Auteur
|
Bericht
|
Bertje
Forum berichten: 9427
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:26
|
|
Een club als Ajax kan nooit structureel het hoogst haalbare zijn, TvP. Daar doet een goed seizoen (of zelfs een goede periode) niets aan af.
Maar goed, deze discussie hoort hier niet. Volgende reacties gaarne in Seedorfs eigen topic.
|
sjosker
Forum berichten: 188
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:28
|
|
Johan Djourou (18 januari 1987, Abidjan) is een Zwitserse voetballer, die op het veld staat als verdediger. Hij speelt vanaf 2003 bij Arsenal. Tijdens het seizoen 2007-08 werd hij uitgeleend aan Birmingham City. Zijn debuut voor de Zwitserse nationale ploeg maakte hij op 1 maart 2006 tegen Schotland. Het zou het type Alex moeten zijn????
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:39
|
|
Zou een prima versterking zijn, al zie ik Boulahrouz toch ook wel graag komen...
Zijn er nog ervaren posters met kennis van zaken over (minder bekende) buitenlandse verdedigers die wat voor ons kunnen zijn ?
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:43
|
|
Was er een speciale reden dat dit topic dicht was?
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 20:46
|
|
Kortstondig onderhoud. Gaarne nu weer on-topic.
|
Scio
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:23
|
|
Mag toch hopen dat dit een goede grap is:
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2402_Kei ... -Ajax.html
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:25
|
|
Verrassend, 6 miljoen vind ik beetje heel erg veel en hoop toch ook dat het een grap is.. ELF voetbal heeft ook al onofficieel het competitierooster te voorschijn getoverd..
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:26
|
|
Ik denk dat het een grap is. Zullen wel zien. Als het niet waar is, dan haal ik het van de voorpagina.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:30
|
|
Citaat: Ik denk dat het een grap is. Zullen wel zien. Als het niet waar is, dan haal ik het van de voorpagina.
Welk deel zou een grap zijn dan? Het bedrag of het feit dat Ajax geinteresseerd was in Honda? Ik dacht dat zijn naam al meerdere keren met Ajax in verband is gebracht?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:35
|
|
Allebei denk ik. Veel te veel en de prioriteiten liggen anders.
Ik haal het wel even weg.
|
B.AJAX
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:39
|
|
6 miljoen vind ik wel vrij veel voor een speler die ik niet in de basis zie staan.
Als je zo'n speler haalt kan Emanuelson ook meteen vertrekken, maar daar krijg je dan ook maar een bedrag voor wat ook zoiets zal zijn, een miljoen of 7. Dan heb ik liever Urby dan bijv. Honda.
|
Scio
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:45
|
|
Bron zou de papieren versie van het blad Elf zijn. Alleen ligt die morgen pas in de winkels :p
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:46
|
|
Citaat: Bron zou de papieren versie van het blad Elf zijn. Alleen ligt die morgen pas in de winkels :p
Haha, goed opgelet Scio, morgen zullen we dus meer weten..
|
Scio
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 22:51
|
|
Citaat: Bron zou de papieren versie van het blad Elf zijn. Alleen ligt die morgen pas in de winkels :p
Haha, goed opgelet Scio, morgen zullen we dus meer weten..
Mwuah opletten....kzit op AN he ;)
|
Riejuh
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 23:00
|
|
Ja ok, maar naar een lange zware schooldag sluipen van die kleine dingetjes er bij mij altijd in.. Dan ben ik meestal onoplettender..
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 23:27
|
|
Citaat: 6 miljoen vind ik wel vrij veel voor een speler die ik niet in de basis zie staan.
Als je zo'n speler haalt kan Emanuelson ook meteen vertrekken, maar daar krijg je dan ook maar een bedrag voor wat ook zoiets zal zijn, een miljoen of 7. Dan heb ik liever Urby dan bijv. Honda.
Ja, 6M is veel, maar dat verdien je binnen een seizoen terug aan merchandising. Op marketing gebied zou het een aardige versterking zijn.
De vraag is alleen: is het wenselijk, of loopt hij De Jong, Donald, of een ander talent niet gewoon in de weg.. :)
|
Scio
|
Geplaatst: Di 9 jun 2009 23:42
|
|
Citaat: Ja ok, maar naar een lange zware schooldag sluipen van die kleine dingetjes er bij mij altijd in.. Dan ben ik meestal onoplettender..
Hahaa...ik relativeerde je eigen compliment tov mij hoor...zei niet dat je niet oplette ;)
Haha oh god dit gaat off-topic....tijd voor m'n bed
|
Krapel
Forum berichten: 48
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 00:05
|
|
Ajax heeft verregaande interesse in Petter Hansson. De oud speler van SC Heerenveen speelt momenteel in het shirt van Stade Rennes en moet in Amsterdam de vertrekkende Thomas Vermaelen vervangen. De Zweed heeft onlangs aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Clubs uit Engeland en Italie toonden al belangstelling voor de verdediger.
Naast Hansson staat ook Gibril Sankoh (FC Groningen)en Keisuke Honda(VVV Venlo) op de lijst als mogenlijke versterking.
De komst van Ivan Obradovic is onzeker. De Amsterdammers vinden de vraagprijs van zeven miljoen die Partizan Belgrado vraagt voor de zevenvoudig A-international van Servië te veel.
Bron; Word in een of ander Ajax topic op forum.headliner.nl vermeld door ene 'VI medewerker'. Dus of de bron betrouwbaar is weet ik niet.
Misschien heeft hij wel wat oude (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=36163) en nieuwe (http://ajax.nieuwslog.nl/article/ajax_7 ... onda_.html) berichten bijelkaar gepropt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 08:12
|
|
Ik zie het nergens anders staan, dus onbetrouwbaar (hoop ik)
Jezus.....Ik word niet blij van de namen die ik allemaal hoor nu. Geen Obradovic, maar wel Elia, Engelaar, Hansson, Sankoh, Honda....
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 09:01
|
|
Citaat: Ik zie het nergens anders staan, dus onbetrouwbaar (hoop ik)
Jezus.....Ik word niet blij van de namen die ik allemaal hoor nu. Geen Obradovic, maar wel Elia, Engelaar, Hansson, Sankoh, Honda....
Van al die spelers is Elia de enige speler die kwalitatief absoluut wat toevoegt aan de selectie. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij komt MITS dit maar niet ten koste gaat van een drietal andere noodzakelijke aankopen. Ook een speler die je met gemak voor het dubbele kunt doorverkopen als hij zich doorontwikkelt.
9 miljoen is voor nu alleen een behoorlijke som geld en het getuigt niet van een sublieme scouting.........
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 09:10
|
|
Ik vind Elia ook een goede en geschikte speler voor AJAX, maar niet voor die prijs en zeker niet als het geld naar Twente gaat.
En inderdaad....het getuigt weer van kortzichtigheid op het gebied van scouten.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 09:38
|
|
Citaat: Allebei denk ik. Veel te veel en de prioriteiten liggen anders.
Ik haal het wel even weg.
Ik zou het er weer terug op zetten. Er staan hier zoveel geruchten altijd, en tuurlijk wordt Honda genoemd dan. Eerlijk gezegd zie ik eerder Honda komen, dan een 8 jarig jochie.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 09:42
|
|
Dat van dat jochie was ook onzin. Ging om de oudere broer van Sharbini blijkbaar.
Als zelfs AS het van de site haalt, dan weet ik genoeg, Fregge. Of iemand moet het gelezen hebben in de ELF?
|
Corstiaan
Forum berichten: 37
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 10:51
|
|
Nee, van die namen word je inderdaad niet vrolijk. Alleen Elia zou op dit moment een meerwaarde zijn voor Ajax,maar is te duur, de rest is geen meerwaarde. Honda misschien in de toekomst, maar dit risico kun je niet lopen. Hij heeft het vrijwel alleen nog maar in de Jupiler League laten zien. Engelaar zou ik absoluut niet bij Ajax willen zien. Lindgren en Gabri vind ik dan nog wel vergelijkbaar met hem, wel nuttig, maar traag. Dan zie ik persoonlijk nog liever Lindgren of Gabri in de basis staan, dan Engelaar.
|
De Eik van De Dijk
Forum berichten: 428
|
Geplaatst: Wo 10 jun 2009 11:05
|
|
Nee, van die namen word je inderdaad niet vrolijk. Alleen Elia zou op dit moment een meerwaarde zijn voor Ajax,maar is te duur, de rest is geen meerwaarde. Honda misschien in de toekomst, maar dit risico kun je niet lopen. Hij heeft het vrijwel alleen nog maar in de Jupiler League laten zien. Engelaar zou ik absoluut niet bij Ajax willen zien. Lindgren en Gabri vind ik dan nog wel vergelijkbaar met hem, wel nuttig, maar traag. Dan zie ik persoonlijk nog liever Lindgren of Gabri in de basis staan, dan Engelaar.
Ik begrijp niet hoe iedereen ineens helemaal niets wil weten van Engelaar, die kerel kan ontzettend goed voetballen maar heeft alleen kloteseizoen gehad bij een club die zeer onrustig is en waar hij gehaald is door een trainer die gelijk faalde. Hij is zeker beter dan Lindren en Gabri, dit heeft hij bij Twente en het Nederlands elftal toch wel laten zien. Vorig seizoen, voordat hij naar Schalke ging, wilde iedereen hem hebben, en nu kan hij er ineens niks van? QUATSCH!!!!
Ik heb persoonlijk helemaal niets met het idee om Elia te halen, we hebben op deze positie al genoeg goede voetballers. Hij voegt noch body noch ervaring toe, datgene wat ik dit seizoen gemist heb. Wat we nodig hebben volgens mij:
1. Centrale verdediger van boven de 25
2. Een controlerende middenvelder van boven de 25
3. Een sterk aanspeelpunt in de spits
Een linksback hebben we niet echt nodig, gelet op het feit dat ik Vertonghen de beste linksback vond.
|