Auteur
|
Bericht
|
Bart
Forum berichten: 4810
Nieuws reacties: 0
|
Geplaatst: Wo 16 jul 2008 07:30
|
|
Een stukje uit de telegraaf "Ik wil niet naar het buitenland, maar wel op een gelijkwaardig niveau blijven voetballen. Ik zou er geen begrip voor hebben als PSV een transfer naar Ajax blokkeert", aldus de Utrechter.
|
Peter79
Forum berichten: 1624
|
Geplaatst: Wo 16 jul 2008 10:02
|
|
Citaat:
Goed hij kan leuk voetballen, maar Psv laat hem niet voor niks voor het tweede jaar niet spelen (waaronder ook natuurlijk het jaar dat ie bij Twente speelde),
Dit snijdt echt geen hout, hangt maar net vanaf in welk systeem je speelt en welke vergelijkende spelers je hebt. PSV speelt al jaren angsthazenvoetbal waar maar plek is voor hooguit 1 a 2 spelers die creatief zijn. Als Stekelenburg afgelopen jaar onder contract had gestaan bij PSV had ie ook op de bank gezeten aangezien Gomes een tikkie beter is. Was Stekelenburg dan geen optie geweest voor Ajax als wij alleen Gentenaar en Vermeer hadden gehad? Bij Twente speelde hij wekelijks erg goed, en kon je zien dat hij eigenlijk te geod was voor dat niveau.
Citaat:
ik vind dat hij sowieso te veel kapsones heeft, hij heeft al minimaal 2x in de clinch met Foppe de Kip gelegen als 18 a 19 jarige snuiter.
Dit zegt helemaal niks, ook Huntelaar is weleens gebotst met Foppe. Logisch ook aangezien een van de pijlers onder het werk van Foppe 'het conflict zoeken met zijn bovengemiddelde spelers is'. Hij pakt zijn betere spelers altijd harder aan dan de mindere, hier zit een be-paalde filosofie achter waar ik het overigens grotendeels mee eens ben.
Citaat:
Hij zegt ook nu weer tegen de pers dat hij iedere week wil voetballen, nou ik weet wel zeker dat hij dat bij Ajax ook niet krijgt....dus we hebben al wrijving aan het begin van het seizoen met hem.
Wie wil er nu niet het liefst elke week voetballen? Ik heb honderd keer liever zo'n uitspraak als een dure zakkenvuller op de bank die dat wel best vindt. Bovendien begrijp ik niet dat je alles wat hij zegt zo letterlijk neemt. Er is een conflict tussen twee partijen binnen PSV dus beide partijen verkindigen hun waarheid en hun versie om maar zo sterk mogelijk te staan in het conflict. Die jongen wil gewoon een eerlijke kans en MEER aan spelen toekomen, lijkt me geen verkeerde gedachte.
Citaat:
Verder vindt ik zijn postuur erg zwak, nu hoeft dat niet erg te zijn als je Messi of Sneijder heet maar zo goed is hij (nog) niet, trouwens een teveel aan kleine lichte jongens is een 100% verzwakking en voor mij de hoofdreden dat Ajax al lang niet veel meer voorstelt.
Wat vond je van Wesley Sneijder toen hij 19 jaar was? Persoonlijk vond ik het iemand met veel talent maar wel een kleine, iele, arrogante kaartenpakker. Klein istie nog steeds maar aan die andere 3 punten heeft hij gewerkt. Aisatti is zelfs een paar centimeter groter dan Sneijder maar hij kan natuurlijk nooit zo sterk worden in de duels als onze Wesley....... Bullshit!! Is een kwestie van volgroeid zijn, ervaring en krachttraining. En die grote mond die jij Aisatti toedenkt, bij Sneijder vergelelen valt dat reuze mee. Hiermee zeg ik niet dat beide even geod zijn/ kunnen worden of dat het vergelijkbare spelers zijn. Ik benadruk hier alleen maar mee dat jij allerlei drogredenen aanvoert.
Citaat:
Kortom , leuk als ie komt...en geen probleem als hij niet komt.
Klopt maar dit heb ik bij elke (eventuele) aankoop aangezien geen enkele speler groter is dan Ajax!
|
RobbieRotsKnots
Forum berichten: 38
|
Geplaatst: Wo 16 jul 2008 11:48
|
|
@ Peter79
Hier wil ik even op inhaken, ...
Nee doe ik niet. Jij hebt helemaal gelijk:) Kort en bondig maar zeer duidelijk
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Wo 16 jul 2008 15:22
|
|
Citaat:
Goed hij kan leuk voetballen, maar Psv laat hem niet voor niks voor het tweede jaar niet spelen (waaronder ook natuurlijk het jaar dat ie bij Twente speelde),
Dit snijdt echt geen hout, hangt maar net vanaf in welk systeem je speelt en welke vergelijkende spelers je hebt. PSV speelt al jaren angsthazenvoetbal waar maar plek is voor hooguit 1 a 2 spelers die creatief zijn. Als Stekelenburg afgelopen jaar onder contract had gestaan bij PSV had ie ook op de bank gezeten aangezien Gomes een tikkie beter is. Was Stekelenburg dan geen optie geweest voor Ajax als wij alleen Gentenaar en Vermeer hadden gehad? Bij Twente speelde hij wekelijks erg goed, en kon je zien dat hij eigenlijk te geod was voor dat niveau.
Citaat:
ik vind dat hij sowieso te veel kapsones heeft, hij heeft al minimaal 2x in de clinch met Foppe de Kip gelegen als 18 a 19 jarige snuiter.
Dit zegt helemaal niks, ook Huntelaar is weleens gebotst met Foppe. Logisch ook aangezien een van de pijlers onder het werk van Foppe 'het conflict zoeken met zijn bovengemiddelde spelers is'. Hij pakt zijn betere spelers altijd harder aan dan de mindere, hier zit een be-paalde filosofie achter waar ik het overigens grotendeels mee eens ben.
Citaat:
Hij zegt ook nu weer tegen de pers dat hij iedere week wil voetballen, nou ik weet wel zeker dat hij dat bij Ajax ook niet krijgt....dus we hebben al wrijving aan het begin van het seizoen met hem.
Wie wil er nu niet het liefst elke week voetballen? Ik heb honderd keer liever zo'n uitspraak als een dure zakkenvuller op de bank die dat wel best vindt. Bovendien begrijp ik niet dat je alles wat hij zegt zo letterlijk neemt. Er is een conflict tussen twee partijen binnen PSV dus beide partijen verkindigen hun waarheid en hun versie om maar zo sterk mogelijk te staan in het conflict. Die jongen wil gewoon een eerlijke kans en MEER aan spelen toekomen, lijkt me geen verkeerde gedachte.
Citaat:
Verder vindt ik zijn postuur erg zwak, nu hoeft dat niet erg te zijn als je Messi of Sneijder heet maar zo goed is hij (nog) niet, trouwens een teveel aan kleine lichte jongens is een 100% verzwakking en voor mij de hoofdreden dat Ajax al lang niet veel meer voorstelt.
Wat vond je van Wesley Sneijder toen hij 19 jaar was? Persoonlijk vond ik het iemand met veel talent maar wel een kleine, iele, arrogante kaartenpakker. Klein istie nog steeds maar aan die andere 3 punten heeft hij gewerkt. Aisatti is zelfs een paar centimeter groter dan Sneijder maar hij kan natuurlijk nooit zo sterk worden in de duels als onze Wesley....... Bullshit!! Is een kwestie van volgroeid zijn, ervaring en krachttraining. En die grote mond die jij Aisatti toedenkt, bij Sneijder vergelelen valt dat reuze mee. Hiermee zeg ik niet dat beide even geod zijn/ kunnen worden of dat het vergelijkbare spelers zijn. Ik benadruk hier alleen maar mee dat jij allerlei drogredenen aanvoert.
Citaat:
Kortom , leuk als ie komt...en geen probleem als hij niet komt.
Klopt maar dit heb ik bij elke (eventuele) aankoop aangezien geen enkele speler groter is dan Ajax!Wat ik al dacht heb je uitstekend verwoord en heb er daarom niets meer aan toe te voegen.
|
Eto'o
Forum berichten: 11824
|
Geplaatst: Wo 16 jul 2008 15:35
|
|
Citaat: Aissati lucht zijn hart
EINDHOVEN - Ismail Aissati (19) wil PSV verlaten omdat de directie van de landskampioen in zijn ogen afspraken niet is nagekomen. De getalenteerde jongeling, die na zijn debuut bijna drie jaar geleden nooit tot basisspeler promoveerde, wil om dezelfde reden een mondeling akkoord over een nieuw contract terugdraaien.
Hoewel hij niet uitsprak dat een transfer naar Ajax zijn voorkeur heeft, werd duidelijk dat hij zijn keuze heeft gemaakt. "Ik wil niet naar het buitenland, maar wel op een gelijkwaardig niveau blijven voetballen. Ik zou er geen begrip voor hebben als PSV een transfer naar Ajax blokkeert", aldus de Utrechter.
De niet voor de Olympische Spelen geselecteerde reserve van PSV legde gisteren flink wat van zijn grieven op tafel. "Na het vertrek van Kenneth Perez (eind december 2007, red.) zei directeur Jan Reker dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat het er voor mij goed uitzag", startte Aissati zijn relaas. "Vervolgens kwam er een trainer die blijkbaar andere plannen had. Ik heb in de tweede seizoenshelft nauwelijks (27 minuten, red.) mogen voetballen. De laatste twee trainers van PSV (Sef Vergoossen en Ronald Koeman, red.) waren zelden of nooit met mij bezig, ik hing er maar een beetje bij."
Directeur Reker heeft een andere lezing. "Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse heeft me half januari gevraagd of Ismail verhuurd kon worden. Na overleg met Sef Vergoossen hebben we laten weten dat dit voor ons geen optie was. Zelf heb ik nooit met Ismail gesproken."
De Utrechter bleek zich ook geweldig gestoord te hebben aan de soap rondom zijn vriend Heurelho Gomes. De inmiddels voor Tottenham Hotspur actieve keeper liet direct na het behalen van de 21e landstitel van PSV weten dat hij weigerde om nog langer onder Reker te functioneren. "Gomes kwam op voor de belangen van iedereen. Hoe kun je met iemand die zó ontzettend veel voor de club heeft gedaan, zo omgaan? Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd. Er zijn zo veel dingen gebeurd, ik wil gewoon ergens anders een nieuwe start maken. Ik weet dat trainer Huub Stevens mij niet kwijt wil, maar hij is de enige die zo over me denkt. Dat is te weinig. Het hoeft namelijk maar even tegen te zitten en de trainer is weg."
Aissati benadrukte dat zijn opmerkingen niet impulsief, maar weloverwogen waren. "Het heeft niets met geld te maken. PSV heeft me een goed voorstel gedaan. Ik heb mijn nieuwe contract nooit ondertekend, omdat enkele sportieve beloften niet zijn nagekomen." Of de middenvelder snel zijn gewenste transfer krijgt valt te betwijfelen. De speler en zijn zaakwaarnemer Linse beweren dat Aissati in de zomer van 2009 transfervrij is, PSV zegt dat hij nog tot 2012 onder contract staat. "Ismail heeft zelfs voor verschillende camera's gezegd dat hij rond is met PSV. Ik durf wel te beweren dat er een geldige mondelinge overeenkomst is", aldus Reker. Een dergelijke discrepantie leidt in de voetballerij vaak tot een arbitragezaak, maar Aissati verwacht dit te kunnen vermijden. "Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."
PSV heeft inmiddels laten weten dat het Aissati liever niet aan een concurrent als Ajax verkoopt, maar daar heeft de speler geen begrip voor. "Ze zijn bij PSV ook zonder mijn inbreng kampioen geworden. Bovendien hebben ze Gomes toch ook laten gaan."
Telegraaf
De bevestiging voor degenen die nog twijfelden: Lemic zit hier achter.
|
Maurice
Forum berichten: 2062
|
Geplaatst: Wo 16 jul 2008 18:25
|
|
Begin nu toch een beetje te twijfelen aan meneer lemic... nu plukker we er de vruchten van, zometeen is het een vos in het hoenderhok...
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 07:27
|
|
Citaat: Ajax in de buurt van vraagprijs Aissati
onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Ismail Aissati (19) staat vanochtend hoogstwaarschijnlijk voor de laatste keer op het trainingsveld van PSV. Ajax verhoogde gisteren het bod op de middenvelder en is de vraagprijs van de landskampioen genaderd. "Er is nog een gat, maar wij willen ook graag een constructieve oplossing", reageert technisch manager Adrie van Kraaij van PSV.
De Eindhovenaren wilden Aissati in eerste instantie niet aan de concurrent verkopen, maar zijn inmiddels van dat standpunt afgestapt. De gesprekken tussen de drie betrokken partijen verlopen in goede sfeer, ondanks dat er een dispuut bestaat over de het contract van de Utrechter. PSV zegt dat Aissati mondeling akkoord is met een verlenging tot de zomer van 2012, de speler zegt dat die instemming niet geldig is omdat PSV een aantal beloften niet is nagekomen. "Maar van een arbitragezaak heb ik nog niets gehoord. Dat willen we allemaal voorkomen", aldus Van Kraaij.
Telegraaf
Ook in het Brabants Dagblad staat een bericht van dezelfde strekking. De leiding van PSV komt dus al snel terug van haar 'nooit naar Ajax'-insteek. Spierballentaal dus, zoals verwacht. Men stelt zich eigenlijk wel soepel op. Ik verwacht dat Ajax en PSV hier uit gaan komen en dat Aissati voor zo'n 5 miljoen de overstap maakt.
|
Jobo
Forum berichten: 673
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 08:36
|
|
Ajax kennende zal het wel een miljoen of 6,5 á 7 gaan kosten.
Even afwachten wie gelijk krijgt dus haha :)
|
Janta
Forum berichten: 243
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 09:16
|
|
De voorpret bij een speciaal gebeuren is bij mij altijd het leukst, dit gevoel heb ik nu ook met het aantrekken van Aissati. De paniekerige reacties in de media van Reker en andere betrokkene was een genot om om aan te horen, bijna nog leuker dan de transfair zelf. Het is duidelijk dat P$V eireren voor hun geld hebben gekozen en het 2e bod op een haar na zullen accepteren. Zo nu deze aankoop bijna afgerond is, kan Marco zijn aandacht verleggen op een (paar) verdediger(s).
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 10:23
|
|
ze willen dat Ajax bepaalde clausules opneemt in het contract. Het zal wel om een doorverkoop clausule gaan + extra premie voor aantal gespeelde wedstrijden.
Ik verwacht toch echt dat hij morgen al gaat worden gepresenteerd. Mocht er nog meer bekend zijn in de loop van de dag, dan ben ik bereid morgen ochtend bij het VU te staan
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 11:03
|
|
Geweldige versterking en hiermee ben je min of meer 'klaar' wat betreft de invulling van het middenveld. Met Gabri, Sarpong, Aissati, Perez, Lindgren en De Jong heb je mogelijkheden om enerzijds defensieve zekerheden in te bouwen en anderzijds het spel open te breken. Vooral van Aisatti verwacht ik veel als schakel tussen de linies.
|
Maurice
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 11:11
|
|
Citaat: Geweldige versterking en hiermee ben je min of meer 'klaar' wat betreft de invulling van het middenveld. Met Gabri, Sarpong, Aissati, Perez, Lindgren en De Jong heb je mogelijkheden om enerzijds defensieve zekerheden in te bouwen en anderzijds het spel open te breken. Vooral van Aisatti verwacht ik veel als schakel tussen de linies.
Inderdaad.
Het zijn misschien niet 1 voor 1 geweldenaars, maar wel allemaal verschillende spelers, wat je veel opties geeft om een goed lopende middenlinie neer te zetten!
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 16:39
|
|
Citaat: Ajax kennende zal het wel een miljoen of 6,5 á 7 gaan kosten.
Volgens het ED zit ik in ieder geval dichter in de buurt, Jobo :
Citaat: Ajax verhoogt bod op Aissati
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Ismail Aissati staat op het punt om een contract te tekenen bij Ajax.
De Amsterdamse club bracht woensdag een nieuw bod uit op de speler van PSV. Vanochtend bepaalt de directie van PSV of zij daarmee instemt. De verwachting is dat beide clubs tot overeenstemming zullen komen over een transfer.
Aissati gaf eerder deze week te kennen dat hij graag naar Ajax wil vertrekken. Technisch directeur Danny Blind zocht woensdagochtend opnieuw contact met PSV om over een transfer te onderhandelen.
Volgens technisch manager Adrie van Kraaij van de Eindhovense club is het nieuwe bod nog niet hoog genoeg. "Het verhaal is heel simpel", zegt hij. "Aissati heeft een vaste afkoopsom opgenomen in zijn contract. Als Ajax hem heel erg graag wil hebben, betalen ze die gewoon. Het eerste bod wat Ajax deed, was gewoon te laag. Het tweede bod ligt ook lager dan wat er in de clausule staat. Morgen zullen we de zaak intern bespreken."
PSV bereidt zich al langere tijd voor op een transfer van Aissati. Het wil de inkomsten (geschat op 3 Ã 4 miljoen euro) gebruiken om een extra aanvaller aan te trekken.
Bij PSV lijkt men niet al te rouwig over het vertrek van de zelfopgeleide middenvelder. Aissati kon bij geen van de vorige trainers rekenen op een basisplaats. Ook Huub Stevens zag in hem geen vaste waarde. Bondscoach Foppe de Haan nam Aissati niet op in de olympische selectie.
Frans van den Nieuwenhof is doorgaans goed geïnformeerd bij PSV. Mocht de transfersom inderdaad 3 à 4 miljoen bedragen dan valt dat me erg mee. Dat is echt een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.
Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we ook al een heel eind in verdedigend opzicht. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.
Ik ben benieuwd met welk middenveld Van Basten straks wil gaan spelen.
--------Lindgren
De Jong---------Aissati
Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.
|
El Chícharito
Forum berichten: 3036
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 17:29
|
|
Op Goal.com word gemeld dat Ajax tot 10 miljoen wil gaan. Dát is pas absurd.
|
Fredd
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 18:01
|
|
Citaat: Ajax kennende zal het wel een miljoen of 6,5 á 7 gaan kosten.
Volgens het ED zit ik in ieder geval dichter in de buurt, Jobo :
Citaat: Ajax verhoogt bod op Aissati
door Frans van den Nieuwenhof
EINDHOVEN - Ismail Aissati staat op het punt om een contract te tekenen bij Ajax.
De Amsterdamse club bracht woensdag een nieuw bod uit op de speler van PSV. Vanochtend bepaalt de directie van PSV of zij daarmee instemt. De verwachting is dat beide clubs tot overeenstemming zullen komen over een transfer.
Aissati gaf eerder deze week te kennen dat hij graag naar Ajax wil vertrekken. Technisch directeur Danny Blind zocht woensdagochtend opnieuw contact met PSV om over een transfer te onderhandelen.
Volgens technisch manager Adrie van Kraaij van de Eindhovense club is het nieuwe bod nog niet hoog genoeg. "Het verhaal is heel simpel", zegt hij. "Aissati heeft een vaste afkoopsom opgenomen in zijn contract. Als Ajax hem heel erg graag wil hebben, betalen ze die gewoon. Het eerste bod wat Ajax deed, was gewoon te laag. Het tweede bod ligt ook lager dan wat er in de clausule staat. Morgen zullen we de zaak intern bespreken."
PSV bereidt zich al langere tijd voor op een transfer van Aissati. Het wil de inkomsten (geschat op 3 Ã 4 miljoen euro) gebruiken om een extra aanvaller aan te trekken.
Bij PSV lijkt men niet al te rouwig over het vertrek van de zelfopgeleide middenvelder. Aissati kon bij geen van de vorige trainers rekenen op een basisplaats. Ook Huub Stevens zag in hem geen vaste waarde. Bondscoach Foppe de Haan nam Aissati niet op in de olympische selectie.
Frans van den Nieuwenhof is doorgaans goed geïnformeerd bij PSV. Mocht de transfersom inderdaad 3 à 4 miljoen bedragen dan valt dat me erg mee. Dat is echt een schijntje. Ik had gerekend op 5 miljoen.
Met technische, balvaste spelers die dwingend kunnen spelen in plaats van Rommedahl of Perez komen we ook al een heel eind in verdedigend opzicht. De verdediging heeft versterking nodig, maar Sulejmani en Aissati zijn op z'n minst belangrijker dan die tweede verdediger.
Ik ben benieuwd met welk middenveld Van Basten straks wil gaan spelen.
--------Lindgren
De Jong---------Aissati
Met Gabri en Emanuelson achter de hand als halfspelers? Emanuelson heeft niet voor niets rugnummer 8 gekregen, heb ik het idee.
Dat zou ik niks vinden zonder Gabri en daarnaast moet je Aissati op 10 zetten alleen moet hij wel leren meeverdedigen
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 18:46
|
|
Kan je beargumenteren waarom Gabri in jouw ogen per se zou moeten spelen, Fredd?
|
Fredd
Forum berichten: 39
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 19:49
|
|
Citaat: Kan je beargumenteren waarom Gabri in jouw ogen per se zou moeten spelen, Fredd?
Dan krijg je weer het oude balans verhaaltje. Als je Aissati op 10 zet en met de punt naar voor speelt waar hij het best tot zijn recht komt speel je nogal aanvallend, voor het balans op het middenveld is het dan slim dat je Gabri en Lindgren achter Aissati zet. Zeker omdat je weet dat Aissati aanvallend oke is maar andersom zijn man nogal eens laat lopen met Gabri en Lindgren achter Aissati heb je dan al meer zekerheid.
Daarnaast wat ik zoiezo belangrijk vind is dat je met Gabri ervaring op het middenveld hebt. Een middenveld met De jong, Aissati en Lindgren lijkt me een beetje te jong en onervaren en de mentaliteit van Gabri is ook heel belangrijk hij is ook een soort van stille kracht.
Maar om terug te komen op het balans verhaal en vooral de rol van Gabri daarin, hij is ook een 'stofzuiger' (maar die ook als het kan de aanval zoekt), daarom is het zeer belangrijk dat als je een aanvallend ingestelde speler als Aissati die verdedigend vaak zijn man laat lopen en ook nog eens jong is en onervaren op 10 zet je het middenveld ondersteunt met 2 controlerende middenvelders die het vuile werk in principe op kunnen knappen en kunnen ingrijpen als Aissati zijn man laat lopen. Gabri heeft ook zijn fysiek mee dus voor de balans vind ik het beter als Gabri speelt inplaats van De Jong bv. en zijn ervaring is natuurlijk ook een pluspunt zoals ik hierboven al vermeldde.
Als Ajax Aissati haalt zou ik het zo doen:
--------Aissati------------
--Lindgren---Gabri------
Maar dat ligt naturlijk ook aan de wedstrijd.
|
Eto'o
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 20:18
|
|
Ik zal niet ontkennen dat Gabri meer duelkracht en meer loopvermogen heeft of dat hij wat attenter is in de omschakeling dan Aissati. Aissati is positioneel echter een stuk slimmer. Daarnaast zal hij vast z'n man laten lopen, maar dat doet Gabri ook regelmatig. Feyenoord uit, anyone? Van Bronckhorst had de dag van z'n leven.
Ik vind Gabri een aardige selectiespeler, maar een kip zonder kop die aan de bal erg onzorgvuldig is. Wat wel belangrijk is de diepgang die hij zonder bal met zich meebrengt, maar al met al zou ik liever kiezen voor de wat slimmere en technisch vaardigere spelers als De Jong, Lindgren en Aissati. De Jong is wat mij betreft ook een speler die controlerend kan leren spelen, zonder dat hij nu meteen tot pitbull wordt gebombardeerd. Hij zal wat meer longinhoud en spiermassa moeten kweken, dat wel.
Maar goed, volgens het AD is een akkoord tussen Ajax en PSV nu opeens niet zo dichtbij:
Citaat: Geen snel akkoord Aissati verwacht
Door PETER VAN DUYL
EINDHOVEN - Noch Ajax noch PSV verwacht een snel akkoord over de transfer van Ismail Aissati naar Amsterdam. Beide clubs hebben regelmatig contact over de overgang van het talent maar de standpunten liggen nog altijd behoorlijk ver uiteen.
Ajax heeft zich weliswaar officieel gemeld in Eindhoven, de Amsterdammers willen niet overhaast te werk gaan bij het aantrekken van Aissati. De club heeft een bod gedaan op de middenvelder dat door de clubleiding van PSV niet heel serieus werd genomen.
Sindsdien praten de partijen over wat in het voetbal ‘een creatieve oplossing heet’. Daarbij bedingt PSV een deel van de opbrengst van Aissati bij doorverkoop. In dat opzicht zijn de clubs elkaar echter nog op geen enkele manier genaderd.
Bij Ajax stellen ze dat de bal momenteel bij PSV ligt. In Eindhoven beroept men zich op precies hetzelfde standpunt. ,,We zijn bezig met een creatieve oplossing,'' zegt manager Adrie van Kraaij. ,,Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak en als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt.''
Wat een tegenstrijdige berichtgeving zeg. En dat alles binnen een dag.
|
Kc
Forum berichten: 72
Nieuws reacties: 42
|
Geplaatst: Do 17 jul 2008 22:50
|
|
Start de arbitragezaak maar al vast op Ismael, het ziet er naar uit dat PSV je nog een keer een hak wil zetten. Hoe lang laat je nog over je heenlopen?
|
Khalid Boulahrouz
Forum berichten: 320
|
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 12:51
|
|
HET IS ROND!!!!!
http://www.sportwereld.nl/voetbal/24566 ... ssati.html
|
Anoniem
Gedeactiveerd
Forum berichten: 22238
Nieuws reacties: 1
|
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 12:52
|
|
Welkom, Aissati!! Even naar een andere zone overhevelen.
|
Leonel
Forum berichten: 2494
|
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 12:57
|
|
Welkom!
Ik hoop dat we veel plezier zullen beleven aan hem.
|
Jeroen
Forum berichten: 672
|
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 12:58
|
|
Schitterende aanwinst. PSV heeft toch moeten inbinden gezien de snelle overgang. Die club was het minst gebaat bij een arbitragezaak.
|
Robbin-R
Forum berichten: 147
|
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 13:23
|
|
Leuk dat ie naar ons komt. Hoop dat Issi vol bravoure laat zien waartoe hij in staat is. En dat hij dan mar snel het niveau van de CL-match tegen Milan mag halen
|
Maurice
|
Geplaatst: Vr 18 jul 2008 13:26
|
|
Nou laat het maar zien Ismael!!!
Ik behoor (volgens de polls) tot de enigste 5% die erg twijfelt aan het aantrekken van Aisatti... goed aanvallend, maar omschakeling valt behoorlijk tegen.. En met Miralem, Dario, Suarez en Huntelaar heb je nou ook niet bepaald keien in omschakelen...
Profe me wrong!
Zoals ik gister al zei, vandaag komt ie!
|