Auteur
|
Bericht
|
UltraRebel
Forum berichten: 43
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 15:52
|
|
Nee geen vertrouwen inderdaad. Omdat hij ook niks gaat laten zien. In de zomer zal je nog eens aan me denken.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 19:26
|
|
Citaat: Nee geen vertrouwen inderdaad. Omdat hij ook niks gaat laten zien. In de zomer zal je nog eens aan me denken. Zou kunnen, ik verwacht er ook niet al teveel van , ook omdat ik niet denk dat van Basten hem een basisplaats gaat geven, maar ik vind wel dat je iedereen een kans moet geven.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 19:39
|
|
Citaat: Nee geen vertrouwen inderdaad. Omdat hij ook niks gaat laten zien. In de zomer zal je nog eens aan me denken.
Aissati heeft zo z'n minpunten, maar op dit moment zou hij een uitstekende versterking in het team betekenen. Neemt niet weg dat hij de echte drive lijkt te missen en zowel fysiek als in de omschakeling sterker zal moeten worden.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 19:46
|
|
Laat hem nou eerst maar een fit raken en dan eens wat spelen op een vertrouwde positie voor hem, laten we dan maar gaan oordelen.
Half jaar eruit en dan zeggen dat hij niks gaat laten zien, sorry maar dat vindt ik nogal cru. Misschien wordt het inderdaad niks, misschien is het de juiste man op de nummer 10 positie. Laten we het gaan afwachten.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 19:49
|
|
Inderdaad Seaman, Ismael kan het wel dat heeft hij bewezen..
Echter na een half jaar geblesseerd geweest te zijn en je moeten bewijzen bij ajax is geen makkie.
Hopelijk komt zijn talent er goed uit, we hebben zo'n soort speler nodig.
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 19:55
|
|
Als Van Basten vast blijft houden aan spelers als Gabri en Anita gaat Aisatti verzuipen verwacht ik, die twee snappen het spelletje, en ik verwacht ook zijn spelletje, niet. Lindgren en Enoh zijn tactisch al wat verder, dat is belangrijk omdat Aisatti verdedigend veel ruimte weg zal gaan geven. En ook ik twijfel net als Thomas aan zijn drive.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 20:01
|
|
Klopt Nr. 10.
Aisatti zal minder verdedigend werk kunnen doen als Wesley toendertijd. Echter zal hij dit wel kunnen leren.
De oefenwedstrijden die ik dit jaar heb gezien met Ismael deden me toch hoop geven hoor. Echter zal hij zich er wel kei-hard voor moeten inzetten, wil hij het niveau van die wedstrijd tegen Milan elke week halen.
|
sjosker
Forum berichten: 188
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 20:10
|
|
Is die nu eigenlijk alweer aan het trainen, of heeft die weer terugslag gehad.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 20:16
|
|
Citaat: Is die nu eigenlijk alweer aan het trainen, of heeft die weer terugslag gehad.
Hij trainde vrijdag voor het eerst weer mee met de groep. Hij zal over een week of 2 denk ik voor het eerst speelminuten maken bij jong-ajax.
Dus over een maandje zal hij speelminuten kunnen maken bij het 1e, mits Marco hem opsteld en hij geen terugslag krijgt.
|
AFCA_Seaman
Forum berichten: 1221
|
Geplaatst: Za 14 feb 2009 20:34
|
|
Ik hoop 't, ik wil hem graag in actie zien nog in de competitie.
|
Castel di Sangro
Forum berichten: 346
|
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 18:14
|
|
Hij doet volgens Highlow vanavond de tweede helft mee bij jong ajax
|
Riejuh
|
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 20:20
|
|
Ismael vervangt in de 60ste minuut Daylon Claasen, zo bericht highlow.nl
Dit is sneller dan ik had verwacht, echter neem de tijd met Ismael en breng hem voorzichtig. We hebben een speler zoals hem nodig, iemand die het elftal voetballend op sleeptouw kan nemen, het positiespel kan verbeteren en mensen kan vrijzetten voor de goal.
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 1294
|
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 22:42
|
|
Citaat: Nijmegen, 16 feb 2009
Jong Ajax heeft de uitwedstrijd tegen Jong NEC met 1-3 gewonnen en blijft daardoor koploper in de competitie. Marvin Zeegelaar, Edgar Manucharyan en Jeffrey Sarpong scoorden. Ismaïl Aissati maakte zijn rentree.
De ploeg van Adrie Koster heeft nu zes punten voorsprong op Jong FC Twente, dat wel een wedstrijd minder heeft gespeeld. Jong NEC staat derde met zeven punten achterstand en twee duels minder gespeeld. De Nijmegenaren hadden tot maandag dus minder verliespunten dan Ajax, maar daar is door de Amsterdamse zege een einde aan gekomen. ,,We gaan nu echt alleen aan kop”, aldus Koster na afloop van de wedstrijd. ,,We willen heel graag een keer met dit team kampioen worden, dus nu moeten we deze voorsprong zien vast te houden.”
Het duel in Nijmegen begon ruim een kwartier later dan gepland omdat de aangestelde scheidsrechter vanwege een ongeluk in het verkeer niet in actie kon komen. Jong Ajax trok zich weinig aan van de vertraging en begon sterk aan het duel. ,,Het stond goed”, aldus Koster. ,,Achterin gaven we heel weinig weg. Het was eigenlijk gewoon wachten op het doelpunt.” Dat doelpunt viel in de 37ste minuut. Marvin Zeegelaar schoot op aangeven van Javier Martina de 1-0 binnen. Jeffrey Sarpong ging vlak daarna alleen op de keeper af, maar verzuimde de score te verdubbelen.
Jong NEC begon in de tweede helft meer aan te dringen en kwam binnen tien minuten op gelijke hoogte via een van richting veranderd afstandschot. Het inbrengen van Ismaïl Aissati, die na veel blessureleed zijn rentree maakte, zorgde ervoor dat Ajax weer het initiatief kreeg. ,,Ismaïl maakte het verschil in de tweede helft”, gaf Koster de aanvallende middenvelder en compliment. ,,Hij zorgde voor slimheid in het elftal.”
Edgar Manucharyan, in het veld gekomen voor Darko Bodul, kopte ongeveer een kwartier voor tijd de 1-2 binnen. Aissati bediende vlak voor tijd Sarpong, die de 1-3 maakte.
Jong Ajax speelt maandag 2 maart thuis tegen Jong FC Twente, de nummer twee op de ranglijst.
Opstelling Jong Ajax:
Gentenaar; Will, Van der Meulen, Alderweireld (46. Mac Intosch), Shakison; Sno, Claasen (58. Aissati), Sarpong; Martina, Bodul (74. Manucharyan), Zeegelaar.
Ajax.nl
Cmon Aissati, laat hem ook maar 20 min spelen tegen Volendam.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Ma 16 feb 2009 22:53
|
|
En dat is assist nummer een. Dat er nog vele mogen volgen. Aissati komt eraan!
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Di 17 feb 2009 20:57
|
|
Hopelijk krijgt hij geen terugslag. Ik ben erg blij dat hij er weer aankomt. Ik zie in hem onze man die ervoor gaat zorgen dat we de laatste wedstrijden geen punten meer gaan verspelen.
|
svvenn
Forum berichten: 563
|
Geplaatst: Di 17 feb 2009 23:22
|
|
Hij speelde gister in ieder geval zeer goed schijnt het. Van veel mensen gehoord die er zijn geweest, dus zal wel kloppen. Hopen dat hij het in AJAX 1 ook kan waarmaken.
|
Marnix
Forum berichten: 2786
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 00:55
|
|
Echt mooi om te horen dat hij weer op de goede weg terug is. Het zal nu niet lang meer duren denk ik !
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 13:51
|
|
Ik vrees dat het nog een tijdje gaat duren voor Aissati.Hij heeft nu een dertig minuten mee gedaan bij Jong Ajax.Ik denk dat die komende maandag een halve wedstrijd gaat spelen en rustig gaat opbouwen naar een volledige wedstrijd, waar die er een aantal wedstrijden van zal gaan spelen voordat die kans maakt om bij het eerste te komen.
|
Riejuh
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 13:55
|
|
Hij gaf zelf aan op highlow.nl dat het nog zeker 3 wedstrijden gaat duren. Klopt Bart wat je zegt. Hij zal komende maandag weer iets langer spelen. De week erop als alles goed gaat in de basis en dan pas een invalbeurt in het eerste lijkt me.
Dus begin April denk ik dat we hem pas kunnen zien in het eerste elftal.
|
hannes
Forum berichten: 895
|
Geplaatst: Vr 20 feb 2009 16:36
|
|
Prima hoor. Helemaal gelijk dat hij het deze keer rustig en geleidelijk wil doen. Tot twee keer toe terugslag, die man sluit nu alle risico's uit om gewoon 100% fit te worden. Ik gok een maandje op het debuut van Aissati. Dan trouwens ook in de zin van een 80 minuten wissel.
|
stekelfan
Forum berichten: 486
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 15:41
|
|
Ajax.nl meld dat Aisatti voor het eerst dit seizoen tijdens een officieel duel bij de wedstrijdselectie zit
|
sjosker
Forum berichten: 188
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 15:44
|
|
Citaat: Ajax.nl meld dat Aisatti voor het eerst dit seizoen tijdens een officieel duel bij de wedstrijdselectie zit
Tegen Willem II zat die er toch ook al bij of niet?
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 16:22
|
|
Da's misschien wat te snel imo!
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 16:43
|
|
Citaat: Da's misschien wat te snel imo!
Ik verwacht ook dat hij hem af laat vallen ( van de selectie dan he )
En dit meer doet om te zeggen hij is zo goed als fit .
|
Riejuh
|
Geplaatst: Za 21 feb 2009 17:08
|
|
Dit is natuurlijk een geweldige morale opsteker voor Ismael..
Zelf had ik gezegt dat hij pas eind maart / begin april speelminuten zou maken. Dit doet me positief denken. Eindelijk weer iemand die op "10" zou kunen spelen.
|