Elia heeft pas een contract getekend tot 2013! Twente mag dus voor hem vragen wat zij willen.
Volgens Munsterman is alles pure onzin en anders had Elia het toch nooit zo vaak in de media gezegd. Musterman is een vies mannetje en dat zien de meeste mensen niet maar let er maar eens op. Nu weer met Kuiper van Vitesse en hij liegt en bedriegt de hele wereld af.
Of Munsterman een vies mannetje is heb ik zelf geen mening over, het is wel zo dat hij verstand heeft van zaken doen in de voetballerij. Verder zou het best kunnen zijn dat hij heeft gelogen, maar dan nog. Hij/ Twente bepaald, en als Elia een contract heeft tot 2013, mogen ze vragen wat ze willen hebben voor hem..
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:24
|
|
Citaat: Of Munsterman een vies mannetje is heb ik zelf geen mening over, het is wel zo dat hij verstand heeft van zaken doen in de voetballerij. Verder zou het best kunnen zijn dat hij heeft gelogen, maar dan nog. Hij/ Twente bepaald, en als Elia een contract heeft tot 2013, mogen ze vragen wat ze willen hebben voor hem..
Nee hoor want als ze Elia voordat die zijn nieuwe contract tekende hebben beloofd voor een bepaalde bedrag te laten vertrekken of zelfs hem te laten vertrekken dan geld dit even zwaar als het schriftelijke contract het is namelijk een volwaardig mondeling contract en kan dus worden gezien als clausule in het schriftelijke contract.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:25
|
|
Munsterman liegt alles bij elkaar. Hij hangt altijd de nette zakenman uit, maar hij komt iedere week wel een keer in het nieuws met een leugen. Vandaag zei hij dat het voor Braafheid nooit een optie was om naar Ajax of PSV te gaan, het wordt Twente of het buitenland, zei hij. Terwijl iedereen weet dat hij met Ajax om de tafel heeft gezeten.
Met Kuiper ook inderdaad, moet je kijken:
Citaat: AZ en Vitesse snappen niets van Kuiper
Alleen een medische keuring stond Vitesse-speler Nicky Kuiper nog in de weg van een overgang naar AZ. Hoewel de clubs reeds een akkoord bereikten, lijkt FC Twente nu roet in het eten te gooien, weet Voetbal International.
Kuiper stond op het punt om een contract in Alkmaar te ondertekenen, maar technisch directeur Marcel Brands hoorde van FC Twente-preses Joop Munsterman dat de verdediger reeds bij de Tukkers een verbintenis ondertekende. "Dat is wat hij mij vertelde", zegt Brands. "Die jongen (Kuiper, red.) zegt dat hij dat niet heeft gedaan. Dus iemand liegt."
AZ en Vitesse sloten eerder al een akkoord over de transfer van Kuiper. De back zou komend seizoen door de Alkmaarders verhuurd worden aan de Arnhemmers. Na de medische keuring zouden alle contracten getekend worden.
Ook Vitesse is niet blij met de ontstane situatie. "Nee, het is mij niet duidelijk allemaal. Vitesse en AZ hebben een overeenkomst over de transfer. Dat klopt. AZ dacht met Kuiper rond te zijn, mondeling met getuigen erbij naar ik begreep. Maar blijkbaar is FC Twente daar doorheen komen fietsen", aldus Marc van Hintum, technisch directeur van Vitesse.
FC Twente zou niet schromen om een arbitragezaak te starten rondom de transfer. Daar werkt AZ echter niet aan mee. De Alkmaarders leerden van de 'zaak Alves' uit het verleden. Brands: "Die jongen moet alleen naar AZ komen als hij dat zelf wil. Ik heb nu geen idee waar hij en zijn makelaars mee bezig zijn. We horen het wel. We gaan geen arbitragezaak aan."
voetbalprimeur.nl
Zo zijn er veel meer voorbeelden. Bij de transfer van Wielaert naar Ajax zijn er ook verscheidene leugentjes verteld door Joop.
Die hele club is trouwens VER-SCHRIK-KE-LIJK.
|
Geraldo
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 14:32
|
|
Citaat: Of Munsterman een vies mannetje is heb ik zelf geen mening over, het is wel zo dat hij verstand heeft van zaken doen in de voetballerij. Verder zou het best kunnen zijn dat hij heeft gelogen, maar dan nog. Hij/ Twente bepaald, en als Elia een contract heeft tot 2013, mogen ze vragen wat ze willen hebben voor hem..
Nee hoor want als ze Elia voordat die zijn nieuwe contract tekende hebben beloofd voor een bepaalde bedrag te laten vertrekken of zelfs hem te laten vertrekken dan geld dit even zwaar als het schriftelijke contract het is namelijk een volwaardig mondeling contract en kan dus worden gezien als clausule in het schriftelijke contract.
Maar dan is het toch gewoon zijn woord tegen dat van Munsterman?
Zolang er geen schriftelijke clausule in zn contract staat verwacht ik dat Twente hem niet makkelijk laat gaan..
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 15:15
|
|
Dat is altijd zo bij een mondeling contract maar meestal win je zo'n arbitrage zaak wel. Ik studeer zelf rechten (in Londen) en een mondeling contract is soms zelfs sterker dan een schriftelijk contract en vaak is dat in sportzaken zo.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 15:18
|
|
Nou JD, dan zal ik maar als ik jou eens opletten. Tuurlijk is een schriftelijke overeenkomst sterker. Je hebt dan namelijk een bewijs dat er een overeenkomst is. Of er meot bij de mondelinge overeenkomst een neutrale getuige is.
|
Bertje
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 15:19
|
|
Klopt, Fregge. Een mondelinge overeenkomst is net zo bindend als een schriftelijke overeenkomt. Je zit alleen met de bewijslast.
|
Geraldo
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 15:20
|
|
Citaat: Nou JD, dan zal ik maar als ik jou eens opletten. Tuurlijk is een schriftelijke overeenkomst sterker. Je hebt dan namelijk een bewijs dat er een overeenkomst is. Of er moet bij de mondelinge overeenkomst een neutrale getuige is.
Preciess Fregge, dat dacht ik ook..
|
Geraldo
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 15:24
|
|
Nu hopen dat de servische media betrouwbaar is, en dat we eindelijk een verdedigende kracht aantrekken 'Obradovic'. Ik ben benieuwd.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 16:19
|
|
Citaat: Tutti su Cavani Ajax pronto alla super-offerta
15:46 del 10 giugno
Il grande campionato di Edinson Cavani, suggellato da 14 gol in campionato e da uno in Coppa Italia, non è passato inosservato. Parecchie squadre europee sono interessate al giocatore, a cominciare da Fenerbahce e Tottenham. Chi vorrebbe davvero puntare forte sull’attaccante uruguaiano, però, è l’Ajax. I lanceri, secondo le ultime indiscrezioni, sarebbero pronti a offrire al Palermo ben 13 milioni di euro.
In Italia, Roma e Lazio tengono d’occhio El Matador, ma le due squadre al momento non dispongono di argomenti convincenti. I biancocelesti, in particolare, vorrebbero impostare uno scambio con Rocchi e Cribari. Ma Zamparini e Sabatini nicchiano.
Daniele Valenti
Goede speler maar die moet echt alleen gehaald worden als Suarez vertrekt want anders heeft Ajax er toch het geld niet voor. Hij is ook geen echte centrumspits maar meer een zwerver. Al zou hij ook als centrumspits bij Ajax een topper zijn. Suarez verkopen voor 25+ miljoen en Cavani en Elia voor 25 miljoen kopen. Zou Ajax zeker op vooruit gaan maar als Suarez blijft zou ik hem dus niet kopen.
Citaat: Nou JD, dan zal ik maar als ik jou eens opletten. Tuurlijk is een schriftelijke overeenkomst sterker. Je hebt dan namelijk een bewijs dat er een overeenkomst is. Of er moet bij de mondelinge overeenkomst een neutrale getuige is.
Sorry maar dat is onzin, wettelijk is een mondeling contract net zo sterk plus als het te bewijzen is dat is het soms sterker. Bij een mondeling contract is een e-mail vaak al genoeg om als bewijslast te gelden. Het gaat hier ook meestal bij een arbitrage zaak en geen rechtszaak daar moet je ook op letten. Als het dus een welles-nietes spelletje wordt zal de arbiter vaak voor een tussenoplossing zorgen en dan zelf een transferbedrag voor een speler verzinnen.
|
swanski
Forum berichten: 188
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:31
|
|
Ik ben op dit moment dus duidelijk niet voor aankopen buiten de verdediging. Dus geen Engelaar, maar ook een voor AJAX nuttige aankoop als Elia niet. Het kan toch nooit zo zijn dat er 10 mio wordt uitgegeven voor een vleugelspeler terwijl wij de 2 beste in NL al in de selectie hebben. ALS Suarez vertrekt is Elia interessant, daarvoor niet!
En ook breedteaankopen hebben we voorin en op het middenveld gewoon (nog) niet nodig.
Sulejmani
Sarpong
Cvitanich
Bodul
Suarez
Rommedahl of Leonardo.
En dan heb je nog: Kennedy, Luque, Martina, Manucharyan, Castillion.
Zolang er geen wissels voorin vertrekken is een aanvaller alles behalve een prioriteit. Sulejmani en Cvitanich beginnen dit seizoen met een schone lei en Sarpong, Bodul, Castillion, Manucharyan heb je redelijk tot veel talent. Rommedahl en Leonardo zijn beiden geen AJAX-kwaliteit, maar voor de Eredivisie en als wissels voor nog een jaar ook geen straf.
Middenveld: zelfde verhaal.
Waarom een AM halen als je Aissati en Sarpong hebt. In de jeugd lopen Danilo en Claasen ook nog rond die op 10 kunnen spelen. De Jong kan er evt. spelen. Als ook hier geen spelers vertrekken, zijn namen als Engelaar toch ook totaal niet aan de orde?
Emanuelson (Urby kan niet verdedigen dus Vertonghen achterin helaas. Zie hem ook veel liever op 8.)
Lindgren
Aissati
De Jong / Sarpong
Enoh
Gabri
En dan heb je nog Vertonghen, Anita, Donald, VD Heijden en Blind.
Achterin ligt het probleem. Dat weet toch iedereen. De enige 2 verdedigers die voldoen zijn VD Wiel en Vermaelen. Straks dus alleen nog VD Wiel. Verkoop Oleguer en haal 2 CV's en Obradovic en er hoeft he-le-maal niemand bij.
Zoiets dus:
Sulejmani-Cvitanich-Suarez
Sarpong-Bodul-Rommedahl/Manucharyan/Leonardo
Vertonghen-Aissati-Enoh
Lindgren-Sarpong/De Jong-Anita
Obradovic-AANKOOP-AANKOOP-VD Wiel
Blind/Supusepa-Alderweireld-Wielaert-Silva/Ogararu
Vermeer
AANKOOP
Met het geld van de verkopen kun je dit zonder enige moeite financieren:
1. Vermaelen
2. Gabri (Prima speler, maar in potentie heeft Enoh meer in zich en Anita erachter maakt Gabri overbodig)
3. Emanuelson (Prima speler, maar nog contract voor 2 jaar, zal nooit leider worden, kan in 433 op de hele linkerflank spelen, maar nergens een lange reeks wedstrijden uitblinken + dat ik liever Vertonghen op 8 zie)
4. Stekelenburg (als wissel te goed en Vermeer kan nog beter (hoop ik)
5. Oleguer (als wissel te duur, als vaste kracht niet goed genoeg. Ik zie liever Wielaert op de bank, is nl. NL'er, opbouwend beter en kwam in een slecht draaiend team).
6. Luque: Overbodig!
7. Kennedy: Overbodig!
Dan heb je nog:
- Rommedahl en Leonardo: Eén vd twee zou je als wissel kunnen houden. Snelle invaller voor het laatste kwartier
- Manucharyan: geen kan geen kans. Verhuren of serieuze kans. Anders verkopen, want dit is voor hem ook niet leuk meer.
- Martina: ken ik niet goed genoeg. Gaat denk ik 'verhaal Slijgard' worden. Verhuren of verkopen dus.
- VD Heijden en Donald: verhuren. Te veel concurrentie op het middenveld.
- De Jong zou je kunnen verhuren. Zou wel betekenen dat er dan een echte 10 bij moet die jong en talentvol is. Tweede keus achter Aissati.
- Blind is geen echte back, maar waar is er anders plaats voor die jongen? Wellicht kan hij een 'tweede VD Wiel' worden op 5. Supusepa was vroeger altijd als talentvol bestempeld. Geen idee hoe hij het nu doet, maar voor hem is het ook dit jaar anders exit als hij de stap niet kan maken.
- Silva of Ogararu moet ook vertrekken. Liever Silva als wissel, maar die kan misschien wat meer geld opleveren. Ogararu heeft daarentegen een aflopend contract dus daar kun je wellicht nog een miljoentje voor vangen.
Volgens mij heb ik dan iedereen gehad.
Zo zou ik het doen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:35
|
|
Niks te doen of zo Maar ik ben het niet met je eens. Ajax kan wel een creatieve middenvelder gebruiken. Sarpong moet nog groeien, en kan dus niet mee met het eerste.
|
swanski
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:42
|
|
Citaat: Niks te doen of zo Maar ik ben het niet met je eens. Ajax kan wel een creatieve middenvelder gebruiken. Sarpong moet nog groeien, en kan dus niet mee met het eerste.
Very funny
Sarpong is één van de weinige wissels die juist al wel mee kan. Hij mist wedstrijdritme op niveau, maar bij hem zie je en weet je dat hij AJAX-materiaal is. Een creatieve middenvelder zou ook geen overbodige luxe zijn, maar noem eens een speler op die jij erbij zou willen? Elke miljoen die je uitgeeft voor een creatieve middenvelder is er één minder voor achterin, waar er 3 bij moeten. Aissati is de vaste keus wat mij betreft. Daarnaast Vertonghen en Enoh en je hebt je basis. Het gaat in eerste instantie om de basis die volgend seizoen goed moet zijn. Geen breedte-aankopen dus. Gabri en Emanuelson verkopen en daarvoor in de plaats een alleskunner naast Vertonghen en Aissati zou ik ook wel willen. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Emanuelson
Gabri
Vertonghen
Lindgren
Enoh
Anita
Sarpong
De Jong
Donald
VD Heijden
Blind
Is vooral (helaas) kwantitatief goed bezet. Eerst verkopen dus!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 4200
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:42
|
|
Blind als back, wel een vrij bruuske verandering. Blind ontbreekt zeker snelheid om het uberhaupt tot back te schoppen. Ik zie sowieso weinig toekomst voor Blind in dit elftal. Verder ben ik ook niet kapot van Bodul, zolang Suarez blijft valt het echter op te vangen.
Ik reageer binnenkort nog wel uitgebreider.
|
Fregge
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:49
|
|
Citaat: Niks te doen of zo Maar ik ben het niet met je eens. Ajax kan wel een creatieve middenvelder gebruiken. Sarpong moet nog groeien, en kan dus niet mee met het eerste.
Very funny
Sarpong is één van de weinige wissels die juist al wel mee kan. Hij mist wedstrijdritme op niveau, maar bij hem zie je en weet je dat hij AJAX-materiaal is. Een creatieve middenvelder zou ook geen overbodige luxe zijn, maar noem eens een speler op die jij erbij zou willen? Elke miljoen die je uitgeeft voor een creatieve middenvelder is er één minder voor achterin, waar er 3 bij moeten. Aissati is de vaste keus wat mij betreft. Daarnaast Vertonghen en Enoh en je hebt je basis. Het gaat in eerste instantie om de basis die volgend seizoen goed moet zijn. Geen breedte-aankopen dus. Gabri en Emanuelson verkopen en daarvoor in de plaats een alleskunner naast Vertonghen en Aissati zou ik ook wel willen. Maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Emanuelson
Gabri
Vertonghen
Lindgren
Enoh
Anita
Sarpong
De Jong
Donald
VD Heijden
Blind
Is vooral (helaas) kwantitatief goed bezet. Eerst verkopen dus!
Als dat je lijstje is met iedereen die verkocht moet worden, dan zal ik heel snel je ogen open doen met Gabri, Verthongen en Emanuelson. Enoh mag blijven. Maar de rest meot verkocht / verhuurd worden. Op een ander Forum had ik ook al gepost hoe ik het zou doen als Technisch directeur, dus hier een quote van mezelf.
Citaat: Hmm, zo te lezen is iedereen al wel weer vergeten dat Jol zich niet vastpint aan 4-3-3. Ik hoop ook echt dat hij een 4-4-2 (met eventueel een ruit op het middenveld) gaat spelen. Met de huidige spelersgroep moet je daar een leuk elftal voor neer zetten.
Elia moet je niet halen, simpel weg te duur voor zijn rendement (waar je uiteindelijk ook naar moet kijken). Ik heb het al vaker gezegd: Elia heeft een topseizoen met maar liefst 9 goals, en 4 assists in 34 wedstrijden. Sulejmani heeft een kutseizoen met maar 8 goals en 10 assists in 27 wedstrijden. Ik bedoel: Hallo! Open je ogen eens. Elia heeft wel leuke acties, maar het rendement is er niet. Daar draait het uiteindelijk ook om.
Honda weet ik niet. Zo goed volg ik de Jupiler League niet. Sterker zelfs. Helemaal niet. Ordabovic weet ik ook niet hoe die voetbalt. Maar zoals ik mag horen op een Ajax forum, is het een betere aankoop dan Braafheid. Maar op die 2 posities lopen er simpelweg te weinig / geen spelers die Ajax-waardig zijn (ik lees De Jong, maar die heeft nog niks laten. Op 1 of 2 leuke wedstrijden na dan). Als ik nou het aankoop en scout beleid zou 'krijgen', dan zou ik 2 linksbacks zoeken (tja, wat als de linksback uitvalt), en een creatieve middenvelder die net zo goed, of misschien wel beter is, dan Aisatti. Ik zou ook alvast rondkijken voor een vervanger van Suarez, want zoals die vent speelde, moet er wel een club voor hem in de markt zijn. En als je nu al rondkijkt, en een speler op het oog hebt, kun je zien hoe hij het het volgende seizoen zal doen, mocht Suarez in de winterstop of de zomer d'r op vertrekken.
|
swanski
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 19:52
|
|
Citaat: Blind als back, wel een vrij bruuske verandering. Blind ontbreekt zeker snelheid om het uberhaupt tot back te schoppen. Ik zie sowieso weinig toekomst voor Blind in dit elftal. Verder ben ik ook niet kapot van Bodul, zolang Suarez blijft valt het echter op te vangen.
Ik reageer binnenkort nog wel uitgebreider.
Blind ken ik niet goed genoeg. Geldt ook voor Bodul. Beide spelers worden door de technische staf als talentvol beschouwd. Het is dus meer dat ik bij gebrek aan kennis wat die twee betreft ze noem als alternatief voor posities waar we weinig alternatieven hebben. Zolang er maar geen Rommedahl's, Kennedy's en Oleguer's worden gekocht die al snel gedoemd zijn om niet te slagen. Liever talent dat ons kan verrassen dan halve aankopen. Met wissels word je niet kampioen, met vaste krachten wel.
Prioriteit ligt bij 3 nieuwe verdedigers voor in de basis bij verkoop Vermaelen. Dan pas posities als spits, creatieve mid en linksback achter de eerste keus (die nog moet worden gekocht).
|