Auteur
|
Bericht
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 18:14
|
|
Wat dacht je van Fabio Cannavaro? Ook maar een kleine speler. Danny Blind was destijds ook geen grote vent. Frank de Boer was niet bepaald lang. Wat kun jij een onzin uitkramen zeg Rooie, bij deze ga ik niet meer op je inhoudsloze posts in. Dat je eerst maar kwaliteiten leert te waarderen in plaats van je blind te staren op lengte. Edgar Davids is misschien wel het mooiste voorbeeld. Kleiner dan Aissati. Maargoed, die plaat zal wel niet weggaan.
|
Rooie
Forum berichten: 264
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 18:16
|
|
Citaat: Denigrerende post
In plaats van provocaties uit te lokken kun je misschien een inhoudelijke reactie geven. Als jij aangeeft dat de kerels van PSV en Roda zo superieur aan het dwergenelftal waren, en ik vervolgens aangeef dat de Europees kampioen met flitsend voetbal en een middenveld zonder 1.80+ voetballers heeft gewonnen......en jij vervolgens aangeeft dat ik het gewoon niet zie...het spijt me maar volgens mij heb je inhoudelijk geen poot om op te staan.
http://voetbal.nl.msn.com/NieuwsItem/Cr ... m?msn=true
Probeer de volgende manier op een beschaafde toon te reageren op mensen die het niet met je eens zijn. Het verontwaardigde mannetje uithangen kun je beter op AN doen ofzo.
Er zijn 11 spelers nodig en niet alleen 3 middenvelders.
En laat het nu maar aan mij over waar ik post, want dat bepaal jij jammergenoeg niet.
Als je niet tegen de waarheid kan dan moet je niet met dit soort antwoorden komen die "kant nog wal" raken.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 18:17
|
|
In plaats van provocaties uit te lokken kun je misschien een inhoudelijke reactie geven. Als jij aangeeft dat de kerels van PSV en Roda zo superieur aan het dwergenelftal waren, en ik vervolgens aangeef dat de Europees kampioen met flitsend voetbal en een middenveld zonder 1.80+ voetballers heeft gewonnen......en jij vervolgens aangeeft dat ik het gewoon niet zie...het spijt me maar volgens mij heb je inhoudelijk geen poot om op te staan.
Probeer de volgende manier op een beschaafde toon te reageren op mensen die het niet met je eens zijn. Het verontwaardigde mannetje uithangen kun je beter op AN doen ofzo.
Er zijn 11 spelers nodig en niet alleen 3 middenvelder.
Waarom haal je dan in je eerdere post alleen maar middenvelders aan?
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 18:23
|
|
Dat is een afgemeten voorzet die ik zo kan inkoppen. Misschien moet je eerdere posts van me terugkijken...
|
TvP
Forum berichten: 1370
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 21:17
|
|
Citaat: Kom maar op, ik pak zonder te zoeken spelers van 1.80 of groter. (alleen de lengte van Robben heb ik opgezocht).
______________________van de Sar
_________________________Alex
_________Ferdinand_______Terry______________Maldini?
_________________Kaka______Ronaldinho_____
______________________Zlatan
Robben_________________Drogba____________________C Ronaldo
Wissels
Henry
Gerard
van Nistelrooy
Als ik even ga googlen dat kom ik misschien nog wel tot een beter elftal.
Ps..de veertjes komen van mij af. Ten eerste jij had het inderdaad over veertjes, maar je zegt het alsof Scio het over veertjes heeft en dat is niet zo. Dan even over je opstelling, ik vraag jou 11 spelers die het van de fysiek en lengte moeten hebben. En je gaat me niet zeggen dat Robben, Ronaldo, Kaka, Ronaldinho nou echt op hun fysiek spelen? Dat zijn puur technische spelers! Maar ik ga niet meer op jouw posts reageren, tenzij ze specifiek aan mij gericht zijn. Zoals jij beredeneert valt er gewoon niets nuttigs over te zeggen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 21:21
|
|
Wat een nutteloze discussie.. Sorry hoor maar ga dat ergens anders doen. Dit brengt alleen het niveau van dit forum omlaag.
|
Lexafca
Forum berichten: 1627
|
Geplaatst: Wo 21 jan 2009 21:54
|
|
Zullen we het weer over Aisatti hebben in dit topic. Dank je wel.
|
Scio
Forum berichten: 1939
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 15:05
|
|
En laat het nu maar aan mij over waar ik post, want dat bepaal jij jammergenoeg niet.
Als je niet tegen de waarheid kan dan moet je niet met dit soort antwoorden komen die "kant nog wal" raken.
Waar je over post staat je volledig vrij. Heb ik ook niets over gezegd. De manier waarop je het doet is denigrerend en doet afbreuk aan je punten (voor zover ze 'kant en wal raken').
|
Rein
Forum berichten: 1735
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 16:39
|
|
Citaat:
Amsterdam, 22 jan 2009
De glimlach bij Ismaïl Aissati was groot tijdens de ochtendtraining. De middenvelder werd onlangs geopereerd aan zijn knie, waarbij een stukje van de binnenmeniscus werd verwijderd. Donderdag trainde Aissati voor het eerst weer buiten. ,,Heerlijk om het gras weer te ruiken.”
De trainingen van Aissati beperkten zich de laatste maanden tot krachttrainingen op de Toekomst. ,,Dat vind ik echt helemaal niets”, lacht de Utrechter breeduit. ,,Daarom ben ik ook zo ontzettend blij dat ik vandaag weer buiten heb getraind.” Onder begeleiding van fysiotherapeut Pim van Dord onderging Aissati op het jeugdcomplex een fikse looptraining. ,,Dat was inderdaad flink afzien”, erkende speler. ,,Maar ik klaag geen moment. Het is zó lekker om weer buiten te zijn. Stapje voor stapje gaat het beter.”
Een voorspelling over wanneer hij weer een wedstrijd speelt, doet Aissati niet meer. ,,Dat heb ik al vaker gedaan en dat liep telkens weer uit op een teleurstelling. Ik wil nu eerst helemaal fit worden. Conditioneel zit ik op zo’n zeventig à tachtig procent.” De recente berichten in de media over zijn keuze voor het nationale team van Marokko vond hij dan ook vreemd, aangezien zijn prioriteiten anders liggen. ,,Die definitieve keuze heb ik nog helemaal niet gemaakt. Wel denk ik erover na, want ik moet voor mijn 21ste voor één van de twee gekozen hebben.”
Ook al werkt Aissati zijn arbeid al geruime tijd af op de Toekomst, het contact met de A-selectie blijft goed. ,,Ik lunch iedere dag gewoon met het team. Ze zijn een grote steun voor mij door steeds naar mijn revalidatie te vragen. Op mijn beurt probeer ik ook hen te steunen in de strijd om het kampioenschap. Er telt namelijk maar één ding: Ajax moet kampioen worden. Met of zonder Ismaïl Aissati.”
Ajax.nl
|
Bob
Forum berichten: 983
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 16:41
|
|
Hopelijk krijgen we nog een hoop plezier van deze technische jongen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 18:11
|
|
Speciaal voor Rooie en Mike:
Citaat: De recente berichten in de media over zijn keuze voor het nationale team van Marokko vond hij dan ook vreemd, aangezien zijn prioriteiten anders liggen. ,,Die definitieve keuze heb ik nog helemaal niet gemaakt. Wel denk ik erover na, want ik moet voor mijn 21ste voor één van de twee gekozen hebben.”
|
Bob
|
Geplaatst: Do 22 jan 2009 18:14
|
|
Ik hoop dat hij voor Nederland kiest en in Nederland-B komt er dan misschien in het eerste komt. Zal wel niet gebeuren met concurenten op de '10' als Sneijder, v.d.Vaart en Affelay, er zullen er vast nog wel een paar concurenten zijn. Ik zeg niet dat hij op de '10'moet hé!
|
Bart
Forum berichten: 4810
|
Geplaatst: Do 29 jan 2009 17:44
|
|
Vanavond een reportage van Aisatti bij Studio Sport om 18.45(Ned1) en 22.30(Ned3)
|
Bob
|
Geplaatst: Do 29 jan 2009 17:45
|
|
Oke ik ga kijken!
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 17:44
|
|
Voor de mensen die het gemist hebben hier kun je nog terug kijken
|
Nr.10
Forum berichten: 1489
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 18:20
|
|
Citaat: kun je nog terug kijken
Ik had het gemist, dus bedankt.
Wanneer zal hij topfit zijn denken jullie? Hij zegt dat hij nu op 75% zit, en nu acht dagen traint. Ik hoop hem over drie weken uiterlijk te zien spelen.
|
Riejuh
Forum berichten: 7454
|
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 18:29
|
|
Geef hem de tijd Nr. 10. Ik zie hem niet spelen voor begin maart denk ik in het 1e..
|
Rein
|
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 18:32
|
|
Citaat: kun je nog terug kijken
Ik had het gemist, dus bedankt.
Wanneer zal hij topfit zijn denken jullie? Hij zegt dat hij nu op 75% zit, en nu acht dagen traint. Ik hoop hem over drie weken uiterlijk te zien spelen.
Bedant, Bart!
Ja, ik heb ook geen idee, '' Nr. 10''. Ik durf, net als Ismaïl zelf, geen voorspelling (meer) erover te doen. Het is moeilijk. Maar hij traint nu al 8 dagen hard. En buiten. En z'n knie voelt hij niet. Maar hij zegt wel dat hij nog zeker nog moet werken aan zijn conditie. Maar ook bij de eind vraag, en antwoord, zie je dat hij er zin in heeft, en zo graag wilt, net als ik! Ik hoop hem snel te zien!
''Waar hou jij je aan vast''?
''Om te kunnen debuteren hier in de ArenA''!
|
Bart
|
Geplaatst: Vr 30 jan 2009 22:22
|
|
Ik verwacht dat Aisatti dit seizoen niet speelt bij het eerste.Laat Aisatti maar rustig opbouwen en hopelijk is die dan voor volgend seizoen weer volledig fit.Je moet iet vergeten dat die haast geen wedstrijden heeft gespeelt in het laatste jaar.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Za 31 jan 2009 11:35
|
|
Ik denk dat Aisatti ons team de laatste pak hem beet 10 wedstrijden gaat laten lopen als een machine. Op de een of andere manier heb ik wel vertrouwen in zijn kwaliteiten.
En Sulejmani/Emanuelson op 10 is gewoon dikke ruk. Laten we eerlijk zijn. Die jongen moet linksbuiten staan.
|
*Ajax'4'life!
Forum berichten: 93
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 17:56
|
|
Wie weet hoe fit hij nu is? En wanneer hij weer kan mee trainen met de selectie?
|
Rein
|
Geplaatst: Ma 9 feb 2009 18:22
|
|
Citaat: Wie weet hoe fit hij nu is? En wanneer hij weer kan mee trainen met de selectie?
Geen idee, ik heb wel dit gezien:
Citaat: Eyong Enoh (hamstringblessure) en Daley Blind (liesblessure) verschenen wel buiten. Zij lieten zien dat ze op de weg terug zijn. Beide spelers trokken alweer behoorlijk felle sprintjes en werkten met harde schoten af op doel. Tegen de tijd dat zij bijna klaar waren, verscheen ook nog het groepje met spelers dat revalideert op de Toekomst. Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Jordi Schell, Danilo en Aras Özbiliz deden met keeper Roy Ouwerkerk en fysiotherapeut Pim van Dord diverse oefeningen.
Ajax.nl
Maar dat was vooral een verhaal over Blind en Enoh. Dus komen de rest, onder andere Ismaïl, er niet uitgebreid in voor.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 00:19
|
|
Barbara Barend zei bij Voetbal Insite dat Van Basten Aissati niet had gewild maar dat Ajax die jongen voor de handel had gekocht.
|
D_skilled
Forum berichten: 5208
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 00:27
|
|
Barbara Barend zat toen maar wat te bazelen inzake Aissati. Gekocht met statiegeld??? Wat een onzin, zeg.
|
GertJan020
Forum berichten: 2175
|
Geplaatst: Di 10 feb 2009 14:50
|
|
Dat mens doet alleen maar alsof ze meer weet als Derksen. En het kan best zijn dat van Basten hem niet wilde, maar al had het voor het geld geweest hadden ze sulejmani ook niet gekocht! Die heeft nu een waarde van -10.000.000.- Dus dat is dan ook niet zo slim!
|