Forum
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Ismaïl Aissati
Ga
Zoeken:

Onderwerp: Ismaïl Aissati
Maker: LucasBekeken: 84848
Status: InactiefBerichten: 1127
+ Nieuw bericht <<<   <   20  |  21  |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  28   >   >>> + Nieuw onderwerp
Auteur Bericht
TvP

Forum berichten: 1370
Nieuws reacties: 0
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 10:31
Ik volg het niet helemaal hierzo. Maar eigenlijk komt het er volgens mij op neer dat Aissati nu weg mag van iemand, omdat hij voor Marokka gaat kiezen. Dus van de ene op de andere dag is Ismaïl onbruikbaar geworden voor Ajax, terwijl zijn talent gewoon hetzelfde is gebleven. Een beetje raar vind ik dat. Ajax moet gewoon het beste van het beste willen nastreven, als dat dan met een Nederlandse Marrokaan moet in plaats van een Marokkaanse Nederlander, jammer dan. Als hij maar kan voetballen. We zijn Ajax Amsterdam! De grootste club uit Nederland. We zijn niet Ajax Amsterdam, de opleidingsclub voor Nederland! Dat zou alleen maar een mooie bijkomstigheid mogen zijn. Niets meer en niets minder.

Ismaïl Aissati heeft bij PSV bewezen een groot talent te zijn, mede door blessures en 'verkeerde' trainers, is het er alleen nog niet helemaal uitgekomen. Ik vertrouw er echter op dat, wanneer Aissati een seizoen blessurevrij kan spelen, hij een grote meerwaarde kan zijn voor dit Ajax. Creativiteit is ook een noodzaak in een team.
Rooie

Forum berichten: 264
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 12:25
Citaat:
Natuurlijk zijn zijn voorouders hier ooit gekomen om een beter leven voor zichzelf te beginnen. Dat maakt die mensen nog geen geldwolven.

En we hoeven ook niet te doen alsof de meeste Nederlanders (of originele inwoners van welk land dan ook) een soort van spectaculair gevoel van verantwoordelijkheid hebben voor hun eigen land. Het gros van de mensen op deze aardkloot gaat minimaal op hun eigen gevoel af en denkt over het algemeen zelfs voornamelijk aan zichzelf of hun directe omgeving.

Aissati loopt bij Ajax op dit moment geen enkel spectaculair talent in de weg, voor zover ik weet. En al mocht dat zo zijn, dan moet dat talent maar zorgen dat hij beter is dan Aissati en hem eruit speelt. De beste voetballer speelt. En dat heeft niets met iemand z'n nationaliteit te maken. Anders kunnen we onze complete aanval wel gaan vervangen met het Nederlandse trio Goossens-Castillion-Josefzoon.

Ik ga maar even niet in over hoe jij over een Marokkaan en Nederlander denkt want ik vind jou reactie hierover onduidelijk!
Het heeft geen reet met "spectaculair gevoel" of met "verantwoordelijkheid over eigen land" te maken en zeker ook niet over de "aardkloot"

En voor MIJ heeft het ALLES met nationaliteit te maken omdat ik ooit in mijn leven nog iets zou willen meemaken als een cl winst of iets dergelijks als Nederlander zijnde (en dat jou dit niks interesseert zal toch waarschijnlijk niet komen omdat je misschien ook een import Nederlander bent of niet?)..................en aangezien dit met Ajax ZEKER NOOIT MEER zal lukken met de huidige Europese regelgeving........... hoop ik op ons nationale elftal, om toch nog ooit nog eens een overwinnig te mogen proeven als Nederlander zijnde, want ik vind winnen fijn, en voor als jij het niet begrijpt...dit gaat niet met (bijna) allemaal die 2e rangs buitenlanders die in Nederland voetballen.

Aissati loopt geen spectaculair talent in de weg?....dat weet ik zo net nog niet omdat ik Jan Arie vd Heijden nog (bijna) niet op eredivisie niveau heb zien voetballen.
En Aissati heeft ook nog geen reet laten zien in Nederland wat mij kan bekoren.
Hij is in mijn ogen dus wel een voetballer die Nederlandse talenten in de weg staat,...... wat denk jij over Siem de Jong, Jan arie v/d Heijden, Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita (nou vind ik Vurnon nog wel tekort komen, maar ook voor hem zijn ontwikkeling is het beter dat hij niet wordt teruggezet voor een (voetbal) buitenlander), Daley Blind, Mitchell Donald.

En voor het doorstromen vanuit jong Ajax staat hij Marvin Hasselbaink, Jordy Schell, Renaldo Jongebloet, Vlatko Lazic en Calvin mac Intosh in de weg!

En nogmaals....hij is geen uitzonderlijk talent, voor mij zal hij ook never nooit niet in de basis bij Ajax komen om bovengenoemde redenen.

En wat die Nederlandse aanval van jou betreft zag ik liever

Robben-van Nistelrooy-van Persie....en dan met Babel, Vennegoor, Kuyt, Huntelaar en Elia op de reservebank voor een brede selectie!

In mijn ogen trok je de eigenaardige conclusie dat mensen die naar Nederland zijn getrokken voor een beter leven per definitie geldwolven zijn. En daar ben ik het totaal niet mee eens. Ieder mens is op bepaalde schaal wel uit op geld. Vandaar dat ik de vergelijking trok met de inheemse bevolking in Nederland. En nee, dat heeft niets te maken met jouw idee dat ik een 'import Nederlander' ben. Ik ben namelijk geboren in Nederland en ben op m'n vierde in het buitenland gaan wonen.

Ik haalde natuurlijk Goossens-Castillion-Josefzoon aan in verband met Ajax. Want als we koste wat kost liever Nederlanders uit de eigen opleiding hebben dan buitenlanders zouden we bij Ajax op dit moment bij die drie jongens uit komen in plaats van bij Suárez, Sulejmani en Cvitanich. De namen die jij daar noemt (Van Persie, Van Nistelrooij, etc) zouden in ieder geval absoluut geen optie zijn.

En wat de jeugdspelers betreft die Aissati in de weg zou komen te staan: ik vind het tot dusver allemaal niets bijzonders. Van der Heijden is te traag en defensief kwetsbaar. Een soort Daley Blind maar dan wat gepolijster en spectaculairder ogend aan de bal. Donald is natuurlijk ook een vrij simpele voetballer. Fysiek goed in orde en een speler die graag de combinatie aan wil gaan, maar komt in de uitvoering gewoon tekort. Anita moet veel meer leren naar voren te spelen. Op dit moment speelt hij eigenlijk alles breed en is hij bij balverlies te timide. De Jong speelt als aanvallende middenvelder veel te dicht op de spits. Hij loopt de ruimte dicht voor de centrumaanvaller en teert teveel op z'n momenten. Net als Perez, eigenlijk. Jongebloet is een spits en heeft niets bij Ajax te zoeken. Pure goaltjesdief op pupillenniveau van wie ik nooit verwacht dat hij op Eredivisie-niveau uit gaat komen. Schell is wel ontzettend klein en bovendien vind ik hem vooral een dravertje. Mac Intosh is een verdediger, dus die heeft al helemaal niets met Aissati te maken.

Sarpong vind ik wel een goede voetballer, maar het punt is juist dat ook een Nederlander maar eerst moet bewijzen dat hij beter is dan Aissati. Ik vind Ajax belangrijker dan het Nederlands elftal en daarom hoop ik dat bij Ajax de beste voetballers op worden gesteld en niet per definitie de Nederlanders.

Goed wat betreft de geldwolven lalen we daar maar niet te lang over doorgaan....ik zie natuurlijk wel het verschil tussen een ras Nederlander als geldwolf en iemand die uit het buitenland in Nederland geldwolf is.

Hierbij heb ik het natuurlijk niet over de mensen die hierheen zijn gekomen om te werken, zeg maar de anderen dan de Marokanen want die zijn wel... (de enkelingen die wel willen werken bedoel ik natuurlijk ook niet, ik bedoel onder meer zo een gasten die op nieuwjaarsnacht met 20 man achter 2 Nederlandse jongens aan gingen waarvan er een overleden is)...gekomen om niet te werken en om ons sociale potje leeg te maken.

Hetzelfde als dat ik vind dat een Nederlandse crimineel ons probleem is en een Marokkaanse crimineel ons probleem niet moet zijn.

Verder ben ik wel content met je antwoord over Aisatti (hoe schrijf je de naam toch van die gast, ik vergeet het iedere keer)...maar waar ik wel bij wil melden dat ik Aisatti fysiek super zwak vind en dat hij in zijn verdedigende taken ook schromelijk tekort schiet...en dit zeker rond de ramadan.
En hij heeft in vergelijkingen met de capaciteiten van de Ajax jongens ook nog wel meer nadelen maar het verhaal wordt te lang als ik over iedere Ajaxjongeling de vergelijkingen met Aissati ga treffen.

Ik zie totaal geen voordeel meer voor wat wij met deze jongen moeten, ik bedoel de talenten van Sulejmani en Suarez heeft hij ook niet.

Natuurlijk ben ik het ook niet met je eens dat Ajax jongens als Sarpong zich moeten bewijzen dat ze beter zijn dan jongens van buiten Ajax, ik ben ervoor dat spelers die niet van de eigen Ajax opleiding zijn zich maar moeten bewijzen dat ze beter zijn als onze jongens.

En ik vind ons nationale elftal niet minder belangrijk dan Ajax...mede omdat ik ook graag veel Ajax jongens zoals in het verleden graag voor onze nationale vlag wil zien schitteren, en ook omdat ik graag een EK en WK in de zomer met plezier wil kijken met Nederlandse inbreng, maar goed hier mogen we natuurlijk wel verschillende meningen over hebben.
Rinus

Forum berichten: 1713
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 12:39
Kunnen we alsjeblieft stoppen met zeiken over Aissati? Hij heeft nog geen enkele echte wedstrijd gespeeld voor Ajax en we kunnen hem niet beoordelen als hij tussen 4 andere middenvelders bij Psv heeft gespeeld(Is hun opstelling niet 4-5-1?)..
Khalid Boulahrouz

Forum berichten: 320
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 13:32
Citaat:
Kunnen we alsjeblieft stoppen met zeiken over Aissati? Hij heeft nog geen enkele echte wedstrijd gespeeld voor Ajax en we kunnen hem niet beoordelen als hij tussen 4 andere middenvelders bij Psv heeft gespeeld(Is hun opstelling niet 4-5-1?)..

Mee eens. Ik hoop dat Aissati eerst helemaal fit raakt en dan langzaam brengen. Als San Marco, AIssati aan het voetballen krijgt, dan kunnen we mooie tijden tegemoet zien.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 15:48
Ik twijfel ook niet of Aisatti zal slagen, ik weet het gewoon. Stom van PSV dat ze zo'n talent aan hun concurent verkopen.
Para

Forum berichten: 190
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 18:11
Citaat:
Ik twijfel ook niet of Aisatti zal slagen, ik weet het gewoon. Stom van PSV dat ze zo'n talent aan hun concurent verkopen.

Nou ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Hij is fysiek niet zo sterk en dus in de duels niet zo goed. Maar voor hetzelfde geld compenseert hij dat met zijn techniek, ik weet het niet. We zullen zien hoe hij zich manifesteert na de winterstop.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Vr 2 jan 2009 19:26
Citaat:

Nou ik weet het eerlijk gezegd nog niet. Hij is fysiek niet zo sterk en dus in de duels niet zo goed. Maar voor hetzelfde geld compenseert hij dat met zijn techniek, ik weet het niet. We zullen zien hoe hij zich manifesteert na de winterstop.

Lichte fragiele voetballers hebben we de laatste tijd genoeg gehad. En de echte talentvolle spelers spelen volgens mij inmiddels allemaal op topniveau in Madrid. Zolang je talent en doorzettingsvermogen hebt, komt het goed. Net zoals Aissati dus
Rooie

Geplaatst: Za 3 jan 2009 20:08
Citaat:

Lichte fragiele voetballers hebben we de laatste tijd genoeg gehad. En de echte talentvolle spelers spelen volgens mij inmiddels allemaal op topniveau in Madrid. Zolang je talent en doorzettingsvermogen hebt, komt het goed. Net zoals Aissati dus

Wil je hem vergelijken met Vaart of Sneijder?

Weet je hoeveel lichte fragiele spelers allemaal zijn doorgedrongen tot redelijk niveau de afgelopen 12 jaar....alleen Vaart en Sneijder en voor de rest niks...en, nee ook geen Pienaar.

Het niveau van Vaart en zeker die van Wesley Sneijder, zal hij nooit bereiken.....en ik vind als je het niveau van deze beide spelers niet haalt dan ben je alles behalve de top...en gegarandeerd dat hij nooit bij Madrid komt te spelen.

Nogmaals...van waaruit komt toch al die positivisme voor hem...wat heeft hij nu eigenlijk tot nu toe laten zien?....volgens mij toch maar heel weinig.
Scio

Forum berichten: 1939
Geplaatst: Za 3 jan 2009 23:55
Citaat:

Weet je hoeveel lichte fragiele spelers allemaal zijn doorgedrongen tot redelijk niveau de afgelopen 12 jaar....alleen Vaart en Sneijder en voor de rest niks...en, nee ook geen Pienaar.

Het niveau van Vaart en zeker die van Wesley Sneijder, zal hij nooit bereiken.....en ik vind als je het niveau van deze beide spelers niet haalt dan ben je alles behalve de top...en gegarandeerd dat hij nooit bij Madrid komt te spelen.

Nogmaals...van waaruit komt toch al die positivisme voor hem...wat heeft hij nu eigenlijk tot nu toe laten zien?....volgens mij toch maar heel weinig.

Hij werd onder andere samen met Sarpong en van der Wiel als 1 van de talentvolste jonge voetballers ebschouwd door France Football enkele jaren geleden.
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 02:26
Citaat:

Pardon, wil je beweren dat Everton, dat al jaren vlak achter de gevestigde orde in Engeland eindigt, niet op een redelijk niveau speelt? Ik denk dat je de importantie en de kwaliteiten van Pienaar onderschat. Een dergelijke speler is goud waard voor dit Ajax. Pienaar beheerst de no-look pass (bekend uit het basketbal), kan medespelers inspelen op een manier waarvan Lindgren slechts droomt en is een meester in de kleine ruimte. Bovendien zal Pienaar ondanks zijn geringe lengte en fysiek zelden een duel verliezen. Gebruikt zijn lichaam perfect en draait altijd op het juiste moment weg. Datzelfde zie ik terug bij Aissati. Ik kan daarom heel goed begrijpen waarom zoveel fans geduld met hem hebben. We hebben het hier over een speler van 20, hij is geenszins het zoveelste net-niet product uit de jeugd (de Martina's, de Donald's en noem ze maar op).
Rooie

Geplaatst: Zo 4 jan 2009 13:25
Citaat:

Pardon, wil je beweren dat Everton, dat al jaren vlak achter de gevestigde orde in Engeland eindigt, niet op een redelijk niveau speelt? Ik denk dat je de importantie en de kwaliteiten van Pienaar onderschat. Een dergelijke speler is goud waard voor dit Ajax. Pienaar beheerst de no-look pass (bekend uit het basketbal), kan medespelers inspelen op een manier waarvan Lindgren slechts droomt en is een meester in de kleine ruimte. Bovendien zal Pienaar ondanks zijn geringe lengte en fysiek zelden een duel verliezen. Gebruikt zijn lichaam perfect en draait altijd op het juiste moment weg. Datzelfde zie ik terug bij Aissati. Ik kan daarom heel goed begrijpen waarom zoveel fans geduld met hem hebben. We hebben het hier over een speler van 20, hij is geenszins het zoveelste net-niet product uit de jeugd (de Martina's, de Donald's en noem ze maar op).

Ik vond Pienaar beslist geen topper...omdat sommige mensen hem bij Ajax wel goed vonden kwam gewoon door het middelmatig niveau van Ajax de laatste 11 jaar.

Ik vind Everton geen topclub, ja je zegt het een REDELIJK niveau ...trouwens de enige reden waarom de Engelsen het goed doen de laatste jaren is door het overschot aan het geld wat ze te besteden hebben, zodoende kunnen ze vooral niet Engelsen kopen waardoor ze nu de top in Europa zijn.

Ik ben er dan ook 100% van overtuigd dat als het geld weer wegvloeit uit Engeland dat dan ook Everton niet veel meer zal voorstellen zoals het voor deze rijke tijd ook niet veel voorstelde.

Lindgren vind ik zelf ook een zeer beperkte niet Ajaxvoetballer, maar hij is in de lucht en verdedigend beslist beter als kleine Pienaartje die het ook nooit verder zal schoppen dan clubs als Ajax, Borussia Dortmund en Everton...natuurlijk had Pienaar wel bepaalde kwaliteiten, maar te weinig om een echte topper te zijn, hij is niet slechter dan een Viera...maar dan komt het weer...het postuur en de lengte van Viera en die van Pienaar maken het verschil bij welke clubs zij spelen.

Het nadeel bij Aissati is nu ook nog eens die Afrika cup, verschillende tijden van interlands van Marokko t.o.v. Europese landen en dan ook nog eens de ramadan.
Dit alles is voor mij toch echt een reden om hem vlug te verkopen, en om een (voetbal) Nederlandse jongen op te leiden en kansen te geven in Ajax 1.
Ik blijf erbij dat ik Aissati echt niet een onmisbare voetballer vind die door een andere speler met misschien wat andere kwaliteiten makkelijk vervangen kan worden.
SamsungU700

Forum berichten: 545
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 13:49
Wat maakt het uit dat hij voor Marokko speelt en aan de Ramadan doet? Er zijn genoeg andere spelers die ook aan de Ramadan doen, Affelay bijvoorbeeld maar die speelt wel zijn wedstrijden en dat zal Aissati gerust ook wel doen.
Eto'o

Forum berichten: 11824
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 13:59
Lengte wordt vooral pas belangrijk als je teveel van die dwergjes in je team hebt staan. Tot dan hoeft lengte geen beperking te zijn. Zolang ze desondanks maar sterk zijn. Genoeg kleine voetballers die je makkelijk tot de wereldtop kan rekenen.
Bob

Forum berichten: 983
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:04
Ik vind Aissati een prima speler maar heeft veel concurenten zoals De Jong, Sarpong, Aissati en Sulejmani als Elia komt en op links gaat spelen en Sulejmani op 10. Van De Jong en Sarpong zal hij het zeker winnen maar als Aissati in vorm is kan/is hij ook belangrijk voor het team. En Sulejmani zullen ze niet op de bank zetten als Elia wel komt maar dan kan Elia op de bank.

En wat de Ramadan betreft dat duurt geen maanden.

Pienaar lijkt mij een goeie optie om te kopen aangezien hij AJAX kent.

Ik schrijf dit eigenlijk in de verkeerde topic maarja.
skieto

Forum berichten: 803
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:18
Hoezo Pienaar kopen? Ik heb niet het idee dat we hem nodig hebben. Gewoon een vraagje, heb je ergens een gerucht gelezen op Pienaar en Ajax of schoot het je gewoon zomaar te binnen?

Aisatti zal in ieder geval het niet winnen van Sulejmani. Maar zal zeker bruikbaar zijn voor Ajax. Natuurlijk moet hij eerst rustig worden ingebracht.
Bob

Forum berichten: 983
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:21
Citaat:
Hoezo Pienaar kopen? Ik heb niet het idee dat we hem nodig hebben. Gewoon een vraagje, heb je ergens een gerucht gelezen op Pienaar en Ajax of schoot het je gewoon zomaar te binnen?

Aisatti zal in ieder geval het niet winnen van Sulejmani. Maar zal zeker bruikbaar zijn voor Ajax. Natuurlijk moet hij eerst rustig worden ingebracht.

Jeroen en Rooie hadden het over Pienaar.
Jeroen

Forum berichten: 672
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:39
Pienaar zou een uitstekende optie zijn. Ajax kan namelijk wel een verbindingsman gebruiken die tussen de linies speelt en niet bij elke tegenslag een half seizoen aan de kant staat (mits hij zijn ijskast niet gebruikt). Maar Pienaar is geen haalbare kaart, want hij heeft vorig seizoen 35 wedstrijden gespeeld voor Everton. Een onmisbare schakel kortom.

Citaat:
trouwens de enige reden waarom de Engelsen het goed doen de laatste jaren is door het overschot aan het geld wat ze te besteden hebben, zodoende kunnen ze vooral niet Engelsen kopen waardoor ze nu de top in Europa zijn.

Everton vind ik juist een goed voorbeeld van een club waar men een realistisch beleid voert. Ze hebben niet het grote geld van de top 4 en beschikken over een prima jeugdopleiding. Aston Villa schaar ik ook in dat rijtje.
Rooie

Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:45
Citaat:
Lengte wordt vooral pas belangrijk als je teveel van die dwergjes in je team hebt staan. Tot dan hoeft lengte geen beperking te zijn. Zolang ze desondanks maar sterk zijn. Genoeg kleine voetballers die je makkelijk tot de wereldtop kan rekenen.

Dat ben ik met je eens.

Ik ben ervoor dat er niet meer dan 2 van die jochies in de basis staan anders ben je te kwetsbaar.
Eto'o

Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:54
Achterin heb je vooral weinig aan kleine spelers. In de top zie je niet al teveel kleine verdedigers. Op het middenveld kunnen we er in ons systeem eigenlijk maar eentje opstellen. Twee van de drie middenvelders die dwergen zijn maakt je toch kwetsbaar. Je loopt er onder andere het risico mee dat iedere hoge bal over die jongens heen vliegt. In de aanval is het echter wel makkelijker om kleinere jongens op te stellen. Drie van die kleine ventjes vind ik in principe het uiterste.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 14:59
Ach, lengte is ook niet alles. Het heeft pas zin als je kopsterk bent, maar Vermaelen is bijvoorbeeld nog geen één meter tachtig, maar in de lucht wel beter dan een verdediger als Sankoh. Liever beoordeel ik spelers dan ook op hun kopkracht. Lengte is dan wel weer iets waaruit potentie qua koppen kan blijken.
Eto'o

Geplaatst: Zo 4 jan 2009 15:04
Dat is zeker waar. Bij Cvitanich zie je dat positionering, timing en sprongkrachtook erg belangrijk zijn. Moet wel zeggen dat positionering op het middenveld weer een mindere rol speelt. Een ros richting middenveld van verdediger of keeper is vaak zo lang onderweg dat je constant in duel bent voordat de bal is gedaald.
Bertje

Forum berichten: 9427
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 15:32
Alleen hoef je zo'n bal ook niet per se te winnen. Liever houd je een beetje afstand, want je tegenstander kan toch niet rechtstreeks iets met die bal. Of hij kopt hem door, dan kun je simpel de ruimte tussen de tegenstander en de bal afsluiten; of hij houdt de bal vast, dan kun je gewoon in de rug van je man blijven. Je hebt zat spelers om je heen om de belangrijke afspeelpunten af te dekken.

De types Vennegoor zijn pas echt gevaarlijk als je ze in je eigen strafschopgebied de bal laat koppen. In andere situaties heb je er meer aan gewoon de rust te bewaren, de organisatie te bewaren en indien nodig kun je altijd nog druk op de bal zetten.

Daarom is kopkracht uit lengte ook alleen echt belangrijk bij dode spelsituaties. Dan heb je aan zo'n drie tot vier echt kopsterke spelers wel voldoende. Liever houd je namelijk de rest van het strafschopgebied een beetje leeg, zodat de keeper kan uitkomen om de andere ballen te pakken.
JS

Forum berichten: 741
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 15:56
Misschien heb ik het gemist hoor, maar gaat Aissati mee naar Portugal of heeft hij nog teveel last van zijn knieblessure?
Ik ben ook erg benieuwd of hij straks een basisplaats krijgt van Van Basten, een middenveld met Vertonghen, Aissati en Enoh lijkt me wel wat.
ghostwriter

Forum berichten: 5481
Geplaatst: Zo 4 jan 2009 15:57
Citaat:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar gaat Aissati mee naar Portugal of heeft hij nog teveel last van zijn knieblessure?
Ik ben ook erg benieuwd of hij straks een basisplaats krijgt van Van Basten, een middenveld met Vertonghen, Aissati en Enoh lijkt me wel wat.
Dat middenveld lijkt mij veel te verdedigend voor een club als Ajax. Ajax moet juist met twee aanvallende middenvelders spelen en niet twee verdedigende.
Eto'o

Geplaatst: Zo 4 jan 2009 16:03
Vertonghen is redelijk all round. Zou ik niet per definitie een extreem verdedigende middenvelder willen noemen. Daarnaast hebbben Vertonghen en Enoh als blok laten zien dat ze uitstekend pressie kunnen spelen en ballen kunnen veroveren op de helft van de tegenstander.

Maar goed, voorlopig zou ik Vertonghen nog achterin houden. Tenzij er in de winterstop nog een goede verdediger bij komt.
+ Nieuw bericht <<<   <   20  |  21  |  22  |  23  |  24  |  25  |  26  |  27  |  28   >   >>> + Nieuw onderwerp
Actieve onderwerpen Wie is er online? Actieve leden
Actieve onderwerpen: 0 Leden online: 0 Actieve leden: 1.888
Jouw berichten: inloggen | registreren Onderwerpen bekeken: 18.313.413 Forums: 45
= actief onderwerp = inactief onderwerp  
Forumoverzicht » Ajax: Seizoen 2011/12 » De Spelers » Ismaïl Aissati
Ga
Zoeken: