Auteur
|
Bericht
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 15:02
|
|
Misschien dat dat dit bericht was:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/fctwente/3254588/Edson_Braafheid_PSV_en_Ajax.html
|
Cheers
Forum berichten: 181
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 15:15
|
|
Is dit de Twilight Zone ofzo??
|
JS
Forum berichten: 741
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 15:38
|
|
Velibor Vasovic heeft op AN een topic geopend over Klasnic, en dat doet hij nooit zomaar uit eigen beweging, aldus hijzelf.
Over Braafheid: Ik denk eigenlijk dat Ajax gewoon zowel met hem als met Obradovic in een verregaand stadium is maar de definitieve keuze nog niet gemaakt heeft (en evt de transfer van Vermaelen afwacht, en ze dan misschien allebei koopt). Ik hoop in ieder geval dat Ajax niet kiest voor de bekende middelmaat maar voor een jong onbekend talent. Braafheid zal best meekunnen bij Ajax, maar Obradovic zal (op basis van verhalen van anderen) écht iets toevoegen.
|
pimvanschaik
Forum berichten: 10
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 16:01
|
|
Volgens mij zou bikey van Reading een goede zijn voor Ajax.
Bikey is een echte beer, hij is niet heel groot 1.83 maar is wel een echte beer qua lichaamsbouw.
In ieder geval moet Ajax minstens 1, het liefst 2 centrale verdedigers halen + Braafheid, als Thomas Vermaelen voor 12 of 15 miljoen weg kan laten gaan. Braafheid vind ik even goed.
Daarnaast moet Ajax ook voor een 1 of 2 centrale of verdedigende middenvelders gaan zoeken naast Aisatti en Emanuelson die ik als Jol zijnde samen aanvallend mid zou zetten.
|
silvo
Forum berichten: 492
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 16:19
|
|
Heeft Arsenal geen jonge talentvolle verdediger die je kan betrekken in de transfer van Vermaelen.
|
ghostwriter
Forum berichten: 5481
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 16:24
|
|
Citaat: Heeft Arsenal geen jonge talentvolle verdediger die je kan betrekken in de transfer van Vermaelen.
Naar mijn mening niet eentje die meteen een basisspeler zou zijn en ook wilt komen. Van mij mag Ajax proberen Bentner te halen, zou ideaal zijn voor in de spits bij Ajax maar ik denk dat hij bij Arsenal blijft, in ieder geval als Wenger daar blijft.
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 16:33
|
|
Citaat: Heeft Arsenal geen jonge talentvolle verdediger die je kan betrekken in de transfer van Vermaelen.
- Gaël Clichy - 23 jaar
- Kieran Gibbs - 20 jaar
- Bakari Sagna - 27 jaar (is niet de jongste meer)
- Johan Djourou - 22 jaar
Maar ik denk niet dat die haalbaar zijn, mischien Djourou wel maar dat denk ik ook niet.
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 16:45
|
|
Citaat: Velibor Vasovic heeft op AN een topic geopend over Klasnic, en dat doet hij nooit zomaar uit eigen beweging, aldus hijzelf.
Wat is er dan met Klasnic en wie is Velibor Vasovic?
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 16:52
|
|
Wat er met Klasnic is weet ik niet, maar Velibor Vasovic is een poster op AN en je weet toch wel wie Velibor Vasovic was, Theumas?
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 19:37
|
|
Vasovic is een defensieve legende, één van de beste verdedigers die het grote Ajax ooit gehad heeft !!!
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 20:23
|
|
Heb net even gegoogled, ik kende hem alleen van naam Mijn excuses. Is er een topic over hem op dit forum?
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 20:28
|
|
Fernando Morientes wil vertrekken bij Valencia en is aangeboden bij Anderlecht. Hij heeft toch wel eens een paar goede wedstrijden gespeeld? Frist u mijn geheugen eens op . Iets voor Ajax eventueel?
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... soverzicht
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 20:35
|
|
Ik denk dat AJAX wel zijn portie over the hill Spanjaarden heeft gehad de laatste jaren, RC.
|
RosarioCentral
Forum berichten: 454
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 20:39
|
|
Citaat: Ik denk dat AJAX wel zijn portie over the hill Spanjaarden heeft gehad de laatste jaren, RC.
Tja, dat is ook zo, al heb ik zelf nog wel het idee dat hij van waarde zou kunnen zijn. Op deze manier heb je een optie voor momenten waarop er steviger aanspeelpunt in de spits nodig is. Bovendien zit hij eventuele talenten niet in de weg. Van mij hoeft het niet, ik ben al blij met Cvitanich, maar ik denk ook aan mijn mede forumleden . Al hij al zo ver over de heuvel is dat hij met de skilift naar boven moet, hebben we inderdaad niets aan hem.
|
thommy
Forum berichten: 790
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 20:40
|
|
Citaat: Ik denk dat AJAX wel zijn portie over the hill Spanjaarden heeft gehad de laatste jaren, RC.
Je kunt niet oordelen over waar de beste man vandaan komt natuurlijk, maar naar zijn kwaliteiten. Die kwaliteiten heeft hij naar mijn idee toch tekort om dé grote aankoop van het jaar te zijn, hij neemt waarschijnlijk teveel salaris in beslag om een gewone speler te worden die het niveau van ons 1e elftal niet opkrikt.
Het is ook niet echt een leiding gevende speler die AJAX zou zoeken in een man van 33 jaar, niks mee doen dus .
|
RebuaH
Forum berichten: 404
Nieuws reacties: 5
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:01
|
|
Morientes zou geen verstandige keuze zijn, ik vind hem eigenlijk alleen maar minder geworden sinds hij het grote geld richting Engeland is gevolgd... Een beetje het "Gaïzka Mendieta" syndroom Ik denk dat deze brave man over zijn top heen is. Maar ik ben het wel met sommige forumleden eens dat een (al dan niet ervaren) sterk aanspeelpunt onze voorhoede sterker zou maken. Bovendien zou het Jol de mogelijkheid geven om te variëren met tactieken en speelwijzes in de spits.
Wat zijn de meningen eigenlijk over Klasnic. Die poster die het nieuws gemeld heeft schijnt vrij aardig geïnformeerd te zijn... Kan natuurlijk net zo goed het 100 miljoenste gerucht zijn natuurlijk. Ik zou bepaald geen vreugdedansje maken mocht deze speler komen. OK, hij is transfervrij maar is vrij veel geblesseerd geweest. Heeft een zwaar medisch verleden en heeft geloof ik maar 5 keer gescoord in het afgelopen seizoen van Nantes...
Om het met een passende quote te zeggen" ... Over the hill and far away... "
|
Bertje
Forum berichten: 9427
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:03
|
|
Een fitte Klasnic is een geweldige speler.
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:05
|
|
Citaat: Een fitte Klasnic is een geweldige speler.
Ik denk dat dit seizoen vooral zo zwak van hem was omdat hij helemaal van 0 weer moest opbouwen. Als hij fit is dan is hij namelijk inderdaad een goede speler en een topper voor Ajax. Hij heeft toch alleen nog een driejarig contract bij Nantes? Trouwens heeft hij dezelfde zaakwaarnemer als Cvitanich, misschien is dat de links naar Ajax.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:30
|
|
Citaat: Een fitte Klasnic is een geweldige speler.
Was hij ook niet die jongen met die nierproblemen?
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:31
|
|
Ik denk trouwens dat je Seedorf nu wel kan wegstrepen, als mogelijke aanwinst. Aangezien er een akkoord is over de transfer van Kaka naar Madrid..
|
ghostwriter
|
Geplaatst: Di 2 jun 2009 22:31
|
|
Ja dat was hij.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 00:07
|
|
Citaat: Ik denk trouwens dat je Seedorf nu wel kan wegstrepen, als mogelijke aanwinst. Aangezien er een akkoord is over de transfer van Kaka naar Madrid..
Als er 1 hardnekkig fabeltje nooit waarheid wordt, is het wel Kaka naar Madrid
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 10:29
|
|
http://www.at5.nl/artikelen/17620/ajax-ver-met-onderhandelingen-braafheid
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-524443/
Twee filmpjes over Braafheid. De eerste met zijn broer en de tweede hijzelf.
Ik denk dat als hij met zijn familie gaat praten, en hopelijk vooral zijn broer, dan komt hij wel naar Ajax, denk ik.
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 10:55
|
|
Dat komt echt wel rond. Ze hebben het nauwelijks over Psv en als hij zegt dat het een A'damse jongen is dan komt er spontaan een glimlach.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
|
Geplaatst: Wo 3 jun 2009 11:05
|
|
Het zou kunnen dat Braafheid er al lang uit is, maar dat hij beide opties open laat, en wacht wat Ajax met die Obradovic gaat doen.
|