Auteur
|
Bericht
|
afca.darcy
Forum berichten: 406
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Di 21 apr 2009 12:22
|
|
Citaat: Doodzonde als deze speler zou worden gehaald. Heeft af en toe wel eens een leuk beweging op het veld, maar vind hem verder weinig bijzonders hebben. Kan het niveau wat Ajax elk jaar wil en moet halen (cl, kampioen) niet aan. Leuke speler voor de bank, maar dan vind ik een bedrag van zo'n 10 miljoen veel te veel. Ajax moet voor elke lini (behalve keeper) 4 á 5 topspelers hebben en de rest aanvullen met jeugd, want de A's hebben een leuke lichting.
Elia wordt hier ontzettend onderschat. Hij is constant dreigend, met en zonder bal. Verschrikkelijk snel en kan ook nog passeren. Hij is in ieder geval dreigender dan Arnautovic, die wordt door iedereen de hemel ingeprezen. Ik heb liever Elia dan Arnautovic. Wat moet je met Arnautovic als je Suárez hebt?
Suarez is een vleugel speler en Arnautovic is een spits maar kan overal voorin spelen.
|
Koen_Ajax
Forum berichten: 3310
|
Geplaatst: Di 21 apr 2009 12:26
|
|
Citaat: Doodzonde als deze speler zou worden gehaald. Heeft af en toe wel eens een leuk beweging op het veld, maar vind hem verder weinig bijzonders hebben. Kan het niveau wat Ajax elk jaar wil en moet halen (cl, kampioen) niet aan. Leuke speler voor de bank, maar dan vind ik een bedrag van zo'n 10 miljoen veel te veel. Ajax moet voor elke lini (behalve keeper) 4 á 5 topspelers hebben en de rest aanvullen met jeugd, want de A's hebben een leuke lichting.
Elia wordt hier ontzettend onderschat. Hij is constant dreigend, met en zonder bal. Verschrikkelijk snel en kan ook nog passeren. Hij is in ieder geval dreigender dan Arnautovic, die wordt door iedereen de hemel ingeprezen. Ik heb liever Elia dan Arnautovic. Wat moet je met Arnautovic als je Suárez hebt?
Suarez is een vleugel speler en Arnautovic is een spits maar kan overal voorin spelen.
Ze kunnen allebei rechts en centraal voorin.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 21 apr 2009 12:32
|
|
Suarez en Arnautovic kunnen ook op links spelen hoor...
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 10:27
|
|
Citaat: Suarez en Arnautovic kunnen ook op links spelen hoor...
Waarom gaat iedereen er zo van uit dat Suarez blijft? Alleen omdat hij dat een paar keer in de media heeft geroepen?
Zodra Barcelona, Espanyol, Athletico Madrid of Real Madrid zich meld is Suarez gewoon weg hoor!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 15:11
|
|
Waarom gaat iedereen er zo van uit dat Suarez blijft? Alleen omdat hij dat een paar keer in de media heeft geroepen?
Zodra Barcelona, Espanyol, Athletico Madrid of Real Madrid zich meld is Suarez gewoon weg hoor!
Bij Espanyol niet.
Barcalona heeft: Messi, Henry, Eto'o, Krikic, Iniesta.
Real: Huntelaar, Van Nisterooy, Higuian, Raul, Robben
Atletico: Forlan, Aguerö en nog wel wat, maar daar ben ik neit op dehoogte van.
Alleen Atletico heeft iets nodig voorin. Ik weet niet of je weet waar ze momenteel staan, maar als Ajax 2e wordt speelt ajax hoger dan Atletico.
|
steenkist
Forum berichten: 137
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 16:06
|
|
Ik denk niet dat hij graag met Espanyol in de Segunda Division wil spelen
|
Rinus
Forum berichten: 1713
|
Geplaatst: Do 23 apr 2009 19:04
|
|
As Roma was hem ook niet goed genoeg.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 10:20
|
|
Elia vertrekt niet naar Ajax
Eljero Elia is bezig aan een sterk seizoen bij FC Twente. De flankspeler stond in de winterstop in de belangstelling van Ajax, maar deze transfer ging niet door. Elia liet zijn contract verlengen, maar gaf ook aan de komende zomer te vertrekken.
De Tukker zal na dit seizoen (laatste wedstrijd zondag, bekerfinale tegen SC Heerenveen) hoogstwaarschijnlijk niet meer bij Twente voetballen. Elia heeft reeds al eerder gesproken met het Duitse Hamburger SV en de Engelse club Tottenham Hotspur, dit meldt het Algemeen Dagblad. Morgen (zondag, red.) zal hij bekend maken naar welke club hij zal vertrekken.
In zijn contract heeft hij met Twente afgesproken dat hij voor 9,6 miljoen euro mag vertrekken bij de Tukkers. Voormalige werkgever ADO Den Haag krijgt daar 1/5 deel van.
Bron: http://www.ajaxcafe.nl/index.php?p=nieuws&lezen=450
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:05
|
|
Het beste nieuws van dit transferseizoen, als dit waar is.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:08
|
|
Inderdaad. Goede speler.
Maar NIET voor die prijs.
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:31
|
|
Precies,
Nu weer talent van het jaar. Gewoon halen deze jongen!
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:34
|
|
Uhm....nee. Niet gewoon halen die jongen. Veel te duur, Pinda.
Met goed scouten kun je zulke spelers ook halen voor 4 miljoen euro
|
PindaBoy
Forum berichten: 77
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:35
|
|
Citaat: Uhm....nee. Niet gewoon halen die jongen. Veel te duur, Pinda.
Met goed scouten kun je zulke spelers ook halen voor 4 miljoen euro
Ik heb ajax wel vaker zien scouten..
Van Elia weet je teminste zeker dat hij dit niveau aan kan.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:44
|
|
Hoe weet jij dat? AJAX is telkens een stap te laat met het scouten. Ik heb het gevoel dat ze dat bij AJAX ook realiseren.
En Elia is niet zo'n supertalent dat je daar even een klein 10 miljoen voor neerlegt.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 2874
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 13:58
|
|
Helemaal mee eens, Arnautovic is een ander verhaal, hij zou de spits kunnen zijn die we al het hele seizoen missen. Ik heb hem vorig seizoen in het 2e van Twente regelmatig in de spits zien spelen. Hij moet nog wat sterker worden op dit niveau, maar ik zie in hem een soort Ibrahimovic.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 16:44
|
|
Ik ben fan van Eljero maar als hij nou voor 6 weg mag zou ik zegen: Halen. Die jongen heeft een geweldige passeerbeweging waarhij zijn snelheid bij gebruikt.
|
ajaxfan13
Forum berichten: 255
|
Geplaatst: Za 16 mei 2009 17:01
|
|
Citaat: Ik ben fan van Eljero maar als hij nou voor 6 weg mag zou ik zegen: Halen. Die jongen heeft een geweldige passeerbeweging waarhij zijn snelheid bij gebruikt.
Helemaal mee eens, Eljero is niet meer dan 6 a 7 miljoen waard.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 07:09
|
|
Citaat: Ik ben fan van Eljero maar als hij nou voor 6 weg mag zou ik zegen: Halen. Die jongen heeft een geweldige passeerbeweging waarhij zijn snelheid bij gebruikt.
Helemaal mee eens, Eljero is niet meer dan 6 a 7 miljoen waard.
Ja, dus kopen we hem niet. Voor die 10 mil kun je Babel halen of gewoon 5 a 6 spelers scouten.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 12:13
|
|
Hoe kom je erbij dat AJAX Babel voor 10 miljoen kan halen en dat Babel wel terug wilt naar Nederland? Denk het niet, Bond.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 18:57
|
|
Citaat: Hoe kom je erbij dat AJAX Babel voor 10 miljoen kan halen en dat Babel wel terug wilt naar Nederland? Denk het niet, Bond.
Hij mag weg bij Liverpool en aangezien hij zelf al eens heeft aangegeven best een jaartje aan AJAX verhuurt te worden, lijkt het me voor hem weer een goede keus om 1 of 2 seizoen bij Ajax zichzelf in de kijker te spelen en dan naar een Topclub. Liverpool zit net als andere topclubs in de schulden dus mag Benitez niet veel uitgeven. Spelers als Arshavin wil hij ook graag erbij.
Ik zeg zo'n 10 mil, kan dus best iets meer zijn.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 19:01
|
|
Ik denk dat AJAX niet meer 10 miljoen (of meer) gaat spenderen aan 1 speler.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 19:39
|
|
Arshavin zit net bij Arsenal, waarom zou hij dan naar Liverpool vertrekken? En Babel komt dus never nooit naar Ajax. Hij verdient daar een godsvermogen. Ik vind ook dat we op moeten houden over Babel (en andere onrealistische namen).
|
Anoniem
Gedeactiveerd
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 19:44
|
|
Zo is dat, Pieter.
Arshavin zit er net en Arsenal laat hem na een klein jaartje echt niet naar de grote concurrent gaan. Babel gaat echt geen stap achteruit zetten qua competitie en inkomen.
Gewoon logisch nadenken.
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Ma 18 mei 2009 20:34
|
|
Hij zegt toch ook: ZOALS. Hij bedoelt denk ik niet Arshavin.
|
El Chícharito
|
Geplaatst: Di 19 mei 2009 10:35
|
|
Hij zegt niet zoals.
|