Haha Bij ons op school stikt het haast van de leraren die voor Feyenoord zijn. Er is er helaas geen 1 voor Ajax behalve de concierge dan.
Ja leuk bij mij ook, maar tegenwoordig zit ik met mijn Ajax shirt in de klas! En ik moest van de gymleraar het gymlokaal uit omdat ik een Ajaxshirt had, mijn Ajax kaftpapier is meerdere malen van mijn boeken afgescheurd, maar voor de rest is het hartstikke gezllig op school(als Ajax wint) anders ben ik ziek.
Maar on topic: Leuk om te zien maar ik zie liever nu resultaten. Maar helaas! Die komen vast als ik dood ben. Ik ben nu 16, maar gelukkig was mijn vader zo slim om de CL-finale van 1995 en 1996 op te nemen, die van '95 is al 10x (als het niet meer is) bekeken, die van '96 ligt achterin de kast onder een dikke laag stof! En ik vind het radio-fragment van Jack van Gelder geweldig dat hij moet huilen als Ajax de bker wint! Geweldig!
Geregistreerd: 13-11-2007 Forum berichten: 101 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Vr 26 dec 2008 08:50
Ik zat die dag bij Haarlem-PSV om Haarlem aan te moedigen! Ik ging door de grond toen ik hoorde dat Ajax met 1-0 achter was gekomen en de psv-ers feest vierden op de tribune....
gelukkig is het allemaal nog goed gekomen....
Het was overigens 'mijn' 1e Ajax-titel. Het 1e kampioenschap dat ik bewust meemaakte.... ook nu nog... alsof het gisteren was....
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 08:05
Roy, die in zijn eerste jaar als vaste basisspeler overigens dramatisch slecht speelde. Hij werd beloond met een plekje in de oranjeselectie voor het WK in Amerika.....
Geregistreerd: 13-11-2008 Forum berichten: 1735 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 22:47
''Jarirj'', je kan ook je post wijzigen, als je een fout maakt. Niet erg, en verder off-topic, maar er staat boven je post: ''quote'', ''wijzig'' of ''x'' van delete, maar soms staat dat er niet meer, volgens mij gaat dat weg als je weer een nieuwere post hebt geplaatst. Maar misschien een tip voor in het vervolg, dat je dan niet 2x hoeft te posten.
Geplaatst: Zo 26 apr 2009 09:19
Logisch dat toekomst wereldster Dennis Bergkamp op de bank zat he. Er waren vier kandidaten voor de plek achter de spitsen.
Dennis Bergkamp, Ron Willems, Ronald de Boer en Wim Jonk. De laatste kreeg in deze wedstrijd de voorkeur.
Geregistreerd: 18-08-2007 Forum berichten: 22238 Nieuws reacties: 1 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 13 dec 2010 19:28
Het seizoen 1989/90 van Ajax in een notendop
Pal Fischer, Het Staaf incident, Ron Willems, veel verliespunten, AJAX - Psv, AJAX - Roda JC, maar toch kampioen!