Auteur
|
Bericht
|
Marnix
Forum berichten: 2786
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Vr 5 jun 2009 22:21
|
|
Citaat: Vermaelen is de beste verdediger in het team. Dat is wat mij betreft duidelijk.
De man is fysiek ijzersterk, wint vrijwel elk duel en is goed in koppen. Opbouwend ook behoorlijk redelijk. OP dit gebied ook de beste verdediger.
Verder heeft hij een speltype waarbij hij de nodige agressiviteit brengt en dit kan overbrengen op de ploeg.
Wat hij wel nog heeft is dat ie soms te gretig instapt op een pass die er net tussen in valt. Mis je die pass dan loopt je directe tegenstander zo door. DIt zijn gevaarlijke momenten.
Met de verkoop van Vermaelen verkoop je een stukje ziel van de ploeg. Eén van de laatste stukjes agressie en wilskracht.
We kunnen wel roepen geld en geld. Ajax heeft al jaren bewezen dat zij niks met geld kunnen. Op basis van Geld had Ajax al 20 keer kampioen moeten zijn in de afgelopen 30 jaar.
Laat Vermaelen nog maar lekker een jaar blijven!
Amen. Daarbij heeft hij ook echt een winnaarsmentaliteit en vecht echt als een leeuw voor ieder duel, ik zie hem ook nog heel graag bij Ajax blijven!
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 00:58
|
|
Ajax heeft de supporters zo gestoord gemaakt met het aankoopbeleid van de afgelopen jaren dat Ajacieden al nerveus worden wanneer een speler als Vermaelen verkocht dreigt te worden.
|
rastoe
Forum berichten: 335
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 08:31
|
|
'Vermaelen wijst eerste bod Arsenal af'
Een transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal lijkt nu slechts een kwestie van dagen. Sören Lerby, zaakwaarnemer van de Belg, heeft inmiddels een eerste gesprek achter de rug met een delegatie van Arsenal, zo meldt De Telegraaf.
Volgens de ochtendkrant heeft Lerby het eerste aangeboden contract afgewezen. The Gunners legden Vermaelen een contract voor vier seizoenen voor, maar Lerby ging daar niet mee akkoord. De voormalig profvoetballer bereidt een tegenbod voor.
De Engelse topclub heeft van Ajax toestemming gekregen voor gesprekken met de Belgische verdediger nadat het tot een akkoord is gekomen over een transfersom van naar verluidt dertien miljoen euro. Commercieel directeur Henri van der Aat en financieel directeur Jeroen Slop waren woensdag in Londen om de gesprekken tussen de clubs af te ronden.
Bron: voetbalprimeur
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 08:32
|
|
Citaat: Thomas Vermaelen naar Arsenal
Gisteren brachtten we al het nieuws dat Arsenal liefst 11,5 miljoen veil had voor Thomas Vermaelen en nu is de transfer met de Rode Duivel ook rond. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. De 23-jarige Kapellenaar een jeugdproduct van Germinal Beerschot speelt volgend sezoen in het Emirates Stadium bij de Engelse topclub. Naast Marouane Fellaini (Everton) en Vincent Kompany (Manchester City) wordt Vermaelen zo de derde Rode Duivel in de sterkste competitie van Europa. Het is één van de strafste transfers in de geschiedenis van het Belgische voetbal.
Vermaelen werd opgeleid bij Germinal Ekeren en later bij de Antwerpse fusieclub Germinal Beerschot. Die werkte samen met Ajax en in 2004 vertrok hij richting Amsterdam ArenA. Hij werd één seizoen uitgeleend aan RKC, maar groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde bij Ajax en bij de Rode Duivels. Vermaelen was ook van de partij op de Spelen in Peking.
Het Laatste Nieuws
|
guy_ajax
Forum berichten: 2698
Nieuws reacties: 2
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 08:50
|
|
Ze moeten niet zo'n neuk bedragje vragen, gewoon overdreven veel, 20 miljoen ofzo
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 11:22
|
|
Citaat: Ze moeten niet zo'n neuk bedragje vragen, gewoon overdreven veel, 20 miljoen ofzo
Alleen Ajax betaald zoveel geld voor een matige speler. Als het echt waar is dan is 11,5 Miljoen ontzettend veel geld en ben ik tevreden.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 11:24
|
|
Nou, bedankt dan maar Thomas. Veel succes in Engeland.
Hopelijk kunnen ze Obradovic en dat jonge Deense talent strikken.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 12:28
|
|
13 Miljoen, wat een geld. Als Ajax daar niets mee weet te doen, dan komt het nooit meer goed.
Ben ik nou de enige die niet snapt waarom Ajax dat samenwerkingsverband met GBA heeft opgezegd? Inmiddels heeft de club daar met de transfers van Van Damme, De Mul en Vermaelen al bijna 20 miljoen uitgehaald.
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 12:35
|
|
Misschien wou GBA zelf niet verder met Ajax omdat het weinig voor hun opleverde. GBA heeft nog steeds een goede opleiding en willen ze er zelf van profiteren, dan zo maar de grotere talenten naar Ajax te laten gaan.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 12:40
|
|
Ik had Thomas liever nog een paar jaar gezien voor een stukje continuiteit.
Boven de 10 miljoen moet je hem natuurlijk laten gaan. Nu goed anticiperen en 2 goede verdedigers halen.
|
Marco
Forum berichten: 4289
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 13:12
|
|
Citaat: Ajax heeft de supporters zo gestoord gemaakt met het aankoopbeleid van de afgelopen jaren dat Ajacieden al nerveus worden wanneer een speler als Vermaelen verkocht dreigt te worden.
Klopt. Als ik zie wat er over blijft aan (gekochte) verdedigers, schieten de tranen mij bijna in de ogen.
|
amigodb
Forum berichten: 11
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 13:29
|
|
ik zeg strik erom en wegwezen.
Sorry thomas is echt niet meer als een middelmaat verdediger.
Bij het minste of geringste tikje rolt ie 3x door en stelt zich aan.
Bruikbare speler maar geen speler die ajax ooit naar een hoger niveau zou tillen....
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 14:45
|
|
13 miljoen voor een redelijke verdediger? Altijd doen.
Geen absolute top. Geen echte AJAX-verdediger zoals Frank de Boer met een scala aan extra's zoals vrije trappen, prachtige passes of geen echte AJAX-back snel, hard en met vele rushes langs de zijlijn zoals Bogarde, Silooy...
Hier moet AJAX op vooruit kunnen gaan.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 15:36
|
|
Citaat: Thomas Vermaelen naar Arsenal
Gisteren brachtten we al het nieuws dat Arsenal liefst 11,5 miljoen veil had voor Thomas Vermaelen en nu is de transfer met de Rode Duivel ook rond. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. De 23-jarige Kapellenaar een jeugdproduct van Germinal Beerschot speelt volgend sezoen in het Emirates Stadium bij de Engelse topclub. Naast Marouane Fellaini (Everton) en Vincent Kompany (Manchester City) wordt Vermaelen zo de derde Rode Duivel in de sterkste competitie van Europa. Het is één van de strafste transfers in de geschiedenis van het Belgische voetbal.
Vermaelen werd opgeleid bij Germinal Ekeren en later bij de Antwerpse fusieclub Germinal Beerschot. Die werkte samen met Ajax en in 2004 vertrok hij richting Amsterdam ArenA. Hij werd één seizoen uitgeleend aan RKC, maar groeide de voorbije jaren uit tot een vaste waarde bij Ajax en bij de Rode Duivels. Vermaelen was ook van de partij op de Spelen in Peking.
Het Laatste Nieuws
Is dat al zeker dan? Ik zie nog helemaal geen bevestiging op de website van AJAX.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 15:51
|
|
Wanneer Ajax geen alternatieven heeft om aan te kopen, wat waarschijnlijk het geval is, moet je hem niet verkopen. Wanneer we Obradovic halen dan staat het achterin goed;
Obradovic-Vermaelen-Wielaert-Wiel.
|
r-style
Forum berichten: 375
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 16:17
|
|
Ik neem aan dat je iemand ander dan Vermaelen als cv bedoeld?
|
theumas
Forum berichten: 455
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 17:27
|
|
Misschien Alderweireld?
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 18:57
|
|
Vertonghen? Thomas het gaat je goed in Engeland. Ik hoop dat je ooit nog is terug mag komen. Bedankt voor de goede wedstrijden, en niet bedankt voor het eigen doeplunt tegen Kopenhagen.
|
Fregge
Forum berichten: 4313
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 19:41
|
|
HALLO? Wat is er mis met Oleguer? De beste mandekker in de Eredivisie!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 19:51
|
|
Citaat: HALLO? Wat is er mis met Oleguer? De beste mandekker in de Eredivisie!
En nog slomer dan een schildpad. Kom op je gaat nu toch niet zeggen dat hij het goed gedaan heeft he.
|
Fregge
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 19:55
|
|
Uhhh, tegen Heerenveen uit stond hij er niet in, en kreeg Ajax 5 tegendoelpunten. Het is gewoon de beste mandekker in de Eredivisie, je moet er alleen niet meer van verwachten.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 19:58
|
|
Ja en tegen PSV en Sparta stond hij er wel in en kreeg hij er respectievelijk 6 en 4 tegen. Kom op man, die kerel is niet eredivisie waardig! Heeft even in het midden van het seizoen een opleving gehad, maar is totaal zonder meerwaarde van Ajax 1. Ik hoop dat hij volgend jaar het tegendeel kan bewijzen.
|
Fregge
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 20:38
|
|
Zegt degene die een van de sterkhouders van Ajax afgelopen seizoen maar voor 10 miljoen de deur uit doen. Precies. Oleguer gewoon opstellen.
|
GertJan020
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 21:33
|
|
Citaat: Zegt degene die een van de sterkhouders van Ajax afgelopen seizoen maar voor 10 miljoen de deur uit doen. Precies. Oleguer gewoon opstellen.
Hij zal zich terug moeten vechten. Wat hij dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen niet goed genoeg. Ik hoop voor hem, dat het hem volgend jaar wel lukt.
|
Fregge
|
Geplaatst: Za 6 jun 2009 21:52
|
|
Ik zeg je: Oleguer is de beste mandekker van de Eredivisie. Maar je moet er niet meer van verwachten. En dat doe jij wel.
|