Geregistreerd: 23-05-2008 Forum berichten: 1370 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Delft
Geplaatst: Zo 14 dec 2008 23:07
Citaat:
Ik heb een probleem met me toestenbord.Als ik bijvoorbeeld een i intikt komt er een 5 te voorschijn.
Hopelijk kan iemand me helpen.
Alvast bedankt
Ik ken het probleem, waarschijnlijk heb je een laptop en staat de numlock aan. Bij mij zit die recht boven de backspace, waardoor ik dit irritante probleem herken.
Bij mij zit de 5 ook bij de i, dus het zal haast wel dit zijn.
Geregistreerd: 23-08-2007 Forum berichten: 2062 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Hoofddorp/Apeldoorn
Geplaatst: Zo 14 dec 2008 23:23
Kijk eens rechtsonder op de taakbalk Bart. Kan zijn dat hij op zuid-europees staat. Ik heb het vaker gehad, en al kon ik het veranderen dan kwam het altijd de volgende keer terug. Wat ik dan altijd deed is een systeem-herstel uitvoeren!
Google anders even ''toetsenbord probleem, computer idee'', daar weten ze meestal wel het antwoord op je problemen.
Geregistreerd: 15-12-2007 Forum berichten: 2481 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: Breda
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 00:15
Volgens mij heeft Maurice gelijk. Onderin je balk staat "NL" en nog een soort rechthoekje. Als je daarop gaat staan moet de "NL" nederlands aangeven en de andere Verenigde staten (internationaal).
Ik weet bijna zeker dat dit het probleem is.........ik hoor het graag.
Geregistreerd: 30-04-2008 Forum berichten: 4810 Nieuws reacties: 0 Woonplaats: -
Geplaatst: Ma 15 dec 2008 06:20
Citaat:
Ik heb een probleem met me toestenbord.Als ik bijvoorbeeld een i intikt komt er een 5 te voorschijn.
Hopelijk kan iemand me helpen.
Alvast bedankt
Ik ken het probleem, waarschijnlijk heb je een laptop en staat de numlock aan. Bij mij zit die recht boven de backspace, waardoor ik dit irritante probleem herken.
Bij mij zit de 5 ook bij de i, dus het zal haast wel dit zijn.Klopt dat was het probleem.