Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Ismaïl Aissati
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ismaïl Aissati
Maker: LucasBekeken: 84853
Status: InactiefBerichten: 1127
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
D_skilled

Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 17:43
Citaat:
HOe dan ook, Aissati zou gewoon gehaald moeten worden. Hij krijgt bij Ajax een eerlijke kans op z'n favoriete positie. Alles op alles zitten en hopelijk krijgen we dan deze aanval

Suarez---Aissati-----Sulejmani
------Huntelaar/Berg------------

Niet als Marco met de punt naar achteren speelt in een 4-3-3 formatie.
Wij zijn Ajax

Forum berichten: 2337
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 17:45
Alleen dan met Cvita in de punt en dan 4-2-3-1 is top zoals je dat schetst Boulah.
D_skilled

Geplaatst: Ma 23 jun 2008 17:46
Huh, waar moet Huntelaar dan? Naar de bank verdwijnen?
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Ma 23 jun 2008 17:54
Citaat:
Huh, waar moet Huntelaar dan? Naar de bank verdwijnen?

Dat is een 4-3-3-spits. Dus daarvoor moet nog een goede rechtsbuiten(Lazic is (nog) geen zekerheidje) worden gekocht. Ik zat daarvoor te denken aan Tom de Mul en Alberto Medina. Linksbuitens Luque en Goossens acht ik gewenst. Dus dan speel je 4-3-3 met de punt naar achteren(of naar voren als je de tegenstander wil opsluiten en daardoor domineert).
D_skilled

Geplaatst: Ma 23 jun 2008 18:02
Suarez en eventueel Sulejmani als ie komt hebben diepte, daardoor zou Huntelaar in mijn ogen uitstekend kunnen renderen in een 4-2-3-1 met achter hem Siem de Jong.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Ma 23 jun 2008 18:10
Citaat:
Suarez en eventueel Sulejmani als ie komt hebben diepte, daardoor zou Huntelaar in mijn ogen uitstekend kunnen renderen in een 4-2-3-1 met achter hem Siem de Jong.

Dan heb je de aanvoer niet functioneel. In principe heb je gelijk dat je ze complementair wil maken, maar de types moeten wel passen. Trouwens rendeert ook Siem de Jong het best op een aanvallende plek in het 4-3-3. Achter de spits en op de rechts- en linkshalf positie mist hij alleen het scorend vermogen vanuit de tweede lijn, maar spelintelligentie heeft hij wel.
D_skilled

Geplaatst: Ma 23 jun 2008 18:14
Sulejmani en Suarez, hoewel Suarez eerder voor de individuele actie gaat, zouden Huntelaar van toevoer moeten voorzien. Daarnaast heeft Huntelaar baat bij een offensieve middenvelder in zijn rug die aansluit. Dat zou Siem de Jong kunnen, alleen zal dat beter moeten.
Wij zijn Ajax

Geplaatst: Ma 23 jun 2008 18:19
Citaat:
Sulejmani en Suarez, hoewel Suarez eerder voor de individuele actie gaat, zouden Huntelaar van toevoer moeten voorzien. Daarnaast heeft Huntelaar baat bij een offensieve middenvelder in zijn rug die aansluit. Dat zou Siem de Jong kunnen, alleen zal dat beter moeten.

Perez en Siem kunnen achter de spits uit de voeten. Maar Sulejmani en Suarez zijn spelers die individueel het verschil maken en niet teamgericht denken. Daarmee bedoel ik niet dat ze egoistisch spelen, maar dat het passend moet uitkomen in een actie om te kiezen om de bal toe te voeren en niet dat ze zoeken naar een manier om toe te voeren. Dus dat ze niet direct functioneel aan het collectief denken, maar intuitief aan het collectief. Terwijl Huntelaar juist op die manier optimaal rendeert.
wwe-marijn

Forum berichten: 559
Geplaatst: Ma 23 jun 2008 18:42
Ik zie Aisatti niet als mogelijkheid om naar Ajax te gaan. Het zou leuk zijn, maar dat lijkt mij gewoon uitgesloten te zijn. En Ajax kan vast nog wel als het nodig is een betere speler vinden.
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 09:54
Gaat dus naar Utrecht. Uitstekende deal van Utrecht trouwens. Dan kunnen wij hem 2009/2010 overnemen voor veel minder geld. Hij kan onder leiding van v.Hanegem uitgroeien tot een topper! wat een wanbeleid trouwens in Eindhoven
D_skilled

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 10:24
Belachelijk ruil van PSV kant.
El Chícharito

Forum berichten: 3036
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 10:31
Dát is raar. Wat heb je er aan om een fantastische mid-mid te ruilen tegen een simpele talentvolle back?
D_skilled

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 10:41
Ik dicht Aissati een grotere toekomst toe dan Afellay, maar dat kan alleen als Aissati wedstrijden speelt en zich bewijst. Natuurlijk, de contract van Aissati die niet meer lang doorloopt werkt ook mee om Aissati nog de komende periode van de hand te doen. Bij FC Utrecht is ie zowat zeker verzekerd van een basisplek. Maar dan nog, Aissati is een absolute toptalent die gewoon bij PSV hoorde door te breken.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 11:00
Aissati dient bij elke Nederlandse club gewoon te spelen. Zo goed is hij gewoon. Geweldig voor Utrecht natuurlijk.
D_skilled

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 11:02
Ik zie Aissati echt wel uitgroeien tot een grotere ster dan Sanmartean, en zeker onder van Hanegem die op een speler als Aissati geilt.
El Chícharito

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 11:24
Inderdaad, Willem is de gelukkigste man op aarde. Kan hij heerlijk, zonder balans, aanvallen. Wat zal hij, en dan ook wij, genieten van Utrecht komend seizoen denk ik. Wel een stap dichter bij Ajax deze speler gelukkig..
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 11:45
Wanneer ik kijk naar de marktwaarde van beide spelers is dit pure kapitaalvernietiging van PSV.
Rooie

Forum berichten: 264
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 11:59
Citaat:
Aissati dient bij elke Nederlandse club gewoon te spelen. Zo goed is hij gewoon. Geweldig voor Utrecht natuurlijk.

Bij iedere Nederlandse club?

Op èèn na...en dat is Ajax, we hebben hem helemaal niet nodig, ten eerste ben ik van mening dat je veel te zwak bent als je teveel van die kleine fysiek kwetsbare voetballertjes hebt voetballen (zeg maar de hoofdreden dat Ajax al sinds 1996 weinig tot niks meer presteert en voorstelt).

Ten tweede moet ik zijn gedrag niet, want als 20? jarige voetballer al 2 of 3 x in de clinch te hebben gelegen met Foppe de Kip vindt ik wel iets teveel arrogant gedrag, verder dat hij ook ontevreden was als 20? jarige dat hij bij Psv op de bank zit vindt ik getuigen van te veel kapsones.

Per slot van rekening is hij echt geen Maradonna of zelfs geen Sneijder.

Kortom...Niet Nodig...Psv had hem al niet nodig...waarom Ajax dan wel?
Bertje

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 12:19
Aissati is talentvoller dan Sneijder. Ook bij Ajax zou hij (horen te) spelen. Zeker aangezien we een gebrek aan creativiteit hebben.

En over dat zogenaamde arrogante gedrag: moet je eens naar de redenen voor de conflicten kijken. Gewoon een gevalletje van De Haan die weer eens die bikkel wil uithangen. Heeft-ie een handje van.

Aissati is een zéér groot talent.
Rooie

Forum berichten: 264
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 12:43
Citaat:
Aissati is talentvoller dan Sneijder. Ook bij Ajax zou hij (horen te) spelen. Zeker aangezien we een gebrek aan creativiteit hebben.

En over dat zogenaamde arrogante gedrag: moet je eens naar de redenen voor de conflicten kijken. Gewoon een gevalletje van De Haan die weer eens die bikkel wil uithangen. Heeft-ie een handje van.

Aissati is een zéér groot talent.

Hij kan een groot talent zijn....maar niet voor Ajax.

Trouwens wat de redenen betreft van Aissati om zijn ongenogen te tonen, die slaan natuurlijk nergens op.

Op 18 a 19 jarige leeftijd had hij al de eerste aanvaring met de domme Fries Foppe de Kip....laat een jongetje die de luier net ontgroeit is nu eens eerst blij zijn dat hij uberhaupt bij een club als Psv op de bank mag zitten voor dat hij eidsen gaat stellen.

Of dacht jij soms dat ze een voetballer als Timmy Simons ernaast moeten zetten voor zo een kwetsbaar jochie die NIET kan meeverdedigen, die omvalt als er windkracht 8 is, die ook niet zo goed is dat hij veel scoort of voor veel scoringskansen zorgt...dit laatste vind ik een must als je niet het vermogen hebt om verdedigend je mannetje te staan, want als anderen voor jou moeten werken dan hoor je daar wel iets speciaals voor terug te doen....en dat speciaals heeft Aissati niet.
Bertje

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 13:48
Citaat:
Hij kan een groot talent zijn....maar niet voor Ajax.

Kun je dan onderbouwen? Wat voor kwaliteiten herbergt Ajax? Wat zoekt Ajax? Wat kan Aissati?

Citaat:
Trouwens wat de redenen betreft van Aissati om zijn ongenogen te tonen, die slaan natuurlijk nergens op.

Uitleg?

Citaat:
Op 18 a 19 jarige leeftijd had hij al de eerste aanvaring met de domme Fries Foppe de Kip....laat een jongetje die de luier net ontgroeit is nu eens eerst blij zijn dat hij uberhaupt bij een club als Psv op de bank mag zitten voor dat hij eidsen gaat stellen.

Net alsof hij bij PSV terecht op de bank zat.

Citaat:
Of dacht jij soms dat ze een voetballer als Timmy Simons ernaast moeten zetten voor zo een kwetsbaar jochie die NIET kan meeverdedigen, die omvalt als er windkracht 8 is, die ook niet zo goed is dat hij veel scoort of voor veel scoringskansen zorgt...dit laatste vind ik een must als je niet het vermogen hebt om verdedigend je mannetje te staan, want als anderen voor jou moeten werken dan hoor je daar wel iets speciaals voor terug te doen....en dat speciaals heeft Aissati niet.

Aissati verdeelt het spel als niemand in Nederland kan. Als dat niet bijzonder is, dan weet ik het niet meer.
En niet alleen Simons speelde in plaats van Aissati. Ook non-voetballers als Mendez, Vayrynen, Culina, Van der Leegte en Zonneveld speelden in plaats van Aissati. Bespottelijk natuurlijk. PSV speelde de laatste twee jaar niet voor niets spuuglelijk voetbal.
D_skilled

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 14:40
Citaat:
PSV en FC Utrecht ontkennen ruil

Vanmorgen verscheen in De Telegraaf een artikel waarin staat dat Ismaïl Aissati komend seizoen bij FC Utrecht speelt en Erik Pieters de omgekeerde weg bewandelt. PSV-directeur Jan Reker zegt echter tegenover Omroep Brabant nog niets van de spelersruil te weten. Ook een woordvoerder van FC Utrecht reageerde verbaasd.

Bron: Omroep Brabant
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 14:40
Citaat:
Bij iedere Nederlandse club?

Op èèn na...en dat is Ajax, we hebben hem helemaal niet nodig, ten eerste ben ik van mening dat je veel te zwak bent als je teveel van die kleine fysiek kwetsbare voetballertjes hebt voetballen (zeg maar de hoofdreden dat Ajax al sinds 1996 weinig tot niks meer presteert en voorstelt).

Ten tweede moet ik zijn gedrag niet, want als 20? jarige voetballer al 2 of 3 x in de clinch te hebben gelegen met Foppe de Kip vindt ik wel iets teveel arrogant gedrag, verder dat hij ook ontevreden was als 20? jarige dat hij bij Psv op de bank zit vindt ik getuigen van te veel kapsones.

Per slot van rekening is hij echt geen Maradonna of zelfs geen Sneijder.

Kortom...Niet Nodig...Psv had hem al niet nodig...waarom Ajax dan wel?

Wat de kwaliteiten van Aissati betreft ben ik het met Bert eens. De waarde van Aissati in een team hoeft niet uitgedrukt te worden in goals (al mag hij natuurlijk altijd wat meer gaan scoren). Aissati laat met z'n inzicht, handelingssnelheid en passing anderen de ruimtes benutten. Hij is zelf ook altijd aanspeelbaar, waardoor het team onder zijn leiding beter kan gaan draaien.

Wat z'n mentaliteit betreft denk ik dat het helemaal niet zo slecht gesteld is met hem. Echte trainers als Hiddink, Rutten en De Haan stelden hem eigenlijk altijd op. Alleen angsthazen Koeman en Vergoossen durfden het niet met hem aan. En wat interesseert mij het verder nou dat hij arrogant zou zijn? Alsof Ibrahimovic en Sneijder geen arrogantie jongens zijn en waren.
El Chícharito

Geplaatst: Vr 27 jun 2008 15:05
Aissati word een geweldenaar, die jongen kan zo goed het spel verdelen. Als je dit niet ziet, dan is er iets erg vrees ik. Dit is een groter talent dan Sneijder, alhoewel Sneijder uit alle hoeken en standen kan scoren.
Anoniem
Gedeactiveerd

Forum berichten: 4200
Geplaatst: Vr 27 jun 2008 15:06
Aissati wordt vaak als alstig mannetje neergezet maar is natuurlijk onderdeel van een luxeprobleem. We hebben wel vaker talenten met maniertjes gezien, daar kan je die talenten wat mijn part gerust op aanspreken. Zie Van Persie, zie Van der Vaart. Wat we alleen vaak zien is dat er in Nederland ontzettend kleinburgelijk gedaan wordt waarbij waterdragers dan ineens hoger ingeschaald worden. Dit is een autoriteitsprobleem waar veel clubs mee kampen. Ik zou er als Aisattizijnde ook niet blij van worden als ik telkens met halfslachtige excuusjes het bos wordt ingestuurd op vlak van speeltijd, speeltijd die ten faveure gaat van mensen zoals Mendez of Culina.
+ Nieuw bericht <<<   <   1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.315.056 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Ismaïl Aissati
Ga
Zoeken: