Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Eljero Elia
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Eljero Elia
Maker: El ChícharitoBekeken: 46550
Status: InactiefBerichten: 844
+ Nieuw bericht <<<   <   15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20  |  21  |  22  |  23   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
skieto

Forum berichten: 803
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Wo 18 feb 2009 23:42
Citaat:
Daar had ik natuurlijk zelf ook aan kunnen denken in ieder geval bedankt Riejuh!

Maar daar zit wel het verschil met Mickey. Sulejmani had nog een contract van 4 jaar toen wij hem van 't zomer wilden hebben. Als Arnautovic na deze zomer nog maar 2 jaar onder contract staat zal hij normaliter aanzienlijk goedkoper zijn..

Sowieso. Ik denk dat Twente toch brutaal rond de 10 mil zal vragen. Alleen weet ik niet of Ajax dat nou moet doen. Ik zie liever Pranjic en een verdediger komen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Do 19 feb 2009 00:14
Liever Pranjic dan Arnautovic? Dan hoop ik dat je de voorkeur geeft aan een bepaalde linie, want wat kwaliteiten betreft zie ik toch veel liever Arnautovic. Er moet sowieso een aanvaller bij, want als Cvitanich, Suárez of Sulejmani geblesseerd raakt komen we al uit bij jongens van het niveau Leonardo, Kennedy, etc. Straks gaat Suárez ook nog weg, dus Ajax heeft waarschijnlijk een centrumverdediger, een linksback, een aanvallende middenvelder en twee aanvallers nodig. Wellicht ook nog een keeper. Die versterkingen gaan natuurlijk nooit allemaal komen, maar dat is wel wat er tegenover het vertrek van Suárez, Stekelenburg, Emanuelson, Leonardo, Kennedy, Martina, Manucharyan en Sno zou moeten staan.
skieto

Geplaatst: Do 19 feb 2009 00:39
Met Pranjic doel ik op de nummer 10 positie. Verder hebben wij geen aanvaller nodig naar mijn idee. Mocht Suarez vertrekken, dan veranderd de zaak. En ja, misschien inderdaad een back up voor Cvitanich.

Verder is er niks mis mee met Leonardo, gewoon een bruikbare aanvaller voor Ajax. Dat bleek ook Zondag weer eens.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 01:00
Geen aanvaller nodig? Wie stellen we dan op als Cvitanich geblesseerd is? Of wanneer Sulejmani geblesseerd is? Of als Suárez geblesseerd is? Of wanneer er een keer twee van die drie niet bij zijn?

Leonardo deed ook zondag genoeg fout. Een schot dat gewoon de zijlijn over ging en een aantal momenten waarbij hij veel te lang door dribbelde, bijvoorbeeld.
skieto

Geplaatst: Do 19 feb 2009 01:13
Als Cvitanich geblesseerd is kan Suarez in de spits en Leo op links. En als 2 van de 3 er niet zijn? Stel dat Cvitanich en Suarez afwezig zijn dan kan Ajax bijvoorbeeld 4-4-2 spelen.

Kijk, ik zie ook wel graag een nieuwe aanvaller komen, maar dat is momenteel minder noodzakelijk. Op het moment dat 1 van onze aanvallers vertrekken, dan wel. Bovendien, niemand zal het met me eens zijn, komt Luque hopelijk weer terug, dan is dat opgelost.

We willen allemaal een top aanval, maar zoiets begint altijd bij de verdediging. Dan moet versterkt worden. Pranjic op de nummer 10, verder is het middenveld acceptabel.
Leonel

Forum berichten: 2494
Geplaatst: Do 19 feb 2009 02:52
Citaat:
Als Cvitanich geblesseerd is kan Suarez in de spits en Leo op links. En als 2 van de 3 er niet zijn? Stel dat Cvitanich en Suarez afwezig zijn dan kan Ajax bijvoorbeeld 4-4-2 spelen.

Kijk, ik zie ook wel graag een nieuwe aanvaller komen, maar dat is momenteel minder noodzakelijk. Op het moment dat 1 van onze aanvallers vertrekken, dan wel. Bovendien, niemand zal het met me eens zijn, komt Luque hopelijk weer terug, dan is dat opgelost.

We willen allemaal een top aanval, maar zoiets begint altijd bij de verdediging. Dan moet versterkt worden. Pranjic op de nummer 10, verder is het middenveld acceptabel.

Geen vertrouwen in Aissati?
Peter79

Forum berichten: 1624
Geplaatst: Do 19 feb 2009 09:33
Citaat:

En dan moeten we 4-4-2 gaan spelen met Micky en Kennedy voorin? We blijven Ajax hoor......

Leo gaat weg, Manucharyan, Martina, Rommedahl, Luque, Kennedy zijn allen overbodig. Blijven over Cvitanich, Sulejmani, Sarpong en Suarez waarvan ik verwacht dat de laatste weggaat in de zomer. Moet dus gewoon 3 man bij deze zomer: een buitenspeler voor de basis, eentje voor de bank en een type Vennegoor als back-up voor Cvitanich.

Dit sluit natuurlijk versterking achterin niet uit......
Rein

Forum berichten: 1735
Geplaatst: Do 19 feb 2009 10:53
@ Peter. Ik denk dat hij doelt op Micky en Leonardo voorin.

Maar goed.. Ik zou sowieso voor een keeper, centrale verdediger en 2 aanvallers gaan.

Ik weet niet hoe het met de keepers zit, maar Steek heeft aangegeven naar het buitenland te willen. Ik weet niet hoe het met de jeugdkeepers gaat? Ik geloof dat Padt een goed talent aan het worden is, dus is dat niet noodzakelijk.
Daarbij is een sterke fysieke centrale verdediger nodig. Een Jaap Stammetje.
Sowieso 2 aanvallers. Het mooiste is een buitenspeler die als spits kan functioneren. Een Marko Arnautovic'je dus. Daarbij zou het mooi zijn om nog een buitenspeler te kopen. Dan heb je dus Micky(buitenspeler), Cvitanich(spits),Aankoop1(buitenspeler) en Aankoop2(buitenspeler én spits). Ik ga er zeker van uit dat Luis vertrekt van de zomer, en dan zou dit gunstig zijn, anders zit je elke keer met een basis van Leonardo, Kennedy, enz.

Ik zou met de ''10'' nog even wachten, aangezien je Sarpong, de Jong en Aissati hebt. De Jong lijkt al ongeschikt, aangezien hij te dicht bij de aanvallers loopt, maar het is geen slechte speler. Daarbij komt dat Sarpong gewoon een goede speler is, die dit ook wel zou kunnen. En Ismaïl Aissati heeft nog niets kunnen laten zien, dus om die al af te schrijven vind ik wat te vroeg. Heb wel wat verwachtingen van hem.

Maar goed. Dit hoort allemaal bij ''aankoop-suggesties'' en dit is Eljero Elia.

Ontopic: Eljero Elia is wel nodig als buitenspeler, alleen ik weet niet of we hém nodig hebben. Met het geld van Suárez en Huntelaar hebben we weliswaar ruim genoeg, maar we kunnen misschien beter mikken op een onbekende uit Afrika, of Arnautovic of Biseswar (wil je in de Eredivisie blijven).
Peter79

Geplaatst: Do 19 feb 2009 11:20
Citaat:
@ Peter. Ik denk dat hij doelt op Micky en Leonardo voorin.

Maar goed.. Ik zou sowieso voor een keeper, centrale verdediger en 2 aanvallers gaan.

Ik weet niet hoe het met de keepers zit, maar Steek heeft aangegeven naar het buitenland te willen. Ik weet niet hoe het met de jeugdkeepers gaat? Ik geloof dat Padt een goed talent aan het worden is, dus is dat niet noodzakelijk.
Daarbij is een sterke fysieke centrale verdediger nodig. Een Jaap Stammetje.
Sowieso 2 aanvallers. Het mooiste is een buitenspeler die als spits kan functioneren. Een Marko Arnautovic'je dus. Daarbij zou het mooi zijn om nog een buitenspeler te kopen. Dan heb je dus Micky(buitenspeler), Cvitanich(spits),Aankoop1(buitenspeler) en Aankoop2(buitenspeler én spits). Ik ga er zeker van uit dat Luis vertrekt van de zomer, en dan zou dit gunstig zijn, anders zit je elke keer met een basis van Leonardo, Kennedy, enz.

Ik zou met de ''10'' nog even wachten, aangezien je Sarpong, de Jong en Aissati hebt. De Jong lijkt al ongeschikt, aangezien hij te dicht bij de aanvallers loopt, maar het is geen slechte speler. Daarbij komt dat Sarpong gewoon een goede speler is, die dit ook wel zou kunnen. En Ismaïl Aissati heeft nog niets kunnen laten zien, dus om die al af te schrijven vind ik wat te vroeg. Heb wel wat verwachtingen van hem.

Maar goed. Dit hoort allemaal bij ''aankoop-suggesties'' en dit is Eljero Elia.

Ontopic: Eljero Elia is wel nodig als buitenspeler, alleen ik weet niet of we hém nodig hebben. Met het geld van Suárez en Huntelaar hebben we weliswaar ruim genoeg, maar we kunnen misschien beter mikken op een onbekende uit Afrika, of Arnautovic of Biseswar (wil je in de Eredivisie blijven).

4-4-2 is al Ajax-onwaardig buiten Europa en met Micky-Leonardo hou je geen enkele bal vast voorin, lijkt me niet wenselijk dus geen optie.......

OT: Ik zie Elia nog steeds als een hele goede optie met als bonus dat hij Nederlander is. Niet uit rascistisch oogpunt maar ik begin steeds meer te gruwelen van al die teams met maar 0-3 spelers uit eigen land. Natuurlijk zijn we allemaal wereldburger maar Ajax blijft een club uit NEDERLAND. Die 6+5 of wat mij betreft 7+4 regel mag er van mij morgen al komen!

In Biseswar zie ik vanwege zijn jeugdigheid en transfervrije status een heel erg interessante optie als back-up. Voor de basis komt die jongen vooralsnog tekort. Verder zijn Beerens en Arnautovic buitenspelers die interessant zijn binnen Nederland, verder zie ik geen enkele optie in NL lopen voor op 7 of 11.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 13:45
Al wint Ajax met 11 Afghanen. Mij kan het niets schelen, zolang het maar een mooi elftal is.

Ik denk niet dat een goede speler tegenwoordig de overstap van Feyenoord naar Ajax nog durft te maken.
Nr.10

Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:15
Citaat:
Al wint Ajax met 11 Afghanen. Mij kan het niets schelen, zolang het maar een mooi elftal is.

Ik denk niet dat een goede speler tegenwoordig de overstap van Feyenoord naar Ajax nog durft te maken.

Het kan mij dus wel schelen. We zijn toch een Nederlandse club? Een club uit Nederland moet toch net Nederlandse voetbal vertegenwoordigen? Ik kan me niet binden aan 11 Aghanen, Hindoestanen of Chinezen. Blijkbaar zegt clubgevoel jou helemaal niks, die buitenlandse krachten zullen geen fuck geven of hij nou voor Ajax of voor Psv voetbalt, als hij maar betaald krijgt. Dan vind ik het mooier om Nederlandse voetballers te halen, die hebben tenminste een voorkeur.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:18
Ik heb meer clugevoel gezien bij jongens als Litmanen of Chivu dan ik ooit gezien heb bij Seedorf of Sneijder, dus wat dat betreft zegt het me inderdaad niets. Natuurlijk is de kans iets groter dat een Nederlander echt wat zal hebben met Ajax dan een buitenlandse jongens, maar uiteindelijk zijn het vrijwel allemaal broodvoetballers. Ik maak dus geen onderscheid wat afkomst betreft. Zolang er maar een hecht team vol winnaars staat, een team dat in staat is tot mooi voetbal, dan ben ik tevreden.

Leuk hoor, zo'n jongen als Heitinga die echt van Ajax houdt, maar ondertussen stapelde hij wel fout op fout.
thyza

Forum berichten: 696
Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:23
Volgens mij is deze discussie bij elke club toepasbaar. Voetbal is verandert en niet zo'n klein beetje ook. Hoe meer geld = minder prestatie.. Dat ziet de FIFA nu ook en proberen dat terug te draaien, waarschijnlijk te laat maar toch...
Nr.10

Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:30
Citaat:
Ik heb meer clugevoel gezien bij jongens als Litmanen of Chivu dan ik ooit gezien heb bij Seedorf of Sneijder, dus wat dat betreft zegt het me inderdaad niets. Natuurlijk is de kans iets groter dat een Nederlander echt wat zal hebben met Ajax dan een buitenlandse jongens, maar uiteindelijk zijn het vrijwel allemaal broodvoetballers. Ik maak dus geen onderscheid wat afkomst betreft. Zolang er maar een hecht team vol winnaars staat, een team dat in staat is tot mooi voetbal, dan ben ik tevreden.

Leuk hoor, zo'n jongen als Heitinga die echt van Ajax houdt, maar ondertussen stapelde hij wel fout op fout.

Jij vergelijkt nu met uitersten, hoeveel zijn er nou echt Ajacied? Toevallig zijn die jongens gehaald toen Ajax er internationaal nog wat hoger stond. Hoeveel buitenlandse voetballers weten tegenwoordig nog dat Ajax won in '95? Zal die geschiedenis ze nog wel interesseren? Ze weten het niet, en dat is hun goedrecht. Ik heb liever spelers die wel weten wat Ajax nou inhoudt en weten waarom het zo'n mooie club is.

Natuurlijk zul je mij niet horen zeggen dat 100% Nederlands moet zijn, maar de kern toch zeker wel. Ik vind dat Nederlandse clubs het Nederlandse voetbal moet vertegenwoordigen, dus niet slechts een werkgever van zakkenvullers vanover de hele wereld. Ik ben me niet identificeren met zo'n team hoor.

Waarom zou je ook voor Ajax zijn als je toch alleen maar goed voetbal wilt zien? Over de grenzen voetballen ze beter hoor met genoeg buitenlandse voetballers hoor.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:37
Je lult gewoon vrolijk langs m'n hele punt heen. Hoeveel van die Nederlandse jongens zijn er nou echte Ajacieden? Dat zijn er maar heel weinig hoor. Iemand als Vertonghen is ook een buitenlander, maar die ik toch meer als Ajacied dan Sneijder, De Jong of Babel.

En dat geleuter over zakkenvullers. Alsof alleen de buitenlandse jongens goed geld willen verdienen. De Nederlanders weten ook niet hoe snel ze weg moeten zijn wanneer er een grote zak met geld beloofd wordt.

Waarom ik voor Ajax ben? Daar ben ik mee opgegroeid, hè. Maar het is niet zo dat het er mij om gaat dat er bij Ajax elf Nederlanders in de basis staan. Ik wil herkenbaar, aanvallend en winnend voetbal, maar dat hoeft niet met allemaal Heitingaatjes. Sterker nog, het is niet eens mogelijk met spelers van dat niveau. Nogmaals, doe mij maar echt goede voetballers.
r-style

Forum berichten: 375
Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:44
Maar je moet wel een aantal spelers als Heitinga in het veld hebben staan. Zij bewaken de cultuur en weten wat het is om Ajacied te zijn. Kijk naar psv, de supporters hebben daar afellay en marcellis. Dat zijn de enige spelers waarmee het publiek een "Band" heeft. Wij hebben een aantal spelers uit eigen jeugd op regelmatige basis in het veld staan. Dat hoort bij de cultuur van Ajax.

Geen vreemdelingen legioen, maar een team met veel spelers uit eigen jeugd en veel technische bagage.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 14:54
De supporters van PSV hadden meer een band met Gomes en Alex dan ze nu hebben met Marcellis en Afellay. En terecht, want die eerste twee sleepten titel na titel binnen. Zo werkt het ook wel weer hoor. Buitenlandse jongens die goed presteren, daar hoor je supporters weinig over klagen.
Peter79

Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:06
Citaat:

M.b.t. je eerste punt: Mij kan dat wel schelen, en nogmaals voor de zekerheid, NIET uit rascistisch oogpunt.

Ik laat het stuk 'clubgevoel' buiten beschouwing aangezien ik bijvoorbeeld ook enorm gecahreemrd was van onze Zweedse 'Mister Ajax'. Clubliefde speelt ook geen rol in mijn afweging. De successen in 1987, 1992 en 1995 waren extra mooi omdat het team vooral uit Nederlanders bestond. Ajax was als Nederlandse club zodoende een afvaardiging uit het Nederlandse voetbal en zette Nederland als voetballand op de kaart. Het succes van Ajax straalde af op het Nederlandse voetbal. Hetzelfde gold voor de EC winst van PSV in 1988 wat naast wat Denen ook vooral uit Nederlanders bestond.

Ik zie Ajax als Nederlandse club, als ambassadeur van het Nederlandse voetbal in het buitenland. Hier horen grotendeels Nederlandse spelers bij aangevuld met enkele goede buitenlanders. Als ik een Arsenal zie spelen dan zie ik geen Engelse club meer, als ik Roda JC voorgaande jaren zag spelen dan zag ik geen Nederlandse club etc.

Ik ben dan ook een groot voorstander van de 6+5 of liver nog 7+4 regel aangezien je dan je goede spelers langer kunt houden. De echte top gaat nog steeds naar de grote competities maar alles wat daar onder staat zal minder snel naar het buitenland trekken aangezien clubs daar ook vooral uit spelers uit eigen land moeten bestaan. Ik ben er zelfs zeker van dat Ajax bij invoering van deze regel een veel beter en competitiever team op de mat kan brengen dan in de huidige markt mogelijk is. Nu zijn de rijke clubs namelijk in staat om iedereen weg te kopen die boven de middelmaat uitsteekt. Bij invoering van de 6+5 regel wordt dat al moeilijker aangezien je maar plek hebt voor veel minder buitenlanders in je elftal. Op deze manier sluiten beide opvattingen bijelkaar aan: ik wil veel Nederlanders bij Ajax en jij een zo goed mogelijk elftal......

Als Ajax bij wijze van uit 11 Afghanen zou bestaan zou ik nog steeds juichen aangezien Ajax in mijn bloed zit maar mijn hart zou wel huilen.

M.b.t. punt 2: ik denk ook niet dat Diego naar Ajax komt aangezien hij een club zoekt waarin hij zoveel mogelijk speeltijd krijgt. Bij Ajax zou hij mijns inziens geen eerste keus zijn op de vleugel.
Rein

Forum berichten: 1735
Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:07
Citaat:
Volgens mij is deze discussie bij elke club toepasbaar. Voetbal is verandert en niet zo'n klein beetje ook. Hoe meer geld = minder prestatie.. Dat ziet de FIFA nu ook en proberen dat terug te draaien, waarschijnlijk te laat maar toch...

Een toevoeging van je post met een advertentie op Telegraaf.nl

Citaat:

BRUSSEL - Michel Platini heeft woensdag in het Europees Parlement de noodklok geluid. De voorzitter van de Europese voetbalbond UEFA waarschuwde zijn toehoorders voor een financiële implosie in het voetbal. "Als er nu niet wordt ingegrepen, dreigt de ergste financiële crisis in tachtig jaar”, aldus Platini.

Platini vertelde in Brussel dat de waarden van de sport voetbal in gevaar zijn. Hij noemde het bod van 110 miljoen euro van Manchester City voor Kaka tijdens de transferperiode in januari als belangrijk voorbeeld. "Zijn zulke bedragen moreel acceptabel?”, vroeg Platini, die ook voorstander is van een salarisplafond, zich af. "Het antwoord is steeds dat de markt zichzelf reguleert, maar we weten dat dat niet waar is.”

De 53-jarige Fransman is al langere tijd bezig met het opstellen van nieuwe regels. Hij zei in het Europees Parlement te hopen geen tegenwerking te krijgen, ook al kunnen de nieuwe wetten botsen met het vrije verkeer van werknemers binnen de Europese Unie.

Platini lijkt nog een lange weg te gaan te hebben. Eerder in februari sprak het merendeel van de 137 clubs uit de European Club Association zich uit tegen de invoering van een salarisplafond.

Telegraaf.nl
Nr.10

Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:08
Citaat:

Ik wil herkenbaar, aanvallend en winnend voetbal, maar dat hoeft niet met allemaal Heitingaatjes.

Wil je hier mee zeggen dat is wat ik vind? Dat ik alleen met elf Nederlandse clubvoetballers wil spelen? Dat zal ik dan maar uit de wereld helpen, ik vind dat de KERN uit Nederlandse voetballers moet bestaan, een groot verschil in deze discussie. Ik vind dus dat voetballers uit de omgeving voor getrokken moet worden.

Als je dus elf buitenlanders opstelt, zou ik mij daar aan storen, Ajax is toch een Nederlandse club, toch niet alleen een bedrijf? Ik voel me er prettiger bij als de spelers uit de eigen streek komen, dan kunnen wij in internationaal verband zeggen, ''Wat kunnen wij Nederlanders goed voetballen'', dat vind ik nou mooi. En dat is nou mijn hele punt, dit is waarom ik nou Nederlandse voetballers voor trek.

Als er buiten Nederland voetballers te vinden zijn die klasses beter zijn dan dat we hier hebben, zullen we direct naar buitenlanders moeten kijken, dat lijkt mij logisch. Als je dan ook nog is een Litmanen of een Chivu kan vinden dan zou dat helemaal geweldig vinden.

Dat is dan wat anders geformuleerd dan wat ik net zei, maar het komt op hetzelfde punt neer. Ik ben, als het op voetbal aankomt, iets nationalistischer.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:10
Als de kwaliteiten hetzelfde zijn, kies ik voor een Nederlander. Anders kan het me geen moer schelen. Luis Suarez of Martina, ik wist het wel.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:11
Als ik per se naar Nederlandse voetballers wil kijken dan kijk ik wel naar het Nederlands elftal. Ajax heeft voor mij niets met m'n Nederlandse 'trots' te maken, of iets dergelijks. Als Ajax goed presteert, dan ben ik trots op de club, niet op het land waarin die club speelt. Je denkt toch niet dat Manchester United-supporters het geweldig vinden voor Engeland wanneer ze de Champions League winnen?

En nogmaals, hoeveel van die Nederlanders liepen er nou overduidelijk over van de clubliefde?
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:18
Sneijder van Van der Vaart pestte Jari Litmanen uit de groep, een ECHTE Ajacied. Dat zegt genoeg.
Nr.10

Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:23
Citaat:

En nogmaals, hoeveel van die Nederlanders liepen er nou overduidelijk over van de clubliefde?

Ik heb niet gezegd dat spelers over moeten lopen van de clubliefde. Clubliefde is voor mij belangrijk, maar toch ook vooral de streek waar ze vandaan komen, dat is mijn belangrijkste punt.

Citaat:
Als ik per se naar Nederlandse voetballers wil kijken dan kijk ik wel naar het Nederlands elftal. Ajax heeft voor mij niets met m'n Nederlandse 'trots' te maken, of iets dergelijks. Als Ajax goed presteert, dan ben ik trots op de club, niet op het land waarin die club speelt. Je denkt toch niet dat Manchester United-supporters het geweldig vinden voor Engeland wanneer ze de Champions League winnen.

Jij voelt je daar misschien niet trots op, ik dus zeker weten wel. De Manchester fans vinden het misschien niet geweldig voor Engeland omdat ze er niet bij nadenken. De kern is bij Manchester toch echt Engels. Ik wed dat ze het wel erg hadden gevonden als er elf Zuid-Amerikanen in stonden.
Eto'o

Geplaatst: Do 19 feb 2009 15:33
Dus dé hoofdreden dat je veel Nederlanders in de basis wil is dus omdat je dan trots kan zijn op Nederland? Met clubliefde heeft het immers niet te maken en met voetbalkwaliteiten ook niet echt.
+ Nieuw bericht <<<   <   15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  20  |  21  |  22  |  23   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.824
Berichten: 213.618 Onderwerpen: 2.436 Nieuwste lid: Jamesdarin
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 16.803.663 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » Transferbeleid » Eljero Elia
Ga
Zoeken: