Auteur
|
Bericht
|
Rinus
Forum berichten: 1713
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 15:38
|
|
Raaaar.
|
skieto
Forum berichten: 803
|
Geplaatst: Zo 14 jun 2009 23:35
|
|
Geduld jongens, binnen nu en ieder moment zal je vanzelf wel het bericht krijgen dat hij Ajax verlaat voor Arsenal. Jammer heel jammer, maar zeker gegunt. Toch hoop ik dat hij alsnog bij Ajax blijft.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Ma 15 jun 2009 13:32
|
|
Vermaelen is tot vrijdag op vakantie. Ik neem aan dat hij bij terugkomst zsm zelf met Wenger zal praten en zijn krabbel zal zetten.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Do 18 jun 2009 10:37
|
|
'Vermaelen rond met Arsenal'
[list">De transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal is zo goed als rond, aldus het Gazet van Antwerpen. Vrijdag vliegt de 23- jarige verdediger naar Londen voor de medische keuring en om de laatste details af te ronden. Normaal tekent hij voor vier jaar.
Arsenal bereikte al een akkoord met Ajax over de transfersom, die rond de 12 miljoen euro bedraagt. Daarmee wordt hij de tweede duurste Belgische voetballer ooit, na Fellaini.
De onderhandelingen over de persoonlijke voorwaarden sleepten lange tijd aan, omdat zijn manager Soren Lerby bekendstaat als een bikkelharde onderhandelaar. 'De handtekening is er nog niet, maar alles komt in orde', bevestigde Vermaelen ons gisteren aan de telefoon.
'Vrijdag vlieg ik naar Londen om me medisch te laten keuren. Daarna hoop ik mijn handtekening te zetten. Jongens, ik voel me zó trots. Arsenal is een fantastische club, als kind zag ik ze al graag'.[/list">
Bron: AS
[list"> Ajacied Thomas Vermaelen tekent vrijdag een contract bij het Engelse Arsenal. De Belg ondergaat op die dag eerst een medische keuring en zet dan zijn handtekening onder een verbintenis voor vier jaar.
"Alles is klaar voor de mooiste dag van mijn leven", zegt Vermaelen donderdag in de Belgische krant Gazet van Antwerpen. "Arsenal is een fantastische club en heeft een trainer die staat voor mooi voetbal. Ik kom tegenover een paar van de beste aanvallers van de wereld te staan, maar ik ben daar niet bang voor."
Vermaelen doorliep de jeugdopleiding van de Amsterdamse club en debuteerde in het seizoen 2003-2004 in de hoofdmacht. Hij scoorde in 112 competitiewedstrijden tien keer. De 23-jarige international begon als centrumverdediger maar kan ook als linksback uit de voeten.
Trainer Arsene Wenger van Arsenal wil de defensie van zijn ploeg op verscheidene plaatsen versterken. Vermaelen had bij Ajax nog een contract tot medio 2012. Eerder werden Ajax en Arsenal het al eens over de overgang van de Belg. [/list">
Bron: AS |